Goede producten, goede ondersteuning en goede prijzen

Goede ondersteuning en vlotte levering en dat tegen concurrerende prijzen.

Fijn webshop, handige configurator en goede klantenservice

Is de tweede keer dat ik een volledige set bestel via Stralendgroen. De configurator werkt perfect. Bestelling wordt daarna nog nagekeken door stralend groen en eventuele aanpassingen worden overlegd. Vervolgens gaat de bezorging ook perfect, wordt je netjes gebeld als de bezorger onderweg is, zodat je niet thuis hoeft te gaan zitten wachten. Kortom, echt een ontzettend fijne webshop!

Goed gedaan ook betreffende levering

Snel, effectief, vriendelijk

Binnen twee dagen de bestelde spullen in huis. Keurig op tijd en de chauffeur hielp netjes mee de spullen op hun plaats te sjouwen. Zeer tevreden.

Zeer vriendelijk en correct.

Top service.

Alles naar wens

Dikke prima. Niet duur en keurig snel geleverd Eind klemmen vergeten maar even gebeld en ze waren er paar dagen later al Al met al super te vreden

Alles keurig en vlot geleverd!

Wat ik zelf zeer op prijs stelde is het feit dat een bestelling zorgvuldig gecontroleerd word, ik kreeg keurig een bericht over een twijfel puntje wat snel opgelost was: netjes!

Prima geleverd

Prima op tijd geleverd en alles wat nodig was zat erbij.

Beschadiging door chauffeur

Bij levering beschadigd de chauffeur de scheidingsmuur. Hij vertrekt zonder de schade te melden. Contact opgenomen met Stralendgroen en kreeg netjes antwoord dat ze navraag zouden doen bij de chauffeur. Jammer genoeg hebben we nadien nooit meer iets gehoord. Verder was het contact met de firma positief alleen krijg je ontzettend veel nutteloze mails. Ze zien ook niet dat de betaling reeds is uitgevoerd en je blijft dus ook bij levering nog steeds te horen krijgen dat er nog niet zou betaald zijn. Ze doen er verder niet moeilijk over dus vermoedelijk zijn ze op de hoogte van dit probleem.

Super compleet

goede telefonische service. complete levering. goedkoop

prima kwaliteit, goede prijs en goede service

na al 2 keer eerder prima zaken te hebben gedaan, miste er deze keer een onderdeeltje bij de bestelling (kan altijd gebeuren) maar dat is vakkundig door stralendgroen opgelost en een dag later had ik het missende onderdeel alsnog binnen.

Goede ervaring.

Mooie Jinko zonnepanelen keurig verpakt en geleverd.

Behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam tijdens mijn zoektocht naar de voor mij beste zonnepaneel set.

Niet over nadenken, gewoon bestellen.

Nadat ik mijn bestelling had gedaan met de configurator op de website had ik een compleet pakket. De dag erna nam Sandra al contact op om een paar aanpassingen te doen aan de bestelling zodat deze beter mijn mijn situatie zou passen. Na een vlotte levering had ik een compleet pakket waar ik direct mee aan de slag kon. Alles is compleet geleverd en zeer netjes verpakt. Er kwam ook een link naar de installatie instructies bij dus geen onnodig gebruik van papier. Het was mijn eerste keer zonnepanelen plaatsen en door Stralend groen had ik direct een compleet pakket tegen een zeer gunstige prijs.

Medewerker die meteen weet waar ik het over heb en handelt het netjes af.

Ik had de verkeerde wifi stick besteld. Nieuwe stick werd meteen verstuurd en was de volgende dag al binnen. Met een retour label erbij om de verkeerde stick kosteloos terug te sturen. Alles werk als behoren.

Fijne service

De bestelling liep zeer vlot. Snelle reacties op mail- en telefonisch contact. Levering was in eerste instantie niet compleet maar wel zeer netjes en vlot afgehandeld.

nog niet helemaal geleverd

Ik heb een levering, 1 dag te laat, ontvangen op donderdag 4 april (levering was voorzien op 3 april en ik had hiervoor verlof genomen!), donderdag was ik dus niet thuis gelukkig de kinderen wel, de pallet is gedropt half op de oprit half op straat!! Blijkt dat enkel de 37 zonnepanelen zijn geleverd en al de overige items niet! Ik heb ondertussen 2 mails (1 do, 1 vr)gestuurd om te vragen wanneer ik de rest van de levering kan verwachten maar het blijft oorverdovend stil bij stralendgroen. Vandaag probeerde ik telefonisch, spijtig genoeg wordt er in het weekend niet gewerkt bij stralendgroen. Jammer dat ik van het stralende weer vandaag en morgen niet kan profiteren om de installatie te voltooien omdat het materiaal ontbreekt.

Goede producten voor goede prijs en snel ontvangen.

Fijne webside, makelijke bestelling En snelle levering.

Met deze service onderscheidt dit bedrijf zich van de rest.

Ik ervaar betrokkenen medewerkers die goed weten wat er nodig is om de klant dat te bieden wat hij nodig heeft. De medewerkers denken hierin actief mee en dat leidt tot een betere bestelling en totaal product.

Alles prima verlopen

Zeer goede ervaring Alles goed geregeld , Zeer snel Goede service

Zeer goed geregeld. Vlotte serveci en terug sturen vlot geregeld

Alles is vlot en correct verlopen

Correcte en vlotte service!

goede service, snelle levering, prima prijs

Op vragen wirdt snel gereageerd en er wordt meegedacht over de beste oplossing

Compleet assortiment

Ik heb alles kunnen vinden dat ik nodig had bij stralend groen. Fijn dat er even meegekeken wordt en correcties worden voorgesteld. Ik was zelf een rij koppelstukken vergeten. De levering was netjes en vooraf aangekondigd. Een verkeerd geleverde dakdoorvoer is na een telefoontje meteen omgeruild via de post en was de volgende dag al binnen inclusief retourlabel.