Goede ondersteuning en bereikbaarheid

Goede zaak ga nog meer bestellen echt aanrader goed bereikbaar!!

Uitstekend op alle fronten

Uitstekende site om een goede selectie te maken. Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Uitstekende handleiding bij alle producten, en via mail aangevuld met video begeleiding. Eenvoudige en snelle montage. Kortom, ik ben zeer tevreden met de producten en de aanvullende dienstverlening

Gewoon super.

Een set besteld voor een plat dak. Worden goede keuzes aan geboden tijdens het bestelproces. En wat nog mooier is is de service. Als je belt staan ze je vriendelijk te woord en helpen ze met evt problemen over plaatsen en installeren Erg fijn geholpen. .

Niet positief

Bestelde materialen goed verpakt geleverd na vooruit betaling. Was een Engelse handleiding bij. Na gevraagd te hebben naar een vertaling of duidelijker schema, Zelf op Zaterdag en zondags nog goed geholpen.

goed advies, duidelijke website, prima prijzen, goede klantenservice

zie hierboven

Snelle levering, denken mee en fijne communicatie.

Goede uitleg, makkelijk bereikbaar, snelle levering.

Kan (bijna) niet beter

Order geplaatst, als beginner dingen verzonnen die niet konden. Ondanks dat werd er goed meegedacht en alternatieve onderdelen voorgesteld en de reeds betaalde onderdelen gecrediteerd. Zelf heb ik geen plek meer voor panelen, maar ik hou Stralendgroen gebookmarkt voor familie en onderdelen.

prima en snel geleverd

Prima ervaring met stralendgroen ';alleen het schema om het aan te sluiten mag wel wat duidelijker is mijn mening

Alles prima zelf uit te zoeken veel keuze en na de bestelling nog een telefoontje voor extra controle is ook fijn

Snel én goed!

Praktische site voor bestellen. Snel geleverd met duidelijke handleidingen en ondersteuning!

Super service!

Snelle antwoorden met de chat,duidelijk keuze menu bij de bestelling,snelle levering! Top!

correct vriendelijk afgehandeld

goed geregeld

Snele levering.

Goed bereikbaar voor aanvullende informatie.

prima verzorgd

Bestelling en bezorging was perfect, ook alle materiaal compleet voor een redelijke prijs.!

TOP! Als je een beetje handig bent, zelf doen! scheelt de helft van de kosten.

Al jaren twijfel ik over het plaatsen van zonnepanelen, de aanschafprijs houd mij tegen. Op de vraag bij Stralendgroen of ik dat ook zelf zou kunnen doen kreeg ik positief antwoord in een prettig telefoongesprek met Sarah. Na wat surfen over hun zeer handige en duidelijke website nogmaals gebeld en foto's van ons huis gestuurd. Plan aangepast in overleg met Cunera en bestelling geplaatst. Deze was er na 2 werkdagen al, terwijl ik op 2 weken gerekend had. Aardige chauffeur, die ook zorg had om alles netjes met ons binnen te brengen. Top! Bij het plaatsen had ik nog enige twijfel en chatte even met Glenn, die binnen 5 minuten mijn zorgen wegnam. Nu ligt het en het werkt! Er is alleen geen zon, maar dat heeft Stralendgroen ook niet in de hand! Kortom, het is een behandeling, die je als klant graag zou willen. Ouderwetse service in een modern jasje!

TOP

Voor de verkoop: fijne chat gehad en prima gecommuniceerd. Goede uitleg / informatie gekregen, waarbij ik heel eenvoudig een beslissing kon nemen welke product ik nodig had.

Vlot geregeld toen ik met spoed wat nodig hadden.

Ik had met spoed wat onderdelen nodig. Ik kon dit direct ophalen. Top service.

Schnell kommunikativ

Aanrader!

Ik had enigszins impulsief een hele set zonnepanelen besteld met omvormer en bevestigingsmiddelen. Er binnen een halve dag contact met mij opgenomen om met mij te checken of ik wel de juiste spullen had besteld die ik nodig zou hebben. Nou niet dus.. Oeps. Ik werd gelijk goed geholpen met het compleet maken van mijn order zodat ik tijdens de installatie niet tegen problemen aan zou lopen. De hele order stond binnen 2 dagen op de stoep. De installatie ging prima. Het YouTube kanaal van stralendgroen.nl staat vol met behulpzame videos. Top!

Met Stralendgroen wordt je net zo bij als de zon op je balkon

Snelle levering voor de 2e keer goede service leuke prijs goede uit leg echt een aanrader

Prima ervaring!

Korte levertijd, keurige uitleg na het afleveren. En qua prijs kwamen ze er als beste uit.

Alles tot in de puntjes verzorgd

Super duidelijke website en goede ondersteuning

Super snelle levering!

Zeer snelle levering, gelukkig nog een paar p505 optimizers kunnen bemachtigen.

Topbedrijf

Alles goed op orde, Customer Service, bezorging en alles netjes compleet geleverd (incl. aardekabels van rail naar rail.) .kortom perfect geregeld en voor een nette prijs

Prima prijs alleen lange levertijd

Jammer dat ze als je maandag besteld , alles op voorraad is, op dinsdag gaan ze de verzending voorbereiden. Leveren niets. Weer een werk wachten. Jammer anders waren het 5 sterren geweest

Beste John, Normaliter leveren we bijna alles binnen een week uit. Daar doen we altijd onze uiterste best voor. Door het grote animo voor zonnepanelen van de laatste week, ten gevolge van de energiecrisis, zijn we overspoeld met bestellingen. We kunnen deze hoeveelheid niet allemaal binnen 1 week verwerken, maar wel binnen 2 weken en dat is waar we nu onze pijlen op zetten. Onze excuses dat je wat langer op je zonnepanelen moet wachten. We doen ons uiterste best onze bezorgers zo snel mogelijk bij iedereen langs te laten rijden! Met stralende groet, Stralendgroen