Goede kwaliteit filament, gratis samples zijn altijd leuk!

Op de ellende met Postnl na, was dit een prima zending. 3 PLA spoelen van 1kg waren netjes verpakt en de gratis PETG die in de doos zat was een leuke verrassing!

In een week tijd 2x besteld

Ik heb voor het eerst pla + gebruikt en deze was van het merk fillright.. Omdat kleur niet uitmaakte voor mij ben ik voor de goedkoopste kleuren gegaan zoals fluor groen mijn ervaringen waren zeer goed waarop ik de fluor roze en fluor oranje kleur heb besteld enkele dagen later.. Beide keren was de levering perfect volgende dag in huis! Zeer goede filament waardoor ik grotere print opdrachten langere pront opdrachten zoals 20uur probleemloos kon printen.. (Dit maak ik voor het eerst mee)

Tot nu toe het beste Filament

Mijn ervaring met Filright is uitstekend. Ik blijf het voortaan gebruiken omdat ik veel langer door kan printen zonder problemen. Hieronder geef ik nog wat commentaar over de pigmenten. Maar dat geldt ook voor alle andere fabrikanten van filament: Het beste print ik met de ongekleurde versie, het witte filament. Met zwart kreeg ik zoals van alle merken een soort kool-afzetting in het heetste gedeelte van de extruder. Dat veroorzaakt bij grote printvolumes halverwege een vastloper. Met het witte en lichtgrijze filament gebeurt dit niet. Mijn gedachte is dat de zwarte kleurstof dit veroorzaakt. Rood heb ik van FilRight niet gebruikt, maar de ervaring met andere fabrikanten is, dat het rode pigment ook weinig problemen geeft. Maar mijn voorkeur blijft toch het witte van FilRight omdat de extruderproblemen daarmee helemaal niet meer voorkomen. Verder is het heel voordelig om de 4,5 Kg rollen te bestellen. Daarmee komt de prijs gelijk aan de goedkoopste leverancier van de mindere kwaliteiten van andere leveranciers.

Professionele en goede ondersteuning bij vragen en uitstekend materiaal!

Nav een vraag over te gebruiken materiaal heb ik onderdelen geprint met het aanbevolen materiaal en dit werkt uitstekend!

goede webwinkel

goede kwaliteit van producten.

Snelle en correcte levering

Vlot contact en snelle service, ondanks de vakantie periode.

uitstekende service, goede adviezen

meedenken met oorzaak probleem, opgelost!

Correcte en snelle levering

Correcte levering (1 dag later als normaal) maar toch altijd tevreden !

Correcte en snelle levering

Correcte levering (1 dag later als normaal) maar toch altijd tevreden !

We werden belangloos en efficiënt geholpen.

Uitstekende samenwerking. Top.

Levering was op tijd, goede kwaliteit en communicatie was duidelijk

Prima product

vlot en snel

Vriendelijke service met een snelle levering

Pluspunten

Temperatuur printen verschil soms van kleur tot kleur, misschien een beetj info ivm deze

Pluspunten

Zoals altijd weer een snelle en nette levering.

Pluspunten

Goede service over de mail besteld, alles in orde.

Pluspunten

super snel afgehandeld en geleverd

Pluspunten

De bestelling gebeurd goed en vlug en je word uptodate gehouden over hoever het met je bestelling zit.

Pluspunten

Uitstekende communicatie en nalevering van producten.

Optie toevoegen om factuur in te zien in het filright account.

Pluspunten

Snelle verzending en reactietijd op een vraag

Donkergrijze filament is van matige kwaliteit, geel en blauw wel goed.

Pluspunten

Snelle service, ben goed geholpen

Pluspunten

Zeer klantvriendelijk, nemen alle tijd voor vragen en denken mee

Pluspunten

Goede producten, snelle levering en perfecte klantenservice.

Pluspunten

Filright heeft een mooie website. De medewerkers zijn vriendelijk.

De belofte 'voor 23:45 besteld, morgen in huis' kunnen ze helaas niet altijd waarmaken.

Beste Dirk, Bedankt voor de review. zoals ook al per mail gecommuniceerd hebben wij helaas het vervoer-proces niet in eigen hand, waardoor het kan dat een pakket vertraging oploopt bij de vervoerder. Vanaf ons distributiecentrum vertrekken vrijwel alle pakketten op tijd. Wij begrijpen dat het erg vervelend is om van de vervoerder te horen te krijgen dat het pakket niet op tijd geleverd zal worden, maar is er niets anders dat wij kunnen doen dan de problemen aangeven bij hen. Het is overigens wel mogelijk om bij ons distributiecentrum of onszelf op afspraak bestellingen af te halen. Daarnaast kunnen wij ook verzenden naar een afhaalpunt. Ondanks de vervelende bezorgervaring hopen we je in de toekomst toch terug te zien! Sven / FilRight