Goede en snelle service

Beantwoorden snel en duidelijk je vraag. Bezorgen was ook prima en snel. Donderdag had ik besteld zaterdag in huis echt top.

Alles is goed geregeld en een goede service

goed bedrijf

had voor uitbreiding bijbesteld helaas rails was vergeten mee te bezorgen werd later keurig bezorgd

Prima contact en advies!

Er werd goed geadviseerd, het contact verliep vlot en prettig en de levering vond vervolgens ook snel plaats.

strak geregeld

Bestelling gedaan, de zaterdag daarop geleverd. Gisteren geïnstalleerd alles werkt en was compleet. De bezorger melde nog expliciet dat indien er iets was ik vooral moest bellen omdat ze echt kundig waren . Dat was niet nodig maar was wel een prettig idee. Ik ben uiterst tevreden.

Voordelig en klantvriendelijk

Ze hebben natuurlijk bijna altijd met amateurs te maken. Waarschijnlijk zijn ze dus gewend dat de domste fouten worden gemaakt. Zo liet ik de omvormer terugsturen want deze deed het niet en was dus 'kapot': ik had immers alles goed aangesloten! Niet dus. Op hun kosten kreeg ik een nieuwe die dus net zo 'kapot' was. Tot ik erachter kwam dat ik toch niet alles goed had aangesloten. (Ik had geen drie fasen, die ik zeker weten natuurlijk wel had!) Stralendgroen is voor iedereen behalve misschien voor mensen met twee linkerhanden zeer aan te bevelen.

Bestelling verloopt snel en goed.

Jammer dat ik geen korting kan krijgen.

Betrouwbaar, kwaliteit, advies en snelle levering

Veel keus in "Doe het zelf " zonnepaneel pakketten met een goede prijs/kwaliteit verhouding en snelle levering Prima !!

Vriendelijk, vakkundig en snelle lvering

Een vriend had voor mij de bestelling van een omvormer geplaatst. Aangezien er aanvullende informatie nodig bleek voor de juiste levering heb ik hem daarover laten terugbellen. Hij meende dat ik het bedrag van de faktuur al had overgemaakt, dus toen Cunera mij het nieuwe bedrag voor een herziene order had doorgegeven heb ik dat gelijk overgemaakt. Nu lees ik in andere evaluaties dat dat bij hen niet eens hoeft. Voor mij was het okay om het wel te doen, maar het getuigt voor mij van hoe klantvriendelijk ze zijn en dat ze gewoon vertrouwen hebben in de kwaliteit van hun diensten en produkten.

Vlot geregeld

Bestelling expansievat ging vlot en duidelijk, vragen achteraf werden serieus benaderd, en goed beantwoord.

Snelle levering, foutloos!

Stralendgroen is 1 van de weinige leveranciers van Tigo optimizers, veel goedkoper (want alleen 1 optimizer per paneel wat schaduw vangt) dan het enige systeem wat door veel andere leveranciers aangeboden wordt. Snelle levering en feilloze werking van de geleverde optimizers. Top!!

Top al meerdere keren zakelijk complete sets besteld

Top bedrijf goed advies

Betrouwbaar

Wat ik erg prettig vind is het feit dat je bij levering kan betalen, dit kan niet bij elke webshop die panelen levert, gaat toch om veel geld wat onderweg is. Daarbij wat je keurig op de hoogte gehouden via de mail, het is gewoon betrouwbaar.

Super goed advies en begeleiding met het samenstellen van een compleet pakket zonnepanelen

Samen het juiste pakket en de ligging van de panelen uitgezocht. Prijs / kwaliteitsverhouding zeer goed. Komend jaar kijken of het berekend aantal kw daadwerkelijk op wordt gewekt!

Snel, punktueel, goed oplossend vermogen.

Zie boven

gezellig maar wel zakelijk

helaas liet de levering door de vervoerder op zich wachten. werd telefonisch goed en deskundig geholpen en alles functioneert correct

het bestellen en de levering ging perfect

louter positieve ervaring.

Meedenkend en service gericht

Het is meer dan alleen verkopen. Maken waar wat ze beloven, denken mee met de klant. Leveren keurig netjes conform afspraa

Super tevreden

Ik ben zeer tevreden. Goed advies, meteen teruggebeld. Goed verzorgde levering en top materiaal

Alles is perfect geregeld, zeer vriendelijk. Gewoon top.

Gewoon heel goed, geen gezeur, komen alle afspraken na en zijn altijd bereikbaar. Gewoon een topdeal.

Super bedrijf om panelen te kopen wanneer je ze zelf wil gaan leggen

Via internet bij Stralendgroen uitgekomen en na het lezen van de beoordelingen hier de panelen besteld. Ik kan alleen maar bevestigen wat andere ook schrijven, de ondersteuning en service is geweldig. Ze zijn op ieder moment van de dag bereikbaar voor eventuele vragen, en zeer behulpzaam.

Mijn ervaring is zeer positief

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Voor mij was de aanmelding niet helemaal duidelijk. Ik heb een paar keer gebeld en elke keer werd ik prima geholpen. Ik heb al veel via internet besteld maar ben nog nooit zo positief over een internet winkel geweest als deze. De levering was super snel en zelfs onderdelen naleveren ging bij mij super, zelfs zonder extra verzendkosten.

Uitstekende service van offerte tot en met installatie.

Vanaf de offerte en de hulp om daarbij het juiste systeem uit te zoeken tot en met praktische tips bij de installatie en het naleveren van schroeven die ze niet hadden hoeven geven, aangezien het mijn fout was, heb ik alleen maar vriendelijkheid en geduld ervaren. Echt top service. Volgens mij heb ik Cunera en Glenn gesproken. Mijn complimenten en ga zo door.

goede prijs en goede levering !

alles perfect geleverd en betalen bij de levering ! mooi

Nette prijzen en sneller geleverd dan verwacht

In mijn zoektocht ben ik diverse bedrijven tegengekomen en mijn ervaring met stralend groen is prima bevallen. Er worden nette prijzen gehanteerd en afspraken worden netjes nagekomen. Bij de levering werd er zoals afgesproken een half uur van te voren gebeld dat de goederen geleverd werden. Alles was netjes verpakt en werd compleet geleverd. Ik had om een paar extra klemmen gevraagd en ook deze zaten erbij.