Als je handig bent en zelf zonnepanelen kunt plaatsen dan is Stralendgroen een prima leverancier. Het gehele pakket wordt compleet geleverd. De prijzen zijn prima en de service ook!

Levert voorraad snel uit

Bestelde omvormer scherp geprijsd en snel geleverd

Alles netjes en goed geregeld

De gehele bestelling werd gecontroleerd op juistheid , verder werd je netjes op de hoogte gehouden van de status van de bestelling, de levering zou ivm drukte tussen de vier en zes weken zijn, maar hadden de bestelling met 2 weken thuis , de chauffeur was zeer vriendelijk en erg behulpzaam.

Perfecte service voor de laagste prijs

Snel geleverd en goede informatie voorziening.

Goede site met betrouwbare informatie

Hier zonnepanelen en omvormer besteld via de website. Eerlijke informatie over beschikbaarheid en levertijd. Concurrerende prijzen, levering met eigen vervoer. Alles compleet binnengekregen. Ben zeer tevreden en zal zeker weer hier bestellen.

Goeie service snelle levering

Veel te druk daardoor slechte service

Bestelling moest aangepast worden maar communicatie daarover verliep erg moeizaam. Ook de communicatie van Stralend Groen over de levering en betaling was erg slecht. Ze zullen door de grote drukte goed verdienen maar volgens mij gaat dit ten koste van de kwaliteit van dienstverlening.

Snelle levering !

Wederom bij StralendGroen besteld, duidelijke website en snelle levering. Snel de zijkanten dichtgezet van mijn vlakke dak installatie tegen de meeuwen. Top!

No-nonens, wat er staat, krijg je. En dat is al heel wat tegenwoordig!

Goed en simpel bedrijf, doorloop de stappen en je bestelling is snel klaar. Levering in eigen beheer, dus geen gesmijt of gegooi door commerciële vervoerders.

Geweldige service

De voorraad stond online, nog even telf gecheckt, daarna meteen besteld en de volgende dag kwam de bestelling al binnen. Na bijna een half jaar wachten bij een ander bedrijf en steeds worden verzet nu in een dag tijd. GEWELDIG!!!

duurde wat lang kunt u ook niets aan doen voor de rest prima.

duurde wat lang kunt u ook niets aan doen voor de rest prima.

Duidelijk site. Set makkelijk samen te stellen. Montage had ik in een dag voor elkaar. Werkt perfect

Ondanks dat ik gekozen had voor artikelen die ruim voorradig waren heb ik meer dan een maand moeten wachten op de levering. Dat is het enige minpunt. De set was duidelijk en makkelijk te bestellen en na levering goed te monteren. Binnen één dag was ik klaar. Prima materiaal.

Growatt ark hv battery

Beratung und Kundenservices kann man nur weiterempfehlen.

Maakt belofte waar.

Bestelling eenvoudig, levering zoals beloofd

Geweldige ervaring alles binnen volgens planning

Zeer tevreden over Stralend groen.

over het algemeen goed.

bestellen= prima telefonische bereikbaarheid = erg slecht , erg lang in de wacht uitlevering = slechte communicatie , wanneer er geleverd werd geleverde materialen= perfect zoals in offerte

Betrouwbaar bedrijf, afspraken worden nagekomen.

Goede service, prima levering, vriendelijk personeel, goede website

goeie service en snelle reactie

Ik kan stralendgroen aan ieder aanbevelen

Reactie en communicatie dus service goed

Reageren snel op mail. Zijn vriendelijk en duidelijk aan de telefoon. Zijn zelfs buiten kantoor uren bereikbaar.

Snel verzonden en goed verpakt

Top service!

Uitstekende service en nazorg, complete set voor een redelijk prijs heel vlot ontvangen! Levering kon beter maar de installatie verliep goed en voor ondersteuning kon ik telefonisch terecht bij Stralendgroen.

Goed, snel en compleet met goede telefonische ondersteuning

5 panelen en omvormer op schuin bitumen dak. Goed advues en snel geleverd

supersnelle levering.

Bedrijf doet wat het beloofd. op voorraad is ook op voorraad en vandaag besteld, morgen in huis. Top.

Set zonnepanelen netjes geleverd, ook de levertijd op de website klopt. Bij het naar bestellen van onderdelen, binnen een week geleverd

Meerdere malen besteld. Komt afspraken na.

Goede leverancier met de juiste prijzen. Komt de afspraken na. De omvormer werd verassend tegelijkertijd geleverd, wat in deze tijd niet vanzelfsprekend is.