geweldig

geweldig snel en deskundig geregeld en geleverd.met een instructie erbij.vriendelijke man die het kwam leveren binnen 1 dag

Geweldige service, alles klopt!

De eerste bestelling had ik niet goed gedaan en werd direct gebeld. Na een week had ik alle spullen in huis en een paar uur later wekte de zes panelen volop stroom!

Zeer goede ervaring!

Vakkundig, snel, en voor een goede prijs!

Klantvriendelijk, behulpzaam en goedkoop

Heel goed geholpen, vriendelijke medewerkers. Zeker aan te raden

Bereikbaar, behulpzaam en snel.

“Duimpje”

Uitstekende ervaring

Goede en behulpzame klantenservice. Bezorgen in het hele land. Niet duur.

optimale service

Goed bereikbaar voor mijn vragen, waarbij ik goed werd geholpen om een juiste keuze te kunnen maken. Snelle levering door een leuke medewerker. Alle benodigdheden waren op voorraad en voor een concurrerende prijs.

Perfecte service

Prettig geholpen bij de bestelling ensemble levering Aardige chauffeur ondanks de warmte

Dikke prima

Leuk telefonisch contact, eerlijk over wat ze wel en wat niet weten en er is ook nog zaken mee te doen. Snel geleverd door een vriendelijke Brabander met Groninger mentaliteit :-)

Heel blij met de installatie op het dak

Het bestelproces verliep goed en duidelijk. Je word goed op de hoogte gehouden. Keurig geleverd door een vriendelijke man met hoedje ; ) Het systeem voor een plat dak werkt super. Met 2 man die installatie gedaan. Heel blij dat het er ligt.

Snelle levering.

Goede afhandeling ,snel geleverd

Ervaren DHZ leveranciers. Goede telefonische bereikbaarheid.

Prima advies. no nonsense en snel geleverd. Op plat dak prima zelf te leggen.

Goed geholpen + snelle levering!

goed.

Prima Duidelijke omschrijving van de artikelen, makkelijk te vinden, snelle en goede afhandeling Aanbevelen? Ja

Snelle levering en goed contact!

Website overzicht, advies was goed, leveringsdatum was uiteindelijk goed, chauffeur behulpzaam en vriendelijk, installatie verliep voorspoedig door de bijgeleverde schema's, aanschafprijzen zijn goed.. Kortom, prima bedrijf om zonnepanelen bij te besellen!

Fantastische service en vlotte bezorging

Tijdens het oriënteren hebben wij uitgebreid advies en hulp gekregen van dit bedrijf. De reactietijd was zeer snel en kundig. Het bestelproces ging ook gemakkelijk dankzij de handige website. Tot onze verbazing hadden wij binnen een paar dagen de zonnepanelen set geleverd. Ook dankzij de leveringsindicatie en het telefoontje wat keurig van te voren werd gedaan, zijn wij al met al zeer tevreden.

Zeer tevreden! Veel producten op voorraad, waardoor snelle levering. Tel daarbij op een goede prijs en je hebt een winnende combinatie.

Zeer tevreden!

Wij zijn zeer tevreden met de panelen, snelheid van leveren en ondersteuning vooraf vanuit Stralend Groen. De levering (uitladen) van de panelen en toebehoren ging wat onhandig/klunzig, misschien kan men hier nog een kleine verbetering in maken. Overal zijn wij erg tevreden!

Top bedrijf.

Alles keurig op tijd bezorgd. Alle benodigdheden aanwezig. Prima service.

Prima service, prima prijs

Bestelling netjes afgehandeld, werd nog even gewezen op een verbetering in de bestelling, heel erg netjes... Spullen prima geleverd en duidelijk beschreven. Ik kan dit echt aanraden als je weet waar je mee bezig bent.

goede service duidelijke site

via de app een paar vragen gesteld die snel beantwoord werden. vervolgens nog even telefonisch contact gehad or het leg plan. de spullen besteld en binnen 2 dagen geleverd. ook vragen na installatie worden snel beantwoord.

Snelle en correcte levering na goede en vlotte communicatie

Snelle en goede reacties via de email, enorm snelle levering, goede documentatie en informatie en goed betaalbaar.

snelle levering goede service

levering was snel juiste producten zoals omschreven we hadden een laatste vraag en ook daar snel aan antwoord op

Alweer de goedkoopste, plus snel en behulpzaam

Ik had nog ruimte voor 2 panelen van 270Wp en Stralendgroen was veruit de goedkoopste met Sharp panelen van minder dan 100 euro. De volgende dag opgehaald en geholpen door 2 vriendelijke dames, waarvan één de panelen ongevraagd naar mijn aanhanger sjouwde. Wat een service! Bedankt!

snelle service goed geholpen

Prijs kwaliteit verhouding en service goed