Alle aanbiedingen op een plek,

betrouwbare informatie, direct bruikbaar

Betrouwbare informatie, die werkt. Zonder veel blabla, regelmatig maar niet te veel e-mails. En blijkbaar weer altijd op het juiste moment !

Handige aanbiedingen.

Al verschillende keren gebruik gemaakt van een aanbieding.Prima.

Wie wil er nou niet voordeliger reizen als die mogelijkheid je aangeboden wordt?

Helemaal prima en handig!

Informatief, duidelijk verwijzend en heldere pagina / mails...

Ja je kunt er op vertrouwen

Je koopt een kaartje en gaat lekker op reis

Voor ieder budget toegangbaar💕

Vindt de acties erg belangrijk voor mensen die niet het budget hebben om de volle pond te betalen !!

Met het voordelige meereiskaartje kon Ik samen met mijn dochter voordelig gaan shopper in Amsterdam

De reis verliep voorspoedig!

Heel fijn!

Heel fijn om elke keer een mailtje te ontvangen met de laatste treinkaartjes aanbiedingen.

makkelijk en goedkoop treinreizen

snel en makkelijk p de hoogte als er weer nieuwe goedkope treinkaartjes in omloop komen.

altijd prima tips!

Om alle verschillende tips te bekijken hoef je deze site alleen maar na te kijken: alles in 1 oogopslag, hartstikke handig!

Super site!

Al vaak gebruik gemaakt van de site. Altijd positief ervaren. Duidelijk en up to date. Super!

Altijd goede aanbiedingen

Vooral als ik een logee uit het buitenland heb, is het handig als ik een goedkoop kaartje kan kopen.

Aantrekkelijk geprijsde treinkaartjes!

De treinkaartjes zijn handig als je alleen af en toe een relatief verre treinreis maakt. Veel voordeliger dan een los kaartje bij de automaat!

Geweldige besparing op je reiskosten.

Wij gaan niet zoveel met de trein weg maar we maken graag gebruik van jullie aanbiedingen.

Altijd op tijd en duidelijk

Een mooie manier om goedkopere reizen te plannen

Wat een ongelofelijke kloten website werkt nooit

iedere keer wanneer ik trienkaardtjes probeer te bestellen krijg ik een faulty website wat zijn jullie ongelofelijke misfits die werkelijk niks kunnen.

Goedkoop

Prettig en overzichtelijk

Altijd alle aanbiedingen van winkels en van NS bij elkaar

Je bent altijd op de hoogte van alle aanbiedingen. Ideaal. Kruidvat HEMA Albert Heijn, en de NS je hoeft niet meer te speuren en mist niets.

Goedkoop?

Internationale treinkaartjes van de NS zijn nog steeds belachelijk duur!!! Maar dat is natuurlijk niet de schuld van Goedkoop-treinkaartje zelf, maar van de NS!

Oké

Tik tik tik en uitprinten en het is voor elkaar👍

Super zo'n overzicht!

Ontzettend fijn zo'n overzicht van goedkope treinkaartjes! Alles is al voor je uitgezocht. Super!

Heel makkelijk zo'n actueel overzicht van goedkope aanbiedingen van treinkaartjes.

Prima mee te werken.!

Topkaartjes!

Met name als je vliegt !

zo kom je nog ergens

de ervaring is heel goed dan kan iemand met een kleine beurs of alleen pensioen toch een dagje weg

Over Goedkoop-treinkaartje.nl

Bespaar op uw reiskosten met goedkope treinkaartjes, dagkaarten en dagretours van verschillende aanbieders. Online te bestellen zonder extra kosten en binnen 60 minuten per e-mail verstuurd.