Top, denkt mee met de klant.

Zeer goed telefonisch advies over de mogelijkheden voor mijn mogelijke aanschaf van zonnepanelen icm micro omvormer. Verder werd ik na bestelling van montagerek telefonisch gevraagd welke exacte maten er gemaakt moesten worden.

Ik heb een compleet zonnepanelen systeem bij stralendgroen gekocht, dit bracht enige vragen met zich mee die goed en snel werden beantwoord, zowel telefonisch als op de website. Prijs kwaliteit verhouding is erg goed. Kortom kan ik stralendgroen aan een ieder aanbevelen. H.pater Maarn

Handige website, goed advies en snel geleverd!

Handige website, goed advies via de mail en gelverd binnen 3 dagen!

Hulp op afstand perfect geregeld, snelle levering en compleet

Super tevreden

Goeie website, prima spullen en deskundig advies

Montage materiaal is allemaal prima en voor een redelijke prijs. Telefonisch goed bereikbaar en met deskundig advies.

erg fijn

men heeft er verstand van en antwoord op je vragen. Erg prettig bedrijf

Goed bedrijf met aardige behulpzame medewerkers!

Met veel plezier hier wat onderdelen gekocht. Erg behulpzaam en meedenkend. Een aanrader!

Compleet als organisatie met zowel de voorraad als levering, welke zeer snel is.

Bij de bestelling liep alles vlot . Bij een herstellen van een gemaakte vergissing, werd dit dezelfde dag nog hersteld. Klantvriendelijkheid kwam hier ook met een hoge score in beeld.

Zeer behulpzaam en geven goed advies

Je kunt prima terecht bij deze firma , geven goed advies. Lever best snel , zelf naar het buitenland (Frankrijk) Denken met je mee. komen afspraken na. Zijn best scherp geprijsd , je kan misschien nog lager prijzen vinden. Totaal gezien wat ze voor je doen vind ik dat jullie erg goed doen. Je zult mijn vaker zien.

Vriendelijk te woord gestaan, snelle levering

Toch even contact opgenomen zodat ik het juiste zou bestellen. Vriendelijk geholpen en bestelde items snel en goed verpakt geleverd gekregen. Top service.

snel

snel geleverd helaas geen gebruiksaanwijzing bij de M4 connectortang wat toch eigenlijk wel nodig is want hoe moet die connector nu in de tang. Gelukkig hebben youtube nog en die gaf de oplossing.

Beste meneer Heinsbergen, Bedankt voor de feedback. Nu wil het toeval dat we deze week bezig zijn geweest met filmen, en dat we ook een film hebben gemaakt voor het aanpersen van MC4-connectoren. Sommige handleidingen staan al langer op het verlanglijstje. We zijn altijd bezig te verbeteren en tips worden erg gewaardeerd! https://stralendgroen.nl/product/mc4-tang-2/ Via de tab 'video' komt u bij onze vers gemaakte video! Met stralende groet, Stralendgroen

Vlotte levering

Extra optimizers besteld op woensdagavond, vrijdagochtend geleverd. Prima!

door vakantie wat laat solar kabels waren niet aangedraaid, werd echter door bedrijf zelf opgemerkt prima opgelost

3e levering: weer helemaal oké .

Tijdens de vakantie van de eigenaren toch een snelle levering. Transport naar Delft voor maar 50 euro. Hun aanbod is een stuk goedkoper dan wat ik in het westen moet betalen voor zelfbouw.

gewoon goed

Ondanks de vakantie prikkelen, goed geholpen en geleverd

snelle levering en prima prijs

super snelle levering van een omvormer en met en scherpe prijs Uitstekende service

Hele goede services.

Snel antwoord op vragen, ook toen ik mij nog aan het oriënteren was. De korte lijnen en duidelijke antwoorden was voor mij de reden om voor Stralendgroen te kiezen. Ze zijn zeker niet de goedkoopste maar leveren wel kwaliteit spullen en de prijzen zijn redelijk scherp. Ze hadden van mij een 10 / 5 sterren verdiend als de levering in een keer volledig was. Hele snelle nalevering, gewoon top.

Veel aanbod, wel een beetje duur

Tevreden over het aanbod en de communicatie met het bedrijf.

Prima communicatie, prima organisatie, goed materiaal en uitleg.

Ik kreeg volledige uitleg over de montage en alle hulp bij het inladen in de aanhanger. Thuis dacht ik dat de moeren misten, maar na telefonisch contact horde ik dat de montagebalken schroefdraad hebben en er verder geen moeren nodig zijn: heel slim! De panelen lagen er in no time op en de omvormer was gemakkelijk aan te sluiten aan een lege groep in de meterkast.

Goed produkt en prima service! Na 17 uur werd ik teruggebeld met een antwoord op mijn dringende vraag! Top!

Perfect!

Goede ervaring. Duidelijke website, goede en snelle communicatie. Bij levering miste er wel wat. Maar dat werd direct goed opgepakt en afgehandeld

Klein maar fijn bedrijf

Korte lijnen, bij vragen bellen, gelijk antwoordt door Cunera of Glen. Ik ben tevreden met de levering en nu maar veel zonnige uren

Een bedruijf dat tijd voor de klant neemt en erg behulpzaam is.

Stralendgroen heeft in eerste instantie scherpe prijzen en helpen mee om een goed pakket samen te stellen. Daarna kun je ze op allerlei manieren om hulp vragen en nemen ze de tijd voor de klant.

perfect en snel geleverd Super Stralendgroen!!!

Ik heb donderdagmiddag via de website de materialen besteld. Zaterdagmiddag werd alles geleverd. de kabel naar de groepenkast getrokken. maandagavond de constructie gemaakt , dinsdag de panelen gelegd dinsdagavond werkt alles. Perfect geregeld!!! als ik dan toch wat op mag merken: 1 miste de koppelplaatsjes voor de rail. 2 misschien een stikker op de lange kabels plakken zijde omvormer

Deskundig, geduldig voor de klusser en klantvriendelijk

Na heel veel lezen, uitzoeken en vergelijken was het telefonisch contact met StralendGroen de factor waarop de beslissing viel. De levering was volgens afspraak en zelfs toen bleek dat er een onderdeel niet mee was gekomen in de bus ging de chauffeur hem nog persoonlijk ophalen. (top Henk!) Normale/nette producten, verstand van zaken, goed advies, eerlijke prijs.