Prima filament, zeer snelle levering

Ik had eigenlijk een rol Filright als low cost wegwerp prototype filament gekocht, maar eigenlijk is echt goed! Ik heb nu 3 andere kleuren gekocht en ik gebruikt het voor mijn eindprodukten en ultra-fijne prints. Top filament, heel gemakkelijk te printen. Aanrader.

Duidelijke WEBsite, snelle levering. Zou fijn zijn als de beginnende 3Dprinter ook een assortiment van verschillende kleuren zou kunnen kopen. In de 1e levering van 1kg zat er een kleine hoeveelheid van een andere kleur bij! Erg fijn.

super service

vlotte samenwerking, snelle levering

goede kwaliteit en hebben ruim assortiment.

Snelle levering, top materiaal!

Altijd een zeer snelle levering. Veel keuze, uitstekende kwaliteit van materiaal...

Snel, goed

Goede service en snelle response op emails

Snelle levering van een zeer mooi product. Compliment

Spoelen perfect gewonden, print kwaliteit zeer goed, print lekker makkelijk. Zeer tevreden.

Filament

Heel snelle verzending Goede service Goeie filament Top dus

Filright is alright!

Zeer snelle verzending en de kwaliteit is super!

Fijn filament voor mijn printer

Verscheidene rollen PLA (maker en PRO) gekocht en ze printen super netjes. Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar Roze Satin kleur.

In een woord TOP.

Denken met je mee en proberen alles zo goed mogelijk te regelen.

Redelijk goed

Doet wat het moet doen. Krimpt niet te veel kleuren blijven goed. Enkel deze opmerking de rand van de rol mag wat hoger draad durft eens over de rand uitglippen.

Fantastische service

Hele fijne mensen die meedenken en oplossingen bieden.

kwalitative spullen

kwalitative spullen snelle levering en betaalbaar

Filament snel geleverd en lrints komen met een mooi resultaat er uit

Snelle levering, top producten!

Snelle levering, top producten en altijd een extraatje erbij :)

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Snelle levering en perfecte kwaliteit! Keep up the good work.

zeer goede ervaring

Zeer goed algemene als technisch advies ontvangen. Geen vraag was er teveel. En alle vragen netjes beantwoord. Levering was zoals beloofd. De levering geschiedde heel vlot. Alles was mooi verpakt. Betaling verliep technisch wat minder maar daar stond later een leuke verassing tegenover. Het product (3D printer), na uitpakken getest en werkte prima. Heel tevreden. om verder producten van te kopen, met volle vertrouwen.

zeer snel

eenvoudig te bestellen, correcte en zeer snelle levering

keurig op tijd geleverd

Goed verpakt goede kwalitijd

Correcte producten en Snelle levering

Kwaliteitsvol filament aan de juiste prijzen. Snelle levering en een top service

Goede levering.

Snel geleverd netjes goed verpakt.

Snelle reactie en levering

Prettig!