Mijn ervaring is goed met Stralend Groen.

Ivm de enorme toename en dus drukte heb ik begrijpelijk lang moeten wachten maar desondanks was de service toch op een goed niveau. Let op, als je hieraan begint moet je wél verstand van zaken hebben. Dit misstaat de verleende service niet maar Stralend Groen weten natuurlijk niet hoe jou situatie thuis eruitziet.

Professioneel

Vanwege schaarste elders een bestelling gedaan. Later een omvormer bij Stralendgroen.nl gekocht. Werd goed behandeld. Product werd keurig verpakt verzonden. Op de site geeft men goede en duidelijke uitleg. Ook op YouTube is veel van hen te vinden. Support naderhand is ook ok.

Rekening houdend met de drukte, toch goed geholpen.

Men heeft last van wachttijden, maar met enig geduld wordt men toch goed geholpen.

Vooraf betaald maar niet ontvangen

In maart panelen en omvormer besteld. Op website stond op voorraad. Voorzekerheid gebeld en gevraagd welke modellen echt op voorraad waren. Vandaag, ruim 7 weken verder, nog steeds geen omvormer ontvangen.

Goedenavond Steven, We hebben elkaar destijds ook aan de telefoon gehad. Het klopt inderdaad dat er een foutje in ons voorraadsysteem geslopen was! Dat komt niet vaak voor, maar was in jouw geval wel vervelend. Helaas zitten we momenteel in een tijd van enorme schaarste en levert Growatt niet uit zoals ze dat normaliter zouden doen. Voor een omvormer zo klein als deze zijn helaas ook niet echt alternatieven beschikbaar. Je staat in elk geval nog steeds bovenaan de wachtrij, dus als er maar 1tje binnen komt is die voor jou! En als je hem ergens anders sneller vindt, staat het je geheel vrij hem daar aan te schaffen, dan zijn wij de moeilijkste niet :) Gelukkig heb je al wel een mooie dag uit kunnen zoeken om de panelen op het dak te leggen. Als de omvormer komt, draait je set zo snel als mogelijk. Ik duim in elk geval voor een snelle levering! Met stralende groet, Stralendgroen

Goede service en duidelijke communicatie. Top!

Goede service en duidelijke communicatie. Top!

Zeer goed.

In een kort tijd mijn bestelling. Gekregen goed spul en buitengewoon goed service. Bedankt.

Doen wat ze beloven

Ik heb bij Stralendgroen een 10kWp PV-installatie met batterij opslag gekocht. De installatie is in delen geleverd, doordat de omvormer en batterijen niet leverbaar waren. Hier kan Stralendgroen niets aan doen, maar de communicatie hierover zou beter kunnen. Alles is mooi compleet geleverd, inclusief handleidingen.

Zeer matige communicatie

In december product besteld dat niet even niet meer leverbaar bleek. Kan gebeuren. Per mail wanneer wat verwachte levertijd zou zijn, antwoord: februari. Begin maart opnieuw gemaild: geen reactie. Half maart gebeld. Een enigszins geïrriteerde mevrouw vertelde dat ze het erg druk hadden, ze zou het navragen bij de leverancier, maar kon niet garanderen dat ze tijd had om mij daarover te berichten. Dat gebeurde dus ook niet. Op 5 mei plotseling bericht gekregen dat de bestelling was "afgerond", terwijl ik nog niks had ontvangen. Per mail gevraagd wat dat betekende: weer geen reactie. Gelukkig paar dagen later product toch ontvangen. Het lijkt erop dat het werk hen daar in Leeuwarden over de schoenen loopt en dat er geen tijd overblijft om de klant fatsoenlijk te antwoorden.

Goedenavond, Bedankt voor je review! En excuses voor de gebrekkige respons van onze kant! Helaas was het met de KM2 modules echt even lastig. We kregen inderdaad ook van onze leverancier weinig informatie, die ook eigenlijk niet zo veel zei. In december waren we nog in de veronderstelling dat een bericht van de fabrikant redelijk accuraat was. Dat bleek echter in de maanden daarna voor alle fabrikanten steeds moeilijker te worden. Inmiddels geven we geen verwachtingen meer aan aan de telefoon. Het komt als het komt. Wij weten het namelijk ook niet! Helaas is deze onzekerheid tegelijkertijd gekomen met een extreem toegenomen animo, wat ervoor heeft gezorgd dat we inderdaad minder goed hebben gecommuniceerd naar de klant. Als dan zo'n module binnen komt versturen we die natuurlijk zo snel mogelijk! Met stralende groet, Stralendgroen

Prima bedrijf,en goede service

Goed geholpen met de instalatie van de growatt

Super geregeld

Alle afspraken zijn stralend groen nagekomen. De site is ook perfect met alle tips en trucs.

Zeer tevreden - Flexibel bedrijf

Prima communicatie en informatievoorziening. Dat leveringen wat langer duren is in deze tijd helaas niet anders.

Proffecionele bedrijf die weet waar ze het over hebben met prima service!

Meerdere malen al orders bij hen geplaats. Elke keer wordt er netjes meegedacht of je de juiste producten en hoeveelheden hebt besteld. Duidelijke afspraken over uitlevering. Prima bedrijf om zaken mee te doen. Top!

Ben prettig geholpen en een goede service.

Telefonisch prettig en goed geholpen. Het is een duidelijke en overzichtelijke site.

Correct

Correct

Snelle vriendelijke levering

Stopt geleverd

De levering ging sneller dan verwacht.

De set werd sneller geleverd dan verwacht.

Kan geen klacht bedenken

1. Snelle reactie op alles eigenlijk 2. Alles kwam heel aan en zonder beschadigingen 3. De communicatie met post.nl leek ook wel beter te wezen (maar dat kan ook toeval wezen) 4. Kortom geen problemen 5. En de prijs vind ik daarom ook erg netjes.

Duidelijke website en veel extra informtie

Bestelproces is duidelijke en website is prettig. Stralend Groen was moeilijk te bereiken per telefoon en mail. Mail werd niet beantwoord. Ik denk dat dit normaal beter verloopt. In de tijd dat ik contact zocht met Stralend groen was het extreme druk door grote vraag naar zonnepanelen. Bestelling is wel goed gecontroleerd, inclusief vraag of ik niet per ongeluk iets extra's had aangevinkt dat mogelijk niet nodig was. Ook bezorger was prettig.

Telefonisch netjes te woord gestaan, bij levering nette en vriendelijke chauffeur

Service is matig

Duidelijk heeft het bedrijf problemen met personeel en te grote drukte, de leiding maakt kennelijk geen duidelijke keuze tussen kwaliteit en kwantiteit in de communicatie naar de klant. Telefonisch zeer moeilijk om contact te krijgen en als het lukt zeer onvriendelijke behandeling. Mail verkeer is net zo maar als de klant duidelijk maakt dat het zo niet kan (boze ondertoon in mail ) kan er opeens wel geantwoord worden, antwoord is dan wel niet correct blijkt later waardoor extra kosten en werk ontstaan

Goedenavond Adrie, Jammer dat je ervaring bij Stralendgroen iets minder was dan we graag zouden zien! Je hebt helemaal gelijk dat we moeite hebben met de grote drukte. Kwaliteit en communicatie staat bij ons hoog in het vaandel. We doen dus met man een macht ons best in tijden van schaarste, krapte op de arbeidsmarkt en een extreem toegenomen animo, iedereen zo snel en goed mogelijk te helpen, maar dat gaat niet zoals we dat graag zouden willen. Een boze ondertoon in een mail helpt over het algemeen niet om ons harder te laten lopen. Wees liever een beetje vriendelijk en begripvol, want ook wij zouden het graag anders zien! We wensen je in elk geval wel heel veel zon en vrolijkheid toe! Met stralende groet, Stralendgroen

Zeer goede service

Stralend groen heeft in tegenstelling tot andere websites ook pakketten voor zonnepanelen met grotere aantallen (boven 20). Ruim assortiment met kwaliteitsmaterialen en een uitstekende service. Ik kwam tweemaal wat materiaal tekort. Even bellen, bestelling plaatsen en kon kort daarna ook afhalen. Eigenaar en personeel zeer vriendelijk.

Super advies en snelle levering van de bestelde zonnepanelen!

Ik heb een zeer goede ervaring met mijn aankoop van twee sets zonnepanelen plus alle benodigdheden om deze aan te sluiten. Daarnaast heb ik goede adviezen gekregen hoe ik alles moest aanpakken, ook staan er op de site zeer duidelijke instructies en filmpjes. Het bedrijf Stralend Groen is een aanrader als je zelf zonnepanelen wilt aanschaffen en installeren, door de adviezen en instructies op de site is de klus zelf goed te doen.

Meerdere keren nu besteld bin starlendgroen, laatste contact was ivm wijzigen order, geen probleem. goede prijs en service

Super tevreden

Super tevreden met deze leverancier. Fijne mensen achter de telefoon, die al je (technische) vragen beantwoorden en een website met veel informatie om je in te verdiepen. Met de zonnige dagen giert mijn energiemeter nu terug!