Goede aanbiedingen

Goede aanbiedingen!

hele goede uitstapjes per trein

prima en goed

Handige site

Fijn om steeds bericht te krijgen wanneer er weer goedkope treinkaartjes zijn!

Goede en betrouwbare aanbiedingen

De informatie is goed, handig en betrouwbaar.

toppie

ik heb hoede ervaring, blij ermee.

Vrijwel uitsluitend verouderde informatie

Op zoek naar goedkope treinkaartjes vind ik vrijwel uitsluitende verlopen aanbiedingen. WAArdeloos!

Beste Dorus, Wij hebben het afgelopen jaar helaas weinig aanbiedingen mogen publiceren, vanwege de Coronamaatregelen. Hierdoor was er voornamelijk informatie van verlopen aanbiedingen te vinden op onze website. Naar verwachting zal dit in de komende periode veranderen en hopen wij je weer te mogen verwelkomen. De eerste acties en uitjes staan alweer op de voorpagina!

Ik had niet door dat je de goedkope kaartjes dan elders moet bestellen.

Het zou verstandig zijn te vermelden dat de kaartjes vervolgens bij de aanbieders zelf besteld/gekocht moeten worden

Goed geholpen

Snel en goed op weg geholpen. Kom hier zeker terug.

Up to date

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Zie boven.

Vreselijk

Nergens goedkope treinkaartjes Geen duidelijke boodschap Tijdelijk niet geldig????

Beste Lily Schoenmakers, Vanwege Corona zijn er helaas geen aanbiedingen om het treinverkeer niet te overbelasten. Dit staat tevens vermeld op onze website. Spijtig om hiervoor een onvoldoende te mogen ontvangen.

Ik vind dit prettig resen

Ik wil dagje uit reisen

goedkoop

Htrf jjivk

Bevalt goed

Mooi kans voor mij met voordeel ticket naar de randstad vaker te komen

heel goed.....jullie maken het waar!

mijn ervaring zeer goed.

verder zo!!!

in de laatste twee jaren hebben wij aleen succes, Groetjes Hans en Hilda

alles o.k

Het is prima dat deze site bestaat en het werkt in mijn voordeel

Duidelijk en up to date informatie en acties

Overzichtelijk en men houdt je steeds up to date over de meest recente / nieuwe acties Top site!

Altijd op de hoogte met de nieuwste voordelige treinkaartjes!

Clear as crystal

Zeer duidelijk allemaal

Gewoon goed

Fijn dat je regelmatig treinkaart acties van verschillende aanbieders krijgt

Waarom ik geen 10 heb gegeven is dat de mailtjes vaak in de spambox terecht komen. Verder uiterst tevreden en ik maak er regelmatig gebruik van.

Heel fijn om laatste acties voor goedkoop trein reizen te vernemen.

Snel inzicht hebben in goedkope treinreizen in Nederland is super fijn en efficient. Klimaat verandering vertragen door een treinreis ipv de auto is een goede actie!

Fijn bedrijf, goede acties

Leuke aanbiedingen

Al verschillende keren gebruik gemaakt van een aanbieding en daardoor samen een leuk dagje uut gehad.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.