Goede prijs, handige website, betrokken klantenservice

Na veel zoeken eindelijk een website gevonden waar ik zelf (op een overzichtelijke manier) mijn zonnepanelen-systeem kon samenstellen. Daarbij ook nog voor een goede prijs en met een betrokken (en geduldige ;p) klantenservice. Levering was ook snel. Enige punt van verbetering in mijn geval: de keuzehulp op de website zou je wat meer ruimte moeten geven voor bijzondere opstellingen. Of ook (automatisch) korting moeten toekennen wanneer je alle componenten volledig zelf samenstelt.

keurige levering.

makkelijke bestelling met een keurige levering tegen een lage prijs.

Zo als het moet

Snelle reactie. Beleefd. Kundig. Snelle levering. Een voorbeeld voor sommige anderen.

Ongelofelijk goed

Iedereen kan het, met deze hulp als je dat nodig heb en natuurlijk Met je handjes kan werken.zeer goede service ook op zondag, je kan altijd een berichtje sturen En krijg je antwoord .denk je als je alles heb aangesloten en je moet wat invullen wachtwoord b.v.b kijk op de doos Met de stikker stralendgroen ja met stralendgroen ga je echt stralen Prijzen staan er allemaal op je weet waar je aan toe bent eenvoudige Site.echt een aanrader.

Alles goed geregeld

Top bedrijf.

Complete set zonnepanelen besteld. Zeer snel binnen drie dagen geleverd. Top!!!

Goed en snel geregeld

Ik heb nu twee partijen besteld, die keurig en op tijd werden afgeleverd. De eerste partij werd helaas met een defecte omvormer geleverd. Zonder enige problemen werd eea geregeld. Het contact is snel en goed verlopen. Absolute aanrader!

Alles prima en snel

snelle levering geweldige service

razend snelle levering met een overzichtelijke tracking op de dag van levering. aftercare was subliem te noemen. na een foutive montage aan mijn zijde kreeg ik gratis nieuwe schroeven opgestuurd die ik te kort kwam om de installatie alsnog volledig af te maken zonder de hele constructie weer los te hoeven schroeven. en ook nadat er wat problemen waren met het aanmelden van de panelen op de Cloud omgeving stond het service team enkele minuten later voor me klaar om de contacten met growatt voor hun rekening te nemen. je krijgt het gevoel en het bewijs dat ze alles doen voor de klant. een dikke 10 voor deze ervaring

Makkelijk te bestellen en snelle levering,makkelijk contact om vragen te stellen via chat of telefoon,en voordelig. Mooie panelen en ze werken heel goed.

Voldoet aan mijn verwachting

Bij telefonisch overleg goede informatie, waarna ik de juiste omvormer kon bestellen. Snel geleverd. De bijgevoegde handleiding alleen in het Engels. Op internet de Nederlandse versie kunnen vinden, waarna de installatie redelijk eenvoudig was. Tip: voeg Nederlandse handleiding bij het product en/of verwijs naar de site waar deze is te vinden.

Bedankt voor je review Rein! Jammer dat je hebt moeten zoeken naar de Nederlandse handleiding. Deze staat op de website bij het product, wordt meegestuurd via de mail naar iedereen die deze omvormer koopt, en als het goed is ontvang je nog een mail (waarin we aangeven wat we je spullen bij elkaar gaan zoeken) waarin wordt verwezen naar de doe-het-zelf wijzer, waar meer handleidingen staan. Het is heel spijtig dat je hem toch niet hebt gevonden. Waar had je de verwijzing verwacht? We horen het graag, zo kunnen we onze service verbeteren. Met stralende groet, Stralendgroen

snel en compleet geleverd

Alles kwam netjes en snel aan. In 3 middagen alles gemonteerd en werkend

Goed spul, snelle levering

Snelle levering, eenvoudig te monteren. Ik zou het iedereen aanraden.

Topervaring

Voor aanschaf vriendelijk te woord gestaan in de chat, voorzien van goede informatie en tips. Voor de aflevering goed op de hoogte gehouden van de orderstatus. Er waren verkeerde panelen binnen gekomen, hier is een passende oplossing voor geboden(en aangenomen). Bij aflevering een vriendelijke chauffeur die niet te beroerd was mee te denken. Aangezien het monitoring stickje nog niet binnen was hebben we afgesproken dat ik een ander systeem zou ontvangen wat wat duurder was. De meerprijs werd door stralendgroen op zich genomen! We hebben een speciaal soort dak dus de golfplaten bevestigingen pasten niet helemaal, hier zelf iets voor gemaakt. Na de vraag of we dat het overgebleven materiaal konden retourneren werd heel snel een berekening gemaakt wat we dan terug zouden krijgen. Retourafhandeling was binnen 7 dagen geregeld, ook geheel conform de regels dus. Al met al geen minpunten kunnen vinden bij dit bedrijf.

Netjes promt en conform afspraak.

Een bedrijf die hun afspraken nakomen en goed contact via mail en telefoon.

Er waren verkeerde panelen aangekomen, waar dit bedrijf niets aan kon doen, na overleg andere panelen. En de bezorging netjes een bericht van te voren en een half uur voor aankomst telefoontje van chauffeur. De besteling die wij hadden geplaats klopte niet ivm omvormer via mailcontact geregeld en dit was in de avonduren super!

Prima! Persoonlijk advies, eerlijk en snel!

Persoonlijk contact en advies. Voor prima prijs een uitgebreide installatie!

Top website

Top website makkelijk samenstellen van pakket overzichtelijk en duidelijk. Ook de prijzen zijn prima. Snel geleverd. Een bedrijf wat ik zeker zal aanbevelen bij toekomstige klanten. Met vriendelijke groet Klusbedrijf Johnny Meijboom

Supersnelle, complete levering

Alles klopt helemaal, op een kleinigheidje na: de instructie voor het plaatsen op golfplatendak dan wel bitumendak ontbreekt, op die plek vind je de instructies voor een pannendak. Als dit al hetzelfde zou moeten zijn (lijkt me niet) dan blijkt dat nergens uit. Maar de levering klopt helemaal.

Uitstekend geregeld!

Goed advies, goede nazorg en snelle levering!

Prima levering goed advies en ook credit nota's snel verwerkt, chat werkt prima.

Prima eraring alles snel en keurig geleverd, chauffer was zeer behulpzaam. Daarnaast ook na levering ondersteuning en uitleg gekregen v.w.b. wifi dongle. Alles geinstallateerd en werkt prima.

Fijn en betrouwbaar!

Blij met onze aanschaf. Een eerste plan van 9 panelen op het schuine dak. Op advies bleek nog plaats voor 2 extra op het dak van de kajuit. Alle materiaal keurig op maat aangeleverd. Plaatsen op het dak kost wat tijd maar in een dag zat alles op het dak. Omvormer geplaatst en wat hulp gevraagd voor het laatste zetje bij de meterkast. Inmiddels is het terugverdienen van de investering goed op gang. Een goed en betrouwbaar bedrijf. Esther

Sneller geleverd dan gedacht, prima communicatie en behulpzame leverancier

Eén van de weinige websites waar je zonder offerte direct de prijzen kan zien (en kan afrekenen). Vragen via de chat werden snel beantwoord. Bestelling werd vervolgens sneller geleverd dan gedacht, dat was heerlijk want deze week is het echt topweer voor de panelen. Prima communicatie na bestelling en over de levering en de man die de panelen kwam brengen was aardig en behulpzaam.

Goed advies en snelle service

Er werd goed mee gedacht, ook werd er na een verkeerde levering goed overleg gepleegd. Makkelijke website om zelf je pakket samen te stellen.

Overzichtelijk bestellen voor een goede prijs en snel geleverd.

Duidelijk en overzichtelijke webshop, je weet precies wat je moet bestellen. Voor een nette prijs en super snel en netjes geleverd met eigen transport. Duidelijke informatie meegeleverd en op de website voor installatie.