Top bedrijf

Omvangrijk assortiment, goede prijzen. Communiceren goed en snel. Deskundig. Fantastische aflevering van de bestelde spullen.

Communicatie via telefoon, efficiënt, I.t.t. de mail

Fijn bedrijf om zaken mee te doen

Fijn bedrijf om zaken mee te doen, snelle levering en tegen een goede prijs. Ik heb er meerdere bestellingen gedaan en daarbij is weleens wat misgegaan, maar als dat gebeurd dan lossen ze dat ook gewoon heel netjes en in goed overleg met je op.

Hebben heel goed geholpen duidelijk en neemen de tijd voor je

Snel en netjes geleverd , prijs-kwaliteit ook top

Een kundig en klantvriendelijk bedrijf

Eindelijk weer eens een bedrijf die je gewoon kan bellen en een vraag kan stellen. Zij vertelden welk product ik moest hebben. Uiteraard heb ik dit product direct besteld. Top.

Goede en snelle respons op vragen via de chat. Bestelling was snel verstuurd. Ik ben erg tevreden.

prima bedrijf

Mijn ervaring met stralend groen is als ik het in punten uit mag drukken een 10. prima bedrijf en mocht ik willen uitbreiden met zonnepanelen neem ik zeker weer contact op Vgr. Charles van den Akker.

Top merken

Veel voorraad, assortiment, vriendelijk personeel, alles op tijd en afspraak. Flexiebel

Snel en accuraat, beetje prijzig

Product was als verwacht. Voor draad was dit wel prijzig.

Voor mij perfect.

Materialen online besteld en met 2 dagen alles in perfecte staat geleverd door een uiterst vriendelijke en behulpzame chauffeur. Eén dingetje vind ik nog steeds jammer: de factuur wordt altijd nog in de doos met materialen mee geleverd. Het gaat mijn klant niet aan, wat voor inkoopprijs ik betaal! Elk ander bedrijf (in mijn situatie) stuurt een factuur per mail, of zoals ook bij Stralendgroen, terug te vinden op de site. Maar geen facturen opsturen naar klanten.

Prima informatie en service

Al het materiaal heeft een goede kwaliteit. Het is solide en eenvoudig te installeren.

Vlotte levering

Keurig verpakte zending, duidelijke informatie, goede kwaliteit van het product.

Losse panelen gekocht, ruim aanbod tegen goede prijzen. Duidelijk instructies over plaatsen ed. Video uitleg over diverse soorten panelen top. Prima communicatie over orderstatus. In eigen beheer afgeleverd, altijd een pluspunt. Prima bedrijfje.

duidelijke site voor al uw paneel benodigdheden

Makelijk besteld en snel geleverd. Al meerdere keren gebruik gemaakt van julie service

Besteld en geleverd

Een goede samenwerking.

deskundige meedenkers

Ik ben zeer goed, en vooral ook heel deskundig, geholpen. Bij de keuze van omvormer hebben ze echt meegedacht en alternatieven aangereikt, waar ik niet direct aan had gedacht.

Prima bedrijf om zaken mee te doen.

Komen afspraken na. Goede informatie over de producten.

Heb mijn order binnen gekregen zoals ik besteld heb.

Spullen zijn onbeschadigd en compleet bezorgd

Nette correcte levering

Levering kwam 2 werkdagen na bestelling, keurig verpakt, waarbij de diverse onderdelen allemaal in een eigen verpakking waren geseald.

leuk bedrijf goede service

vriendelijke medewerkers, goede advies.

De laatste euro..

Ik heb vorige maand 66 Jinko zonnepanelen inclusief montage systeem van Esdec Flatfusion besteld. Vorige week ben ik gaan instaleren en kwam erachter dat ik onderdelen overhad van het Esdec systeem en tevens 12 beugeltjes te kort. Contact gezocht met Stralend groen en die vertelde mij dat ze geleverd hadden wat ik besteld had, echter had ik geen legplan ingeleverd en alleen gevraagd om 6 strings OOST-WEST montage systeem. Stralendgroen had zelf aangenomen hoe ze kwamen te liggen, ik had aangegeven op een plaat van 20x10 meter. Ik heb daar helemaal geen probleem mee en bood aan dat ze de teveel geleverde onderdelen terug konden nemen als ze in de buurt waren (hoefde daar niets voor terug) en verzocht om de 12 beugeltjes te leveren. (waarde ruim over de 100,=) Tot mijn verbazing moet ik € 27,= betalen voor de beugeltjes (op een levering van € 11000,=) en moet ik de rest maar op eigen kosten retourneren. Dat vindt ik diep verdrietig en een gebrek aan service ! Jammer dat jullie het project zo afsluiten

De omnik omvormer vervangen door growatt 4600 TL-XE met prima resultaat.

De omnik (failliet) vervangen door growatt 4600. De aansluitingen aan de AC en de DC kant van de omvormers zijn hetzelfde. Dus na verwisselen werkt hij als een trein.

super goed

gewoon dik tevree