snelle service

snel en netjes

Optijd

Goede prijs kwaliteit en online hulpzaam.

Prima service en prijs kwaliteit verhouding

Snelle levering volgens afspraak. Duidelijke website

Zeer prettig in communicatie

Zeer prettig Zowel in offerte begeleiding als aftersales voor de technische vragen.

Ze doen zeer hun best

Het is erg lastig om contact te krijgen als je service nodig hebt. Verder wel tevreden.

service goed geregeld

bestellen was zeer makkelijk wachttijden waren zo als vooraf gemeld bezorging op afgesproken tijdstip en zeer correct na service is ook goed

super geregeld duidelijke informatie en advies

eerste keer besteld bij stralendgroen op advies van kennissen, alles keurig geregeld en advies duidelijkheid

Goede en flexibele ondersteuning

Vanaf nul tot levering goede en vakkundige begeleiding en advisering. Door groei van het bedrijf kun je wel een onervaren personeelslid achter aan de chat krijgen, maar die sluist je netjes door naar iemand met meer ervaring.

Slecht!!

Zeer slechte ervaring met stralend groen gehad. Op hun website was vermeld dat de bestelde onderdelen op voorraad waren. Ook direct een mail dat de order was verwerkt. Na enkele dagen per mail geinformeerd of de bestelling al was verstuurd, maar geen reactie. Gisteren opnieuw een mail met de vraag of ze het nu wel of niet in voorraad en of het nu wel of niet verstuurd was. Met als laatste vraag of anders de bestelling kon worden geannuleerd. Maar u raadt het al: GEEN REACTIE.

Erg tevreden

Fijne duidelijke website en goede snelle levering.

Top en meedenkend bedrijf

Een bedrijf wat meedenkt over de installatie en dit ook checkt als alles samen klopt, zelfs tot in de meterkast er op attenderen wat voor aansluiting erin hoort voor betreffende installatie. Voor mij zou alleen de snelheid van mailen wel iets sneller mogen. Verder top!

Goed geregeld

Klasse bedrijf

Al jaren koop ik hier diverse installaties met uitbreidingen. Elke vraag die je als particulier stelt word echt serieus beantwoord en problemen worden op vakkundige wijze opgelost. Echt een aanrader voor mensen die twijfelen om zelf de installatie aan te leggen.

heel goed

De technische ondersteuning is ook goed.

Prima support na bestelling

Na plaatsen bestelling prima op de hoogte gehouden van de status van de bestelling. Aankondiging levering ruim op tijd. Vriendelijke bezorger. Geen verdere op en aanmerkingen

Snelle levering, vriendelijke bezorger.

Het bestelproces verliep soepel. Je zag in de webshop duidelijk wat er op voorraad was en wat niet. Ik heb mijn set na 5 weken binnengekregen, en de indicatie was 5 tot 7 weken levertijd. Ik ging uit van 7 weken, dus toen viel het mee dat ze bezorgd werden binnen 5 weken. Ik heb 1 keer op de website via de chat gevraagd of er al iets meer bekend was over mijn levering, maar daar konden ze niks over zeggen. Dit vond ik alleen een beetje vreemd. Ik had tussentijds misschien wel een statusupdate willen ontvangen. Verder helemaal top!

Wij zijn zeer tevreden alle spullen zijn keurig op tijd geleverd. Hou deze service vast

Alles wat er besteld is goed en snel geleverd Goed uitgelegd wat er besteld moest worden

korte juiste communicatie

Productkwaliteit goed, bezorging keurig stipt en vriendelijk. Afwachten wanneer een bestelling komt, zeker als dat 3 weken later is dan gedacht, zou met een berichtje extra meer geruststelling geven. Praktische tips, zeer gewaardeerd.

Uitstekend en snel

Super dat het zo snel leverbaar is

Prima materiaal en op tijd thuis bezorgd.

Hoe simpel kan het zijn? Besteld via internet en precies 6 weken later thuisbezorgd door twee supervriendelijke en behulpzame chauffeurs. Na overleg besloten om deel van de bestelling te retourneren en nog dezelfde dag is hiervan het aankoopbedrag teruggeboekt! Twee dagen later alles geplaatst en aangesloten en sindsdien zijn we energieleverancier.

Super snelle levering

Op Vrijdag middag besteld en het artikel was Zaterdag al in huis!

Deden hun best om mij goed te helpen.

Van bestellen naar levering was een beetje lang. Maar op het moment zijn zonnepanelen een beetje slecht verkrijgbaar. De helpdesk deed zijn best om mijn vragen ook bij het installeren te beantwoorden.

Snel geleverd, alles klopt !

Prim snelle levering .

Zeer snelle levering

Alles waar bij staat op voorraad is ook op voorraad en wordt zeer snel geleverd. Zeker een aanrader