Snelle levering, goed meedenkend team dat je voor foutjes behoed.

Super snelle service. Even een kort telefoontje voor wat extra info omdat mijn optimizers niet bij de panelen paste. Er wordt dus echt goed gecheckt of het het slim is wat je besteld. Ook de aftersales schijnt heel goed te zijn (moet mijn panelen op dit moment nog plaatsen).

zeer goed

Veel kennis over veel producten. Vriendelijk eb geduldig. Goed bereikbaar. Snelle levering van bestelde materialen. Goed geprijsde artikelen.

Goed advies en levering bedankt.

Zie hierboven. Werken goed en zijn heel tevreden.

Super service, scherpe prijs en snelle levering

Super service, scherpe prijs en snelle levering. Voor iedereen aan te bevelen!

geweldig

Snel en gemakkelijk en zeker niet duur

Hele snelle levering.

Na 1 dag was de omvormer al in huis en de omvormer was goed verpakt, wat ook fijn is, op YouTube staan verschillende filmpjes die je goed kunnen helpen met aansluiten van de omvormer. Ik zeg stralendgroen? Gewoon doen! Groetjes Ben.

Snelle correcte levering

Snelle correcte levering van bestelde materialen. Prijzen duidelijk hoger dan bij groothandel.

Super service...

Bestelling was binnen een dag thuiszorg. Ik heb verkeerde onderdeel besteld en zonder problemen teruggestuurd...geld was binnen twee dagen op mijn rekening. Bedankt ..

Snel, voordelig, prima kwaliteit

De uitleg is prima, de prijs is laag en de kwaliteit is hoog. En als er dan iets niet duidelijk is dan komt dat achteraf steeds doordat ik de uitleg niet goed heb doorgenomen. De helpdesk red me dan snel weer uit de brand. Een aanrader!

Supersnel leveren en zeer goed contact

Persoonlijke benadering met de levering. Gaat er iets niet goed vanaf de klantzijde wordt er gelijk op gereageerd met een correctievoorstel. Teveel betaalde spullen direct teruggestort, super.! En de levering veel sneller dan gedacht, binnen 2 werkdagen was alles al geleverd. En de prijs? Zeer goed!

levering prima, installatie ging met goede instructies gemakkelijk prijs kwaliteit verhouding prima.

Prima support en duidelijke site nette prijs.

Zoals de titel al aangeeft prima online support bij vragen (al voor de aankoop). Was opzoek naar een set en kwam uit bij stralendgroen. De vragen die ik nog had na het doorlopen van de configurator werden snel beantwoord (zelf in het weekend) geen moment het idee gehad dat men snel ff een duurdere variant probeerde te slijten. Na aankoop opdracht was de levering al binnen 3 dagen. Ook die levering was dik in orde. Vriendelijke chauffeur die bovendien nog op de aangegeven tijd arriveerde. Alles was netjes in de bus geplaatst wat aangeeft dat men zuinig met de spullen omgaat. Heb via de configurator ook gelijk de benodigde installatie materialen aangeschaft omdat dat deze hier ook zeer voordelig zijn. Een heel klein verbeter puntje is dat bij het uitzoeken van de installatiematerialen er geen vraag is gesteld of dat ik ook aardbekabeling voor het frame nodig zou hebben,..... Die heb ik dus vergeten maar dat is dan ook alles. Dus net geen 10 maar zeker wel een 9,9 :) Ik zou hier zo weer kopen.

Snelle telefonische reacties persoonlijke aanpak. Topbedrijf

Plezierig Snel Compleet Vakkundig Juiste prijs!

Goede service, met o.a. deskundig advies, snelle levering, prima bereikbaarheid.

Goede hulp

Goede hulp bij het aanschaffen van een set panelen, duidelijke site in makkelijk contact via de chat.

Tevreden over bijgeleverde informatie

Snelle levering, alles compleet, keurig verpakt, durf stralend groen gerust bij anderen aan te bevelen.

Snel, geleverd, en was meteen gevekt to iets niet goed is gegaan om op hoogte gehouden zijn...

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, deskundig en vriendelijk

Een fijn bedrijf , goede duidelijke adviezen, deskundige mensen die niet opdringerig zijn in de verkoop Alles in 1 keer geleverd zonder probleem Als ik nog meer panelen wil kopen dan weet ik waar ik moet zijn

Goede service, snelle levering.

Duidelijke overzichtelijke website. Vriendelijke klantenservice en snelle levering, zeer tevreden. Verbeterpunt zou zijn om ook een oplossing te leveren voor dakdoorvoer van draden. Nu wordt daar niks over gezegd in de handeling en zijn hier geen spullen voor meegeleverd.

Op de website samengesteld en even gebeld voor advies 3 dagen later alles in huis en draait de meter weer heerlijk terug. Bedankt heren en dames van stralend groen.

Prima service en korte lijnen

Ondanks enkele wijzigingen in mijn online bestelling snelle levering. Door mijn toedoen extra levermoment maar slecht een keer verzendkosten in rekening gebracht.

Top ervaring!!

Bestellen advies en bezorgen allemaal heel goed geregeld. Vriendelijk en behulpzaam personeel!!!

Valt verder weinig over te zeggen. De website is heel duidelijk bij het samenstellen van je totale pakket en hele bestelling was nog geen 3 dagen later al geleverd. Bij nakijken bleek er 1 tussenklem te ontbreken, maar na een chat via de website was deze een dag later ook keurig nabezorgd. De installatie handleidingen op de site zijn voldoende helder om vervolgens zelfstandig de panelen te leggen en aan te sluiten. Helemaal tevreden met het eindresultaat.

Compleet Pv-pakket voor nette prijs

Goede prijsstelling, heldere communicatie, nette en complete levering. Mijn volgende set zou beste wel weer eens bij stralendgroen vandaan kunnen komen.

Super goed geregeld

Gemakkelijk en duidelijke website. Na bestelling kwam de levering binnen 4 dagen. Duidelijke instructies, makkelijk te instaleren, goed geregeld Bedankt