Vlotte en snelle levering, heel correct

Duidelijke website, vlotte betaling, levering binnen de 2 werkdagen. Topverkoper

Enorm goede kwaliteit

Als je echt voor kwaliteit gaat is dit een goede keuze. Het is wel wat duurder dan een normaal merk maar het gevoel dat je iets uitprint van goede kwaliteit is het waard.

Goed spul

Lang gezocht naar betaalbare PLA. Deze is stabiel en voorspelbaar. Mislukte 3D prints liggen niet meer aan het materiaal, ik ben er wel blij mee.

Als beginnende printer ben ik heel content van het filament gemakkelijk te verwerken en vooral reukloos een echte aanrader

Top product

Print geweldig

Zeer fijne service en erg snel geleverd

Heel erg fijne service van het team. Als ik met vragen zat kreeg ik al snel heel duidelijk antwoord. Product kwam snel aan en had hem binnen no-time aan de praat!

Terugkomende klant zoals altijd

Vanaf het begin dat ik begon met 3D printen altijd FilRight genomen, nooit geen problemen, altijd goed en vooral goede service!

super goed!

Perfecte uitleg over de 3d printer. Stipte levering zoals afgesproken. Deze mensen leveren de beste service.

Perfect!

Duidelijke uitleg en prima informatie. Printer sinds een paar dagen in huis en werkt geweldig! Wat een verschil met mijn vorige printer!

Goede kwaliteit en snelle service

Goed assortiment, snel geleverd en persoonlijk geinformeerd. Helemaal ok!

Veel in stock, super snelle verzending. Ik koop hier zeker terug.

Altijd goed in orde

Fin om te zien wat er op voorraad is in de webshop. Geen onaangename verassingen achteraf. Levering is nog niet op topsnelheid, duurt wel een aantal dagen . . . (Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen)

Uitgebreide assortiment en uitstekende kwaliteit!

pla filamenten bij fillright zijn altijd van goede tot uitstekende kwaliteit! Zeker een aanrader!!

Goede service en communicatie en snelle levering

Het bestelde filament bleek niet op voorraad te zijn. Ik kreeg een mail hierover met de keuze van een week wachten of annuleren. Ik heb een week gewacht en het filament kwam ook na een week binnen.

Snelle levering en goed materiaal

Sinds ik fillright filament gebruik lukken mijn prints zo goed als allemaal - goede consistentie en uniforme dikte van het PLA filament. Een aanrader!

Fast and reliable

First time buyer.

Product OK, levering traag.

Op de site staat "voor 23:45 besteld, volgende dag geleverd." Daar klopt niet veel van, donderdagavond besteld, maandag pas geleverd. Haal dat nou van je site af als je het niet waar maakt. Product is verder prima, maar daar kan FilRight nu weinig aan doen. Gaat pas spelen als er onverhoopt garantiezaken komen.

Snelle levering en lokaal product!

Heel tevreden van mijn pastelfilamenten!

Goed filament, top service!

Had een spoel met gebroken filament, na melding werd gelijk een nieuwe gestuurd en dag erna binnen! Top service!

prima service

Vanwege de grootte en gewicht van de 3D printer, wilde ik een datum van levering afspreken. Dit was geen enkel probleem en is prima geregeld! mijn complimenten.

Levering zoals ze het aangeven bij FilRight. Na de levering van de Raise3D E2 beginnen uittesten, zelf voor een beginner zoals ik was het heel eenvoudig om te starten en te printen. Heel tevreden met de resultaten, zelf na mijn eerste eigen ontwerp. Top product en top FilRight

Puik advies, fijne mensen, snelle levering!

Prima club FilRight, Ik wilde met ASA aan de slag en dat moest bij voorkeur geel zijn. Dat bleek niet beschikbaar. Uiteindelijk prima advies gekregen wat op een andere kleur uitkwam, maar een puike vergelijking zou geven. Geel bleek uiteindelijk na verder googlen wel te bestaan, maar toch prima vibe bij bijna perfect advies. Veel kennis en ook niet onbereid die kennis te delen met een koper van een tweedehands machine die ooit bij hun nieuw is verkocht. Da's fijn. En geeft mij aanleiding die service te belonen met aanschaf filament en onderdelen. Top geregeld heren, dik compliment! Hartelijke groet uit de Betuwe, Mark

Goede service. Prima producten.

Erg jammer van de constante spam of ik wel een review wil achterlaten.