snelle levering goede kwaliteit

snel en goed

Mooi ontwerp, degelijke uitvoering

Mooi ontwerp, degelijke uitvoering, makkelijk te installeren. Iets langere USB kabel had handig geweest

Bijzonder goed materiaal

Pasvorm, systeem en manier van monteren is perfect. Helder en degelijk met twee opties, alles klopt en werkt. Mooie uitvoering en stevig op de bar.

Fijn

Snel en goede bezorging. Tevreden over het product.

Bin zufreiden alles bestens !

Bin zufreiden alles bestens !

Zeer mooie wandhouder voor de ipad pro

Gezien in een vakantie huis en onmiddelijk besteld; Wandhouder van zeer stevige kwaliteit en makkelijke montage. nog eens super dat je ook de accessoires zoals een Wandcontactdoos voor inbouw doos met USB C kabel kan bijbestellen. Zeer tevreden !!!

Service top

Produit top

Great quality item

Great quality, very nice finish and perfect fit.

Mooi product

Mooie wandhouder iPad Werkt goed. Wel wat prijzig

Fijne service. Denken mee in oplossingen

Alles super!

Alles super!

Einfach und schnelle Registrierung - Lieferung TOP

Die Registrierung war einfach und schnell Die Lieferung kam schnell und ordentlich an Top Service wegen Lieferstatus Werde gerne wieder dort bestellen

Topservice

Goede service en denken mee in efficiente oplossingen.

Service

Snel gehandeld na een concrete vraag.

Snel en duidelijk

Gewoon goed, niet meer maar vooral niet minder

Keurig nette afhandeling van de order

Ik heb precies gekregen wat ik had verwacht. Snelle, correcte levering van een product dat volledig voldoet aan de verwachtingen.

Quick delivery

Good selection of hardware and quick delivery

Goed advies, snel geleverd, mooi product

Goed advies, snel geleverd, mooi product

you are the best

We are delighted with the company, they processed the order so quickly, the payment was everything, and the shipment came very quickly, in 4-5 days. Thank you very much

Snelle en hulpvolle service

Ipadhouder besteld, juiste kabel zat er niet bij. Contact opgenomen en onmiddellijk achterna gestuurd. Nadien opgemerkt dat we een vijsje verloren waren voor de ophanging. Contact opgenomen en onmiddellijk achterna gestuurd. Zeer tevreden

Supersterk en erg mooi

Erg mooi en degelijk afgewerkt. Alleen jammer dat het niet mogelijk is am de iPad aan en uit te zetten. Een klein gaatje voor een pinneje zou perfect zijn. Verder een absolute aanrader.

Correcte levering en snel !

Snelle service en altijd behulpzaam

Als POS leverancier voor hardware en software heb ik vaak te maken met Tabletpro. Zij verkopen, naar mijn mening, de beste behuizingen voor mijn klanten. Alles loopt geautomatiseerd, maar mocht ik ooit vragen hebben zijn zij altijd bereikbaar en bieden goede service / advies.

parfait

Site simple d'utilisation, commande conforme, livraison rapide

Top, snel geleverd, goed product.

Exact wat het isL tablet PRO

Avis sur Kiyoh