Onderbezet

Geen geld terug binnen 14 dagen wanneer men wil afzien van de aankoop maar een vervangend exemplaar toegestuurd gekregen SMA waarbij geen testrapport zat dat hij goed was. Nu weer volop storingen met netaansluiting terwijl deze goed is. Nog even afwachten of alsnog geld terug een mogelijkheid is. Hier al meerdere keren om gevraagd maar dit wordt niet gedaan terwijl ik als klant hier zeker binnen 14 dagen wel recht op had. Nu zit ik al een maand met een niet werkende omvormer van SMA. Ik wacht op een goed voorstel maar waarschijnlijk kan ik fluiten naar mijn geld

Fijne ervaring

Ik werd goed geadviseerd en er werd snel gereageerd op mijn vragen. Bij de levering werd ik goed op de hoogte gehouden over het aflevertijdstip (erg prettig). Bovendien vind ik dat ze goed geprijsd zijn.

Ontzettend veel informatie die erg toegankelijk is gemaakt

Voor iemand die zelf zijn installatie wil doen kan het niet beter!

Geweldige bedrijf en Personeel

Had bij Stralendgroen connectors besteld voor de SMA omvormer werd telefonisch en via de chat keurig netjes geholpen, Heb mijn bestelling opgehaald en werd bij aankomst door een heel aardig dame die liet weten dat inderdaad de bestelling klaar lag en verwees ons na de ophaalpunt. Daar stond een jonge man met de bestelling ons op te wachten. Ik had ook een paar vragen die keurig en duidelijk werd uitgelegd hoe dit moest. Ongelooflijk wat een kennis heeft deze jongeman. Stralend groen heeft zijn naam verdiend de medewerkers stralen het uit en groen de juiste keuze voor deze tijd. Proficiat medewerkers en we komen zeker weer bij jullie terug en ik ga jullie zeker aanraden bij vrienden en mensen die meer willen weten over zonnepanelen zowel voor thuis als op de boot of camper en chalets. Ook Sarah ongelooflijk veel ervaringen en legt alles haar fijn alles uit.En een woord geweldig een bedrijf met zeer zeker een gouden toekomst Tot gauw en die vijf sterren hebben jullie keihard verdiend.

snel en goed advies

mijn bestelling opgegeven via internet. Stralend groen stuurde een bericht terug dat voor de omvormer beter een ander model gekozen kon worden, voor een efficienter verwerking van de stroom. goed gedaan

Erg goed

Heel snel

Geweldige service

Snelle goede service, goede levering.

Makkelijk bestel systeem en heel snel geleverd

Bestellen was een fluitje van een cent de prijzen zijn erg aantrekkelijk en de levering was heel snel door vriendelijk bezorgers.

Goede duidelijke site en info. Bij vragen snel degelijk antwoord/advies.

Nu na 2 jaar geen spijt alles werkt zoals verwacht.

Zeer goede service

Na wat op internet te hebben gezocht naar zonnepanelen kwam ik uit bij Stralendgroen. Aangezien ik wel een persoon ben van personelijk contact heb ik na een paar telefoongesprekken een bestelling gedaan. Binnen een paardagen had ik de bestelling al binnen. Bij het plaatsen van de zonnepanelen kwam ik er achter dat ik 10 midden klemmen te kort kwam maar teveel eindklemmen had dat was even balen. Na een telefoontje was het zo geregeld dat Stralendgroen zonder extra kosten de klemmen ging opsturen en dat ze de volgende dag werden geleverd door post nl. Al met al een zeer goed bedrijf met goede service.

Bestelling niet compleet

Komen hun afspraken over leveren en na leveren niet na, wel alles meteen vooruit betalen maar terug betalen daar kan je op wachten tot je een ons weegt

Super snel geleverd top

Helemaal top supersnel geleverd Alles komt tot in de puntjes

Zeer goede Dienstverlening

Was iets verkeerd gegaan met de Bestelling. Werd telefonisch direct hiervan op de hoogte gebracht. Verdere informatie verstrekking via mail Verliep ook vlotjes. Service zeer goed,meedenkend

Perfect!

Zoek je een leverancier die niet alleen dozen schuift, maar ook aftersales levert dan moet je hier zijn! Niet de goedkoopste, wel de beste.

Zeer kundig en vriendelijk geholpen.

Goed geregeld.

Goed met de klant meegedacht.

Contact telefonisch is prima, sluit perfect aan bij mijn vraag.

Vriendelijk contact en zeer kundige mensen aan de telefoon. Mijn vraag was complex en na intern overleg kreeg ik het antwoord wat ik zocht. Uitstekend.

Zeer prettig bedrijf

Snel en duidelijk contact. Ook hoe ver het bestel proces verloopt is te volgen.

Snelle en correcte levering zelfs naar ons huis in spanje!

Goed en deskundig

Al een aantal keer spullen besteld, site maakt het makkelijk om spullen te bestellen. Wanneer er extra vragen waren, werd ik deskundig geholpen. Zou hier zeker weer bestellen.

Uitstekende pre- en aftersales

Via de configurator op de website precies de goede set panelen met toebehoren weten te bestellen. Installatie wees redelijk voor zich. Toen ik de datalogger niet online kreeg, ben ik goed geholpen via de mail en hebben ze uiteindelijk een vervangend exemplaar toegestuurd. Top shop!

Goede producten van een betrouwbare leverancier

Met behulp van de duidelijke uitleg via de website is het installeren van zonnepanelen erg eenvoudig en wat belangrijk is: het past allemaal.

Wat een top bedrijf je wordt van goede adviezen voorzien en heel goed geholpen met wat er voor jou mogelijk is

Heel prettig en informatief.

Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Medewerkers zijn behulpzaam in het beantwoorden van vragen. De website geeft veel informatie zeker ook de filmpjes. Voor de gebruiksfase van draaiende systemen is er echter weinig info. Dat is jammer en betekent dat de klant zelf aan de slag moet met de communicatie met een extra energiemeter en dynamisch instellen van gebruikers van energie. Een deskundige inschakelen is soms nodig of veel zoekwerk op internet.

Rijksweg west 18 9608pc Westerbroek