Goede snelle verzending en perfecte PLA Pro!!

Gebruik al langere tijd PLA Pro van Fillright, werkt erg goed en nooit problemen mee. Zeker een aanrader!!

Goede kwaliteit voor een scherpe prijs

Fijn product en snel geleverd

Grote keuze filament en snel geleverd.

Pakketje met 2 soorten filament de volgende dag in huis. Voldoet prima.

Goede service en vlug!

Goede service en degelijk verpakt .

Super fast shipping

Placed an order around 18:30 and selected the option to receive it next day, but had the expectation that it would be shipping the next and and received the day after. I was wrong, it was actually received at lunch time the next day, less than 24 hours shipping on an after normal working hours shipment. AMAZING!

Zeer tevreden : levering op tijd zoals beloofd

Snel in huis, keuze uit verschillende kleuren en zelfs andere kleur samples erbij.

Top Prodcut

Heb al vele filament geprobeerd en staan maar deze van filright vind ik de beste en gebruik bijna niets anders

Ik was vanwege een vergadering in Utrecht en zocht naar een zaak waar ik 3Dlac of een andere bed hechter zou kunnen kopen en vond Filright, het bleek uiteindelijk geen echte fysieke winkel maar de medewerker welke op het punt stond net weg te gaan heeft me fantastisch geholpen, ik kon alles aan hem vragen en hij gaf me geweldige tips mee. Ik vond dit geweldig want ik was immers maar een heel klein klantje waar hij zoveel tijd voor nam terwijl hij op het punt stond weg te gaan naar een andere klant, top… zo hoort het, passie voor het vak.

perfecte service

goede opvolging, stipte levering.

Correct

Goede, snelle service en advies bij aankoop nieuwe 3D printer.

In ons traject voor het aanschaffen van een nieuwe, betere 3D printer zijn we al snel bij Filright aangekomen. In het begin waren we vooral aan het oriënteren, waarbij we goed zijn geadviseerd over de specs en kosten, later ook in de showroom. Filright is meer dan alleen een webshop, want ze hebben ook echt verstand van hun producten en kennen alle in en outs, waardoor je een weloverwogen keuze kan maken voor een nieuwe printer.

Goede service en kwaliteit

De kwaliteit van de Filright PLA Pro is uitstekend. Helaas had ik een rol filament in de nalevering maar Filright nam direct contact op en heeft alles zeer netjes afgehandeld.

Heel goed!

Je word goed op de hoogte gehouden.

Goed!

Qua afwerking bestelling, levering, goed! Alleen soms afwezig en geen opname van telefoon, onder mom van corona, die… onbestaand is geworden!

Prima.

Ruim aanbod. Snelle verzending. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Prima materiaal , levering 6je

Prima spullen hoor geen probleem. Maar op website staat voor 23.59 besteld volgende dag in huis. Ik had geen haast ermee , maar hield wel rekening met afleveradres. Nu had ik al een op een extra dag geteld, maar kwam nog een dag later. Als ik dat geweten had had ik een ander adres in gegeven. Zodat ik het netjes kon aannemen nu moest ik de buren weer lastig vallen. Nogmaals geen geklaag, maar meld dat dan niet op de website.

vriendelijke ontvangst en uitgebreide aandacht voor onze noden met solide advies

Wij konden op korte termijn een afspraak ter plaatse vastleggen. Ter plaatse werd uitgebreid ingegaan op onze noden om zo tot een ideale keuze van toestel type te komen. De levering liep buiten de wil van FilRight om wat vertraging op, maar zij hebben ons ten allen tijde goed op de hoogte gehouden van de vooruitgang.

Zeer snelle levering

Ben onder de indruk van de kwaliteit

Goede en snelle levering

De printer snel en goedverpakt ontvangen

Snel geleverd en prima filament!

Print prima! Het was heel snel geleverd!

Goede producten en ervaring.

Goed contact alvorens tot aanschaf over te gaan. Hierdoor kun je een gedegen keuze maken. Aftersales is ook belangrijk en bij Filright zit dat goed.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering super

Ik had een Raise3D pro 3 besteld. Deze was nog niet beschikbaar. Joost van FilRight hield me super op de hoogte van de status. Ook aflevering als beloofd. Dit is een bedrijf waar je echt zaken mee kan doen !!!!!!!!!

Heel behulpzaam!!

Enthousiaste mensen, die service hoog in het vaandel hebben staan.