mooi en snel

product zols beschreven ontvangen in mijn geval: PLA filament. goede qualiteit en print goed.

Top Service

Supersnelle levering, 22 uur na mijn online aankoop werd de 3D-printer bij mij thuis afgezet! Mijn technische vragen werden in de dagen voor de aankoop perfect en snel beantwoord. Beter kan niet.

Gewoon Perfect.

Prima firma

Bestelde printer was niet meer leverbaar. Mooi aanbod gekregen voor een ander type. Dank aan de heer Hellinga voor de prettige afhandeling.

Goede producten voor een eerlijke prijs

Ik heb meerder malen filament gekocht bij Filright en iedere keer ben ik zeer tevreden met de snelheid en kwaliteit van de levering. Ik kan vooral de HDPLA aanraden.

Geweldige PLA, beste tot nu toe.

Ik ben sinds 2 maanden in het bezit van een 3D Printer Typ: Ender 3 Pro. Ik begon met het gebruiken van Filright maker PLA zwart welke perfecte resultaten opleverde. Hierna begonnen met het printenvab Filright PLA+ Ook dit is perfect materiaal! Ik ben nu zo gewend geraakt aan de kwaliteit van Filright dat ik eigenlijk niet durf te switchen naar andere merken. Het zou echter leuk zijn als Filright ook nog een "Rainbow" PLA toevoegd aan het assortiment.

Oké

super service!

probleem met printen ? telefoneren en gedegen advies!

snelle levering en netjes verpakt

Snelle en correcte levering. Zelf in België

Snelle service, maar vooral ook een goed product

Ik gebruik filright PLA, PLA Pro+ en TPU. Deze gebruik ik op een Ender 3 met goed resultaat en zonder problemen, prints gaan altijd goed.

Top kwaliteit

Top kwaliteit filament! Snelle levering.

Altijd snel en goed

Voor de zoveelste keer snel, goed en netjes geleverd. De artikelen zijn ook allemaal van top kwaliteit.

Snelle en correcte bediening.

Wij hadden verschillende vragen en kregen zo rap als mogelijk een antwoord van jullie.

Prima service, doen alle moeite om je te helpen!

Al vaker bij Filright besteld, zowel printers als filament en de service is uitstekend. Doen wat ze beloven en meer. Met aandacht voor de wens van de klant. Een aanrader!!

supersnelle levering, goeie site

site is overzichtelijk, veel info terug te vinden en makkelijk te navigeren. bestelling en levering ging supersnel!!

Prima filament, zeer snelle levering

Ik had eigenlijk een rol Filright als low cost wegwerp prototype filament gekocht, maar eigenlijk is echt goed! Ik heb nu 3 andere kleuren gekocht en ik gebruikt het voor mijn eindprodukten en ultra-fijne prints. Top filament, heel gemakkelijk te printen. Aanrader.

Duidelijke WEBsite, snelle levering. Zou fijn zijn als de beginnende 3Dprinter ook een assortiment van verschillende kleuren zou kunnen kopen. In de 1e levering van 1kg zat er een kleine hoeveelheid van een andere kleur bij! Erg fijn.

super service

vlotte samenwerking, snelle levering

goede kwaliteit en hebben ruim assortiment.

Snelle levering, top materiaal!

Altijd een zeer snelle levering. Veel keuze, uitstekende kwaliteit van materiaal...

Snel, goed

Goede service en snelle response op emails

Snelle levering van een zeer mooi product. Compliment

Spoelen perfect gewonden, print kwaliteit zeer goed, print lekker makkelijk. Zeer tevreden.

Filament

Heel snelle verzending Goede service Goeie filament Top dus