Snelle en correcte levering zelfs naar ons huis in spanje!

Goed en deskundig

Al een aantal keer spullen besteld, site maakt het makkelijk om spullen te bestellen. Wanneer er extra vragen waren, werd ik deskundig geholpen. Zou hier zeker weer bestellen.

Uitstekende pre- en aftersales

Via de configurator op de website precies de goede set panelen met toebehoren weten te bestellen. Installatie wees redelijk voor zich. Toen ik de datalogger niet online kreeg, ben ik goed geholpen via de mail en hebben ze uiteindelijk een vervangend exemplaar toegestuurd. Top shop!

Goede producten van een betrouwbare leverancier

Met behulp van de duidelijke uitleg via de website is het installeren van zonnepanelen erg eenvoudig en wat belangrijk is: het past allemaal.

Wat een top bedrijf je wordt van goede adviezen voorzien en heel goed geholpen met wat er voor jou mogelijk is

Heel prettig en informatief.

Het bedrijf is telefonisch goed bereikbaar. Medewerkers zijn behulpzaam in het beantwoorden van vragen. De website geeft veel informatie zeker ook de filmpjes. Voor de gebruiksfase van draaiende systemen is er echter weinig info. Dat is jammer en betekent dat de klant zelf aan de slag moet met de communicatie met een extra energiemeter en dynamisch instellen van gebruikers van energie. Een deskundige inschakelen is soms nodig of veel zoekwerk op internet.

Super snelle hulp

Alle vragen die ik stel worden correct beantwoord

De service is heel goed altijd bereikbaar en behulpzaam.

Top organisatie, zelfs als ze het druk hebben

Al meerdere keren besteld bij stralendgroen. De meest recente keer had ik een verkeerd onderdeel besteld, en deze kon ik ook na de return-periode van 14 dagen nog prima retourneren. Binnen een week stond het geld op mn rekening en kon ik een ander onderdeel bestellen. Echt een topper!

Altijd erg hulpvaardig en vriendelijk

Ik had een vraag en heb gebeld met Stralendgroen. Ik ben vriendelijke en goed geholpen. Eigenlijk zoals altijd!

Perfecte service goede kwaliteit!!

Perfecte service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. De chauffeur (henk) is een topper!!

Prima bedrijf snelle levering.

Ook na bestelling , kan je ze altijd bellen voor vragen en je wordt altijd geholpen. Top.

Wij zijn op de zaak geweest en Rinus heeft alles uitgelegd. Het was zeer duidelijk en informatief. Rinus heeft alles besteld en binnen 3 dagen kregen wij alles geleverd. Echt top !!!!!

Ben zeer tevreden snelle afhandeling en goede levering!

Goede duidelijke website

Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen over installatie of andere vragen

Goed te bereiken Snelle afhandeling Prettige site Mooie prijs

heldere info en snel geleverd

De dame aan de telefoon heeft haar kennis paraat. Ik twijfelde tussen 2 omvormers.

Perfect!

Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Bestelling klopt.

Snelle levering tegen goede prijzen

Met goed advies de juiste onderdelen besteld voor goede prijzen. Leveringen zeer snel.

Redelijk

In eerste instantie een onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die niet wilde luisteren naar een uitleg mijnerzijds. Wilde ook de nabestelling niet opnemen "er zijn nog meer wachtende aan de lijn" Uiteindelijk opnieuw online besteld, levering is goed uitgevoerd.

Ben heel goed geholpen niets was te veel en er werd de tijd voor je genomen.

zal iedereen stralengroen aanraden heb het ook al gedaan

Snelle levering goed voor elkaar

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top. bij kleine problemen, direct opgelost

Dit is een bedrijf dat alles tot in de puntjes regelen Top communicatie, begeleiding, advies in een woord fantastisch!

Prima materiaal

Goede kabels besteld en hier per meter leverbaar en binnen 24 uur geleverd. Top.

18 Rijksweg west

Westerbroek 9608pc