retourbetalingen duren lang in vergelijkking met andere bedrijven

Als een artikel retour gaat hoort de klant niet ( meer dan )2 weken te wachten op retour geld. VLVT heeft het artikel immers ook retour en vaak alweer opnieuw verkocht. Bij geen enkel bedrijf duurt het zo lang de retourbetaling echt ouderwets wat hier gebeurt. Bovendien mails worden vrijwel niet beantwoord. Dan koop ik liever op winkelstraat/zalando die heel snel retour betalen en reageren op mijn mails.

Zeer snel geleverd en leuke klantenservice

Ik had gebeld met hun klantenservice voor advies en werd heel leuk geholpen. S'ochtends besteld en ik had het s'avonds al in huis, Super!

Slecht

Achter mijn geld aan moeten zitten, wel 4 x gebeld duurde 3 weken voordat ik het op mijn rekening had staan, onmogelijk in deze tijd! Bestel er nooit meer wat.

Goede service en zeer snelle levering!

In de avond besteld en volgende dag in huis! Ook optie voor avondbezorging indien je niet thuis bent overdag.

Super snelle verzending!

Op dezelfde dag nog geleverd. Echt heel fijn en uitstekende service! Mooi verpakt en dijne collectie.

Excellent!!!

Alles bestens!!

Slechte afhandeling bij een retourzending

Prachtige laarzen besteld helaas veelste wijd en groot volgende dag retour gestuurd en wacht nu nog op mijn geld terug 🤔we hebben het over een groot bedrag ...

Prima webshop, levering duurde te lang

Ik heb 4 dagen moeten wachten op mijn pakketje. Was niet op tijd binnen door de bezorgdienst.

Fantastische service!!

De mooiste spullen bestel je bij VLVT. Mocht er iets zijn, probleemloos retour/ruilen.

Super goed

Snelle levering en de klanten service heeft me goed geholpen.

Ik had een maat te groot, was in een mum omgeruild. Een prima track & trace systeem wat adequate info aangeeft.

Fantastisch en snelle service!

Eerste x besteld, erg tevreden!

Geweldige service en zeer klant vriendelijk!!

Mijn vragen werd direct beantwoord en de informatie t.a.v. de levering was zeer punctueel!!

Super goede service enorm vooruit gegaan!

Gelijk goed geregeld mijn vraag!Volgende dag binnen:)

Snelle levering.

Prettige ervaring. De bestelling werd snel bezorgd en de bezorger was vriendelijk.

Nog dezelfde dag geleverd en na retour sturen snel mijn geld terug

Ik had een topje besteld maar was niet helemaal zeker van de maat. Toen het inderdaad te groot bleek te zijn heb ik het teruggestuurd en binnen 2 dagen had ik mijn geld weer terug. Ook leuk geholpen door de klantenservice.

Super snel en betrouwbare levering

Snel en betrouwbare leveringen

Top, hele snelle service. En alles netjes.

Perfect online experience!

Mooi uitgebreid assortiment, snelle service; dezelfde dag is mijn pakketje afgeleverd!

Mooie producten, snelle service, vriendelijke meedenkende klantenservice.

Netjes verpakt

Voor 12 uur besteld, is niet altijd zelfde dag geleverd.

Verder geen enkel probleem. De broek is prachtig en precies zoals ik verwachtte. Ben tevreden over de service verder.

Zondagmiddag besteld en maandag avond al binnen! Super snelle levering en goede service! Erg blij mee.

Snel