Geweldig goede service

Fijn en werkelijk heel goed geholpen. Zat met mijn omvormer aansluiting en de omvormer had ik van iemand overgenomen. Maar ondanks dat gaven ze mij tips en ook nog de juiste connectors Was een zeer vriendelijke eigenaresse en ook het personeel Wij komen zeer zeker terug en we geven het zeker door.

Deskundige hulp, snelle levering, goede prijs.

Vragen worden snel en vakkundig beantwoord

Snelle levering en mijn bestelling werd goed nage

De bestelling werd goed nageken door stralend groen en ik werd verwittigd dat ik iets te weinig had besteld.

Goede prijs. Lekker snel geleverd en ook de naleveringen

Als je googeld kom jer vanzelf achter dat de rpojzen goed zijn. Bij het instaleren kwam ik erachter dat er toch een paar kleine onderdeeltjes te weinig waren geleverd. Na een berichtje werden die supersnel alweer ngalverd zonder gezeur. Helaas ontbrak daar ook nog weer een onderdeeltje, maar met oprechte excuses werd die ook weer direct verzonden.

Graag nog een keer

Goedkoop snel kundig en vriendelijk

Fijne communicatie en snelle levering

Direct antwoord bij vragen en duidelijk uitleg Ik heb 3 x de order aangepast omdat ik telkens wat vergeten was, zonder morren is de bestelling aangepast Alles bij elkaar een top firma en zeer aan te bevelen

Flexibel en meedenkend bedrijf

We zijn zeer positief over Stralend Groen, duidelijke website, goed telefonisch contact en meedenkend en behulpzaam bij het afhalen van de producten.

Uitstekende begeleiding!

Stralendgroen helpt je zowel via de website als telefonisch bij het uitzoeken en samenstellen van een complete set zonnepanelen. Top bedrijf!

Een paar losse materialen besteld en deze zijn de twee dagen later al geleverd..

Goed alleen verkeerde wifi

Prettig en betrouwbaar bedrijf

Het bestellen via de website werkt prettig en overzichtelijk. De service is prima en persoonlijk. Er wordt snel en duidelijk gecommuniceerd. Vragen worden op deskundige manier en vlot beantwoord. Ik kan op dit moment nog niet beoordelen of alles goed werkt want ik wacht nog op het gereed komen van de verbouwing van mijn dak.

Hele fijne en goede service!

Goed geadviseerd en snel geleverd!

Goede controle v.d. bestelling en netjes geleverd volgens afspraak

Fijne afhandeling van de bestelling. Controle en bijstelling ging heel soepel. En netjes geleverd volgens afspraak.

Snelle bezorging en nette site . Goed advies gekregen van de klantenservice

X

Goed bereikbaar en deskundig advies, prima prijs.

Dmv chat of email goed bereikbaar. Snel deskundig antwoord. Snelle levering tegen concurreerde prijzen.

U bent telefonisch héééélmoeilijk bereikbaar, althans met zeer lange wachttijden. Eenmaal contact, d

Maar eenmaal eindelijk in contact, dan werd ik prima geholpen. Verder prima video instructies.

Geweldig bedrijf

Snele levering en ook de infomatie was meer als goed, Ga hier zeker meer bestelen

Goed!

Snelle reactie. Flexibel in bezorgen.

Snel geleverd duidelijk in communicatie!

snelle en correcte levering

Snelle en correcte levering

Makkelijk de juiste spullen te zoeken en snelle levering

Stralendgroen hoeft niet op zoek naar verbetering want beter kan het niet...! Vandaag besteld en morgen in huis en producten van goede kwaliteit voor een mooie prijs!

Top Plek voor iedereen die solar zoekt

Vriendelijk personeel, alles makkelijk geregeld en opgehaald.

Bestelling perfect en snel geleverd

Mijn bestelling van 4 solarkabels (incl connectoren) met lengtes tot 25 meter is de volgende dag al geleverd en alles was perfect in orde.

18 Rijksweg west

Westerbroek 9608pc