Top geholpen!

Meedenken, en prachtige producten !

prima bedrijf en goed advies, al 3 keer panelen besteld

zie hierboven

Super snelle levering en niet duur

Ik had solar kabel nodig en vond op de website een lengte van 10 meter, met stekkers. Een dag later was het al geleverd, top!

Goed assortiment - snelle levering

Goed assortiment - snelle levering

Alles top!

Duidelijke site. Goede controle op geplaatste bestelling. Vriendelijk en behulpzaam. Goed advies ter verbetering dus bestelling aangepast. Snelle levering. Goede communicatie over tijdstip levering. Zoals toegezegd belde chauffeur half uur voor aankomst. Zeer vriendelijke chauffeur. Alles netjes verpakt. Keurig afgeleverd en door chauffeur op gewenste plek gezet.

Zeer behulpzaam

Ik ben maar een kleine particuliere klant. En toch namen ze alle tijd om me te helpen. Vriendelijk en geduldig is m’n vraag naar alle tevredenheid beantwoord. Heel erg bedankt

Zeer slechte klantenservice

Bestel een product krijg Growatt MOD 5000 tl3-xh telefonisch nog uitgelegd dat ik geen BP variant moet krijgen. Puntje bij paaltje wat krijg ik een BP variant. Die niet functioneert op een ark batterij. Klantenservice moet eerst met growatt bespreken of de Growatt MOD 5000 tl3-xh niet het zelfde is als de Growatt MOD 5000 tl3-xh-bp variant. Voordat ze een ophaal kunnen inplannen, hierna nog zeggen dit lijkt geen vruchtbare samenwerking te worden ik ga de zakelijke account stopzetten. Men maakt zelf een fout, probeert hierna de schuld in andermans schoenen te schuiven. Ik geef aan haal het op bestel ik het elders gaat de desbetreffende dame nog bijdehand zitten doen ook. Schandalig dat je je eigen fouten op je klanten projecteer.

Goede informatie, goede website, alles klopt.

Een compleet set op de site samengesteld. Een keer gebeld om extra informatie te krijgen. Snelle levering en goede info over de levering. Perfect.

Perfecte levering

Snelle levering geheel volgens afspraak. Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding.

Goede service, makkelijk om een complete set samen te stellen

Complete set bestellen gaat zo heel makkelijk en wordt super bij elkaar gezocht

Altijd zeer behulpzaam

Alles in een

Keurige levering.

Goedkoop, goede service en snelle levering

Goedkoop, goede service en snelle levering. Een fijne bedrijfscultuur en de plezierige bezorger maakte het helemaal af.

Mooi systeem, snel verstuurd en makkelijk te installeren.

Heel klantgericht

Via de chat kon ik al het eea. voorleggen maar dat vond ik in mijn geval toch nog onbevredigend. Gelukkig is Stalend Groen ook nog telefonisch bereikbaar en daar werd ik enorm goed geholpen. Ikhad twee optomisers nodig en die waren bij Stalend Groen ook nog's de goedkoopste op internet in mijn geval.

vrij goed

Ik heb het aan jullie team overgelaten om te bepalen wat ik nodig had om mijn 9 zonnepanelen op een betonpannen dak te bevestigen. die lijst met spullen waaronder 6x Al rail a 3,5mtr, heb ik toen aangekocht en is ook geleverd. Nu kom ik er achter dat ik één complete rail van 3,5mtr over heb waar ik ook niets mee kan. Van rail nummer 5 heb heb ik uiteraard 2 stukken van 45cm afgezaagd om de benodigde twee bevestigings rails op het dak de juiste lengte te geven voor het plaatsen van de 9 panelen.

Makkelijke website. Goed prijs en goede service

De bestelling was gemakkelijk. Ik kreeg achteraf nog een advies per mail om ander product te nemen die betere specs had. Na overleg is dit nog aangepast. Credit en betaling was ook.meteen geregeld. Ook het transport ging volgens afspraak en de transporteur was vrolijk en hielp met uitladen. Een erg tevreden klant

Goede en snelle afhandeling

Zoals het hoort

Zoals het hoort

snelle levering, redelijke prijs

Een tweetal zonnepaneel kabels besteld. Deze werden snel geleverd. Helaas waren ze bij elkaar opgerold en raakten behoorlijk in de knoop. Apart oprollen met ieder een eigen tie-wrap zou fijn geweest zijn.

alles top.Zowel bestelling als levering.

Alles zeer vlot en duidelijk verlopen.Echt een aanrader.

Goed materiaal en dokumentatie

Ik had een datalogger nodig voor onze Growatt 2000-S en kon die hier vinden. Ook de dokumentatie was vooraf beschikbaar waardoor je een goede keuze kon maken. YouTube filmpjes over de installatie maakten het in bedrijf stellen en koppelen aan ons netwerk makkelijk. Kortom, een goede en betaalbare optie en snel geleverd.

goed advies, spullen snel in huis

spullen netjes en snel in huis. 1x mail gestuurd en binnen paar uur reactie met hum advies.

Perfecte service waarbij er meegedacht wordt. Erg vriendelijk personeel en ze hebben alles goed geregeld.

Altijd snel, betrouwbaar, behulpzaam en vriendelijk

Bestelde al meerdere sets bij stralend groen. Website werkt goed, bij vragen is hulp snel en accuraat, afhalen gaat altijd goed en flexibel en telefonisch goed bereikbaar. Voor mij een goed bedrijf waarvan ik er wel meer wil!

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek