Snel geleverd goed bereikbaar voor vragen

Lang verhaal kort te maken ik had nog geen teken van leven op mijn omvormer growatt 1500s. In Almelo eerst de panelen doorgemeten vanuit de omvormer geen enkel wattage Het dak op de panelen doorgemeten alle conrectoren aangedrukt en aangedraaid er was er een niet geheel aangedraaid van de panelen maar dat kan het niet zijn geweest , maar wat het was weet ik niet maar nu werkt het ­čî×­čśädit is het 10 de setje wat ik installeer heb en de eerste die niet direct werkte ik denk dat het de conrectoren waren verder ging het prima ­čśť

Nogmaals top!

Nog enkele extra zonnepanelen gekocht op mijn huidige installatie, en weer top service gekregen. Chapeau

Topper!!!

Vriendelijk! Goede prijs! Top producten!

Heel goede service

Uitstekend door Cunera geholpen om het voor mij juiste systeem samen te stellen. Supersnel geleverd door een chauffeur die ook nog even wat uitleg geeft. met installatie nog even contact gehad voor de laatste details.

Supersnelle levering

Stralendgroen had precies wat ik zocht. Bestellen werkte als een zonnetje en het product had ik de volgende dag binnen. De verpakking was ook perfect.

Zeer tevreden.

Duidelijke website. Snel geleverd en thuis bezorgd. Set zonnepanelen ziet er goed uit en werkt uitstekend. Een minpunt, te korte kabels naar omvormer. 3m voor een lengte van 6m.

Beste Robert, Bedankt voor je feedback! De kabellengtes kan je zelf kiezen bij het bestellen. Standaard staat 3m ingevuld, omdat dat dat het minimale is dat je nodig hebt bij elke set. Ik lees dat je het al geïnstalleerd en werkend hebt? Als we hierin nog iets voor je kunnen betekenen hoor ik het graag. Met stralende groet, Stralendgroen

Klantvriendelijk

Zeer behulpzaam met het bestellen om een goede en goedkope set zonnepanelen samen te stellen die dan ook netjes zoals afgesproken wordt geleverd

Uitstekend!!!

Op de website het systeem bij elkaar gezocht, en besteld. Dag later werd ik gebeld hoe ik de zonnepanelen wou monteren. Ik zei dat ik deze aan weerszijden een rij wil monteren. En toen zei Cunera dan moet je wel en andere omvormer nemen. Een die de schaduw opvangt. Nou daar was ik wel blij mee, anders was het niet goed gegaan. Dus ik ben zeer tevreden met dit bedrijf. Snelle levering, leuke bezorger, Zelf s,avonds !!

Goede panelen voor een goede prijs.

Goede service Snelle levering Vriendelijke chauffeur die het een en ander goed uitlegt.

Helemaal top!

Helemaal tevreden! Snelle levering. Personeel denkt met je mee, leggen alles uit. Je wordt over elke stap geïnformeerd. Overal zitten handleidingen en tekeningen bij. Ook dat ene juiste schroef-bitje, en dat inbus-sleuteltje die je nodig hebt worden meegeleverd. En dat voor een goeie prijs.

Geweldige service voor een goede prijs.

Persoonlijke communicatie met de gedreven onderneemster leidt tot duidelijke afspraken en vlotte levering. Er is veel kennis en ervaring in het bedrijf die met plezier worden gedeeld.

bereikbaar, service, kennis, levering uit voorraad en lage prijzen

Persoonlijk contact, duidelijke afspraken en aardige mensen.

Prima prijs snelle levering

Systeem op website samengesteld nog even contact gehad over de afmetingen en toen besteld.

Goede prijs, service, levertijd. Vriendelijke bezorging.

Prima, goede service.

Prima, goede service en uitleg!

Betere service niet denkbaar

Ik ben echt supergoed geholpen door stralendgroen, zowel op gebied van advies welke producten ik het beste kan gebruiken, tot het helpen bij aansluitschema maken. Top!

Uiterst vriendelijk en correct de spullen geleverd volgens afspraak en deskundig advies

Ook voor de aflevering goede afspraken kunnen maken en de kwaliteit die graag wilde hebben hadden ze in huis.

Vervoerder is zeer klantvriendelijk.

Vervoerder was vergeten een bijbehorend doosje af te geven en kwam daar vele kilometers verderop pas achter. Hij belde mij en vertelde mij over dit probleem en gaf aan het de dag erop op te sturen. Foutje is menselijk. Oplossen is vaak moeilijker. Deze keer dus niet. Prima gedaan chauffeur.

super

Alles gewoon super geregeld. Materialen dik in orde. Bezorging top. Online hulp perfect. Denken altijd mee. 2de set ook al bij stralend groen gekocht.

Super levering

Super levering

Snel en compleet geleverd

Bestelling via de Web-site verliep goed. Snel geleverd. Enige kleine puntje was dat wij van te voren geen mail hebben ontvangen over de leverdatum. Chauffeur belde netjes dat hij onder weg was. Moet het systeem nog installeren maar ga er vanuit dat dat ook geen probleem is.

Alles werd keurig geleverd.

Ik ben ermee begonnen en heb de zonnepanelen geplaatst en van het voorjaar sluit ik ze aan op het net. Moet een kabel van 80 meter leggen in de grond. Tot nu ben ik zeer tevreden en goede uitleg

perfecte levering, goede website en een goed klanten advies.

Een goede en duidelijke website het is eenvoudig je keuze en onderdelen te bepalen, kom je er niet direct uit en heb je nog vragen dan heb je via de website binnen enkele minuten een passend antwoordt. Levering binnen de gestelde tijd en een bijzonder vriendelijke bezorger. Wat ons betreft een dikke 10 en we zullen stralend groen aanbevelen bij vrienden en kennissen.

Duidelijk in het verkopen van materiaal en spullen

Betrouwbaar en erg snel met leveren.

Mooie set voor een goede prijs

Er werd goed meegedacht over de onderdelen die ik nodig had.