Filright is alright!

Zeer snelle verzending en de kwaliteit is super!

Fijn filament voor mijn printer

Verscheidene rollen PLA (maker en PRO) gekocht en ze printen super netjes. Mijn dochter is helemaal gelukkig met haar Roze Satin kleur.

In een woord TOP.

Denken met je mee en proberen alles zo goed mogelijk te regelen.

Redelijk goed

Doet wat het moet doen. Krimpt niet te veel kleuren blijven goed. Enkel deze opmerking de rand van de rol mag wat hoger draad durft eens over de rand uitglippen.

Fantastische service

Hele fijne mensen die meedenken en oplossingen bieden.

kwalitative spullen

kwalitative spullen snelle levering en betaalbaar

Filament snel geleverd en lrints komen met een mooi resultaat er uit

Snelle levering, top producten!

Snelle levering, top producten en altijd een extraatje erbij :)

Snelle levering en perfecte kwaliteit!

Snelle levering en perfecte kwaliteit! Keep up the good work.

zeer goede ervaring

Zeer goed algemene als technisch advies ontvangen. Geen vraag was er teveel. En alle vragen netjes beantwoord. Levering was zoals beloofd. De levering geschiedde heel vlot. Alles was mooi verpakt. Betaling verliep technisch wat minder maar daar stond later een leuke verassing tegenover. Het product (3D printer), na uitpakken getest en werkte prima. Heel tevreden. om verder producten van te kopen, met volle vertrouwen.

zeer snel

eenvoudig te bestellen, correcte en zeer snelle levering

keurig op tijd geleverd

Goed verpakt goede kwalitijd

Correcte producten en Snelle levering

Kwaliteitsvol filament aan de juiste prijzen. Snelle levering en een top service

Goede levering.

Snel geleverd netjes goed verpakt.

Snelle reactie en levering

Prettig!

super service

Uitstekend advies en zeer attente ondersteuning

Uitstekend advies en zeer attente ondersteuning. Voor mij ingewikkelde materie werd goed uitgelegd, goede hulp bij keuze. En zeer attent was dat de bestelling werd gesplitst, zodat een deel toch nog op tijd was om als cadeau te dienen.

vragen netjes beantwoord, snelle levering

Vanwege twijfel over keuze 3D printer eerst wat inlichtingen ingewonnen. Deze werden telefonisch netjes beantwoord met daarbij nog wat extra tips en tricks. Printer dus besteld en volgende dag geleverd.

Snel, vriendelijk en correct

Een uitstekende ervaring met snelle reactie op vragen, vlotte afhandeling van de bestellen en vriendelijk, zowel aan de telefoon als per e-mail. Ook vlotte service na verkoop en blijvend behulpzaam bij vragen. Wat mij betreft een aanrader!

Product niet op voorraad, maar netjes voorzien van een (duurder) alternatief

De bestelde filamenten waren niet op voorraad, maar dit werd snel gecommuniceerd en een vervangend artikel had ik de volgende dag in huis.

Wat minder begon is super geeindigd

Na lang zoeken printer gevonden die we wilden, dan opzoek naar waar ik hem kon kopen en bij filright uitgekomen. Flashforge Adventurer 3 gekocht en dat op de 1ste mei ( een feestdag in België ). De nodige mailtjes ontvangen en dan wachten op die track en trace die niet kwam .... Ik wilde de mensen van filright niet dadelijk mailen maar toch al maar de beoordeling ingevuld. Beetje negatief over de wat warrige communicatie. Binnen het uur een vriendelijke mail van Sven met een track en trace en verontschuldigingen dat er iets mis was gelopen met de mailing. De track en trace erbij in dezelfde mail. En behold .... het is gewoon maandag toegekomen. Al bij al TOP service. Super vriendelijk en zeer snel en efficiënt. Zou ik ze aanbevelen zeer zeker. En de printer ... wel die print hé :)

Netjes verpakt, snel geleverd

Mijn 3d printer was zeer netjes verpakt, levertijd was snel. Klantenservice is snel met antwoorden via de e-mail.

vrijdags besteld, nogsteeds niets ontvangen.

zoals hierboven vermeldt, wel verzonden mail gekregen maar niets kunnen vinden bij postnl en of bezorgt nog, wel een mail krijgen om filright te beoordelen... valt dus weinig te beoordelen.

Beste Raymond, Vervelend dat er wat onduidelijkheid is opgetreden bij deze order. Helaas was het op dat moment dermate druk bij PostNL dat het pakket hier wat vertraging opgelopen heeft. Daarnaast was er inderdaad ook wat onduidelijkheid in de track & trace informatie die zij gaven. Gelukkig is het pakket toch nog een dag eerder afgeleverd dan zij aangaven met uiteindelijk 1 dag vertraging. Jammer genoeg hebben wij dit niet zelf in de hand. Het is inderdaad wat ongelukkig dat een review-mail eerder (automatisch) door ons systeem verstuurd is voordat het pakket is ontvangen. Wij zullen kijken hoe wij hier verbetering in aan kunnen brengen. Wij hopen dat je wel tevreden bent met het filament en zien je uiteraard graag een volgende keer terug. Met vriendelijk groet, Sven

Prima geregeld

👍👍

Heb mijn keuze snel kunnen veranderen na het bestellen. Ze hebben ook een rol pla geschonken voor het printen van gezichtsmasker . Applaus voor FillRight Holland ! De volgende bestelling voor nieuw materiaal daarvoor zal ook weer bij hun gerecht komen :)