Service zijn goed

Anders van mij 5 sterren gehad,maar ik ben het niet eens over het geld terugstorten. Waarvoor moet dat zo lang duren Bestel meer online en daar heb je naar 3 dagen je geld weer op de rekening staan zo hoort het ook.ik kan ook niet zeggen als ik iets koop bij jullie Over 14 dagen krijg je geld zo werkt dat niet Verders mooie kleding... Ik hoop wel dat je met dat terugboeken iets vlotter mee bent,maar de rest is oke.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goeie service, mooie producten!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Spullen op gestuurd word beter nakijken

Ik heb vaker besteld dat er artikelen opgestuurd worden die of beschadigd zijn of met vlekken. De artikelen worden na mijn mening niet goed nagekeken voor verzending. En als ik het artikel terug stuur moet ik zelf ook de verzendkosten betalen, en komt erbij dat jullie ook echt 14 dagen de tijd nodig zijn om de terug betaling te doen. Ik bestel regelmatig bij andere online winkels en bij het terugsturen van een artikel, staat het geld meestal na 3 dagen weer op mijn rekening. Ik vind dit 2 belangrijke punten waar vlvt echt nog aan moet werken. Als dit opgelost zou zijn zou ik vlvt zeker aanbevelen bij andere. Zolang dit niet is verbeterd zal ik jullie niet kunnen aanbevelen. Mvg Kim

Perfect!

2e maal dat ik bestel. Zeer tevreden over de snelle levering en de producten. Zoals je ze ziet op de foto, zo zijn ze ook als ze bij jou toekomen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Nog nooit zo’n slechte service mee gemaakt.

Na het ontvangen van de track & trace code, las ik na 2 dagen een bericht van de ontvoerder dat mijn pakket was geannuleerd. Even afwachten, na 4 dagen nog steeds niks gehoord. Gebeld met VLVT waar ik te horen kreeg dat ik zelf de vervoerder moet bellen om te vragen wat er aan de hand is. Aangegeven dat ik bij VLVT heb gekocht en betaald en dat zij voor mij met de vervoerder contact op moeten nemen, lijk me...Dat doen ze niet, klant moet het zelf regelen. Vervoerder zelf gebeld, het pakket van VLVT is nooit aangekomen. VLVT weer teruggebeld, oh mevrouw we gaan kijken wat er aan de hand is, we bellen u terug. Volgend dag niks gehoord, zelf gebeld, we zijn er mee bezig mevrouw, we bellen u terug. Inmiddels 6 dagen verder, niks gehoord en dus zelf voor de 4e keer gebeld om 17.00 uur. Oh sorry we hadden het jurkje niet op voorraad, er is iets misgegaan. En dan bel je de klant niet terug!? U krijgt direct uw geld terug. Nu 10 dagen verder heb ik gemaild wanneer ik mijn geld kan verwachten, ruim € 200,00, het zou gelijk in orde gemaakt worden. Ik heb nog steeds mijn geld niet retour. Echt te schofterig, nooit zal ik daar nog een aankoop doen en ik zal het iedereen afraden. Nu maar wachten op mijn geld....

Goede service en snel

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en prima berichtgeving.

Snelle levering; prima berichtgeving en snelle retour betaling.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service met opsturen maar ook met terugbetalen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snel bezorgd, blij met aankoop!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke mail, top service en nice gift

Leuke mail, top service en nice gift!

Betrouwbaar en correct.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen aan de telefoon en snel geleverd

Ik kon een artikel niet vinden in mijn maat, zij hebben in de winkel gekeken en het toch nog kunnen leveren. Heel leuk aan de telefoon geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Oplichters geven geen geld terug na retour

Koop hier niets deze webwinkel geeft je geld niet terug. Na 3 weken en dagelijks contact opnemen met de klantenservice nog steeds mijn geld niet terug. Klantenservice reageert traag op emails, tja voor hun is er blijkbaar geen haast bij. Hopelijk krijg ik via de paypal kopersbescherming als nog mijn geld terug. Hele slechte zaak dat een webwinkel die zich niet aan de wettelijke regels houd toch een keurmerk kan hebben.

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Goede service, snelle levering en mooie spullen!

Ik heb al meerdere keren bij VLVT een bestelling geplaatst. Ze zijn ook nog eens super vriendelijk en meedenkend! Top/:)

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Levering was op tijd

Ik moet nog steeds mijn geld terug krijgen duurt erg lang!!ik zit nu op ander halve week.Ik heb het gevoel dat ze 2 weken wachten en dan pas terug betalen vind ik echt te lang...Terug betalingen lijkt mij super makkelijk tegenwoordig met één knop is het al overgemaakt.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Great dress

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

mooie kleding, en snelle ruilservice, klantvriendelijk, snelle reactie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Klantservice gericht, snelle antwoord

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Pluspunten

Snelle en nette levering. Helaas moest mijn artikel retour, hier had ik een vraag over waar ik ook snel en netjes bij ben geholpen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Over VLVT Amsterdam

Filter op Taal