Hoogste qualiteit vlees en beste service ooit

Ik ben bij verschillende slagers geweest zowel online als in de buurt. Ik was op zoek naar een slager waar ik mijn vlees op de lange termijn zou kunnen bestellen en dit is dan zeker meatmarket geworden. Het feit dat het vlees zo goed smaakt en ook nog grasgevoerd is echt geweldig. Goed voor het meest gezonde stukje vlees te eten in de vleesindustrie

Goed!

Mooi op tijd geleverd. Was wel niet op de hoogte dat het Ibericovlees ingevroren zou zijn. Stond niet in de beschrijving. Heel lekker lvees wel! Ik ga nog bestellen.

Heerlijk eerlijk vlees!

Het vlees smaakt zoals het moet: vol en sappig. Het is bovendien eerlijk vlees: niet de mishandelde dieren die in drommen bijeen zitten en mismeesterd worden om grote stukken vlees te kunnen bieden. Daar heb ik genoeg van! Het wordt geleverd is vacuüm verpakking, proper. Je kan het een tijdje in de frigo bewaren of ineens invriezen. En als je het klaarmaakt zijn je gasten onder de indruk. Gewoon bestellen!

Vlees van hoog kwaliteit

Tevreden klant terug na regelen van probleem

Bezorging goed, Dacht eerst een heel mooi stuk vlees te krijgen. Met het uitpakken was er in mijn brisket zoveel gehakt en gesneden, leek wel alsof iemand er met een bijl had in staan hakken. Vlees was moeilijk te onderscheiden en overal hingen losse stukken vlees aan… Erg jammer voor zoveel geld Na het melden van dit probleem heeft meat market mij gemeld. Het probleem opgelost door mij een nieuw stuk vlees te geven als Dit goed was. Erg behulpzaam en gaven aan dat ze vlees niet hadden gecheckt. Vlees zag er nu top uit in een andere verpakking. Tevreden klant voor terug gekregen.

Keurig, persoonlijk en zoals beloofd

Je wordt keurig begeleid in het bestellen en ook nadien. Heb je wensen, wordt daar ruim in meegedacht

Snelle en vlotte levering wat we besteld hadden was van top kwaliteit! Een echte aanrader

Goede service en kwaliteit, alle wensen waren mogelijk en zijn netjes uitgevoerd.

Super diens super vlees!

I love the quality and service I receive every month. Thank you

Alles is vlekkeloos verlopen

Alle produkten zijn goed gekoeld, hygiënisch en hermetisch verpakt aangekomen op de gewenste dag in België. Ik had gekozen voor een gratis levering tussen 8-22 u., maar de dag zelf krijg je een melding rond welke tijdspanne de bestelling precies geleverd zal worden en dat vind ik héél praktisch!!! Zodoende moest ik niet de hele dag thuisblijven! Ze zijn heel goed georganiseerd! Een aanrader!

Altijd goed en precies zoals verwacht!!! Complimenten

Wanneer ik iets bestel maak ik me nooit druk om de kwaliteit en afspraken omtrend bezorging!! Top bedrijf met topkwaliteit vlees!!

Vlot besteld en vlot geleverd

Via de zoekfunctie snel hetgeen kunnen vinden wat ik wilde. Goed gekoeld geleverd op afgesproken datum De menustructuur zou in mijn inziens wel aangepakt mogen worden. Via die weg kon ik namelijk niet vinden wat ik zocht

Ruime keuze. En snelle service

Ruime keuze. En snelle service

Altijd goed

Lekker vlees veel keuze, correcte levering en service .... Meer moet dat ni zijn

vlotte bestelling en levering, producten zien er zeer goed uit en zijn zeer goed verpakt!

Uitstekende kwaliteit, levering, en bijgeleverde tips om te bereiden

Breed aanbod, goede kwaliteit, uitvoerige informatievoorziening, en een redelijke prijs. Ik kijk ernaar uit om mijn dinergasten te verwennen met het fantastische vlees.

Ze zijn al goed en vooral lekker voor een betaalbare prijs. Maar een foutje van mij in de bestel datum (een week later) maken ze met top service helemaal goed. 1 belletje en ze sturen het dezelfde dag nog direct mee en ‘s ochtends de volgende dag werd het gebracht. De BBQ van deze middag kan dus daarnaar. Bedankt voor de snelle, goede hulp.

Perfect nieuw kanaal om vlees te kopen.

Heel goed verpakt product. Levering perfect zelfs na een door mij gewijzigde levertijd. Ik wil echt meer zien van dit bedrijf.

Ik had 10 kilo iberico babyback spareribs en ze zien er super uit het was goed verpakt en mooi op tijd geleverd

Beste kwaliteit vlees en beste service voor de normaalste prijs

Snel besteld, gekoeld geleverd, goede digitale communicatie over levertijd moment op de dag. Met deze kwaliteit vlees eet je beter thuis dan in een restaurant, behalve als ze ook hier hun vlees bestellen natuurlijk!

uitstekend

Zeer goed kwaliteit en correct behandeld

Alles volgens wens

Alles werd precies zoals afgesproken en weergegeven op het net, geleverd. Een aanrader!

Top kwaliteit vlees voor zeer betaalbare prijs

Goede snelle levering! Kwaliteit is top !

Telkens in orde en goeie helpdesk

Top vleesmes, ook bvb echte brisket recht uit Amerika.. En goeie support dat telkens goed advies geeft/zaken afhandelt..!

High quality and prompt delivery

Delivered in a timely manner with updates on my phone so I knew within an hour when they would arrive. I have only tried the Iberico cutlets thus far and they were excellent! The rest of the steaks look delicious and I can't wait to try them.