Zeer servicegericht!

Zeer klantvriendelijk, reageren snel, snelle levering en als er iets ontbreekt wordt het direct nageleverd. De medewerkers nemen ook goed de tijd om uitleg te geven bij het installeren en koppelen van de app, etc. Erg blij mee!

Top van begin tot eind!

Top geholpen van het begin tot aan het eind! Ondersteuning bij het uitzoeken van het pakket en altijd een snelle en kundige reactie. De chat functie via de website is ideaal. Ik ben dan ook meer dan tevreden met de producten en de geleverde ondersteuning!

Prima bedrijf vanaf bestellen tot oplevering

Nette prijs van het panelen set Levering correct uitgevoerd Prima after-sales afhandeling

Positief

Goede klantenservice (goed bereikbaar, kundig) en vlotte levering.

Je word goed geholpen en alles uitgelegd. Heb je tijdens de installatie problemen dan leggen ze alles netjes uit en ook in de avond. 1 beugel verkeerde beugel geleverd (kan gebeuren)maar meteen de volgende dag al de goeie in huis. Goede service en ga zo door stralendgroen!

Leuke medewerkers die meedenken over de juiste oplossing

Door middel van chat en e-mail contact gekomen tot een hele mooie installatie. Alle producten functioneren zoals verwacht, prima kwaliteit! Precies op de afgesproken datum werden alle spullen geleverd. Samen met de aardige chauffeur hebben we alles op de juiste plek geplaatst. Als we in de toekomst meer spullen nodig hebben (bijvoorbeeld een accu), zullen we deze zeker bij StralendGroen.nl bestellen.

Uitstekende producten en service

Als er iets niet duidelijk is of je hebt een vraag dan word je snel geholpen!

Geweldige service

Duidelijke communicatie, goede adviezen, weten waar ze het over hebben. En na levering uitstekende ondersteuning. Bijna letterlijk 24/7

Zeer goede service en bereikbaarheid!

Na wat vergelijken online, vond ik stralend groen als de goedkoopste en de beste. Hierop mijn dak opgemeten en 12 zonnepanelen besteld met alles er op en er aan. Tijdens het leggen van de panelen zag ik dat ik een rekenfoutje gemaakt had en maar 10 panelen kwijt kon. Zaterdagavond gelijk een berichtje gestuurd naar de klantenservice en direct de zelfde avond was het geregeld, 2 panelen zouden opgehaald worden op dinsdag en de omvormer werd omgeruild voor een die het beste is voor 10 panelen. Dinsdag kwam de omvormer binnen en had ik een installatiecode nodig. Even opgebeld en kreeg direct een vrolijke dame aan de lijn die mij vriendelijk te woord stond en deze code aan mij gaf. Zeer goede service, bereikbaarheid en prijs/kwaliteit!

Beste kwaliteitsproducten, zeer snel geleverd, scherpste prijs voor particulieren die zelf aanleggen

Via internet gevonden, offerte via de voortreffelijke site gemaakt en kreeg advies om aan te passen omdat ik niet besefte dat het niet op 1 groep van 16 ampere kon.

Tevreden ondanks dat probleem niet werd opgelost.

Probleem zelf opgelost. Koppeling shineWifi X wifi met Growatt 1500X kan ook middels het ip adres van de wifi X, 192.168.10.100. Wel eerst shineWifi X stick op scannen zetten door 3 sec de knop in te drukken zetten en dan op je telefoon netwerk van de stick selecteren. Vervolgens op Google chrome 192.168.10.100 ingeven. Inloggen met admin en 12345678. Je kan vervolgens dan het hele ritueel doorlopen.

Alles volgens afspraak Dank U

Hopelijk tot nog eens

Prima service.

Via website zonnepaneel besteld, kon die direct al ophalen. Werd zelfs geholpen deze in de auto te krijgen. Prima service!

Alles is naar wens verlopen.

Geen bijzonderheden omtrent bestelling en levering. Het was netjes.

plezierig contact

Het was even een probleem om telefonisch contact te krijgen. Deze bereikbaarheid was matig. Toen het contact er eenmaal was ging het erg goed. Dus zeer tevreden.

Wederom prima, service en doeltreffend

Zie boven

Goede prijs, snelle levering.

Goede prijs en zeer snelle levering.

Alles werd netjes volgens afspraak bezorgd.

Levering was binnen enkele dagen en netjes op tijd bericht gekregen via mail en sms over wanneer het geleverd zou worden.

Erstklassig, freundlich und schnell!

Kwaliteit en service uitstekend

Goede service. Men denkt met je mee, ook de chauffeurs.

Altijd perfect in orde!

Fijn bedrijf waar ik al een tijdje zaken mee doe. Verkopen kwalitatief goed spul voor de juiste prijs. En de bediening is ook heel vriendelijk!

Goed en snel

Goede uitleg, eenvoudig te bestellen en een snelle levering.

service met een hoofdletter S

Vooraf aantal vragen kunnen stellen via chat wat voor spullen ik nodig had. Binnen 2 dagen alles binnen. Tijdens installatie had ik wat te weinig kabel. Binnen dag in huis. Vragen via de chat direct antwoord ook in het weekend. Klasse! Blij mee de set ligt nu nog zon :) Bedankt Stralendgroen

Nog steeds een prima ervaring

Webshop die service hoog in het vaandel heeft, tegen een redelijk betaalbare prijs.