Aflevering en instructie op locatie prima geregeld

Na bestelling snelle levering op locatie. Installatie en instructie snel verlopen en na daaraan meteen operationeel.

Super, snelle en persoonlijke levering

Na telefonisch contact met Fillright met een duidelijk advies, is de 3D scanner super snel en persoonlijk geleverd door de mannen van FilRight.

Supersnelle levering

Snel en vakkundig geleverd. Duidelijke track en Trace

Kan niet sneller eergister besteld volgende dag in huis

fast service

Well working website, fast service and good quality

Klantvriendelijk

Ze namen zelf contact op toen een bestelling was vertraagd of ik die wilde cancellen of niet. Ook daarna vriendelijke communicatie.

Mooie producten met snelle levering

Een mooi bedrijf met veel voorraad, snelle levering en duidelijke informatie. Goed bereikbaar en goede service

trustfull & focused team with pro-active responce to customers real needs, it still exists !

- FilRight has a full focus on one of the leading brands of 3D printing equipment, assuring long-term expertise & services we need - Expert knowledge of the materials - Honest advise on step-wise startup investment approach - Sensitive & pro-active to the real needs of the customer - Perfect stock & logistic handling - Equipment & materials delivered within 24h - We were planning a learning period on this technology of some weeks. With the Raise3D Pro3 we got our first very urgent industrial parts manufactured on the afternoon of the delivery delay !

Super service en goed filament!

De filright maker PLA filamenten zijn goed om te gebruiken! daarnaast hebben ze hier een goede service en uitstekende prijzen! super

Duidelijke website

FilRight heeft een duidelijke website waar de gewenste producten makkelijk te vinden zijn. Levering de volgende werkdag.

Duidelijk en snel

Goede site duidelijk en snel geleverd

Goede en duidelijke site prima

Niet goed (2x)

Laatst een Filright Dark Grey besteld.Na printen bleek een dusdanig verschil in kleur te zijn met de oude dat dit niet juist kon zijn. De oude was 75% zwart en de nieuwe 50% ongeveer. Dit middels een mail aangegeven bij Filright, echter die kunnen het blijkbaar niets schelen. Tot op heden nog geen antwoord mogen ontvangen. Anderen zullen best blij zijn met Filright, maar voor mij hoeft het niet meer. Zeker omdat ik kennelijk niet kan afgaan op de (bijna) gelijkheid van een kleur in het filament.

Snelle levering en duidelijke communicatie

Ik ben erg tevreden over FilRight. We hebben een proefprint aangevraagd en deze werd persoonlijk afgegeven. De voorlichting en advies voor onze printerkeuze was helder en duidelijk. Na aanschaf is de printer erg snel geleverd. Eventuele openstaande punten werden snel opgelost.

FilRight waar de klant nog telt

FilRight is dé premium dealer van RAISE3D voor de Benelux, en dat merk je ook aan de manier hoe er met de klant om gegaan word. Ik wist niet precies welke 3D printer ik wilde, heb toen contact opgenomen met FilRight en kreeg vrijsnel een mailtje terug. Daar stond niet alleen uitleg over de twee printers waar mijn oog opviel maar ook een verzoek om naar de showroom te komen waar ze me beter konden uitleggen en begeleiden om de juiste keuze te maken. Ik ben op dat verzoek ingegaan en ben zeer goed ontvangen en begeleid om inderdaad de juiste keuze te maken. Al met al is mijn ervaring met FilRight top, en wordt je behandeld zoals het spreekwoord zegt "de klant is koning"

Good and fast service

Within one day at home, directly ready to print with this excellent fill.

Prima filament

Na een snelle levering hebben we het filament gelijk kunnen gebruiken. Filament werkt prima en heeft een prima prijs/kwaliteit verhouding.

Uitstekend kwaliteit en snele levering

Had eerder filament van fili via bol besteld. Gemaklijkste pla met mooie finish tot nu toe. Enkele klacht is dat de rol soms in een knoop kwam( kan ook gebruikers error zijn). Besloten om direct van fili te bestellen website is gemakkelijk en levering was zeer snel zonder problemen

Snelle levering!

Snelle levering, mooie producten

Very helpful support and great product

Exceptional customer support and an outstanding 3D printer make this supplier a top choice. Their knowledgeable team resolved my questions, and the printer delivered precise, high-quality prints consistently. Highly recommended!

Prettige site, snel en goed geleverd

Ik had een Raise3d E2 aangeschaft, en deze is de volgende dag netjes op een pallet afgeleverd.

Top Firma

Supersnelle levering, behulpzaam en heel vriendelijk! Gisteren een nieuwe 3D printer besteld en vandaag al in huis.

Samples, advies, levering en service is allemaal top. Niets negatiefs te verzinnen.

Prettig zakendoen.

positief