Netjes en goed

De afhandeling per mail was duidelijk en omvatte alles. Alleen jammer dat er meteen na de bestelling geen bevestiging kwam.

Top producten voor een top prijs

Al verschillende zonnepaneel systemen en nu een laadpaal gekocht ter vervanging van mijn oude laadpaal. Altijd is alles snel geleverd en tegen hele nette prijzen.

Zeer fijn geholpen, goede communicatie en de levering zeer netjes afgehandeld.Een heel goed bedrijf voor zonnepanelen.

Het was een genoegen om mee te werken.

Levering tot aan uw deur. Een beetje traag, maar er was informatie over. Ik raad iedereen Stralendgroen aan!

Prima bedrijf, service en prijzen.

Mijn ervaring met Stralendgroen is erg goed. Produkten die ook daadwerkelijk op voorraad zijn, goede prijzen en vriendelijke mensen.

Zeer snel geholpen

Als een van de weinigen hebben ze voorraad (Enphase Envoy) en kunnen daardoor zeer snel en correct leveren.

Zeer correct en stipt

Alles goed gelopen tothiertoe

Gemakkelijke configurator en voorraadcheck, Levering volgde zoals aangegeven na 5 weken. De platdak installatie was snel geinstalleerd en operationeel.

Het is gekte op de zonnepaneelmarkt. Ze waarschuwen voor vertraagde levering maar komen hun afspraak daarbij na. Ze waren ook eerlijk over verwachte vertraging levering omvormers bij navraag en schetsen de situatie goed. Verder blijven ze prima bereikbaar en hebben ze desondanks geen moeite om orders samen te voegen voor levering. Verder zijn ze niet de prijs/marge exorbitant aan het verhogen (sommigen doen dit tot 30 procent; Stralendgroen was iets duurder maar houd de prijzen wat stabieler waardoor ze nu goedkoper zijn). Prima dus.

Komt alle afspraken na.de levering was goed verlopen een pluspunt voor de chauffeur!!!

Redelijk tot goed

Alle materialen keurig geleverd behalve de omvormer maar dat was bekend. Helaas wordt er niet gereageerd op mail ivm terugleveren.

Mooie set, goede prijs, prima service

Degelijke site met duidelijke informatie

De informatie op de site is zeer goed. Prijzen zeer competitief. Minpuntjes : Geen terugmelding van levertermijn na de bestelling. Bestelling van meerdere mc4 kabels van hetzelfde type niet mogelijk. Lengtes worden opgeteld ipv aparte kabels.

Prima bedrijf om zaken mee te doen

Duidelijke site. Na het bestellen wordt je goed geinformeerd over de status. De zonnepanelen zijn in hun eigen beheer geleverd. Ook hier goed geinformeerd over waar de chauffeur reed en hoe laat hij bij mij zou zijn. Na de levering nog een mailtje van stralend groen gekregen of alles naar wens was gegaan. Prima dus.

Goede service, correcte levering, uitstekende communicatie.

Ik hou het kort: Ik krijg de spullen die ik bestel. Gezien de vraag naar dit soort materiaal en de afstand van het bedrijf tot de plek van levering(Groningen-Zeeland), wordt het materiaal tegen schappelijke kosten en termijn geleverd.

snelle service

Snel geleverd. Goede communicatie

Bij Stralengroen zijn ze vakkundig en correct.

Op alle vragen krijg je goed antwoord.

Top bedrijf

Wat ze zeggen doen ze, zo hoort het.

Klantvriendelijk laat te wensen over

Eerst sturen jullie mij een verkeerde omvormer terwijl van te voren bekend was dat het niet de juiste was Vervolgens kom is er achter dat het 4 fase is terwijl ik een fase heb gelegd Hier een mail met vragen over gestuurd en antwoord gekregen alleen geen oplossingen ook geen reactie meer gehad verdere mailtjes met vragen. Uiteindelijk zelf alles opgelost nu werkt het maar zeker niet dankzij jullie , erg jammer

top en snel geleverd

uitstekend

Alles volgens afspraak verlopen

Contact online en telefonisch prima in orde. Levering volgens afspraak.

Vlot en vakkundig afgehandeld en geleverd

Gemakkelijke website met veel keuze. Snelle bevestigingen voor de bestelling en ondanks alles wat er suppley chain gaande is een snelle levering. Top bedrijf en aanrader voor het aanschaffen van middelen om de transitie gaande te maken en houden

prima geregeld

prima voorlichting en snel geleverd

Een goede prijs, en correcte levering. Zou zeker nog eens hier bestellen.

Goede service en alles dubbel gecontroleerd!