Ze staan voor je klaar

Ook bij een kleine order prima service, na bestelling nog veranderingen door gegeven, snel verwerkt en geen extra kosten.

Goeie service,levering iets later dan verwacht.

Heb al meersere partijen besteld, altijd compleet, netjes bezorgd en voor een goeie prijs. Levering zou iets sneller kunnen, maar als je dat vantevoren weet, is het dat ook probleem.

Zeer professioneel en goede service

Ik vond de website een beetje lastig te volgen. Maar toen ik ze belde hebben ze me door het hele proces geholpen. Echt super goed. De spullen zijn keurig geleverd en zijn compleet en van uitstekende kwaliteit. Ik an iedereen Stralendgroen aanbevelen. Vooral niet schromen om ze te bellen of in hun chat (werkt ook op zondag!).

Goed materiaal en goede service

Goed materiaal en goede service en het frame Solarstel systeem is een uitzonderlijk goed product makkelijk te plaatsen netjes ook de filmpjes van stralend groen zijn erg goed de levering van de panelen was vriendelijk en goed. dus goed bedrijf ga zo door op deze voet

zeer tevreden,prima service zelfs in het weekend.

zeer tevreden,prima service,zelfs in het weekend.en een paar verknoeide connectoren worden gratis nagestuurd.top

Geen communicatie over te laat leveren

Lang moeten wachten op een bestelling. Hierover zelf contact gezocht en niet kunnen vertellen wanneer het geleverd kan worden.

Erg goede service

Vragen werden snel en deskundig en zeer vriendelijk beantwoord. Ontbrekend onderdeel werd de volgende dag al bezorgd. Materiaal ziet er ook prima uit, in één dag 8 panelen op plat dak gezet , omvormer aangesloten en het werkte direct, compleet met app. Zeer tevreden.

Zoals het hoort

Alles compleet, op tijd geleverd volgens afspraak. Erg vriendelijke eigenaresse.

Goede voorlichting en meedenken

Uitstekende winkel Wel aan de prijs maar goed spul.

goede site snelle levering

alles klopte gewoon aansluiten ging erg gemakkelijk

prima orderafhandeling, klantvriendelijk en super helpdesk

Van bestelling tot in gebruik nemen van de zonnepanelen een zeer klantvriendelijke benadering.

zeer vriendelijk en nemen de tijd om dingen uit te leggen

Lokaal wilde het maar niet lukken om zonnepanelen op mijn platte dak te krijgen. Per toeval kwam ik op de site van Stralendgroen. Hierop kwam in de verleiding om de stoute schoenen maar eens aan te trekken en besloot de panelen zelf te gaan leggen en installeren. De bestelling werd keurig gecontroleerd. Werd ook op vriendelijke en vakkundige wijze geadviseerd via de telefoon. "zonnepanelen op je dak leggen moet leuk zijn". Dat is het gelukkig ook geworden. Volgens afspraak werd alles keurig op tijd geleverd. Chauffeur belde een half uurtje voor de daadwerkelijke levering even op om te melden dat ze er aan kwam. Installatie verliep prima met alle aanwijzingen die via site gegeven wordt. Het is natuurlijk in totaal veel informatie maar ik heb geen essentiële informatie gemist. De opstart was even een spannend moment maar alles werkt prima! Ben ontzettend blij dat ik nu via het zonnetje van die mooie gratis energie in huis kan halen. Team Stralendgroen bedankt! Een beetje handige doet-het-zelver kan ik absoluut aanraden om via deze weg zonnepanelen te installeren.

Gekeken,beateld en binnen 1 week geleverd.

Alle info m.b.t. zelfinstalatie werdt keurig mee verzonden in de mail, bij vragen redelijk snel antwoord via mail, zelfs in het weekend. En de prijs? HE-LE-MAAL prima

Prima! Snel geleverd.

Al vaker zaken besteld, altijd goede communicatie en snel geleverd.

Snelle en betrouwbare levering

Op een zondag kwam ik op de website terecht van Stralendgroen. Ik had een vraag en via de livechat werd deze binnen enkele minuten beantwooord. De afspraak over leverig die werd gemaakt werd nagekomen. Ook de levering ging uitstekend. De chauffeur is live te volgen en je kunt op de minuut nauwkeurig zien hoe laat hij arriveerd. Een verbeterpunt vind ik de handleiding. Een ‘persoonlijke’ snelstart A4-tje was handig geweest. Als voorbeeld neem ik de landcode die ingesteld moet worden op de Growatt omvormer. Daar kwam ik niet zo snel achter. Achteraf gezien stonden de instellingen al goed tijdens levering. Maar ik ben een zeer tevreden klant die een volgende set zeker weer bij Stralendgroen gaat bestellen.

Prima leverancier van uitstekende produkten!

Na oriëntatie heb ik bij stralend groen een pakket besteld. Elke vraag tijdens het proces werd snel en goed beantwoord. De levering van de producten was keurig volgens de afspraak. Het plaatsen heb ik zelf gedaan met behulp van de video en instructies op de site. Dat was goed te doen. Alle onderdelen waren meegeleverd en de klus was in een paar uur geklaard. De kwaliteit van de panelen is uitstekend, de opbrengst boven verwachting. De geschatte terugverdientijd is realistisch en ga ik zeker halen. Kortom: uitstekende aankoopbegeleiding, correcte en complete levering, alles voor een scherpe prijs dus een aanrader.

Superbehulpzaam en aardig

Ik kreeg overal antwoord op en heb enorm kunnen besparen omdat ik alles zelf heb gedaan. Niet moeilijk als je een beetje handig bent!!!

Goed en vriendelijk geholpen

Goed en vriendelijk geholpen deskundig en snel geleverd.

Prima levering

Panelen snel geleverd met alle juiste materialen

Alles goed in orde alles compleet, vervoerder panelen aardig mensen, heel behulpzaam

Top bedrijf!

Site is duidelijk en de service is heel netjes. De omvormer die wij hadden besteld was niet op korte termijn leverbaar, maar dit werd keurig opgelost door een vergelijkbare aan te bieden voor dezelfde prijs. Snelle levering.

Super Ervaring

Goede website, erg eenvoudig om de gehele set zelf samen te stellen. Zelfs de na zorg was perfect. Nemen alle tijd en lossen eventuele problemen meteen op. Super snelle levering alles word netjes thuisgebracht. Het plaasten ging snel en eenvoudig doormiddel van het klik systeem, de bijgeleverd bitjes en montage materiaal. zo makkelijk dat vrienden meteen een bestelling hebben geplaats. :-) Laat de zon maar komen.

Weer prima geholpen

Je kunt nooit een 10 geven dat is echt onzin. Er zijn altijd wel verbeterpuntjes. Ik ben weer goed geholpen en best snel , ik haal altijd mijn spullen als kan bij haar op. Dan kan je ook zien hoe ze de boel voor elkaar hebben. Ze heeft ook verstand van zaken. Dat was ook weer prima en blijft het ook netjes daar ondanks dat ze in oud pand zitten. Ik stel ook aan mijn familie en kennissen voor om bij hun te gaan kijken en te bestellen. Ik geef nooit meer dan een 8 Dus hebben ze weer 8 dat is voor de 3 keer wordt nu 8+

Top service snelle levering en duidelijke handleiding