Veel in stock, super snelle verzending. Ik koop hier zeker terug.

Altijd goed in orde

Fin om te zien wat er op voorraad is in de webshop. Geen onaangename verassingen achteraf. Levering is nog niet op topsnelheid, duurt wel een aantal dagen . . . (Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen)

Uitgebreide assortiment en uitstekende kwaliteit!

pla filamenten bij fillright zijn altijd van goede tot uitstekende kwaliteit! Zeker een aanrader!!

Goede service en communicatie en snelle levering

Het bestelde filament bleek niet op voorraad te zijn. Ik kreeg een mail hierover met de keuze van een week wachten of annuleren. Ik heb een week gewacht en het filament kwam ook na een week binnen.

Snelle levering en goed materiaal

Sinds ik fillright filament gebruik lukken mijn prints zo goed als allemaal - goede consistentie en uniforme dikte van het PLA filament. Een aanrader!

Fast and reliable

First time buyer.

Product OK, levering traag.

Op de site staat "voor 23:45 besteld, volgende dag geleverd." Daar klopt niet veel van, donderdagavond besteld, maandag pas geleverd. Haal dat nou van je site af als je het niet waar maakt. Product is verder prima, maar daar kan FilRight nu weinig aan doen. Gaat pas spelen als er onverhoopt garantiezaken komen.

Snelle levering en lokaal product!

Heel tevreden van mijn pastelfilamenten!

Goed filament, top service!

Had een spoel met gebroken filament, na melding werd gelijk een nieuwe gestuurd en dag erna binnen! Top service!

prima service

Vanwege de grootte en gewicht van de 3D printer, wilde ik een datum van levering afspreken. Dit was geen enkel probleem en is prima geregeld! mijn complimenten.

Levering zoals ze het aangeven bij FilRight. Na de levering van de Raise3D E2 beginnen uittesten, zelf voor een beginner zoals ik was het heel eenvoudig om te starten en te printen. Heel tevreden met de resultaten, zelf na mijn eerste eigen ontwerp. Top product en top FilRight

Puik advies, fijne mensen, snelle levering!

Prima club FilRight, Ik wilde met ASA aan de slag en dat moest bij voorkeur geel zijn. Dat bleek niet beschikbaar. Uiteindelijk prima advies gekregen wat op een andere kleur uitkwam, maar een puike vergelijking zou geven. Geel bleek uiteindelijk na verder googlen wel te bestaan, maar toch prima vibe bij bijna perfect advies. Veel kennis en ook niet onbereid die kennis te delen met een koper van een tweedehands machine die ooit bij hun nieuw is verkocht. Da's fijn. En geeft mij aanleiding die service te belonen met aanschaf filament en onderdelen. Top geregeld heren, dik compliment! Hartelijke groet uit de Betuwe, Mark

Goede service. Prima producten.

Erg jammer van de constante spam of ik wel een review wil achterlaten.

Supersnelle service.

Snelle levering en attente medewerkers.

niets op aan te merken

Zeer tevreden over de kwaliteit van de PLA en PLA+ die ik heb besteld. Levering was zoals omschreven en zeer netjes verpakt. Ook nog even de klantenservice gebeld met een vraag, hier werd ik ook naar tevredenheid geholpen. Vanaf nu ga ik hier altijd bestellen.

Prima service, zeker aan te bevelen.

Filright is zeer klantgericht en heeft oor voor jouw problemen. Gaat er iets mis? Bellen maar en ze helpen je direct bij je problemen. Ze laten je in ieder geval niet hangen. Zeer tevreden over deze onderneming. Hart voor de zaak en hun klanten.

Doen wat ze zeggen, niks meer, niks minder, top zaak.

Prima bedrijf.

Alles is geweldig!!

2x besteld tot nu toe. Super snel geleverd, vandaag besteld, morgen binnen! Hun filright filament is makkelijk te verwerken en hele mooie kleuren. Pla+ is mega sterk. Ik ben zeer tevreden. Nog geen contact gehad met klantenservice maar dit was ook nog niet nodig tot nu.

Top fillament

Tot hier toe heb ik verschillende geprobeerd. En filright is nog steeds van de betere filaments die ik heb hem.

Goede service, snel en kundig advies

Met het ruime aanbod aan (eigen) filamenten stuur ik regelmatig een mailtje met een paar vragen, voordat ik een keuze maak. Deze worden altijd snel en kundig beantwoord. Levering is zoals je verwacht en ook de Flight eigen producten printen uitstekend.

Hele snelle levering en de kwaliteit van de producten is goed

Ik had mijn bestelling in de avond besteld en het kwam al de volgende dag aan in de middag. Ik ben heel erg blij met de adhesive stick, adhesive spray en filament. En vooral voor een goede prijs. Zeker een aanrader!

Super kwaliteit, snel geleverd.

Snel geleverd en de kwaliteit heeft me nooit teleurgesteld. Best bestellen via website van fillright zelf. Prijs op bol.com is duurder.

Kwaliteits filament

Snelle levering als altijd van filament met top resultaten.