Super service!!!!

Had 10 kg ribben besteld en had niet gezien dat de webshop dicht was. Groot probleem natuurlijk want had de ribben vroeger nodig voor het feestje van mijn zoon. Gebeld naar de winkel en kon ze meteen komen afhalen. Zeer vriendelijk aan de telefoon en toch de moeite willen doen om me uit de nood te helpen. Thanks Meat Market!!!

Top kwaliteit - prima conditie

Zoals steeds prima kwaliteit. Ondanks de tropische temperaturen werd alles geleverd in perfect gekoelde conditie.

Very good meat and packaging

In this VERY hot day, the meat was almost defrosted. I would prefer a foam packaging such days.

Actief en betrokken bedrijf

Kwaliteit van het vlees was top! Mooi van kleur en formaat. Na een klacht over het koeltransport ben ik door MeatMarket netjes en adequaat benaderd. Fijn contact en gedreven en gepassioneerde medewerkers als je het mij vraagt. Helaas heeft de transporteur (Dynalogic) niet dezelfde betrokkenheid. Levermoment werd meermaals gewijzigd en de koelelementen in de koelbox waren aan het eind van de dag dan ook gesmolten erg jammer. Zeker gezien de hoge transport kosten. omdat ik ruim 15€ transport kosten betaal!!!

kan ik nog niet zeggen.

heb een bestelling gedaan en betaald en voor de rest moet ik nog maar afwachten..Want mijn bestelling komt pas de 8/07..dus dan kan ik pas echt oordelen.

Erg leuk verpakking en kwalitijd

Good quality meat and delivery. What I ordered, was delivered on time.

Alweer excellent

Zoals gewoonlijk werden de gekochte goederen tijdig geleverd en verliep de volledige afgandeling van de bestelleing vlekkeloos.

Geweldig vlees, altijd tevreden. Netjes verpakt en tijdig klaar. Levering ging mis maar werd professioneel opgelost. Zeer tevreden, echt een aanrader!

Super vlees

Super vlees, steeds behulpzaam, goede communicatie

Tremendous

everything was great delivery and quality

Slecht stuk vlees, prijs kwaliteit niet goed

Ik had een Rubia 1.2KG cote a los besteld. Had aan beide zijden bot, een kant heel scherp bot. 2/3 was vet en maar klein beetje vlees. Zou hier niet weer bestellen.

kwaliteitsvlees perfect geleverd

zeer verzorgde levering, alles in orde. Het vlees was ook zeer lekker.

Goede prijs- kwaliteitsverhouding

Heb nu een paar keer een bestelling geplaatst. Deze wordt snel geleverd. Alles is mooi geseald en er staat duidelijk inhoud en gewicht op. Het kan zo de vriezer in! Ik ben fan. PS … en de kwaliteit is ook uitstekend!

Al jaren klant, nooit problemen

Vlees wordt snel geleverd en kwaliteit is goed. Het enige dat iets beter zou kunnen is de zoekfunctie op de website die wil soms nog wel eens vreemd doen maar het went.

Niets op aan te merken

Prima op tijd bezorgd en zeer goed verpakt.

Zeer goed vlees

Kwalitatief hoogwaardig vlees en goeie service

Uitstekende service en mooie producten!

Mooie producten en goede service!

Goed vlees en goede service

Ook de klantendienst reageert snel.

Goed BBQ vlees tegen aantrekkelijke prijs vers bezorgd

Het was een experiment, de eerste keer dat ik online BBQ vlees heb besteld en dit was een geslaagd experiment. De kwaliteit van het vlees was buitengewoon goed, de bezorging was perfect geregeld en de prijs kan zich meten met de slager op fietsafstand. Kortom, MeatMarket heeft er een klant bij, wat ons betreft.

Het vlees ziet er goed uit

Vlees was perfect af te halen. Vriendelijk personeel.

Heel tevreden.

Heerlijk vlees! Kwam op tijd én wordt netjes gekoeld bezorgd.

Rot vlees

Bij mijn eerste (tevens laatste) levering van vlees kreeg ik een niet luchtledige zak met ribbetjes, met op het etiket : bewaren bij -21°, houdbaar tot november 2022. De inhoud was volledig ontdooid en stonk bij het openen zoals bedorven vlees kan stinken. Ik het de rest zonder controleren maar in mijn diepvriezer gedumpt, ik heb geen goesting om uw vlees uit te pakken.

Geachte heer Hellinger, We hebben diverse malen geprobeerd contact met u op te nemen, helaas zonder resultaat, om dit probleem met u op te lossen. We willen u ook nieuwe spareribs toesturen, want tijdens transport kan de verpakking stuk zijn gegaan. Hopelijk kunnen we u alsnog verblijden met een nieuwe zending. Met vriendelijke groet, MeatMarket.online

Goed zoals altijd

Kwaliteit vlees voor een redelijke prijs. Bezorgt volgens afspraak. Tips voor het ontdooien en gebruik. Ik bestel hier graag.

Correcte levering, handig qua timing

Handig dat je continu op de hoogte gehouden wordt van de levertijd!

Gelmelstraat 9213 2320 Hoogstraten