Supersnelle levering!

Snel het juiste filament gevonden voor een spoedklus. ‘s Avonds besteld de volgende dag in huis. Super.

Filament is smooth

Had a clogged printer and I cleaned it out en used their filament and it was a very smooth print after that.

De bestelling kwam heel snel binnen

De bestelling zag er netjes uit en kwam snel binnen.

Snelle bezorging, maar matige kwaliteit

Ik heb voor het eerst bij FilRight besteld en ik koos voor HDPLA omdat dit materiaal speciaal gemaakt is om te "annealen". Daar is de prijs ook naar (ca. 30% - 50% duurder dan standaard PLA). Ik heb diverse prints gedaan per de aanwijzingen van FilRight en het materiaal krimpte behoorlijk (>5%). Dus opnieuw geprint in een iets grotere schaal om rekening mee te houden met het gekrimp. Geprint met 100% infill. Het eindresultaat was een materiaal dat iets beter tegen hitte kan, maar zeker geen 90 - 95 graden zoals werd geclaimed. Bij 80 - 85 graden werd het plastic al slap. Erg telleurstellend. Het is dat het fillament nog als doodgewoon PLA te gebruiken is, maar het is het prijskaartje zeker niet waard.

Snelle levering en blijkbaar alles op voorraad

1 telefoontje was genoeg, ik had het betreffende onderdeel de volgende morgen in huis.

Servicegericht bedrijf

Bijzonder attent in de communicatie. Altijd bereikbaar via telefoon en mail. Medewerkers nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Komen afspraken na. Op mijn verzoek is de printer persoonlijk thuis afgeleverd.

prima service

Erg goed geholpen en snel op gestuurd.

Vlotte en snelle levering, heel correct

Duidelijke website, vlotte betaling, levering binnen de 2 werkdagen. Topverkoper

Enorm goede kwaliteit

Als je echt voor kwaliteit gaat is dit een goede keuze. Het is wel wat duurder dan een normaal merk maar het gevoel dat je iets uitprint van goede kwaliteit is het waard.

Goed spul

Lang gezocht naar betaalbare PLA. Deze is stabiel en voorspelbaar. Mislukte 3D prints liggen niet meer aan het materiaal, ik ben er wel blij mee.

Als beginnende printer ben ik heel content van het filament gemakkelijk te verwerken en vooral reukloos een echte aanrader

Top product

Print geweldig

Zeer fijne service en erg snel geleverd

Heel erg fijne service van het team. Als ik met vragen zat kreeg ik al snel heel duidelijk antwoord. Product kwam snel aan en had hem binnen no-time aan de praat!

Terugkomende klant zoals altijd

Vanaf het begin dat ik begon met 3D printen altijd FilRight genomen, nooit geen problemen, altijd goed en vooral goede service!

super goed!

Perfecte uitleg over de 3d printer. Stipte levering zoals afgesproken. Deze mensen leveren de beste service.

Perfect!

Duidelijke uitleg en prima informatie. Printer sinds een paar dagen in huis en werkt geweldig! Wat een verschil met mijn vorige printer!

Goede kwaliteit en snelle service

Goed assortiment, snel geleverd en persoonlijk geinformeerd. Helemaal ok!

Veel in stock, super snelle verzending. Ik koop hier zeker terug.

Altijd goed in orde

Fin om te zien wat er op voorraad is in de webshop. Geen onaangename verassingen achteraf. Levering is nog niet op topsnelheid, duurt wel een aantal dagen . . . (Dinsdag besteld, vrijdag ontvangen)

Uitgebreide assortiment en uitstekende kwaliteit!

pla filamenten bij fillright zijn altijd van goede tot uitstekende kwaliteit! Zeker een aanrader!!

Goede service en communicatie en snelle levering

Het bestelde filament bleek niet op voorraad te zijn. Ik kreeg een mail hierover met de keuze van een week wachten of annuleren. Ik heb een week gewacht en het filament kwam ook na een week binnen.

Snelle levering en goed materiaal

Sinds ik fillright filament gebruik lukken mijn prints zo goed als allemaal - goede consistentie en uniforme dikte van het PLA filament. Een aanrader!

Fast and reliable

First time buyer.