SUPER

Makkelijk bestellen, duidelijk, snel, goed verpakt. Zolas het hoort te gaan.

Het bestelde werd foutloos en volgende dag geleverd.

Heel goed. Onmiddellijk en accuraat antwoord op mijn vragen.

prima levering en netjes verpakt

Netjes volgens afspraak geleverd.

Uitstekend product: goede kwaliteit, goed design, praktisch, goede prijs/kwaliteitverhouding

Uitkiezen op de website was makkelijk, product was goed in beeld gebracht; eenvoudige EN degelijke constructie, die er goed uitziet. Makkelijk in gebruik door flexibele klem en 360° draaibaarheid, EN gat voor connector in één van de klemmen. Hij hangt snel en degelijk, met drie gaten. En met de laagste prijs voor een dergelijk product!.

Wat ik besteld heb ik goed. Maar ik vind het nog al simpel Ik had het toch mooier en verfijnder verwacht met de prijs wat ik betaald heb

Servicegericht

Persoonlijk op de hoogte gebracht dat het product nog niet geleverd is omdat de koeriersdienst de pakketten niet kan traceren en dat het bestelde artikel opnieuw verstuurd wordt.

Prima product.

Top materiaal.past prima.

Herstel

Helaas heb ik mijn bestelling nog niet ontvangen . Ik kreeg de uitnodiging toen ik het bestelde product nog niet had ontvangen. Veel later dan gepland, maar goed, hierbij de correctie. Alles incl. verpakking zorgvuldig ingepakt is deze beoordeling prima.Kan iedereen Tabletpro aanbevelen. Helaas in deze corona periode vaak te late afleveringen van de bezorgdiensten. Netjes gedaan TabletPro! .

Goede ervaring

Professioneel geholpen en goed meegedacht aan een oplossing.

Vlotte levering

Steun compleet geleverd met pluggen en schroeven echt

Top product

Verwachting is 100% wat ik er van verwachtte

Snelle en vlotte aflevering

Goede omschrijving op de site, makkelijk te bestellen en vlotte afhandeling. Prima dus.

Heel goed en echt snel geleverd!

Besteld op Woensdag, en de Ipad was er al op Vrijdag. De Ipad werkt prima, alles goed!

Mooi en stevige houder

De houder is stevig en voldoet aan mijn wensen. Het enige minpunt is dat je geen toegang meer hebt tot de knopjes aan de zijkant van je tablet (geluid harder/zachter - scherm uitzetten).

Heel goed!

Snelle levering en product exact zoals beschreven!

Snelle levering en goed verpakt.

Levering de dag na bestelling. Houder is erg stabiel en ziet er ook nog eens mooi uit.

Snelle levering, goede tablet met prima batterij.

Snelle levering, goede tablet met prima batterij.

Uitstekende en persoonlijke service en support!

Snelle levering en uitstekende service.

Prima wall-mount (tip voor staand gebruik)

Prima systeem. Ipad stevig aan de muur. Makkelijke installatie, ook de PoE module. Alleen gebruiken wij de houder in staande stand. Wat maakt dat langs zijkanten de kabels zichtbaar zijn. Feit is dat nog steeds vele app’s en zeker een Bose bediening enkel in stande stand werken. App’s draaien niet. Dus logischer ipad staand op te hangen. Zijkanten die erin klikken ofzo zouden welkom zijn... Wall-mount zelf benadert de perfectie maar verliest zo wat procentpuntjes 😉

perfecte ervaring, snel geleverd en goede communicatie

We bestelden een tablet standaard met ons berijfslogo erop. Keurig geleverd en kregen telefonisch te horen dat het logo opnieuw gemaakt was omdat jullie niet tevreden waren over de kleur. Voor ons zijn dat soort zaken erg belangrijk en het geeft vertrouwen dat iemand de moeite neemt geen genoegen te nemen met half werk. Bedankt!

Goed contact, snelle levering, goed product

Goed contact, snelle levering, goed product

Pluspunten

Fijn, persoonlijk contact, snelle levering en ontzettend mooi product!

• Communicatie
  • Kennis & Vakmanschap

Pluspunten

Persoonlijke benadering, goed meegezocht naar een passende oplossing voor een specifieke oplossing.

• Communicatie