Netjes en snel verzonden

Mijn wifi module was defect. De website was erg duidelijk met welk type ik nodig had voor de wat oudere omvormer (sub-9) connector, de prijs was goed en snel verzonden!

Bestelling wordt snel en goed afgehandeld

Fijne klantenservice die tijd neemt om vragen te beantwoorden en bestelling mogelijk aan te passen. Er wordt duidelijk gecommuniceerd over de voortgang van het bestelproces. Een ervaring die vertrouwen geeft.

Service zoals het woord bedoeld is.!

Had een connectie probleem met de growatt converter, gebeld probleem uitgelegd en er werd een nieuwe wifidongel opgestuurd. Aangesloten en geïnstalleerd en werk weer perfect!

Goede prijs en snelle levering

Overzichtelijke website, nette prijzen en snelle levering

Snelle levering en goede service

Materialen snel en compleet geleverd. Na keuze van grotere omvormer was omruilen geen probleem. Goede service.

Goede service, alleen de terugkoppeling omtrent levertijd kan beter.

Compleet en netjes geleverd

Levering keurig op tijd en goed te volgen

Zoals het hoort.

Top. Klant vriendelijk.

Ga zo door!

Zeer goede afhandeling en levering van mijn bestelling.

Duidelijke informatie op de website. De bestelling werd snel en correct geleverd en ik ontving goede informatie over de voortgang van afhandeling.

Alles prima in orde

Beetje strubbelingen betaling "online", maar was denkelijk externe fout; zijn alternatieven voor; eind goed al goed !

Wat er staat gebeurd ook. Top

Info op de website is veel en klopt. Wordt heel snel geleverd. Top

Simpel besteld en keurig op tijd geleverd

Denken in oplossingen

Zocht nog 1 aanvullend paneel. Gelukkig gevonden en voor een mooie prijs. Helaas paste hij toch niet in de auto en hij is voor een schappelijke prijs gebracht. Top

Ze weten wat ze doen.

Super website goede medewerkers erg blij mee

correcte levering

snelle en correcte levering van de GROWATT omvormer ik beveel deze firma aan.

goed en snel

het assortiment is goed, de prijzen zijn heel goed en snel geleverd.

Goed, maar toch een minpuntje

Diverse onderdelen besteld. Bleek niet allemaal in voorraad. Logisch in deze drukke tijd, meer leveranciers van zonnepanelen hebben hier mee te maken. Na vier weken op de website gekeken,bleken alle onderdelen inmiddels leverbaar vorgens de website. Gebeld, na 3 kwartier in de wacht eindelijk iemand aan de telefoon. Na uitleg werd navraag gedaan en ja, inderdaad alles was inmiddels op voorraad, maar mijn order was "er tussendoor geslipt". Ik werd heel vriendelijk en behulpzaam te woord gestaan en de levering is nog de zelfde middag opgestuurd. Dus uiteindelijk goed. Maar ja...dan toch niet helemaal 5 sterren

Levering en communicatie slecht

Er wordt een dag van tevoren gemeld (maandag) dat de bestelling niet morgen geleverd word en naar zaterdag wordt verplaatst. Zonder enig overleg of oplossing, moet je het maar accepteren. Het pakket van plat dak. Wordt niet meer geleverd met zijpanelen. Iets wat voorheen wel was.

Je moet even je weg vinden op de site maar dan word je geweldig geholpen door de filmpjes om de juiste keuzes te maken. Beschikbaarheid is direct zichtbaar.

Simpel en super snel geleverd

Kan het alleen aanbevelen

Altijd super!

Goed advies, snelle levering.

Prima bedrijf met kennis van zaken, goede producten voor redelijke prijzen

Keurige levering precies volgens afspraak en kundige adviezen. Goede website en prima complete sets voor een schappelijke prijs.

Goede en snelle service

Snelle service en levering van de materialen. Bij vragen een duidelijk antwoord en goed meedenken in het oplossen van de vraag.