Goede producten voor goede prijs en snel ontvangen.

Fijne webside, makelijke bestelling En snelle levering.

Met deze service onderscheidt dit bedrijf zich van de rest.

Ik ervaar betrokkenen medewerkers die goed weten wat er nodig is om de klant dat te bieden wat hij nodig heeft. De medewerkers denken hierin actief mee en dat leidt tot een betere bestelling en totaal product.

Alles prima verlopen

Zeer goede ervaring Alles goed geregeld , Zeer snel Goede service

Zeer goed geregeld. Vlotte serveci en terug sturen vlot geregeld

Alles is vlot en correct verlopen

Correcte en vlotte service!

goede service, snelle levering, prima prijs

Op vragen wirdt snel gereageerd en er wordt meegedacht over de beste oplossing

Compleet assortiment

Ik heb alles kunnen vinden dat ik nodig had bij stralend groen. Fijn dat er even meegekeken wordt en correcties worden voorgesteld. Ik was zelf een rij koppelstukken vergeten. De levering was netjes en vooraf aangekondigd. Een verkeerd geleverde dakdoorvoer is na een telefoontje meteen omgeruild via de post en was de volgende dag al binnen inclusief retourlabel.

Snel geleverd en goeie prijs

Goeie spullen en goede prijs

Alles volgens afspraak

Alles op tijd en compleet geleverd. Wel problemen met installeren van ShineLink, maar snel en netjes geholpen door de helpdesk. Goed bereikbaar. Direct de goede persoon aan de lijn.

Komen afspraken na

Duidelijke site, telefonisch goed bereikbaar en komen afspraken na.

Al twee keer goed geholpen voor mijn zonnepaneelsystemen.

Uitermate aangenaam.

Altijd heel vlotte communicatie en geen gedoe. Super vriendelijke mensen! Zeer goede prijzen. Een opmerking wel: Indien men dc schakelaars koopt voor het schakelen van 2 kringen zonnepanelen wordt één 4 fase schakelaar geleverd. Deze kan dus wel 2 kringen 2 polig uit of aan schakelen, maar er zijn maar 2 wartel ingangen en 2 wartel uitgangen. Dit krijg je dus nooit waterdicht als er 4 draden in en 4 draden uit het doosje moeten komen. Liever wel solar dc schakelaars aanbieden, ook al zijn die iets duurder.

Prima service en faire prijs

Snel eens geworden over de prijs. Prima levering. Niets op aan te merken.

Reeds meedere installaties gedaan met materiaal van stralend groen en steeds perfect geholpen aan eerlijke prijs !!

betrouwbaar en meedenkend

duidelijk communicatie, goed en snel geregeld

uitstekend

alles heel correct afgehandeld

goede kwaliteit

Ondanks de afspraak dat de bestelde panelen pas na een week te bezorgen stond de chauffeur 2 dagen later voor de deur. Tevens presenteerde hij een de rekening. Die was echter bij het bestellen al voldaan. Een paar logistieke verbeterpunten zijn op zijn plaats. Kwaliteit is zoals verwacht. Chauffeer voorkomend en behulpzaam met binnenplaatsen van panelen.

Uitstekend bevallen

Alles klopt. Houden je goed op de hoogte qua levering. Doen wat ze beloven en heb zelfs gebeld voor hulp. Zijn goed bereikbaar en hebben samen het probleem gevonden. Wel moet je zorgen dat als je zelf installeert je weet wat je doet!

Prima geleverd zoals afgesproken

De panelen zijn goed en op tijd geleverd volgens afspraak.

Besteld en volgende dag geleverd

Top, fijne partij, goede communicatie en prima prijs kwaliteit verhouding!

aantal keren contact gehad en fijne partij om zaken mee te doen!

Goedkoop kundig geduldig en vriendelijk

Ik had het gevoel dat mijn belang altijd voorop stond.

Geweldige klantenservice en snelle levering

Klantenservice heeft mij super geholpen en de zending snel verstuurd

nieuwe zonne panelen

wij zijn zeer te spreken over de levering en het kontakt met stralendgroen nu weer 5 panelen besteld tervervanging en keurig weer geholpen door stalend groen Dik tevreden en een goede aanrader voor iedereen .