Goede service, oplossing gericht, snel en accuraat.

Goede helpdesk en oplossing gericht. Geen vraag is te veel.

Snelle goede levering

Via de chat goed en duidelijk contact gehad. De levering was goed en snel.

Je wordt altijd goed geholpen en ze hebben goede prijs.

Super service en ondersteuning!!!

En totaal set gekocht, maar bleek dat ik niet uitkwam met de dakpanhaken. Deze werden kosteloos na gestuurd. Ook goed bereikbaar voor advies en hulp en zeker ook buiten kantooruren!!!!!

snelle reacties, prima prijzen

ze hebben veel op voorraad zodat je direct een set kunt samenstellen. ik heb het praktisch direct kunnen ophalen zodat ik direct aan de slag kon.

Uitstekend , goede prijs en snel geleverd.

Duidelijke website , uitgebreide info in de mail en YouTube , goed geholpen telefonisch , gewoon uitstekend. Geweldige vent die chauffeur !

Super, aanbevolen

Erg goede ervaring gehad met Stralendgroen. Order is dik in orde snel geleverd, en de chauffeur heeft mijn vriendin nog geholpen met uitladen. Materialen en panelen zelf zijn van goede kwaliteit. Ook vonden we het gemak van bestellen erg makkelijk ivm de geleverde pakketten (12,13,14,15 etc panelen) Later hebben wij nog contact gezocht met Stralendgroen, omdat er 2 artikelen mistte. Ook dikke prima opgelost, en ook weer erg snel. Kortom, mochten wij nog wat panelen zoeken valt dit bedrijf érg aan te bevelen.

Gewoon goed ,zoals het hoort.

Plezierig, snel antwoord op mijn vragen

Ik heb een goede ervaring met stralendgroen. Bij vragen werd er snel teruggekoppeld en de beschrijvingen waren duidelijk. De chauffeur heeft zelfs bij het laden nog even mee geholpen met de panelen doorsteken naar boven. Ik raad dit dan ook absoluut aan voor de “doe het zelver”

Prima bedrijf, flexibel en klantgericht Top

Had 27 zonnepanelen besteld voor zelf te installeren, dit is top want je kunt hier zelf je pakket samenstellen, ook wordt er meegedacht want ik had de bestelling geplaatst en op aanraden aangepast, ook tijdens de installatie liep ik tegen een probleempje aan moet het e.e.a. omruilen en dat is ook geen probleem, ook is het personeel kundig en behulpzaam, kom zeker weer terug en kan dit bedrijf aanraden voor iedereen

Stralendgroen is een prima bedrijf met een overzichtelijke website en veel informatie.

Stralendgroen heeft een duidelijke website met veel producten voor het samenstellen van een pakket voor de levering van zonne-energie. En om te zorgen dat we alles begrijpen en goed aan elkaar koppelen zijn er een aantal prima instructiefilmpjes te zien. De producten zijn sympathiek geprijsd en de levering laat niets te wensen over. Kortom een prima team om zaken mee te doen.

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle levering, scherpe prijs en behulpzaam met eventuele vragen.

Meedenkend en erg veel informatie

Mijn spullen waren mooi op tijd. Er werd mee gedacht en ik kreeg via de filmpjes op youtube informatie waar ik veel aan had.

Stralend blij.

Set van 10 panelen gekocht. Ik had wat aanvullende vragen over afmetingen en maatvoering. Die werden via de chat direct opgelost. Ook via de chat een balast plan laten maken en via de mail antwoord gekregen. Goede communicatie dus. Levering was een week later. Ook daar goede communicatie. Kon de bezorger zelfs volgen op z'n route. Top. Voor verzending, bleek dat ik eind platen voor de plattedak steunen had besteld die op de site nog te koop waren maar niet te leveren. Dit is voor levering gecommuniceerd en direct in overleg opgelost met duurdere steunen zonder meerprijs op eigen beweging van strallendgroen. Ook top opgelost dus. Geleverde goederen allen aanwezig. Met de bezorger erbij ook gecontroleerd. Betalen bij bezorging ook TOP! Bij installatie bleek het ID van de leverancier voor de Growatt app niet correct werd op zaterdag middag om 16.45 uur via de chat geholpen. Goede prijsstelling en goed geholpen goed gecommuniceerd.

Snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering.

Prima geholpen

Materiaal gehaald lag al klaar inladen afrekenen super snel geen klachten

Geweldig bedrijf !

Zeer tevreden, dinsdag besteld en donderdag al keurig snel geleverd met eigen transport. Ook met vragen kun je goed terecht en zelfs buiten de standaard openingstijden word je goed geholpen. Verbeterpunten kan ik dan ook niet bedenken.

Deskundig en vlot!

De mensen van Stralendgroen zijn deskundig, vlot en niet de duurste!

Snel geleverd, geheel doordacht alles zat bij de set, helemaal top!!

Goede hulp, snelle levering, alles zat er bij, helemaal top!

Erg goed geholpen , bij vragen snelle reactie zowel telefonisch als op de mail. En de levering keurig verzorgd en geplande tijd via track en trace goed te volgen en tijd klopte ook. Dus van mij kant , Een stralend groene service

Alles netjes en volgens afspraak geleverd.

Alle bestelde materialen netjes en volgens afspraak geleverd.

Perfect phone support and fast delivery.

Good Packaging. Competitive Prices.

Technische kennis, service, oplossingsgericht, duidelijk en adequaat.

Stralendgroen is voor mij een ontzorgende partij. Zij zijn behulpzaam en zijn in staat een oplossing te bieden, en ons als klant als serieus te nemen bij de doe-het-zelf installatie.

Echt top

Wat een top service! Van begin tot einde een fantastische begeleiding. De online chat is geweldig, altijd binnen 1 minuut een vakkundig antwoord!

Super snel, correct, op maat

Als je zelf zonnepanelen gaat plaatsen heb je een hoop vragen, Stralendgroen wist deze allemaal snel te beantwoorden. De wizard helpt goed de juiste spullen te bestellen en ook daarna wordt nog een controle uitgevoerd door Stralendgroen. Er wordt nog wat nagevragd en wat niet juist blijkt te zijn wordt nog gecorrigeerd. Nu nog even installeren, dat komt later in de verbouwing maar ik ben super enthousiast!