SUPER SNEL - SUPER PROFESIONEEL

Normaal doe ik niet aan beoordelingen.. Maar als je een uitstekende service krijgt die verder gaat dan andere webwinkels dan moet dit toch even gezegd worden.. Wat ik erg op prijs stel is de persoonlijke aanpak en advies. De leveringen zijn heel snel (zelfs naar België) en de filright filamenten zijn van uitstekende kwaliteit. Een echte aanrader is PLA Pro Mat. Met een layer heigth van 0.15 heb je zogoed als geen lijnen. https://www.filright.com/nl/filament/filright-filament/pla-mat/

Goede services en klantvriendelijke behulpzaamheid!

Een probleem met je nieuwe 3d printer is niet leuk, maar een goede service maakt het weer goed. We zijn tevreden.

Overzichtelijk en prettig bestellen

Bestelling is snel bezorgd en was netjes verpakt. Het printen is al meteen begonnen.

Snelle levering. Up and Running

Bedankt voor het advies. En een snelle levering. De eerste test print is al geprint. Ik ben super blij met deze aankoop!

Zeer goede PLA +

Heb 3 rolletjes van het huismerk PLA + besteld om te proberen, deze doen het uitstekend met perfecte resultaten. De levering gebeurde correct en zoals afgesproken, op zondagavond heel laat besteld en dinsdag in huis.

Snel geleverd, op het moment van kopen 1 van de goedkoopste. Product doet het tot heden goed.

Top service en snelle bezorging.

Uitermate tevreden

Na telefonisch advies een 3d printer met bijbehoren besteld. Kon de volgende dag gelijk aan de slag

Snelle levering en filament van goede kwaliteit

Superfast and easy

Great

Goed product, snelle levering

Snelle en persoonlijke service.

Prima shop

Er valt niets op aan te merken, prima service en een prima webshop. Na m'n 3e bestelling nog steeds hartstikke tevreden!

Zorgvuldige leverancier

Ik kreeg 's avonds laat nog een mailtje met de melding dat er twee trackingnrs waren en dan ook de extra trackingnr erbij. Ik had mij daar anders nooit vragen over gesteld. In alle eerlijkheid heb ik achteraf ook wel geen reply meer gehad op mijn mail.

Goede kwaliteit, Snelle bezorging

Goede kwaliteit en snelle bezorging

Snel en betrouwbaar, tot nu toe 100% score

Fijn als je op kwaliteit kan vertrouwen, bedankt Filright.

Eerste aankoop filright pla

Bestelling en levering uitstekend. Eerste keer geprint met filright pla. Printen met deze pla ging uitstekend was blij verrast , goede kwaliteit nette print met prusa mk3s. Overal zeer tevreden.

Snelle levering, goed filament

De bestelling werd snel geleverd. Alles was netjes verpakt.

Snelle afhandeling en verzending

Zou mooi zijn als je producten kan afhalen.

Very good

Always a pleasure to do business with you from www.solunoid.dk

Goed en snel geleverd.

Heb de producten in het weekend besteld en had ze dinsdag thuis volgens afspraak. Prima.

Zeer vriendelijk en goede informatie gegeven

Zeer vriendelijke en goede service dankzij hun advies een 3d printer gekocht en al getest super bedankt nogmaals!

Uitstekend filament, goede prijs, snelle en correcte levering.

Uitstekend filament, goede prijs, snelle en correcte levering.

Comme d'habitude commande passée le vendredi soir 22h00 et reçue le samedi matin 09h30 en Belgique. Merci😀

Goede kwaliteit filament, gratis samples zijn altijd leuk!

Op de ellende met Postnl na, was dit een prima zending. 3 PLA spoelen van 1kg waren netjes verpakt en de gratis PETG die in de doos zat was een leuke verrassing!