Keurige informatie maar nog iets te gericht op standaard opstellingen.

Vreemd dat er geen 5 m rails geleverd wordt. Was wel minder (denk)werk geweest. Vreemd dat ondanks de waarschuwing op uw eigen site toch een lus wordt voorgesteld. Vaak gaan de omvormers stuk door de inductiestroom tijdens een onweer. Dus 1. Geen lussen maken en 2. ALLE rails aarden. Blijkbaar is het plaatsen van verticale rails minder begrijpelijk voor velen.

Mooi product snel geleverd voor een goede prijs

Via de webshop op een eenvoudige manier een complete set kunnen samenstellen. Snel geleverd voor een goede prijs. Het configureren van de wifi module (Growatt) viel wel een beetje tegen.

Snelle levering en als je vragen hebt dan wordt je goed geholpen en er wordt meegedacht. Goede service

Zeer behulpzaam

Zeer behulpzaam en vriendelijk en goed advies met een scherp prijs . Ga zo door

Goed, snel, volledig

Niets op aan te merken, mijn bestelling is 2 x achter elkaar binnen 24 uur geleverd. Zeer tevreden.

mooie ervaring met een webshop die zich onderscheid met de rest. Wat je ook voor situatie hebt de webshop bied alle mogelijke configuraties om je doe het zelf zonnepanelen pakket samen te stellen.

Snel mailverkeer, goed meedenkend en top geleverd.

Eigenlijk niks op aan te merken!

Vakkundig advies en prima service

Zowel tijdens het offerte traject als tijdens de levering wordt je vakkundig geholpen en denkt men kritisch mee. Ook nalevering snel en zonder enige discussie. Mijn zoon heeft enige maanden geleden ook zijn panelen besteld bij Stralendgroen, zelfde ervaringen... gewoon positief!!

prima service

Prima levering en een prima service. Bij vragen krijg je meteen iemand aan de lijn die er ook verstand van heeft en deskundig advies geeft. Eerlijke en betrouwbare partij.

Alles zoals ik had mogen verwachten

Product netjes op tijd ontvangen. Prijs was heel goed.

Alles netjes,snelle.levering en daarbij ook nog installatie advies

Super goed geholpen en alles voorradig

Klant vriendelijk geholpen . Goede uitleg

Betrouwbaar

Gewoon een bedrijf dat je passende informatie geeft

Als ik weer panelen nodig heb, bestel ik ze hier, een aanrader Gerlof

Zorgzaam snel

Mensen die met je meedenken en n moeiteloos omruil beleid

op gehaald bij locatie zeer goed geholpen ,ook ondersteuning via mail

goede ondersteuning via films op you tube

Goede service en prijs zeer snel geleverd

Ene dag besteld volgend dag al geleverd Goed geholpen door de klantenservice

Goede service en levering.

Goed bereikbaar. Duidelijke offertes en facturen.

Goede ervaring

Omvormer besteld maar was niet op vooraad,daardoor moest ik wat langer wachten,maar kwamen ze het zelf de volgende dag thuis brengen nadat het bij stralendgroen was binnen gekomen. Nog bedankt henk voor het brengen.!! Mvg rich

Goed prettig bedrijf

Gewoon prettig bedrijf klanten vriendelijke En correct bedrijf

Makkelijk om zelf een zonnepanelen set samen te stellen.

Prima zaak met goed bereikbare klantenservice

Overzichtelijke site met veel instructie. Via de chatbox direct contact om antwoord op je vragen te krijgen. Controleren je bestelling om je voor vergissingen te behoeden. Snelle levering.

Zeer fijn geholpen en goed contact via de chat

Super!!

Ze doen hun naam eer aan! Denken mee Vriendelijk Service is top!! Wanneer ik mag adviseren: ga hier naartoe

Geweldige service, perfecte ondersteuning en de beste prijs.

Zorgeloos en snel. Als je belt neemt men direct op, als je een vraag hebt krijg je helder antwoord, als je iets zoekt helpen ze je het te vinden en de montage met alle bijgeleverde materialen is echt zo eenvoudig als men zegt. Nu alleen de zon nog.