Prima zaak met goed bereikbare klantenservice

Overzichtelijke site met veel instructie. Via de chatbox direct contact om antwoord op je vragen te krijgen. Controleren je bestelling om je voor vergissingen te behoeden. Snelle levering.

Zeer fijn geholpen en goed contact via de chat

Super!!

Ze doen hun naam eer aan! Denken mee Vriendelijk Service is top!! Wanneer ik mag adviseren: ga hier naartoe

Geweldige service, perfecte ondersteuning en de beste prijs.

Zorgeloos en snel. Als je belt neemt men direct op, als je een vraag hebt krijg je helder antwoord, als je iets zoekt helpen ze je het te vinden en de montage met alle bijgeleverde materialen is echt zo eenvoudig als men zegt. Nu alleen de zon nog.

Goede en vakkundige advies bij bestellen en vragen.

Goede ervaring bij het bestellen van zonnepanelen en vakkundige advies bij bestellen en vragen.

Zeer goed contact en betrouwbaar.

Het contact was erg klantvriendelijk en de levering goed.

Goed bedrijf duidelijke site en snelheid levering.

4 panelen besteld voor een uitbreiding van mijn bestaande tweede set. Door de capaciteit van mijn oude omvormer een Growatt bij besteld met twee DC aansluitingen.

Mooi assortiment en op voorraad. Prijs is iets te hoog

Mooi assortiment en op voorraad. Prijs is iets te hoog

Goed geholpen!

Zelfs Zondag bereikbaar snel en vakkundig geholpen.

Ik ben goed geholpen door Sarah

leuke locatie

Duidelijk advies, snelle levering

Voor mijn huidige installatie was ik op zoek naar een nieuwe omvormer. Had de nodige vragen. Kreeg steeds goed advies en snel reactie. Voor mij als leek gaf dat een goed gevoel. De omvormer is nu aangesloten, laat de zon nu maar stralen....

Bezorgd zoals besteld

Goede nazorg

Snelle bezorging en als je vragen heb bereikbaar voor een vakkundig advies daarvoor mijn dank. Alleen waar ik tegenop liep was dat je met golfplaten als je twee rijen boven elkaar en tegen elkaar wil leggen de alu rails niet horizontaal kan leggen je moet met de bevestiging door naar de gordingen verticaal kan het wel ze liggen er nu mooi op met een tussenruimte van 80 cm

Prima hulp bij bestelling

Mijn bestelling was niet helemaal goed geplaatst, maar werd na telefoontje direct gecorrigeerd.

Snelle levering, vragen worden goed beantwoordt en goede prijs.

Snelle levering binnen een week en je wordt op de hoogte gehouden. Eventuele vragen worden duidelijk en snel in de chat beantwoordt. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Goed materiaal en logistiek netjes verzorgd

Veel meer valt er eigenlijk niet te zeggen. Alles wat ik nodig had voor installatie zat erbij, het fijn spul om mee te werken en alles is netjes bezorgd. Geen op- of aanmerkingen.

Na even chatten met Sarah, zeer correcte informatie ontvangen. Bestelling geplaatst en de volgende dag in huis. Vriendelijke mensen om contact mee te hebben. Ga zo door.

Helemaal top en snelle levering

Geweldig snel geholpen ook als je vragen heb snel antwoord. Ik zal jullie echt aanbevelen. Als nog bedankt.

Snelle en goede service

Overzichtelijke site, snelle bezorging met goede service

Zeer tevreden over communicatie en levering!

Fijn contact, goede spullen, afspraken en afhandeling. Top!

Top leverancier met top product.

Net vandaag de panelen geplaatst (platzak) en ben uitermate tevreden over het montage systeem. Zelfs iemand met twee linker handen moet dit voor elkaar kunnen krijgen. De levering is zeer compleet, slechts twee schroeven voor de twee extra zijplaten ontbraken. Ik zou dit product iedereen aanbevelen.

Ook prima service bij een kleine bestelling van een paar meter kabel

Gebeld voor 4 meter kabel. Besteld via website. Lag volgende dag al klaar met stekkers gratis gemonteerd. Uitstekende communicatie. Hier kunnen de grote jongens nog wat van leren!

Goede en snelle levering en heel tevreden.

Goed advies. Liggen al op dak. Nu alleen in gebruik stellen.

Super goede service, heel behulpzaam en vragen snel beantwoord

Mijn bestelling stond binnen een uurtje klaar. Bleek dat ik ook nog een foutje had gemaakt in de bestelling, ook dat was geen probleem :) Via de chat worden al je vragen meteen beantwoord, heel handig!