Prima service.

Een paar onderdeeltjes waren niet meegeleverd (telfoutje). 1 belletje en het lag bij wijze van spreken al in de bus. Vriendelijk en spontaan aan de telefoon en snelle actie.Wat wil je nog meer als klant.

Rastoppers

Snel geleverd. Communicatie krijgt een 10!

Zeer klantvriendelijk

Heldere communicatie Weet wat je kan verwachten.

prima geholpen

prima geholpen

GOEDE KLANTENSERVICE EN SNELLE LEVERING

Fijne telefonische hulp bijvragen over webshopproducten ook snel geleverd

Al weer fijn geholpen met mijn nieuwe zonnepanelen

Alle informatie gekregen die ik wilde hebben.

Prima bedrijf het zou nog beter zijn wanneer ik binnen een week antwoord op vragen zou krijgen

Over het algemeen is het een goed bedrijf en koop ik er graag. Maar 1,5 week geleden wat vragen gesteld en nog steeds geen antwoord gekregen ondanks een herhaling 3 dagen geleden.

Snel en fijn contact!

Onze ervaring is prima Er is snel en fijn contact. Transport ook erg gemoedellijk en prettig contact

Goede tool plus handmatige controle. Top service.

Handige online tool voor het bestellen van sets. Daarnaast controle vanuit stralendgroen. Levering in de helft van de tijd, binnen 4 weken besteld en geleverd.

Goeie service en ondersteuning

Levering op tijd Goeie prijs Goeie service bij installatie vragen

Goede communicatie en goede producten

Bestel wel vaker bij stralend groen. Ze hebben de expertise in huis en goede panelen en omvormers. Jammer dat ze niet installeren

Zeer tevreden ondanks iets langere wachttijd.

Tot op heden zeer tevreden. Helaas werd de wachttijd een weekje langer. Oh en een telefoontje is ook altijd netjes behandeld, zeer vriendelijk personeel. TOPPIE!!! Ga zo door.

Heel goed en netjes

Alles is netjes geleverd en snel.

Genoeg keuze en goede service

Al diversen orders geplaatst en altijd uitstekend geleverd en de service is ook geweldig. Ik wordt altijd vriendelijk te woord gestaan .

Perfect!

Niets op aan te merken,alles goed geleverd!

Zoals altijd netjes

Zoals altijd keurig geleverd en netjes op de hoogte gehouden van de levertijden Helaas nu al 2 x gemaild met een vraag nog steeds geen reactie

9 december 2022 besteld en betaald, 2 januari 2023 geleverd. Via mail perfect op de hoogte gehouden. Bezorger heeft geholpen met naar achtere brengen van de panelen. Wij zijn erg tevreden. Groet Rik Brummel

Uitmuntend!

Accuraat en goed verzorgde levering.

Kwaliteit producten en goed geleverd.

Kwaliteit producten en goed geleverd.

Prima zaak doen

De bestelde onderdelen waren de volgende dag al binnen en geheel compleet. zal deze zaak zeker aanbevelen.

Na overleg via de telefoon de zonnepanelen op 2 strings aan gesloten voor een betere prestatie met succes.

Goed geregeld!

Het samenstellen, voortgang van de bestelling en de levering is elke keer weer goed geregeld!

Goede prijs en producten zoals omschreven

Goede snelle levering, een goede prijs van de producten

Makkelijk en snel

Makkelijke manier om een doe het zelf pakket samen te stellen. Veel goede informatie op de website en vervolgens een snelle levering gezien de huidige omstandigheden.

Ondanks levertijden goed geholpen!

Producten zijn goed en zo snel mogelijk geleverd. Ondanks de leverproblemen waardoor levertijden flink opliepen, ben ik goed en duidelijk geholpen.