Kwaliteits filament

Snelle levering als altijd van filament met top resultaten.

Correct

bestelling correct ontvangen zonder problemen, helaas wel geen testsamples zoals bij de vorige keren..

hoge kwaliteit en snelle levering

Ik ben zeer tevreden met het product en de snelheid van de levering. Dankjewel!

Great product, great service

Very happy with my order. Good quality and it came fast

Snelle levering en heel goed verpakt

Snel geleverd en zelfs gelijk op een afhaalpunt naar keuze.

Hun service is top !

Er was een probleem met de levering en na één mailtje kreeg ik een degelijke uitleg van wat er aan de had was en waarom dit zo was. Reactie binnen de dag !

Perfecte en snelle service

Zeer snelle levering.

Top top top!

Filright is al een tijdje mijn go-to fillament. Heb net enkele Zilver look PLA’s besteld moet ze nog uittesten maar ben er van overtuigd dat dit ook weer perfect gaat zijn!

correcte levering & service

Goede ervaring. De levering zoals afgesproken en goede service.

Fijn filament voor mijn 3d printer

Print nu bijna een half jaar en met FilRight heb ik eigenlijk nooit mislukte prints. :-)

Altijd goed!

Ik gebruik deze filament graag. Ik krijg vaak positive reacties over mijn video’s op YouTube.

goed en snel

goed en snel.

Snelle & vlotte service. Huismerk filament van goede kwaliteit!

Vlot afrekenproces, snelle levering en filament van belangrijke en kwaliteitsvolle merken beschikbaar. Ook huismerk filamenten zijn van hoge kwaliteit!

FilRight is een bedrijf die werkelijk zich inzet naar zijn/haar klanten toe! Van hobby tot professioneel materiaal in één webshop. Wat moet je nog meer hebben? Alsook prijzen zijn zeer competitief! Goedkoper dan sommige andere handelaars, maar toch kwaliteit zeer goed! Ik heb nu al een paar rollen besteld van hun en ik ben zeer content wat de kwaliteit betreft die geprint is. Als student ingenieur is dit zeker een aanrader voor allerlei projecten!

Gemakkelijk te bestellen en snelle levering, einde van de dag besteld en had het de volgende dag al in huis. Top!

De filamenten die ik er bestel zijn van goede kwaliteit en niet al te duur ik bestelde een foute filament met een te grote diameter via bol.com echter pas later op gemerkt mijn retour was al verstreken en ze deden er alles aan om te helpen zodat je toch de juiste diameter nog bekwam echter een goede klantservice goede communicatie verdient ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

mooi en snel

product zols beschreven ontvangen in mijn geval: PLA filament. goede qualiteit en print goed.

Top Service

Supersnelle levering, 22 uur na mijn online aankoop werd de 3D-printer bij mij thuis afgezet! Mijn technische vragen werden in de dagen voor de aankoop perfect en snel beantwoord. Beter kan niet.

Gewoon Perfect.

Prima firma

Bestelde printer was niet meer leverbaar. Mooi aanbod gekregen voor een ander type. Dank aan de heer Hellinga voor de prettige afhandeling.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Ik heb meerder malen filament gekocht bij Filright en iedere keer ben ik zeer tevreden met de snelheid en kwaliteit van de levering. Ik kan vooral de HDPLA aanraden.

Geweldige PLA, beste tot nu toe.

Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van een 3D Printer Typ: Ender 3 Pro. Ik begon met het gebruiken van Filright maker PLA zwart welke perfecte resultaten opleverde. Hierna begonnen met het printenvab Filright PLA+ Ook dit is perfect materiaal! Ik ben nu zo gewend geraakt aan de kwaliteit van Filright dat ik eigenlijk niet durf te switchen naar andere merken. Het zou echter leuk zijn als Filright ook nog een "Rainbow" PLA toevoegd aan het assortiment.

Oké

super service!

probleem met printen ? telefoneren en gedegen advies!

snelle levering en netjes verpakt