Goed geregeld van bestellen tot ophalen

Reeds 2 keer een bestelling geplaatst iedere keer te vreden

prima product en service

Zonnepanelen zijn schaars, maar werden in ruim vier weken keurig geleverd. De website bevat toelichtende filmpjes en als je er niet uitkomt kun je altijd even bellen.

Zeer goed geholpen

Ik had geen ervaring met zonnepanelen. Ik wilde graag naast m'n woning installatie 2 panelen op m'n schuur. Ik had geen idee wat ik nodig had. Stralend groen maakte voor mij een offerte met alle benodigdheden. De installatie was zo gedaan. Tussendoor had ik wat vragen en heb toen contact opgenomen. En werd enthousiast te woord gestaan. Dus ook na de betaling even goede service. Ik zou hier in de toekomst weer kopen.

Prima service en correct.

Voor de 3e keer een set panelen bij Stralend groen gekocht. Altijd snel antwoord op vragen en denken goed mee bij afwijkende situaties. Bij aflevering ging het even mis. De bezorger bracht de set panelen, maar er waren geen dozen met rails en de omvormer. Omdat ik gelijk er mee bezig wilde, kon ik ze de volgende dag al halen bij stralend groen en was het zo keurig opgelost.

Prima.

Correct en ter zake kundig!

Prijs

Veel te duur

Vlotte levering

Snelle levering van de bestelde spullen. Duidelijke webshop.

Geweldige service.

Goede service en klantvriendelijkheid. Ook bij de aflevering van de goederen.

de zonnepanelen werden op zaterdag gebracht tussen 16.30 en 18.30 . om 16.00 een telefoontje dat de bus met pech langs de weg stond. een collega ging erheen om de panelen over te laden en en om 20.00 kwamen ze de panelen brengen . tussentijd netjes op de hoogte gehouden wat er ging gebeuren. de bezorgers waren ondanks het late tijdstip goed tepas en behulpzaam. al met al goed opgelost.

goed bedrijf om zonnepanelen te kopen

duidelijk met wat ik kon verwachten

Goede site en snelle levering

Betrouwbare PV-leverancier met marktconforme prijzen

In het 'oerwoud' van PV-leveranciers is het niet eenvoudig de juiste te kiezen maar dit een hele goede voor mensen die zelf hun panelen kunnen en willen plaatsen. Op de website is alle benodigde informatie te vinden. De prijzen zijn ok. De wachttijd na bestelling is lang (6 weken) maar dan bent u ook echt aan de beurt. De telefonische ondersteuning is adequaat.

Betrouwbaar en geen verrassingen, ook op YouTube veel uitleg.

Goed geregeld

Op de site duidelijk wat je moet bestellen, als je zelf wat vergeten ben wordt je geïnformeerd om de bestelling aan te passen.

Ik ben enorm goed geholpen met het installeren van de wifi module shine-s.

Zeer goed, prettig en met veel geduld geholpen.

Prima verlopen

Geen klacht, prima verlopen.

Perfecte website, alle info die je nodig hebt gelijk ter plekke, zoals handleiding voor installatie en gebruik, ook bij de afhandeling en de orderbevestiging. Gewoon alle info direct beschikbaar, niet elders gezien. Ook meteen de verzending te zien en de voortgang ervan, zonder dat je naar een andere app moet gaan. Telefonisch contact prima,deskundig en terzake. Verreweg de beste webwinkel die ik heb meegemaakt.

Altijd snel, duidelijk en kompleet.

Meerdere malen besteld, altijd op tijd en snel geleverd. Leveringen zijn kompleet, ande4s wordt er netjes na geleverd dit wordt altijd duidelijk aangegeven. Goede uitleg, telefonisch en online. Betrouwbaar.

Snelle levering na telefonisch advies!

Installatie materialen voor zonnepanelen nodig. Na telefonisch advies de juiste onderdelen besteld en de volgende dag al geleverd uit voorraad! Factuur per e-mail inclusief advies om btw terug te vragen als subsidie bij zonnepanelen! Zeer tevreden !

Prima webwinkel

Goede communicatie, duidelijke website en snelle verzending. Alleen jammer dat ze niet wat meer merken panelen hebben.

Goed meegedacht, pakketten zijn fijn.

Fijn dat er pakketten zijn, dat helpt in het samenstellen van de totale bestelling. Jammer dat het nu zo druk is dat de normale uitgebreide begeleiding en snelle reactie is uitgebleven, maar dat begrijp ik goed. Tijdens de telefoongesprekken met Stralend Groen ben ik goed geholpen.

Communicatie okay

Alleen jammer dat website voorraad aangaf terwijl dat niet zo was. En lange levertijd van art door fabriek. Daardoor enige vertraging in plaatsen.

Matig

Wacht nog altijd op een factuur, het schijnt lastig te zijn deze te sturen.

Zeer snelle levering!!

goed snelle service

goede en juiste informatie aan de telefoon, overzicht van de voorraad die er ook was, en snelle levering binnen 3 dagen. MVG R.M.Kokelaar