Tot nu toe zeer goede ervaring gehad

Ik bestelde vroeger vaak ook van andere merken maar daar kwam vaak de rol van vast te zitten. Bij filright nooit een probleem gehad tot nu. Mijn eerste rol die steeds vast draait waardoor je de print dus ook niet alleen kan laten wegens constante mislukking. Spijtig. Maar nogmaal het is de eerste keer, dit kan gebeuren natuurlijk. Verder tevreden steeds!

Uitstekend!

Goed materiaal, snelle levering, print fijn!

suppersnel en klantvriendelijk

suppersnel en klantvriendelijk

Erg goed

De site werkt en het filright print erg goed. Daarbij snel geleverd. Alleen wel vervelend dat alles wat op de site staat excl btw is

Delivery fast and as requested, even during Corona lockdown

Filright keeps impressing me with there prompt and correct service.

Heel persoonlijk en goed contact

Onze vragen per email werden heel snel en persoonlijk beantwoord. Filright neemt echt de tijd en doet vooral de moeite om zijn klant te helpen. Een heel onpersoonlijk "webshop-gevoel" heb ik hier zeker niet. De bestelling van de Raise3d E2 is hier heel netje geleverd zoals afgesproken. Nog eens bedankt voor jullie fijne manier van zaken doen.

Snelle levering en fijne producten!

Heel blij met me nieuwe filament! Mooie kleuren en fijn product

Perfecte klantenservice: responsive, informatief en vriendelijk

Perfecte klantenservice: responsive, informatief en vriendelijk

Top filament van geweldige kwalitieit

Service is geweldig, producten zijn geweldig goed, en tijdig afgeleverd. De kleuren zijn altijd mooi gelijk en de print kwaliteit is super.

Perfect (als perfectie al bestaat)!

Goede filamenten, correcte en snelle levering.

Goede snelle service en aftersales

Een aantal dingen waaronder 3d printers hier gekocht en de after sales is hier perfect. Ze doen werkelijk alles om je te helpen. Top service. Een echte aanrader. Filright filament is top spul.

Snel en goed geholpen

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Helemaal top!

Op het werk net zo goed als thuis . . . .

Thuis klant en op het werk, prima in orde.

Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Totaal geen problemen met de artikelen die ik besteld heb. De levering is zeer snel. De volgende dag heb je het al in huis.

Goede service snelle levering en top product

Alles zoals het hoort

Mijn eerste bestelling. Netjes verpakt en snel verzonden. Artikelen in goede staat ontvangen. Hier kan je rustig spullen bestellen !

snelle afhandeling

prima en snelle afhndeling

Filament van uitstekende kwaliteit

Zoals altijd prima service en snelle levering.

Bereikbaar eb klantgericht

Zeer klantvriendelijk, attent en behulpzaam.

Snelle levering, uitstekende kwaliteit

Ik ben zeer te spreken over de kwaliteit van de filament. Ik heb de volgende producten van FilRight besteld en uitgeprobeerd: FilRight Pro PLA+ - 750 g - Mat Wit - FilRight Pro PLA+ - 750 g - Wit Beide producten bevallen mij prima en ik heb een zeer positieve ervaring met deze webshop. Sinds ik mijn 3D printer hier heb aangeschaft heb ik altijd mijn filament bij FilRight gehaald omdat ik weet dat het goede kwaliteit is!

Snelle levering, prima service

super snelle correcte levering

Prima ervaring met Filright, heb dara de Creality ender 3 pro besteld incl 2 rollen filament. Alles goed en stevig verpakt. na een kleine 2 uur gebouwt te hebben, tijd voor de eerste test print.. wauwwwww Dit ding is flink waar voor zijn geld. gene ervaring met de klantenservice, en hoop deze ook niet nodig te hebben :-)

Top winkel, super filament!

Al van bij de start een geweldige ondersteuning gekregen, nog voor de eerste aankoop (problemen met 2e hands gekochte raise3d pro2 plus). Samen de problemen opgelost gekregen en sindsdien een trouwe klant. Het huismerk filament is van een goede kwaliteit en wordt ook aangeraden door Raise3d via hun open filament programma.

Top Class !

Brede keuse / très grand choix Zeer goede producten / excellent produits en natuurlijk worden bestellingen die 's avonds worden geplaatst de volgende dag in België geleverd / et bien sur, les commandes passées en soirée sont livrées le lendemain en Belgique

Perfecte service!

Kocht zowel mijn printer als een eerste nabestelling filament bij Filright. Supersnelle levering, goed verpakt.