Vlees was slecht , te warm vervoerd

Levering gebeurde met een gewone bestelwagen (geen koeling) !!!!!!! Vlees zat in een gewone plastiek zak met 4 koelzakjes ( warengesmolten) . Alle vlees was slecht, door de warmte.

Voor alsnog lijkt alles perfect.

De producten zijn nog bevroren. Maar wat communicatie en levering betreft, kan het wat mij betreft niet beter.

Mooie kwaliteit

Kwaliteit, service en bezorgen keurig. Webshop verouderd is niet overzichtelijk.

Goede ervaringen

Perfecte service en prima assortiment

Uitstekend!

Het vlees is heerlijk en ze doen zelfs ook op maat gemaakte bestellingen wanneer je daar naar vraagt!

De smaak van het vlees is out of this world

Vandaag een hele leuke ervaring met mijn oma. Ik zei tegen mijn oma toen ik aan het koken was "voordat je weggaat proef nog even dit vlees" (het was een holstein rib eye). Toen ik voor het eerst jullie kwaliteit vlees proefde was ik verbaasd wat een wereld van verschil het is met de smaak van een rib eye bij mijn lokale slager. Mijn oma eerst kauwen en liep heen en weer "wat een heerlijke kruiden zeg". Enige wat er op was gestrooid was een heel klein beetje zout haha. Al met al wil ik dus zeggen dat het vlees echt uniek is in smaak, heb ik nog nooit eerder meegemaakt bij andere slagers en ben dus enorm blij met meatmarket als mijn onlineslager.

Een héél correcte firma! Top!

Zoals altijd wordt alles goed gekoeld (met coolpacks) en hygienisch verpakt afgeleverd! Wij kiezen altijd een levering tussen 8 en 22 u. want dan moet je niets bijbetalen maar 's morgens iets na 8 u. krijg je al een bericht tussen welke korte tijdspanne ze gaan leveren: héél praktisch! Ik raad deze firma aan!

ruim voldoende

Prima levering

Product was nog goed bevroren. Goede levering. Kwaliteit vlees moet nog beoordeeld worden

Het beste vlees

Mooie keuze uit rassen die het beste zijn voor de gezondheid

Heerlijk vlees

Heerlijk vlees voor een zeer goede prijs. Gehakt koop ik veel en heeft een volle smaak. Lever is ook heerlijk.

Super kwaliteit, super service

Bij de vorige bestelling zaten er 2 spareribs in het vacuum die na ontdooien en openen vacuum bedorven bleken te zijn. 1 mailtje gestuurd; bij de volgende bestelling meteen 3 spareribs erbij gekregen als vervanging, top service.

Mooie stukjes Wagyu vlees

Perfect om zelf gehakt voor hamburgers van te maken.

Eerste bestelling: voor herhaling vatbaar !

Goede producten, mooi verpakt, snel geleverd. De firma die ze gebruiken om hun producten te leveren werkt erg goed. Duidelijke communicatie via mail en/of sms, vriendelijke chauffeur :-) (ook belangrijk deze dagen waar iedereen zo rap rap weg wil). We zullen zeker nogmaals bestellen. Een aanrader!

Fijn vlees, super service.

Vooral als zaken anders lopen of een keer vlees wat tegenvalt, is de service super.

Producten worden goed verpakt bezorgt. De bezorger houdt zeer goed contact over aankomst

Prima vlees en prima bezorging

Ze hebben een grote keuze uit “vers” vlees. Ik heb grootte Boston Butts besteld en die hoef je dan niet eerst te ontdooien.

Goede website, levering conform afspraak

Eindelijk een leverancier die levert op de dag dat is afgesproken!

Kwaliteitsvlees met perfecte leverservice.

Prima service.

Uitstekend vlees, mooie prijs en ook snel geleverd

Geweldig om een point brisket te kunnen bestellen, en ook nog voor een prima prijs. Zal zeker weer hier bestellen.

Top kwaliteit en service!

Altijd een beetje spannend om via online dienst een groot vlees te bestellen maar zeer tevreden met het prachtig stuk Côte de Boeuf om zelf verder te dry agen. Ik kreeg ook zeer snel een reactie terug toen ik om iets meer info vroeg. Helemaal goed dus!

Matig

Mijn vlees werd bezorgd in plastic tasje. Ipv de meeste vleesleveranciers in een koeltas. Hierdoor was het vlees al grotendeels ontdooid.

Héél tevreden! Ik zal zeker terug bestellen!

Alles wordt goed gekoeld en hygiënisch geleverd met ijspakjes! Ik kies altijd het levertijdraam tussen 8 en 22 u. maar de dag zelf word je regelmatig op de hoogte gehouden wanneer ze ongeveer gaan leveren en dat vind ik héél praktisch! Top!

Altijd top

Makkelijk bestellen en enkele dagen later vers en fris aan huis geleverd. Vlees van hele goeie kwaliteit.