Leuke aanbiedingen

Al verschillende keren gebruik gemaakt van een aanbieding en daardoor samen een leuk dagje uut gehad.

Maak er gebruik van!

Wees geen dief van je portemonnee en kies voor Goedkoop-treinkaartje.nl

Goede ervaringen

Altijd makkelijk om kaartjes te kopen en geweldige aanbiedingen. Ben er altijd blij mee.😊

overzichtelijk en betrouwbaar

Het is fijn om geregeld een overzicht te krijgen van voordelige treinkaartjes. Ik kijk er vaak even naar voor ik in de trein stap...

Fijn weer met de trein, vandaag naar Den Haaag. Heen naar Hoogeveen.

Regelmatig reis ik van Hoogeveen naar Den Haag en visa versa.

Mooie aanbiedingen!

Zeer prettige site, goede aanbiedingen

Kei gezellig

Een dagje uit een voordelig prijsje!

Nog nooit zo goedkoop en ontspannen gereist

Sinds een aantal jaar koop ik mijn treinkaartjes bij Goedkooptreinkaartjes.nl. Vaak goedkope aanbiedingen en snelle levering. Fantastische aanbiedingen. Ik kan het iederéén aanraden die eens een dagje uit wil met de trein.

Super handig

Actueel en altijd handige aanbiedingen. Ook voor mijn reis naar Kaprun (Oostenrijk). Hebben zij mij goed geadviseerd.

Comfortabel voordelig milieuvriendelijk reizen

Het brengt mij op een voordelige manier en milieu vriendelijke wijze naar de plek van bestemming !

Veel plezier van en een dag uit!

Goed geregeld. Correcte afwikkeling. Hulp als het fout gaat

lekker ontspannen zitten in de trein

Wij reizen het liefst per trein als we ver gaan - willen af en toe naar Zuid-Limburg voor de kerst en voor Andre Rieu, van uit Noord Holland is het dan ideaal met de trein.

Wegens rijbewijs perikelen maar over naar de trein

Mijn ervaring met de trein was in het verleden niet zo leuk wegens overdrukte maar nu met de kortingen en betere prijzen gaan we maar met de trein naar de BW in Assen !!! hopelijk krijgt dit nog vervolg voor ons. Heden daags autorijden niet leuk meer.

Fantastisch dat iemand ook een keer goedkoop kan reizen.

Maak er regelmatig gebruik van,geweldig toch

Ga naar de wintersport, al duur genoeg. We vertrekken uit Asten het wisselpunt. We gaan met de trein naar Asten, dus een enkeltje voor 11.50 euro gekocht. Super geregeld.

Al vaak gebruik gemaakt van deze superaanbiedingen

Komt zo gelegen met zussendag altijd leuk om iets extra's voor de lunch te kunnen besteden, omdat je niet het onderste uit de kan hoeft te betalen voor de treintickets super hoop dat jullie doorgaan👍👍

Alle aanbiedingen op een plek,

betrouwbare informatie, direct bruikbaar

Betrouwbare informatie, die werkt. Zonder veel blabla, regelmatig maar niet te veel e-mails. En blijkbaar weer altijd op het juiste moment !

Handige aanbiedingen.

Al verschillende keren gebruik gemaakt van een aanbieding.Prima.

Wie wil er nou niet voordeliger reizen als die mogelijkheid je aangeboden wordt?

Helemaal prima en handig!

Informatief, duidelijk verwijzend en heldere pagina / mails...

Ja je kunt er op vertrouwen

Je koopt een kaartje en gaat lekker op reis

Voor ieder budget toegangbaar💕

Vindt de acties erg belangrijk voor mensen die niet het budget hebben om de volle pond te betalen !!

Met het voordelige meereiskaartje kon Ik samen met mijn dochter voordelig gaan shopper in Amsterdam

De reis verliep voorspoedig!

Heel fijn!

Heel fijn om elke keer een mailtje te ontvangen met de laatste treinkaartjes aanbiedingen.

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.