Redelijk tot goed.

Als zelfbouw pakket zou een betere instructie welkom zijn. Vooral m.b.t. het in bedrijf stellen.

Super goed alles op tijd

Snelle en accurate responce door professionals

Hele prettige ervaring, Goede ondersteuning en goede kennis bij de stralend groen medewerkers

Zeer tevreden zou hier gelijk weer kopen.

Fijn bedrijf ,denkt met je mee ,komt de afspraken goed na. prijstechnich inorden. Goed benaderbaar vriendelijk en zeer kwalitatief.

Er word goed met je meegedacht en communicatie is goed. Producten voldoen aan mijn verwachtingen!

Geweldig bedrijf en staan je goed en netjes te woord

Goed advies, goede , snelle en nette levering, ik had daarna nog wat bij besteld, en daar ook goed advies en snel geleverd. Ik kan dit bedrijf aan iedereen aanbevelen.

Stralendgroen is bijzonder klantgericht.

Stralendgroen is bijzonder klantgericht! Het bestelproces verloopt vlekkeloos. Zij helpen altijd direct als er vragen zijn. De antwoorden zijn helder. De aflevering van de order verloopt heel netjes en aan alles is gedacht zodat de plaatsing en installatie van een set zonnepanelen vlekkeloos verloopt. Bij ons is de set op donderdag geleverd en op zaterdag leverde de set al energie. Geweldig bedrijf.

Online besteld dag erna kon ik het na een telefoontje al ophalen. Super goed geregeld. Ben alleen de inbusboutjes voor bevestigen dakhaken op de rail vergeten ten bestellen . Vriendelijke groet Martin Spijker

Besteld en dus afgeleverd zonder bevestigings materiaal en dat was achteraf heel lastig te bestellen wat dus ook niet gelukt is helaas

Beste Ramon, Bedankt voor je feedback! Je had inderdaad alleen zonnepanelen besteld. Jammer dat het niet gelukt is het montagemateriaal ook te bestellen. Naar aanleiding van je feedback zijn er mee bezig het gemakkelijker te maken een montagesysteem te bestellen! Veel plezier met je zonnepanelen! Met stralende groet, Stralendgroen

Scherpe prijs, behulpzaam en snel.

Heel prettig geholpen, snel geleverd en goed zelf te plaatsen. BTW-service ook prima.

Vlotte levering. Vriendelijke mensen

Vlot evoordelig

Besteld en snel geleverd

Meer dan prima.

Producten van goede kwaliteit en snel geleverd. Ook voldoende info mbt montage beschikbaar. Kortom meer dan prima.

Zeer tevreden.

Zeer tevreden, ze namen zelf nog even contact op omdat ik iets vergeten was bij mijn bestelling. Ook vriendelijke bezorger die ook weet wat hij bezorgd. En gewoon betalen bij aflevering met pin aan de bezorger.

Duidelijk kort en krachtig en meedenkend.

Prima geholpen

Snel geleverd, bezorger was behulpzaam. Vraagjes en aanpassingen aan offerte keurig behandeld ook een vraag over de omvormer achteraf werd netjes beantwoord.

Heel goed product

Had besteld voor mijn zonnepanelen, stralend groen is een van de weinige die ook portrait opstelling levert. Werd keurig op tijd geleverd, en is echt heel makelijk in elkaar te zetten. Alleen zouden jullie in het filmpje iets duidelijker kunnen laten zien welke schroeven jullie gebruiken om de zijpanelen en achterpaneel mee vast te maken, rest van het filmpje was echt duidelijk.

vlot verstuurd.

verrassend goed

de deskundige hulp bij het bestellen, het geduld om vragen te beantwoorden en snelle levering van onderdelen, dat is wat deze score maakt.

Mijn ervaring is goed

Mijn ervaringen is goed als ik een punt moest geven zoals nu behandeld ben een 9 ben zeer tevreden over transport en service ook door de telefoon goed geholpen en medewerkers die met je mee denken

Gewoon goed geregeld!

Bij het samenstellen een goed advies gekregen. Ze zijn in de avond en in het weekend bereikbaar. Men is heel vriendelijk en hebben zelfs humor ;-)) De prijzen zijn concurrerend! Binnen een week bezorgd. Echter bij bezorging misten we enkele onderdelen. Deze werden keurig met een pakket snel alsnog gratis thuis bezorgd. De BTW teruggave wordt geregeld voor een relatief klein bedrag (€45) waar veel bedrijven vaak €120 voor vragen.

Gezochte product voor de laagste prijs en snel geleverd

Ik zocht een Modbus meter van SolarEdge, en vond die bij stralend groen voor de laagste prijs. Daarnaast werd hij ook nog eens snel verstuurd. Als klap op de vuurpijl hoef je dan bij Sralend groen niet zelfde de bijbehorende documentatie te zoeken, maar krijg je alle relevante documentatie aangeleverd.

Mooie service Goed geholpen Prima uitleg

Goed geholpen een snelle levering.

Mijn vragen werden duidelijk beantwoord. Goede prijs.

Helpen je goed en denken mee