geen twijfel over service en deskundigheid

Je krijgt altijd een correct en deskundig antwoord bij vragen. Goed bereikbaar. Heb 10 panelen geplaatst en met de informatie op de site en de vele video instructies kan het eigenlijk niet mis gaan als je een beetje handig bent. Helemaal aan te bevelen !!!

Duidelijk en overzichtelijke site

vlotte levering en goede prijsstelling

Super Angebot, super Preise, tolle Kaufabwickelung! Einfach PerfekT!

Super Angebot, super Preise, tolle Kaufabwickelung! Einfach PerfekT!

Goed advies en houden zich aan de afspraken

Goede snelle service en denken met je mee

Prima service en snel geleverd. Bij het verzamelen van mijn bestelling bleken mijn gekozen optimizers niet de juiste te zijn, dus daar werd over gebeld. Fijn dat ze daar over communiceren maar het was wel "last minute" dat ik een beslissing moest nemen, want de volgende dag zou er al geleverd worden. Jammer dat de website daar geen automatische melding van maakt, of eerder communiceren. Verder heb ik de delen die in het zicht komen zwart gespoten want dat vindt ik mooier dan dat blinkende ijzer.

Bedankt Edwin voor je zeer positieve review! Het klopt dat we vaak wat snel zijn met leveren, en dat we door extreme drukte de afgelopen periode niet zo ver vooruit konden inpakken als dat we graag zouden willen. Excuses dat je het gevoel hebt gehad on the spot te moeten beslissen. Dat willen we natuurlijk voorkomen, maar we willen ook heel graag dat je gelukkig bent met de set die je uiteindelijk op je dak hebt liggen! We zijn continue aan het verbeteren. We hebben daarom nu expliciet een melding bij de keuze voor de optimizers geplaatst, welke er geschikt zijn voor de Vertex panelen. We wensen je heel veel plezier met je zonnepanelen! Met stralende groet, Stralendgroen

Goede complete sets, super voor DIY

Duidelijke website met alle info die je nodig hebt. Eventueele vragen werden via de chat snel beantwoord. De levering was al binnen een paar dagen waarbij er helaas iets mis ging. Dit was binnen een week al verholpen. Al met al erg tevreden.

Alles netjes op tijd geleverd en super helpdesk

Netjes geholpen met samenstelling van de panelen en bij het installeren de helpdesk nodig gehad die ons netjes te woord gestaan heeft.

Superservice!

Van begin tot einde geholpen. Ik was een onderdeeltje vergeten te bestellen en ik kreeg voordat de bestelling werd ingepakt een persoonlijk mailtje met de vraag of dat onderdeeltje er toch niet bij moest, omdat dat wel logisch was. Echt super… daarnaast heb ik een aantal keren voor de zekerheid nog wat nagevraagd, ook buiten kantooruren, en iedere keer vriendelijk en deskundig geholpen. Liggen nu stralend op het dak het werk te doen! Aanrader? Zeker!

Momenteel goede aankoop.

Ik ben tevreden over de aankoop van de Growatt 4000. De voorkant van de omvormer - de witte plaat - wordt toch wel erg warm, rond de 35°. Is dit normaal?

Fijn dat je er blij mee bent Luc, bedankt voor je review! Je vraagt of het normaal is dat de omvormer warm wordt. Ja dat is normaal! Het is een elektrisch apparaat dat aan het werk is natuurlijk. Het is dan ook belangrijk om de omvormer op een goed geventileerde, brandwerende en warmte afvoerende muur te monteren. Steen is het mooist, maar als het niet anders is doet gips ook al heel veel. Als je je omvormer aan internet hebt gekoppeld met een monitoringmodule zou je eens kunnen kijken naar de history data. Daarin wordt ook de temperatuur van de omvormer geregistreerd. Dat kunnen wij ook voor je doen natuurlijk, als je dat wilt, neem je dan even via de mail, chat of telefoon contact met ons op? Met stralende groet, Stralendgroen

Uitstekende producten en hulpverlening

Bestellen Ophalen Monteren Meedenkend en hulpvaardig

Persoonlijk en kundig advies

Een goede en uitgebreide website met veel toegankelijke informatie. En indien de informatie op de website om wat voor een reden niet het antwoord heeft beantwoorden ze alle vragen persoonlijk, zorgvuldig en geduldig. Zeer toegankelijk bedrijf voor de wat bedrevener doe het zelver. Ondanks deze uitgebreide service zijn de prijzen ook nog scherp.

De zorg voor het geven van het juiste antwoord…is top…

Zie hier boven

Persoonlijke benadering en antwoord op alle vragen

Persoonlijke en vakbekwaam

vlot en correct geleverd

Enkele dagen na mijn bestelling werden de optimizers al geleverd. Goede feedback over hoe en wanneer te leveren. top

Uitstekende service en gunstige prijzen

We zijn zeer tevreden over de service en geleverde producten door Stralendgroen. Op dinsdagavond besteld en de donderdag erop al geleverd, waardoor we ze op vrijdag al konden plaatsen. Levering verliep prettig. Er werd duidelijk gecommuniceerd wanneer de bezorger kwam. Zowel via live locatie deling, als via een telefoontje 30 minuten voor aankomst. Alle materialen werden keurig tot in de garage geleverd. Erg fijn! De installatie was goed te doen. Duidelijke filmpjes beschikbaar over het instellen van de monitoringsapp. Al met al zeer tevreden!

Uitstekende begeleiding tijdens bestelproces en snel antwoord op vragen

Op prettige wijze begeleidt tijdens vormgeving van het systeem en bestelproces. Men neemt voldoende tijd voor je vragen en draagt waar nodig oplossingen aan. Kreeg zeer snel antwoord op vragen, zo nodig per telefoon. Men heeft voldoende geduld voor onervarenheid. Staf van het bedrijf kent zijn zaken en waar vragen zijn bij de staf kan men terugvallen op een in-huis technicus. Bedrijf wist tekort aan panelen snel op te lossen en ook een op het laatste veranderde bestelling kon makkelijk worden aangepast. Men luistert goed en probeert een gepaste offerte te maken zonder je het gevoel krijgt van alles te moeten kopen. Indien de begeleiding en bereikbaarheid tijdens de zelf-installatie net zo goed blijft als tijdens het aankoop proces verdient Stralendgroen en haar staf van mij een dikke pluim.

Goed tot zeer goed

Goede omschrijving, en snel geleverd

Fijne webwinkel en ook het afhalen is een feestje. De mensen van StralendGroen hebben kennis van zaken en helpen graag een handje mee om te zorgen dat je de juiste materialen meekrijgt.

Servicegericht!

Goed begeleid bij bestelling en aftersale.

Uiterst goede hulp, ook in het weekend

Zonnepanelen, zijn toch ingewikkelder dan je denkt als je er aan begint. Zeker als je het zelf wilt doen. De hulp die je krijgt is echt goed. Ook in het weekend als je op het dak staat met vragen.

Top! Zoals het hoort. Bedankt Stralendgroen

Ech goed, hoor. 1. Prima offerte, overzichtelijk 2. Duidelijke instructies en informatie op de website 3. Prima contact en bereikbaarheid 4. Vriendelijke medewerkers 5. Organisatie van de leveringen Top! Ik blijf klant en raad Stralendgroen aan. Gr Bartek

uitstekende service, zowel klantenservice als bezorging

Tijdens het selecteren van een zonnepaneel set telefonisch hulp gekregen met de benodigde materiaal selectie. Bezorger was uiterst voorzichtig met de materialen uitladen. Ook retouren was geen probleem.

Snelle levering uit voorraad

Losse optimizers besteld, geleverd uit voorraad tegen een nette prijs. Woensdag betaald, donderdag in huis. Geen mogelijkheid om te betalen bij of na aflevering. Dus geen 5 sterren.

geen duidelijke product omschrijving

niet alles is even duidelijk

uitstekend

Op tijd geleverd. We miste iets in de doos, e-mail gestuurd en het werd netjes opgestuurd. PERFECT