heldere info en snel geleverd

De dame aan de telefoon heeft haar kennis paraat. Ik twijfelde tussen 2 omvormers.

Perfect!

Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Bestelling klopt.

Snelle levering tegen goede prijzen

Met goed advies de juiste onderdelen besteld voor goede prijzen. Leveringen zeer snel.

Redelijk

In eerste instantie een onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die niet wilde luisteren naar een uitleg mijnerzijds. Wilde ook de nabestelling niet opnemen "er zijn nog meer wachtende aan de lijn" Uiteindelijk opnieuw online besteld, levering is goed uitgevoerd.

Ben heel goed geholpen niets was te veel en er werd de tijd voor je genomen.

zal iedereen stralengroen aanraden heb het ook al gedaan

Snelle levering goed voor elkaar

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top. bij kleine problemen, direct opgelost

Dit is een bedrijf dat alles tot in de puntjes regelen Top communicatie, begeleiding, advies in een woord fantastisch!

Prima materiaal

Goede kabels besteld en hier per meter leverbaar en binnen 24 uur geleverd. Top.

Perfect!

In 1 woord perfect! Goede services,

perfecte afhandeling voor een goede prijs

correct geholpen met vragen en als bonus extra advies. levering zeer netjes en snel.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit

De geleverde zonnepanelen en Growatt omvormer presteren boven verwachting. De wifi dongle van van de omvormer wilde niet met mijn wifi verbinden en is zonder problemen vervangen door een LAN dongle.

Producten netjes op tijd geleverd

Teveelde betaald bedrag tot nu toe niet terug ontvangen. Terwijl drie weken geleden gevraagd werd naar mijn iban nummer om het teveel betaalde bedrag terug te storten, jammer. De geleverde producten zijn uitstekend, met vriendelijke groet, Bram de Haan

Uitstekende ervaring met het hele concept van Stralend Groen.

Het concept van Stralend Groen is goed doordacht; een duidelijke webshop met alle mogelijke keuzes waarbij je langs alle benodigde materialen wordt geleid en je keuze kunt maken voor je totale zonnepanelen installatie. Bij vragen krijg je deskundig en vriendelijk advies. Als senior Elektrotechnicus, zonder ervaring in deze branche, mag de installatie met alle beschikbare informatie geen problemen opleveren.

Super bedrijf

Klantvriendelijk snelle levering en denken met je mee.

Duidelijke en overzichtelijke website en goede support

Voor het zelf plaatsen van een aantal zonnepanelen heb ik bij Stralendggroen mijn bestelling geplaatst. Naast de support via de chat hebben de vriendelijke mensen van Stralendgroen mij ook telefonisch en via mail erg goed geholpen. Daarnaast is het prettig dat je hele sets, inclusief bekabeling en materiaal, kan bestellen tegen een goede prijs.

Scherpe prijzen en deskundig advies.

Stralendgroen heeft een groot assortiment. De website zit goed in elkaar en de bezorging is prima geregeld.

Denken met je mee en zijn betrokken

Op aanraden van een vriend gekozen voor Stralendgroen. De handige configurator zorgde er voor dat we de hele set simpel konden samenstellen. Vervolgens er nog een mail achteraan gestuurd om te vragen of ze de bestelling voor de zekerheid nog even konden checken. Binnen een half uur kreeg ik al een reactie met nog wat goede tips. Ook met de aflevering werd er mee gedacht en dit verliep ook allemaal goed, de levering was compleet, overzichtelijk ingepakt en er zaten zelfs wat bitjes bij om de boel te monteren. Omdat ik mijn order had laten checken en een legplan had gestuurd, kreeg ik ook nog een uitwerking hoe veel ballast in iedere ballast bak moest. Al met al ben ik heel tevreden hoe dit is verlopen.

Geweldige service en vertrouwen.

Zonder problemen onderdeel omgeruild. Ik had een verkeerde stekker besteld deze werd zonder enig probleem kostenloos omgeruild met het vertrouwen dat ik de oude terug zou sturen. Bij de nieuwe stekker zat keurig een verzendetiket voor de retour. Ook het geduld en kennis waarmee deze mensen je te woord staan is bijzonder . Complimenten.

Nette en snelle bezorging Top

Goede bezorging tegen een zeer redelijke prijs

Top producten en service

Via een duidelijke website alle benodigde spullen voor de zonnepanelen kunnen bestellen. De website helpt je er ook zo doorheen dat je bijna altijd het juiste kiest. Maar, stralendgroen checkt ook nog je bestelling zodat je in een keer met de goede spullen zit! Helemaal top. De levertijd heeft wat lang geduurd (wel zoals aangegeven;) maar hierdoor kunnen zij bestellingen bundelen en is dit wat duurzamer en efficiënter, dus eigenlijk een pluspunt. Vriendelijke chauffeur en alles netjes op zijn plaats gezet en gecontroleerd.

Alles volgens plan geleverd en met het juiste advies. Bij vragen altijd goed bereikbaar, vriendelijk en met kennis van zaken.

Compleet en op tijd geleverd en mijn vragen werden correct beantwoord, duidelijk uitleg bijgeleverd.

Perfecte service

Perfect te woord gestaan aan de telefoon en zeer snelle levering groetjes jh

Goed te bestellen en snel geleverd

Top !

18 Rijksweg west Westerbroek 9608pc