Alles keurig geleverd.

Goed voorstel gehad. contact was plezierig en snel. De montage was met Solarstel eenvoudig. Volg de instructies heel goed dan heb je de meeste kans op een perfecte installatie in een keer.

Makkelijk besteld met behulp van medewerker.

Met de hulp van de medewerker het bestelprogramma doorlopen en alles is keurig compleet afgeleverd. Fijn dat een eigen bezorger alles komt brengen. Nu alleen nog leggen en aansluiten.

Goed betrouwbaar bedrijf

Vriendelijk aan de telefoon, Helpen je meteen als je vragen hebt,dit bedrijf kan ik aanbevelen

Fantastische service!

Fijne klantenservice, ik ben erg goed geholpen!

Stevig verpakt, en snelle levering

Steeds verwittigd welke beweging pakket maakt. Netjes verpakt en geleverd. Ik ben zeer tevreden. Het toestel werkt goed.

Prima communicatie en vlotte levering

Denken goed mee over eventuele alternatieven en hebben die ook snel geleverd

super goed

Goed materiaal en makkelijk te monteren

Gewoon geweldig

Goed geholpen, goed bereikbaar. Kennis van zaken. Snelle levering

Goede informatie klantenservice en documentatie.

Het bestelde product was niet op voorraad, maar ik kon wel alvast de bestelling plaatsen zonder het vooruit te hoeven betalen. Door leveringsproblemen heeft het lang geduurd voor het product er uiteindelijk was. (lag niet aan Stralend Groen) Diverse keren contact met klantenservice gehad en altijd vriendelijk te woord gestaan en er werd direct gecontroleerd in hoeverre het met de levering er voor stond. Zodra het er uiteindelijk was werd direct contact met mij opgenomen en werd het prompt geleverd. Omdat mijn klusjesman tot zijn nek in het werk zit zal het nog wel een paar maanden duren voor alles geinstalleerd zal worden.

Top, snel en goed....

Voor 16:00 besteld volgende dag ontvangen.

Goed advies en snelle levering

Via de chatbox overleg gehad over mogelijke varianten die ik graag wilde aanschaffen. Daar kreeg ik snel en helder antwoord op. Vervolgens heb ik besteld en werden de spullen dezelfde week geleverd!

Heel prettige zaak met goede en duidelijke website.

Ik wilde 3 zonnepanelen op mijn dak van mijn schuurtje. Dat kon alleen in "portrait " opstelling. Bij Stralendgroen kon ik dat heel duidelijk vinden hoe dat moest. Ook het bestellen verliep vlekkeloos. De video's zijn ook heel duidelijk. Al met al zeer tevreden !

prima bedrijf

Ben uitermate tevreden over de gehele afwikkeling.

Zeer kundige, meedenkende mensen

Mijn uitbreiding van de zonnepanelen goed en veilig begeleid

Goede spullen tegen goede prijs.

Via de handige webpagina mijn bestelling gedaan. Via het bestelproces kun je geen zaken vergeten. De handige hulp video’s zorgen ervoor dat het eigenlijk niet fout kan gaan met de installatie. Al met al het aanraden waard.

Prima en duidelijk bedrijf

Snel geleverd, aardige bezorger. De site is handig en overzichtelijk. Kortom een mooi bedrijf waar je goedkoop je zonnepanelen van A tot Z kunt regelen.

Betrouwbaar bedrijf

De pv panelen kwamen heel snel. De omvormer liet op zich wachten. Hij zou 2e week van december geleverd worden maar werd 1e week januarie. Maar alles werkt perfect en vragen worden snel beantwoord. Alle electronica heeft leverproblemen op dit moment en wat de leverancier niet geleverd krijgt kan hij ook niet uitleveren. Ik ben blij met het uiteindelijke resultaat. Growatt sph4000 en 3200 watt piek aan panelen.

Keurig en correct

Goede uitleg bij vragen en wanneer iets niet klopt bij aflevering van de bestelling wordt dit correct en snel opgelost.

Goed geregeld

Zonnepanelen besteld via de webshop en een week later mail contact over de levering. Ze zijn keurig afgeleverd en de volgende dag lagen ze op mn dak

Goed spul snelle levering

Goede service en prijs kwaliteit verhouding

Je wordt goed geholpen door stralendgroen en beantwoorden vragen die je hebt. Bij problemen worden deze snel en netjes opgelost. Klantenservice is goed bereikbaar met vriendelijke medewerkers. Bezorger hielp mee om alles naar binnen te brengen en nam de tijd om extra uitleg te geven.

BTW Ontzorgt is veel handiger dan je denkt

Het was weer een positieve ervaring met Stralendgroen. Ik heb mijn doe het zelf pakket nu 3 maanden geleden gemonteerd en dat was perfect. De term: De BTW kun je terugvragen is niet letterlijk zo. Stralend groen biedt hier een "pakket" voor aan en dat is een aanrader. Ik dacht: formuliertje aanvragen, invullen en klaar! Nou, dat is niet waar; je moet een heleboel papier invullen waarin in mijn geval ook weer iets misging en het speet mij dat ik geen gebruik gemaakt had van de service van Stralendgroen. Na wat mailcontact met Cunera en Sarah is ook dit probleem weer opgelost. Mijn aanvraag wordt alsnog behandeld. kost € 50,- en levert € 430,- op. Dat had ik gewoon direct moeten doen.

goed advies, snelle levering

nvt

Netjes te woord gestaan

Heb contact gehad met de klantenservice en ben netjes te woord gestaan. Nu nog even afwachten of de aangeboden oplossing ook daadwerkelijk werkt!