Uitstekende informatie

We maken altijd gebruik van goedkoop treinkaartje.nl en gaan graag een gezellig weekendje weg met de trein. We kijken er naar uit om weer op stap te gaan!

Een betrouwbare website

Goedkoop-treinkaartje is een betrouwbare website. Ze laten tijdig weten wanneer en welk aanbiedingen er zijn om voordelig te reizen.

Ik ben blij dat er weer goedkope trein kaartjes zijn!

Ik heb het andere half jaar gemist de goedkope trein kaartjes want ik ging altijd graag dagjes weg met de trein. Ik hoop dat de goedkope treinkaartjes blijven want wil graag weer dagjes weg na lang thuis zitten door de corona.

Grandioos

Prima initiatief

Lekker goedkoop reizen

Treinreizen.super fijn.en daarom ..goedkoop treinkaartje.nl..de uitkomst om nog eens ergens te komen.op een goekope.prettige manier

Super blij

Hallo, van wegen mijn rolstoel kan ik niet vaak met de trein, ivm tijd stip en nu kan ik het netjes plannen en ruim van tevoren bestellen en downloaden, dat is een mooie, optie van jullie, dank je wel.

Prima site

prima site dus.

Doe aub de mondkapjes er af

Vind het niet fijn dat je je bestemming op moet geven. Want ik weet nooit waar ik terecht kom. Zo ook voir mijn fiets.

Altijd op de hoogte van de laagste prijzen voor de trein

Super fijn om altijd op de hoogte zijn van de goedkoopste treinkaartjes. Dan is het OV nog een beetje betaalbaar en kunnen we er op uit om leuke dagjes weg te gaan.

Fijn altijd op de hoogte van de goedkoopste kaartjes

Je hoeft zelf niet alle winkels met aanbiedingen in de gaten te houden, en meestal te laat op de hoogte te zijn, omdat ik nee nee stickers op mijn brievenbus heb mis ik de folder aanbieding. Nu heb ik het beste van beiden. Veel dank

Goede aanbiedingen

Goede aanbiedingen!

hele goede uitstapjes per trein

prima en goed

Handige site

Fijn om steeds bericht te krijgen wanneer er weer goedkope treinkaartjes zijn!

Goede en betrouwbare aanbiedingen

De informatie is goed, handig en betrouwbaar.

toppie

ik heb hoede ervaring, blij ermee.

Vrijwel uitsluitend verouderde informatie

Op zoek naar goedkope treinkaartjes vind ik vrijwel uitsluitende verlopen aanbiedingen. WAArdeloos!

Beste Dorus, Wij hebben het afgelopen jaar helaas weinig aanbiedingen mogen publiceren, vanwege de Coronamaatregelen. Hierdoor was er voornamelijk informatie van verlopen aanbiedingen te vinden op onze website. Naar verwachting zal dit in de komende periode veranderen en hopen wij je weer te mogen verwelkomen. De eerste acties en uitjes staan alweer op de voorpagina!

Ik had niet door dat je de goedkope kaartjes dan elders moet bestellen.

Het zou verstandig zijn te vermelden dat de kaartjes vervolgens bij de aanbieders zelf besteld/gekocht moeten worden

Goed geholpen

Snel en goed op weg geholpen. Kom hier zeker terug.

Up to date

Mijn vraag is snel en goed beantwoord.

Zie boven.

Vreselijk

Nergens goedkope treinkaartjes Geen duidelijke boodschap Tijdelijk niet geldig????

Beste Lily Schoenmakers, Vanwege Corona zijn er helaas geen aanbiedingen om het treinverkeer niet te overbelasten. Dit staat tevens vermeld op onze website. Spijtig om hiervoor een onvoldoende te mogen ontvangen.

Ik vind dit prettig resen

Ik wil dagje uit reisen

goedkoop

Htrf jjivk

Bevalt goed

Mooi kans voor mij met voordeel ticket naar de randstad vaker te komen

heel goed.....jullie maken het waar!

mijn ervaring zeer goed.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.