Heb mijn keuze snel kunnen veranderen na het bestellen. Ze hebben ook een rol pla geschonken voor het printen van gezichtsmasker . Applaus voor FillRight Holland ! De volgende bestelling voor nieuw materiaal daarvoor zal ook weer bij hun gerecht komen :)

Uitstekende kwaliteit van het product en een goede service!

TOp merk en levering

Zee tevreden van de fillamenten en service.

Alles goed en correct verlopen. Goed product

Begin matig, eind goed.

De aangegeven voorraad is niet de daadwerkelijke voorraad. Ik kwam hier helaas na mailcontact achter doordat het 2 weken moest duren voordat ik het daadwerkelijk thuis had, dit terwijl levertijd op 2-4 werkdagen stond. De kwaliteit van het filament is wel enorm goed, had rekening gehouden met het mislukken van de eerste paar prints, maar het was echt vanaf print nr1 perfect!

Zeer behulpzaam en terugmelding met de gevraagde info

Een probleem met de leverancier werd in alle eerlijkheid gemeld en FilRight heeft bemiddeld om de levering op de snelst mogelijke manier, gezien de huidige wereldwijde problemen, toch nog geleverd te krijgen. Bedankt voor de inzet!

Gewoon uitstekend

Voorraad beheer klopt dus in website, en super snelle levering, Top!!

fantastisch product

Zeer snelle bezorging en goed materiaal

Ik heb 4kg FilRight Maker PLA besteld voor mijn Creality Ender 5 Pro. Deze was de volgende dag al geleverd. De gratis staaltjes van ABS en PETG is een leuke verrassing.

geweldige service

ik had een printplaat voor de raise 3Dn2+ nodig en met enkele emails is deze zeer vlot terechtgekomen echte top service

Excellent service and after sales service

Service was excellent, parfel arrived quick. After a small problem, thing were sorted very quick so that i cannot complain about the after sales service, this was also very good. Very pleasant contact with Filright. I will definately be buying again. Many thanks Filright.

Tot nu toe zeer goede ervaring gehad

Ik bestelde vroeger vaak ook van andere merken maar daar kwam vaak de rol van vast te zitten. Bij filright nooit een probleem gehad tot nu. Mijn eerste rol die steeds vast draait waardoor je de print dus ook niet alleen kan laten wegens constante mislukking. Spijtig. Maar nogmaal het is de eerste keer, dit kan gebeuren natuurlijk. Verder tevreden steeds!

Uitstekend!

Goed materiaal, snelle levering, print fijn!

suppersnel en klantvriendelijk

suppersnel en klantvriendelijk

Erg goed

De site werkt en het filright print erg goed. Daarbij snel geleverd. Alleen wel vervelend dat alles wat op de site staat excl btw is

Delivery fast and as requested, even during Corona lockdown

Filright keeps impressing me with there prompt and correct service.

Heel persoonlijk en goed contact

Onze vragen per email werden heel snel en persoonlijk beantwoord. Filright neemt echt de tijd en doet vooral de moeite om zijn klant te helpen. Een heel onpersoonlijk "webshop-gevoel" heb ik hier zeker niet. De bestelling van de Raise3d E2 is hier heel netje geleverd zoals afgesproken. Nog eens bedankt voor jullie fijne manier van zaken doen.

Snelle levering en fijne producten!

Heel blij met me nieuwe filament! Mooie kleuren en fijn product

Perfecte klantenservice: responsive, informatief en vriendelijk

Perfecte klantenservice: responsive, informatief en vriendelijk

Top filament van geweldige kwalitieit

Service is geweldig, producten zijn geweldig goed, en tijdig afgeleverd. De kleuren zijn altijd mooi gelijk en de print kwaliteit is super.

Perfect (als perfectie al bestaat)!

Goede filamenten, correcte en snelle levering.

Goede snelle service en aftersales

Een aantal dingen waaronder 3d printers hier gekocht en de after sales is hier perfect. Ze doen werkelijk alles om je te helpen. Top service. Een echte aanrader. Filright filament is top spul.

Snel en goed geholpen

Duidelijke communicatie en snel geleverd. Helemaal top!

Op het werk net zo goed als thuis . . . .

Thuis klant en op het werk, prima in orde.

Kwalitatief goede spullen en snelle levering.

Totaal geen problemen met de artikelen die ik besteld heb. De levering is zeer snel. De volgende dag heb je het al in huis.