Goed product, perfecte service

Handige overzichtelijke configurator op de website, duidelijke informatie en vriendelijke en behulpzame medewerkers achter de chat, telefoon en mail. Precies wat je nodig hebt als Dhz-er.

Van begin tot eind alles perfect geregeld!

Inmiddels 2 setjes geplaatst en ging zonder problemen. Meedenken vanaf het begin, hartelijk dank voor de geweldige service!

Gewoon perfect.

Top Service en meedenken

Ik had geen beter bedrijf uit kunnen kiezen voor de levering van onze zonnepanelen. Ondanks dat de bekabeling niet te bestellen is via de website kon deze vooraf geleverd worden. Er is telefonische hulp voor het ontwerp wordt er meegedacht. Helaas was de geleverde datalogger niet goed. Er is direct een nieuwe opgestuurd en op afstand aan het systeem toegevoegd door Stralendgroen. Geen lange wachttijden aan de telefoon en er zijn vriendelijke en oplossingsgerichte medewerkers

Helemaal top

Snelle levering duidelijke communicatie en goede aftersales

Spoed opgevolgd!

Belletje of het aanwezig is. Winkelwagen bevestigd en de volgende ochtend op de mat. Alweer Super!!

goede website en top levering

Op de website is een zeer complete en accurate configurator. Installeren wordt daarmee een stuk eenvoudiger omdat je een compleet pakket hebt. ik heb de gehele installatie daardoor kunnen doen in een weekend. Tegenwoordig maken veel bedrijven gebruik van POSTNL, DHL DPD achtige bedrijven voor de levering. Stralendgroen niet zij doen het in eigen beheer waardoor er perfect afspraken te maken zijn over levermoment incl belletje een half uur voor aankomst Perfect.

Klantvriendelijk en vakkundig

Ik ben bij Stralendgroen terecht gekomen vanwege de gebruiksvriendelijke website. Je wordt automatisch door het keuze en bestelproces geleid vanaf de keuze van het aantal panelen tot en met het montagemateriaal. Op de chatfunctie krijg je meteen en vakkundig antwoord op eventuele vragen.

Snelle levering, goede communicatie

Panelen plaatsen is leuk en gemakkelijk te doen. Aansluiten aan het net komt wel een klein beetje electro kennis bij kijken.

Goede ervaring, spullen snel binnen en geen klachten

je krijgt wat je besteld, begeleiding en hulp zijn prima!

Erg goede ervaring

Eind april een complete set van 10 zonnepanelen besteld. Binnen 2 dagen werd het al thuis bezorgt. De panelen met z'n 2-en geplaatst met goede uitleg via filmpjes vanaf de site van Stralendgroen, prima te doen. Ook zonder ervaring met zonnepanelen. Enige technische kennis is wel wenselijk, al is het voornamelijk een plug&play systeem. De aansluiting in de meterkast door een erkend installateur laten uitvoeren. Had nog enige problemen met de app van de omvormer maar ook dit is snel opgelost door hulp van Stralengroen. Het is zeker aan te raden om zelf zonnepanelen aan te brengen.

Compleet, meedenkend en concurerend

Hele prettige site voor het samenstellen daarna contact gehad ter controle van de bestelling zodat de puntjes op de i staan, vervolgens de bestelling zonder mankementen op kunnen halen.

mooie set voor een mooie prijs

Mooi is dat alles op voorraad is en direct kunt ophalen, wel jammer dat we maandenlang op de optimyzers hebben gewacht en toch niet gekregen hebben.

Beste Johan, Bedankt voor je review! Wij vinden het ook heel jammer dat Tigo Energy de levering van de optimizers steeds uitstelt. Dit is ook de reden dat we alle klanten met reeds bestaande bestellingen van Tigo optimizers een tijd gelden hebben gevraagd of zij wilden wachten, of dat zij de order wilden annuleren. We begrijpen het volledig dat je na zo lang wachten je nalevering van de Tigo's wilde annuleren! Het jammere is dat er niet echt een alternatief voor is. Tigo is gewoon heel bijzonder! We zijn momenteel bezig met het onderzoeken van de Solaredge P370i met Indop technologie. Als je een hele string met deze optimizers uitrust kun je de veilige DC safety voltage uitschakelen middels een Solaredge Key. Niet de meest ideale oplossing, maar wel de meest bereikbare. Met stralende groet, Stralendgroen

gewelidig

Goede technische ondersteuning en snelle levering, Top werk!

Perfect, service/prijs!

Alles klopt

erg behulpzaam met het samenstellen

behulpzaam en vriendelijk

Zeer goede begeleiding

Bij vragen direct goed advies

Super goede begeleiding.

Men reageerd zeer snel en open. Transparantie ten top.

ik ben weer uitstekend geholpen

Voor onze zonnepanelen moest ik nog aanvullend optimisers bestellen. Net als de vorige keer ben ik weer uitstekend geholpen en is alles zeer netjes geleverd.

Zeer goed bedrijf, zou graag een 10 geven maar mis een puntje op de i

Ben een DHZer en kan me met alles redden, heb 15 zonnepanelen aangeschaft met een omvormer. We hebben een schuin bitumen dak en is de vraag, wat voor montage systeem is daarvoor geschikt. Stralend groen heeft hun best gedaan om hier advies in te geven, maar mijn gevoel was, het moet anders. Bij navraag her en der hoorde ik ook over problemen met verzekeringsmaatschappijen die hier moeilijk over doen. Heb vervolgens eerst een rij blikken damwand profiel dakplaten van 2 m. hoog op het dak gelegd ( kosten maar een paar tientjes per stuk ) en dan het Trapezoïde Solarstell profiel. Het is zo een mooi geheel geworden en prima voor de verzekering. Zou de volgende keer wel het Enphase systeem toepassen, want een boom van de buren plaagt mij een uurtje per dag. J.Alkema Oosterwolde.

Wederom zeer tevreden.

Voldoet wederom weer helemaal aan verwachtingen.

Klantvriendelijk en een snelle service.

Zeer te vreden

Snelle levering Goeie service

Zeer volledige levering en heel eenvoudig te monteren!

Heb een setje van 6 panelen besteld via de site. De site "vraagt" je precies wat je nodig hebt en eigenlijk kan dat niet mis. De onderdelen waren allemaal compleet en keurig verpakt. Montage stelt niets voor alles met een bijgeleverde imbus in de accuboor en zo klaar! Alles is voor gemonteerd, klikken en klaar, spanning erop en duurzame stroom komt binnen :-). Zou er oprecht zo weer bestellen, de prijs was ook heel netjes, heb best lang zitten vergelijken maar als je een complete set wilt bestellen, is dit prima!!!

snelle levering goed advies

je wordt goed geholpen