Prima ervaring

Goede en eerlijke communicatie, er werd vooraf gewaarschuwd dat bepaalde omvormers slecht leverbaar waren. Levering verder prima op afgesproken datum en tijd. De voor de montage benodigde bits werden keurig meegeleverd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ik heb goede ervaring. Alleen zijn de onderleggers op het bitumen dak wat klein. Ik heb er groot aantal bij gelegd.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Servicegericht, kennis van zaken, duidelijk en betrouwbaar.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Bedrijf met betrokken medewerkers en doen wat ze beloven

Prima bedrijf met redelijk goede prijzen. Overzichtelijke website en vriendelijke medewerkers.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Volgens afspraak en uiterst correct

Heldere uitleg online, goede kwaliteit en super geholpen door Cunera met de bestelling en de extra solarkabels. De chauffeur belde netjes van te voren. Correct, op tijd en netjes. 100 punten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

vriendelijk geholpen aan de telefoon

iets meer foto`s en uitleg zou wenselijk zijn want ik als leek kon niet op de foto`s van mijn nieuwe omvormer zien wat voor een aansluiting er op zit dus later nog een bestelling voor een stekker gedaan met weer verzendkosten van 6.75 euro verder de aanlevering in veel te grote doos en envelope

Overzichtelijke site, goede service en kwaliteit

Overzichtelijke site, goede service en kwaliteit

• Zou u ons aanbevelen? Nee

Prettig bedrijf, heldere Website, eenvoudig bestelproces.

Voor een project (complete Installatie) order geplaatst. Bestellen ging erg klantvriendelijk. Ruim een week later bleek de Omvormer niet leverbaar, er was geen zicht op termijn levering door de leverancier. Er werd meegedacht voor een alternatief. Uiteindelijk bleek de 1e keus beschikbaar te komen. Prettig is ook het feit dat men regelmatig, buiten kantooruren om, online is. Op deze manier zijn er "korte lijnen" en is direct zicht op zaken en de mogelijkheid om orders aan te passen. Bezorger was ook vriendelijk en communiceerde netjes tussen klant en bedrijf.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke mensen met verstand van zaken

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Snelle levering en vriendelijke bezorger

Top. Levering in eigen beheer door een erg vriendelijke en deskundige jongeman. Daarnaast had het paneel een erg goede prijs per pwh verhouding.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede levering alles compleet wat wil je nog meer

• Zou u ons aanbevelen? Ja

goede prijs kwaliteit en uitstekende communicatie

de set is met een goede beschrijving geleverd. de set was compleet. alles werkte in één keer. de bezorging werd uitstekend gecommuniceerd. al met al zeer posititief

Zeer goed en prettig

Na lang nadenken welke en hoeveel panelen ik zou nemen kwam ik bij stralendgroen uit via website alles duidelijk besteld met een levering in de toekomst Ver voor uitlevering namen ze contact op over hoe ik de panelen ging plaatsen en om alles even door te nemen en kreeg meteen een tijdvak te horen van levering Op de dag van levering hielp de zeer prettige en behulpzame chauffeur mee Tijdens montage bleken er 2 klemmetjes te weinig meegeleverd maar na een kort en plezierig telefoontje werden deze met de post de volgende dag geleverd Ik heb alles als zeer goed ervaren van bestelling tot levering en telefonisch staan ze altijd paraat Ik laat nu de zon zijn werk doen

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn contact gehad, ik ben goed geholpen en alles volgens afspraak. De mensen denken met je mee, en geven goed advies.

Prima conform afspraak geleverd

Een partij panelen besteld, en ook een tweede bestelling gecombineerd. Afspraken maken ging prima.

Prima samenwerking

Wij werken al een tijdje samen met Stralend groen en hebben een prima communicatie. prima samenwerking, goede leveringen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en snelle levering

Goede producten en stralendgroen weet er er echt alles over ze zijn top

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Vriendelijke chauffeur, uitstekende klanten service, wellicht 1 verbeterpuntje is de status van de bestelling kan wat eerder

Heel tevreden

Snelle en goede service, niet duur, lage verzendkosten.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mijn ervaring met stralendgroen is uitmunten

Het toegeleverde materiaal was prima in orde, en alles was compleet. de beschrijving die erbij zat was voor mij voldoende om de installatie zelf te doen. en na het installeren deed de installatie het in een keer, zelf met het aanmelden via internet.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Voorraad artikelen snel geleverd. Informatie over nabestellingen kan iets beter

Goede, duidelijke website en onderdelen worden keurig snel geleverd. Bij nabestelde items worden de andere bestelde goederen niet als deelzending gestuurd...nu moest ik meer dan twee weken wachten omdat een enkel onderdeel niet voorradig was. Voortgang van de bestellingen op de website is niet up to date met echte status en voor nabestelde artikelen zou een indicatieve levertijd fijn zijn.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig en snel geleverd goed Kontakt via chatroken inde

De panelen en Montagematerial en bekabeling netjes binnen een week geleverd op een paar kleinigheidje na alles perfect in orde. Deze kleinigheidjes besproken in de chat en werden serieus behandeld.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettig en vooral vriendelijk en correct

goed en snel

Service ,advies en bereikbaarheid super

Prima ervaring met Stralend Groen . Zijn goed bereikbaar via chat als je advies nodig hebt en altijd behulpzaam en meedenkend . Duidelijke en heldere site . Was voor mij de eerste ervaring met zonnepanelen en liep wel eens ergens tegen aan .

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Super zijn heel goed geholpen dank jullie wel

Over stralendgroen

Filter op Taal