Empfehlenswert

Danke alles bestens, werde wieder Kaufen

Vriendelijke mensen, bij een probleem meedenkend naar een oplossing

Op zich goede ervaring, Wachttijden aan de telefoon zijn soms best lang. Bij aanschaf van hun producten zijn ze wat te strak in de bestelling. Alles is te precies afgemeten op de hoeveelheid bevestigingsmateriaal. Omdat elk dak maatwerk is is een extra panhaak of een stukje extra railing en wat reserve bouten wel een groot minpunt die dan niet meegeleverd worden, zelfs bij grote bestellingen zoals die van mijzelf van ruim €12.000,- Bij de nalevering van hun misscalculatie(die zijn zelf ook toegaven). Werden de extra montage materialen wel geleverd maar ook weer te strak afgemeten. Weer te weinig bouten om alles goed te kunnen monteren. Bij mijn nalevering horen 20 boutjes, zaten maar vier bij de na levering. Verder kan dan communicatie bij aanschaf beter wat betreft over de omvormers. Is onduidelijk bij de aanschaf dat het moeilijk te leveren is Verder mooie jong bedrijf met vriendelijke mensen volgens mij korte lijnen binnen het bedrijf wat wel prettig is.

Het kan een dikke voldoende worden als de rekening aangepast wordt met de naam zoals beloofd is.

Is wel toegezegd maar gebeurt niet. Gaat om de BTW nl Is direct gebeurt. Prima opgelost

Fijn bedrijf om zaken met te doen

Website werkt goed Bestelling plaatsen ging goed Telefonisch goed bereikbaar Levering op tijd Levering klopte Nazorg prima voor vragen

Alles netjes geleverd

Netjes geleverd aardige chauffeur en je kan de chauffeur volgen met je telefoon

uitstekende service en deskundigheid

accuraat, denken mee snelle levering (ondanks te kort aan zonnepanelen/omvormers)

Top geregeld

Omvormer besteld.... de volgende dag in huis. Instaleren is fluitje van een cent (wel zorgen voor goed gereedschap) Opstarten van de omvormer is plug and play. Klein probleempje met installateurscode via de chat opgelost. Zeer goed geholpen.

Er wordt meegedacht vlotte service.

Ik zocht een bepaalde Growatt AC connector en dankzij de servicedesk hebben ik die gevonden.

Goede prijzen maar matige service

Prijs en afhandelen van bestellingen is prima maar nazorg kan duidelijk beter. Telefonisch slecht bereikbaar, bij technische vragen via chat wordt al snel gevraagd deze per email te sturen waarna antwoord op zich laat wachten. Wellicht als gevolg van capaciteitsproblemen.

Wat rommelig lever proces

Ondanks dat er voorraad op de site was werd weken later geleverd nadat er mail en telefonisch contact was geweest. Voor de klant is het geen helder proces en krijg de indruk dat actief gebeld moet worden om te versnellen. Daarbij duidelijk aangegeven dat er voor vrijdag geleverd moest worden I.v.m. Afwezigheid. Het pakket werd alsnog in tweeën gestuurd. Eerste levering was keurig op tijd. Tweede was veel onduidelijk over maar kwam te laat (kijkt er op dat het rechtstreeks naar afhaal punt is gegaan). Met veel moeite uit het buitenland konden we het toch laten ophalen bij Post-NL punt. Dus gelukkig kunnen voorkomen dat het teruggestuurd werd. Je kan als klant nergens terecht om het langer te laten liggen.

Stralendgroen is stralend goed, ... PostNL daarentegen, pffff !

Alles OK met Stralendgroen ! Levering door PostNL eerder een ramp, 4x "oops, het gaat niet lukken vandaag, naar volgende dag" ... zo wordt ontvangst een gedoe met afspraken buren en/of thuisblijven voor "piet snot" ! Wordt hoogtijd dat men bij PostNL betere planners gaat aanwerven !

Zonnepanelen en toebehoren besteld - alles werd snel geleverd en de klantenservice is fantastisch!

Zeer goede service duidelijke communicatie

Alles prima geregeld

Prima service,goede uitleg. Alleen niet alles op voorraad. Maar dat kan in deze periodes

Goede service qua levering en en verificatie van bestelde spullen

Ben zeer positief over dit bedrijf. Goede materialen en goede beschrijving voor de installatie van de panelennen omvormer. Super!!

Prijzen prima, voorraad laag & telefonische bereikbaarheid drama

Prijzen van stralendgroen zijn over het algemeen lager dan vergelijkbare aanbieders. Voorraad is echter laag en weinig beschikbaar, zoals bijvoorbeeld montagemateriaal voor panelen. Dit waarschijnlijk als gevolg van de lagere prijs dan vergelijkbare aanbieders. Telefonische bereikbaarheid is erg lastig. Vaak minimaal 30 minuten in de wacht tot er iemand de telefoon opneemt. Als je eenmaal iemand aan de lijn hebt, is diegene wel erg behulpzaam en vriendelijk. Stralendgroen is zeker aan te bevelen.

Ben tevreden over Stralendgroen!!

Prima!!!!!

Goed betrouwbaar bedrijf

Zoals eerder omschreven netjes gebeld van te voren alles nagelopen zeer vriendelijke chauffeur

Duidelijke informatieverstrekking, snelle reacties op vragen via de mail, nette aflevering aan de deur door vriendelijke man met kennis van zaken. Ook werd duidelijk aangegeven dat we bij vragen altijd contact mogen opnemen, erg behulpvaardig!

deskundige en goede service. goede kwaliteit producten

ik ben vriendelijk en vlot geholpen met technische info en bestellingen. telefonisch sta je zeer lang in de wachtrij, in mijn geval tenminste. misschien belde ik wel op verkeerde momenten.

Hele vlotte levering door een hele vriendelijke man - nalevering wat langzaam

Hele vlotte levering (binnen 3 weken) door een hele vriendelijke man die de tijd nam en hielp de spullen naar boven te dragen. Er ontbraken 4 kleine plastic onderdeeltjes maar dit was aangegeven. Contact opnemen daarover ging wat moeizamer. Ik heb daar er nog een paar keer achteraan moeten zitten en lang op moeten wachten. Uiteindelijk waren deze onderdelen niet cruciaal voor de installatie en konden deze later toegevoegd worden. Al met al een heel prettige ervaring.

Eerdere bestelling keurig afgehandeld. Laatste bestelling was een foutje van mijn kant. Had de spullen toch niet nodig. Kon ze terugsturen en kreeg de credit supersnel teruggestort. Prima service dus.

Goeie en votte bestelling.

De bestelling is goed verlopen en afgeleverd. Het is jammer dat de handleiding alleen maar in het Engels is.

redelijk snel klaar staan in deze tijd

ondanks de moeilijke levertijd, toch nog snel. kon alles snel monteren met de hulpfilmpjes online, prima bedrijf

Prima prijs, snel bezorgd

prima prijs, snel bezorgd