Goedkoop kundig geduldig en vriendelijk

Ik had het gevoel dat mijn belang altijd voorop stond.

Geweldige klantenservice en snelle levering

Klantenservice heeft mij super geholpen en de zending snel verstuurd

nieuwe zonne panelen

wij zijn zeer te spreken over de levering en het kontakt met stralendgroen nu weer 5 panelen besteld tervervanging en keurig weer geholpen door stalend groen Dik tevreden en een goede aanrader voor iedereen .

Duidelijke site, prima prijzen en snelle levering.

goede begeleiding after sales

optijd en correct geleverd en na montage goede begeleiding met instellen van omvormer en shinephone app

op tijd bezorgd

Jammer wel dat het niet ingepakt was voor door verzending naar buitenland.

Zeer fijne service. Denken met je mee

Ok

Perfect.

Bestelling correct ontvangen, uitstekend via de mail op de hoogte gehouden.

Super makkelijke site. Compleet geleverd.

Goede materialen. Scherpe prijzen.

Vriendelijk en deskundig advies

Vriendelijk en deskundig advies, goede kwaliteit materialen , strakke prijzen en ruime keus. Aanrader!

Super service en verwachtingen

Snelle telefonische reactie, leveringen en waar voor je geld. Kortom zeer tevreden

Goede service, snelle levering. Zeer tevreden.

Goede service, snelle levering. Zeer tevreden.

Zeer tevreden en uitstekende service

Ik ben doe hetzelver en heb voor een totaal SolarEdge systeem gekozen,de medewerkers- Sandra- glenn en anderen hebben mij meteen gemonitord met zeer belangrijke informatie en ook bijgestuurd waar nodig waarvoor dank. Alles piekfijn afgeleverd en binnen afzienbare tijd dus kan ik alleen maar tevreden zijn ✅

Wederom perfect geholpen

Na mijn eerste 14 panelen met hybride omvormer wilde ik er nog 3 extra monteren. Een telefoontje en de benodigde panelen en alle bevestigingsmaterialen stonden netjes in 1 offerte.

Alle artikelen conform bestelling geleverd

Zonnepanelen en andere artikelen zondagavond besteld, werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de levering. Zaterdag is het geleverd. Door middel van track en trace kon je volgen hoe laat de bezorger kwam. De bestuurder belde een half uurtje van tevoren. Kortom tevreden klant.

Alles top geregeld. Denken met je mee.

Blij datwe gekozen hebben voor stralend groen. Makkelijk, snel geleverd, personeel denkt actief met je mee. In een woord , aanrader.

Snel eleverd, maar nog niet gebruikt, komt nog.

Word snel gereageerd op de mai

Ben goed geholpen ook als er een fout van mijn kant was

Doen erg hun best

Doen hun best en zijn niet vallen je niet lastig als je nog geen keuze hebt gemaakt

Correcte levering, behulpzaam

Goed geholpen

uitstekende voorlichting, snelle bezorging (door vriendelijke Henk), laagste prijs

Ik wilde oude zonnepanelen vervangen door nieuwe en oude bevestigingsrails gebruiken. Goed geadviseerd welke klemmen ik moest nemen. Wifi datalogger werkt prima met app.

zeer goede ervaring met dit bedrijf, kan het iedereen aanbevelen

Dit bedrijf heeft een uitstekende website waar de doe het zelver eenvoudig alle materialen en montages kan selecteren. Vooral de "tool" waarmee je eenvoudig de montages van de panelen kan selecteren/ kiezen is een grote hulp bij het samenstellen . Ook de pro-actieve checks op de bestelling vind ik uitstekend, zo weet je dat je niet de verkeerde combinaties besteld. Echt prima bedrijf en een plezier om zaken mee te doen ! En beveel het iedereen aan.

Super goed !

AAA+

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.