Geweldige service voor een goede prijs.

Persoonlijke communicatie met de gedreven onderneemster leidt tot duidelijke afspraken en vlotte levering. Er is veel kennis en ervaring in het bedrijf die met plezier worden gedeeld.

bereikbaar, service, kennis, levering uit voorraad en lage prijzen

Persoonlijk contact, duidelijke afspraken en aardige mensen.

Prima prijs snelle levering

Systeem op website samengesteld nog even contact gehad over de afmetingen en toen besteld.

Goede prijs, service, levertijd. Vriendelijke bezorging.

Prima, goede service.

Prima, goede service en uitleg!

Betere service niet denkbaar

Ik ben echt supergoed geholpen door stralendgroen, zowel op gebied van advies welke producten ik het beste kan gebruiken, tot het helpen bij aansluitschema maken. Top!

Uiterst vriendelijk en correct de spullen geleverd volgens afspraak en deskundig advies

Ook voor de aflevering goede afspraken kunnen maken en de kwaliteit die graag wilde hebben hadden ze in huis.

Vervoerder is zeer klantvriendelijk.

Vervoerder was vergeten een bijbehorend doosje af te geven en kwam daar vele kilometers verderop pas achter. Hij belde mij en vertelde mij over dit probleem en gaf aan het de dag erop op te sturen. Foutje is menselijk. Oplossen is vaak moeilijker. Deze keer dus niet. Prima gedaan chauffeur.

super

Alles gewoon super geregeld. Materialen dik in orde. Bezorging top. Online hulp perfect. Denken altijd mee. 2de set ook al bij stralend groen gekocht.

Super levering

Super levering

Snel en compleet geleverd

Bestelling via de Web-site verliep goed. Snel geleverd. Enige kleine puntje was dat wij van te voren geen mail hebben ontvangen over de leverdatum. Chauffeur belde netjes dat hij onder weg was. Moet het systeem nog installeren maar ga er vanuit dat dat ook geen probleem is.

Alles werd keurig geleverd.

Ik ben ermee begonnen en heb de zonnepanelen geplaatst en van het voorjaar sluit ik ze aan op het net. Moet een kabel van 80 meter leggen in de grond. Tot nu ben ik zeer tevreden en goede uitleg

perfecte levering, goede website en een goed klanten advies.

Een goede en duidelijke website het is eenvoudig je keuze en onderdelen te bepalen, kom je er niet direct uit en heb je nog vragen dan heb je via de website binnen enkele minuten een passend antwoordt. Levering binnen de gestelde tijd en een bijzonder vriendelijke bezorger. Wat ons betreft een dikke 10 en we zullen stralend groen aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Duidelijk in het verkopen van materiaal en spullen

Betrouwbaar en erg snel met leveren.

Mooie set voor een goede prijs

Er werd goed meegedacht over de onderdelen die ik nodig had.

Snelle correcte levering en overzichtelijke order status

Snelle correcte levering en overzichtelijke order status Tevens gevarieerd aanbod.

Goede communicatie en snelle levering.

Heb erg snel een verhelderend antwoord gekregen op een gestelde vraag waarna ik de juiste bestelling kon plaatsen. Vervolgens ook erg snel geleverd.

Snelle en juiste levering ondanks de feestdagen

2x maal een bestelling gedaan Met opvolgend een regelmatige status update van de doorloop van je bestelling

de zonnepanelen zijn netjes op tijd afgeleverd

bij het plaatsen kwamen wij rail tekort na wat heen en weer gepraat hebben ze wat rails toegestuurd en het was er met een dag. zeer goed geregeld

De prijzen van een groot warenhuis, de service van de plaatselijke ondernemer

Had wat vragen alvorens tot de koop over te gaan. Gebeld, krijgt gelijk iemand aan de lijn die zegt wat uit te zoeken en terug te bellen... Grandioos.

klein maar betrouwbaar

goed levering word persoonlijk gebracht

Snelle levering en prima ondersteuning bij problemen

zeer goed geadviseerd en systeem geleverd volgens afspraak !

Systeem in een keer compleet geleverd. Ik heb het gemonteerd en het werkt prima !

Prima geholpen

Goed advies op basis van onze tekening, ook op zondag Service met een hoofdletter.

Laat de zon maar (stralen) schijnen

Toegankelijke website, makkelijk bestellen en snelle levering. Ook goede montage instructies op de website.