Stralend Groen doet wat het beloofd, levert snel en verleend goede service. In een woord super!

goed gedaan

Goed gedaan

Snel en goed geleverd echt top!

Super goed bedrijf

Netjes en zeer correct bedrijf .vriendelijk goede uitleg waar nodig. En het mooie alles is te regelen ben zeer tevreden.en mooie prijzen. Vr gr j buist

Zeer kundig advies en super snel bezorgd!

Na professioneel telefonisch advies een materialen lijst samengesteld. Hierna per mail een digitaal betalingsverzoek gekregen en direct een bevestiging van de bestelling en betaling ontvangen. Twee werkdagen later was alles al in huis! Super advies en leuk geholpen.

Ik ben zeer tevreden over de levering van mijn zonnepanelen.

Een goede service. Ook bij het nabestellen van een klein onderdeeltje. Makkelijk zelf te plaatsen. Alles is nu compleet en de panelen leveren inmiddels goed zonne-energie op.

Fijn dat er wordt meegedacht!

Na bestelling van een omvormer wordt ik gebeld omdat de ik de verkeerde wifi adapter had bijbesteld en of ik wel rekening had gehouden met het maximale ampèrage aangezien ik ook splitters had besteld voor parallel schakeling van 2 strings. Heel attent! Fijn dat er wordt meegedacht.

Goede Service en behulpzaam

De bestelling van een complete set van 16 panelen had ik een vraag over een nieuwe omvormer en dat is zeer snel en netjes regelt. Helaas was er wat miscommunicatie over de levering maar dat is allemaal in orde gekomen. Alles wat er nodig is om het te installeren zat bij de set en gereedschap is ook gemakkelijk te verkrijgen.

Topbedrijf

Absoluut top service

goed georganiseerd bedrijf

goede communicatie in de diverse mail wordt een half uur vooraf gebeld voor de levering zeer prettig

Bedrijf dat erg klantgericht is.

Perfect materiaal, snelle levering en als je met een probleem zit kan je het altijd vragen aan jullie, echt Top!

Netjes volgens afspraak, snel reactie bij vragen

Aan te raden

Snelle levering duidelijke uitleg

Prettig

Mooi bedrijf voor de aankoop van je PV installatie

Mooi bedrijf snel bereikbaar voor oplossingen en vragen en veel kennis van zaken van pv installaties.

Zou zo weer bij Stralendgroen bestellen

Het bestelproces is supermakkelijk en erg volledig. Daarbij kan je 100x vragen stellen (sorry daarvoor) en elke keer wordt je vriendelijk geholpen en krijg je juiste antwoorden. Dit is mijn 3e zonnepanelen installatie en de eerste die ik volledig zelf heb gedaan. Op één onderdeel na is alles perfect verlopen. De spullen (panelen, omvormer, kabels) helemaal compleet geleverd door een aardige chauffeur. Het rail systeem voor schuine-dakpannen ben ik niet tevreden mee en zou ik vervangen voor een ander systeem bij een evt volgende bestelling. Prijzen zijn super trouwens. Aanrader? Absoluut!

Goed advies betaalbaar snelle levering

Na enig speurwerk kwam ik op de site van stralendgroen.nl was meteen enthousiast, zeer overzichtelijk goede uitleg en na bestelling word er nog eens vakkundig naar gekeken, zodat je het goede besteld en geleverd krijgt. Zeker een aanrader,

Super vriendelijke en behulpzame mensen ga zo door

Super alles netjes gebracht bedankt maarten

goede service

we zijn goed geholpen geïnformeerd en geadviseerd. Je kan altijd bij ze terecht en helpen je dan goed.

Goede kennis

Bij afwijkende bestellingen nemen ze contact met je op voor uitleg. Goede ondersteuning

Perfect geregeld en geleverd

Alles word goed aangeleverd en voor vragen kun je ze altijd bellen zelfs in het weekend Perfect

Prima, snel en goed

Heldere website, met veel informatie. Alles stond keurig klaar, inladen en monteren. PrimA.

Goed geregeld

Verandering in de orders snel bijgewerkt.

snel en prima ontvangen goede levering

goede en snelle levering makkelijk te plaatsen met duidelijke handleiding pakket bevat alles wat nodig is

Super correcte en snelle afhandeling.

Is nog niet ingebruikname momenteel

Top. Stralendgroen komt zijn afspraken na.

Op afgesproken tijd geleverd. Nalevering meteen gemeld en op tijd geleverd. Prima.