vriendelijke ontvangst en uitgebreide aandacht voor onze noden met solide advies

Wij konden op korte termijn een afspraak ter plaatse vastleggen. Ter plaatse werd uitgebreid ingegaan op onze noden om zo tot een ideale keuze van toestel type te komen. De levering liep buiten de wil van FilRight om wat vertraging op, maar zij hebben ons ten allen tijde goed op de hoogte gehouden van de vooruitgang.

Zeer snelle levering

Ben onder de indruk van de kwaliteit

Goede en snelle levering

De printer snel en goedverpakt ontvangen

Snel geleverd en prima filament!

Print prima! Het was heel snel geleverd!

Goede producten en ervaring.

Goed contact alvorens tot aanschaf over te gaan. Hierdoor kun je een gedegen keuze maken. Aftersales is ook belangrijk en bij Filright zit dat goed.

Snelle en nette levering

Snelle en nette levering super

Ik had een Raise3D pro 3 besteld. Deze was nog niet beschikbaar. Joost van FilRight hield me super op de hoogte van de status. Ook aflevering als beloofd. Dit is een bedrijf waar je echt zaken mee kan doen !!!!!!!!!

Heel behulpzaam!!

Enthousiaste mensen, die service hoog in het vaandel hebben staan.

Snelle levering en alles netjes verpakt

Snelle levering en alles netjes verpakt! Op website is het filteren van producten alleen niet helemaal goed/handig.

Goede producten

Goed filament, voor een nette prijs.

Filament print goed en wordt snel geleverd. Het enigste verbeterpunt dat ik kan bedenken is een soort indexering op de zijkant van de spoelen waardoor je kan zien hoeveel kilo filament er ongeveer over is (in bijvoorbeeld stappen van 200 of 250 gram).

Netjes geleverd, doos was aan buitenkant licht beschadigd maar binnenin was alles goed.

Supersnelle levering!

Snel het juiste filament gevonden voor een spoedklus. ‘s Avonds besteld de volgende dag in huis. Super.

Filament is smooth

Had a clogged printer and I cleaned it out en used their filament and it was a very smooth print after that.

De bestelling kwam heel snel binnen

De bestelling zag er netjes uit en kwam snel binnen.

Snelle bezorging, maar matige kwaliteit

Ik heb voor het eerst bij FilRight besteld en ik koos voor HDPLA omdat dit materiaal speciaal gemaakt is om te "annealen". Daar is de prijs ook naar (ca. 30% - 50% duurder dan standaard PLA). Ik heb diverse prints gedaan per de aanwijzingen van FilRight en het materiaal krimpte behoorlijk (>5%). Dus opnieuw geprint in een iets grotere schaal om rekening mee te houden met het gekrimp. Geprint met 100% infill. Het eindresultaat was een materiaal dat iets beter tegen hitte kan, maar zeker geen 90 - 95 graden zoals werd geclaimed. Bij 80 - 85 graden werd het plastic al slap. Erg telleurstellend. Het is dat het fillament nog als doodgewoon PLA te gebruiken is, maar het is het prijskaartje zeker niet waard.

Snelle levering en blijkbaar alles op voorraad

1 telefoontje was genoeg, ik had het betreffende onderdeel de volgende morgen in huis.

Servicegericht bedrijf

Bijzonder attent in de communicatie. Altijd bereikbaar via telefoon en mail. Medewerkers nemen de tijd om al je vragen te beantwoorden. Komen afspraken na. Op mijn verzoek is de printer persoonlijk thuis afgeleverd.

prima service

Erg goed geholpen en snel op gestuurd.

Vlotte en snelle levering, heel correct

Duidelijke website, vlotte betaling, levering binnen de 2 werkdagen. Topverkoper

Enorm goede kwaliteit

Als je echt voor kwaliteit gaat is dit een goede keuze. Het is wel wat duurder dan een normaal merk maar het gevoel dat je iets uitprint van goede kwaliteit is het waard.

Goed spul

Lang gezocht naar betaalbare PLA. Deze is stabiel en voorspelbaar. Mislukte 3D prints liggen niet meer aan het materiaal, ik ben er wel blij mee.

Als beginnende printer ben ik heel content van het filament gemakkelijk te verwerken en vooral reukloos een echte aanrader

Top product

Print geweldig