Correcte levering, handig qua timing

Handig dat je continu op de hoogte gehouden wordt van de levertijd!

Precies op tijd geleverd en een een perfect stuk vlees

Goed vlees en op tijd geleverd

Heerlijk vlees!

Voor de eerste keer vlees besteld bij Meatmarket en de spareribs waren helemaal top. Kan niet wachten om de rest van het bestelde vlees te eten

Elke keer top producten en prima service.

Al meerdere keren besteld, altijd top. Bij een product niet op voorraad (maar 1 keer meegemaakt)is alles netjes terugbetaald zonder gedoe.

Vlotte levering, zwezerik en gehakt dik inorde, Cote a los ondermaats

beste, Alles goed verlopen, van bestelling tot levering geen opmerkingen. Echter de Cote a los die we in onze bestelling hadden was van zeer ondermaatse Kwaliteit, deze zat vol pees waardoor het haast oneetbaar was, spijtig voor zo'n prijzig stuk vlees. Maar dit is, na melding, netjes ook weer rechtgezet door meatonline , top service Het andere vlees was wel van top kwalitiet.

Matig

De Brisket was spijtig genoeg slecht gesneden, met een snede helemaal door het midden wat niet ideaal was voor de bereiding.

Super kwaliteit vlees en mooie keuze

Mooi vlees van goede kwaliteit. Veel keuze, ook producten die elders niet of moeilijk te krijgen zijn.

Alles koel en volledig geleverd, mooi vacuüm verpakt. Prima service.

The real stuff & uitstekende service

De producten, en dan vooral de Amerikaanse zijn de real stuff! Blij dat ik deze website heb mogen ontdekken. Er was een probleempje met één van de bestelde produkten, maar dat is dankzij de uitstekende service opgelost.

Zoals steeds zeer goede kwaliteit

Zoals steeds is de kwaliteit van de ribben top!

prachtige kwaliteit, top producten

Ruime keuze, top kwaliteit, netjes verpakt. Verantwoorde producten vanuit de buurt. Na verschillende online sites geprobeerd te hebben heb ik mijn favoriet gevonden. Bedankt beste mensen van Meat Market.

uitstekende service

Het prijs is erg goed, bezorging uitstekend met een word alles is fantastisch. Ik blijf bij jullie als klant.

Mooi stuk vlees maar te weinig gewicht

Bestelling is mooi verlopen De levering is volgens planing netjes verlopen Het stuk vlees dat ik besteld had zou 6 kg zijn bij levering bleek dit 5 kg te zijn dit is bijna 20% dat vind ik wel erg veel voor een stuk vlees van deze prijsklasse (€20,00 per kg)

Levering op de opgegeven tijdstip. Het vlees was in prima staat, het smaakte ook goed. Alles heel mals, prima kwaliteit.

Ik ben teleurgesteld.

Het vlees was van slechte kwaliteit, het zag er beter uit op de foto's. Ik bestelde presa / chunck Wagyu 3x300 gr en ik kreeg stukken die alleen stoofpot kunnen worden gemaakt. Het vlees zat niet in een thermische verpakking, maar in een plastic zak.

Snelle levering van hoogstaand kwaliteitsvlees

Helder site, geen gedoe en snelle levering. Vlees was vacuüm en gekoeld verpakt. Vlees zelf was uitstekend van smaak!

Super netjes

Gekozen voor avond bezorging en er ging iets fout, wij waren thuis maar de bezorger gaf aan dat wij niet thuis waren. Dag voor kerstavond en druk voor bezorging natuurlijk en weet niet wat er mis is gegaan naar uiteindelijk een bericht gestuurd de volgende morgen vroeg en die is gelijk opgepakt, een paar uur later stond er een chauffeur met onze bestelling en iets extra! Chapeau voor de klanten service en wij konden beginnen aan het menu. Super gelukte ossenstaart soep, mooie karbo van het brasvarken en als snack nog wat mooie en fijne droge vleeswaren. Kortom overal kan het fout gaan maar het gaat erom hoe het opgelost word, aanraden om hier te bestellen dus !

overzichtelijk, snel, goede info

De website is duidelijk, je weet waar je aan toe bent, welk vlees je koopt. Betaalgemak is ook een pluspunt.

duidelijke site, levering was zoals besteld, super kwaliteit vlees!

duidelijke site, levering was zoals besteld, super kwaliteit vlees!

super!!

Echt een aanrader. De site is goed overzichtelijk. Bestellen is makkelijk en het is goed omschreven, zodat je weet wat je krijgt. Communicatie is ook spot on. En de vervoerder houden je goed op de hoogte tijdens het bezorgen. Ze hebben zelfs mijn verzoekje netjes opgevolgd. Het was netjes verpakt in een zak zodat het meteen in je koelkast of vriezer kan en niet in een eigen box/doos wat dan onhandig/nodig afval oplevert en natuurlijk alles in vacuum. Het ijs zat er zelfs op terwijl het vlees zelf niet was bevroren dus de cool box waar het in vervoert is was van goed kwaliteit. Ik ben echt onder de indruk van de kwaliteit van het vlees en het bezorgen. Ik ga zeker hier meer bestellen en heb deze winkel al andere mensen aangeraden. Bedankt Robert Peeters

Zoals gewoonlijk uitstekende kwaliteit !

Vers en top kwaliteit, zeer tevreden!

Merci

Correcte levering en super vers

Klantvriendelijk

mwa

Voor de familie had ik 5 gerijpte Sashi Beef tournedos bereid, perfect medium rare. Smaak was goed, alleen zaten er in 3 tournedos vies taai stuk die we moesten uitspugen. Wat raar is, want ik heb nog nooit een taaie tournedos gesneden. Het vlees was ook niet zo mals als wat we gewent waren met normaal graangevoerde tournedos. Tegenvallertje. Om te proberen hadden we daarnaast 2 Kobe Wagyu spiezen, ook perfect medium rare. Maar viel ook tegen, het vet smolt niet weg in de mond en de smaak was gewoon eigenlijk standaard vlees. Wij bestellen voortaan weer gewoon bij een ander.

Gelmelstraat 9213

2320 Hoogstraten