Meedenkend, goede service, snelle levering

Goede communicatie, duidelijke vervoers info en bestelde producten

Goede communicatie, duidelijke vervoers info, en bestelde producten volgens de Website. Kortom heel tevreden

Gewoon goed

Makkelijk te bestellen. Goed product

Alles ging naar wens

Prima verlopen transactie,alles netjes volgens afspraak bezorgd.

Geen enkele bescherming materiaal om de geleverde zonnepaneel

Super geregeld

De bestelling liep gemakkelijk en er werd zelfs voor de zekerheid nog even contact opgenomen over wat technische zaken. Netjes geleverd en duidelijk vooraf geïnformeerd.

Goede service!

Stralend groen hanteert concurrerende prijzen, maar onderscheid zich door de uitstekende en persoonlijke service. Ook de up-to-date bezorginformatie geeft je een zeer nauwkeurige tijdsindicatie.

Levering snel en netjes verpakt

Levering snel net zo als ze zeggen. Goed ingepakt. Uit eerder bestelling die ik gedan heb. Is er wel eens iets fout is gegaan, Dat werd gelijk hersteld en snel opgestuurd. Zelfs naar Frankrijk sturen ze, snel je bestelde spullen op. Je kunt goed je spullen hier bestellen.

Keurig verpakt en direct verzonden. Ook bij tel. inlichtingen vragen, uitgebreid antwoord gehad.

Prima prijzen, snel geleverd

Goed geprijsd, snelle levering. Zoekfunctie van de website leek niet goed te werken voor de dingen die ik zocht, maar Google wist raad.

Uitstekende service en prima levering

In het aankoopproces ben ik heel goed geholpen en de levering van de materialen was compleet met een duidelijke toelichting en van hoge kwaliteit. Heel goed allemaal.

Zo hoort het!

We hebben een set zonnepanelen bestelt via de configurator, een zeer handige tool. De bestelling goed nagekeken en na de check super snel geregeld. Na levering bleek een kleine manco maar erg snel opgelost. Wij raden mensen aan hier te bestellen, goede materialen tegen een scherpe prijs en super begeleiding in het proces!

Snelle levering en prima service voor als het eens tegen zit.

Super! Dag erna de bestelde goederen thuisbezorgd!

Correct, snel! Topper!

Zeer goede leverancier

Duidelijke en heldere omschrijving van de producen op de website. Bij vragen over producten krijg je snel antwoord. Na bestellen wordt er snel geleverd.

Goede hulp bij bepalen wat ik nodig heb. Snelle levering, tegen een mooie prijs.

Snelle betrokken service

Bestelling zorgvuldig samen gepakt en nettjes op tijd geleverd. Ook hebben ze zelf nog contact gezocht ivm. Afwijkende componenten combinatie. Zeer tevreden!

goede snelle service

Ja prima alles geïnstalleerd in ongeveer 2 dagen

Ja het was prima ze hebben een video dan krijg je een idee hoe het in elkaar zit en bouw je de set. Duurde ongeveer 2 dagen met kleine details over nog 1 dag maar was niet al te lastig.

Super bedrijf met mensen die je echt helpen en de materialen met montage echt kennen.

Ik beveel Stralend Groen echt aan als je zelf je panelen wil leggen. Duidelijke uitleg met filmpjes en mensen, die passie en verstand er van hebben. Topbedrijf!!

professioneel

professioneel

Behulpzaam, snel en kundig

Het is nu de tweede keer dat ik een volledige set bestel bij Stralendgroen, ook nu weer zeer tevreden met de kundigheid, de behulpzaamheid en snelheid van deze winkel. De configurator werkt echt perfect, daarna controleren ze je order, en bevestigen even of het allemaal goed is. Levering is ook goed geregeld, je wordt netjes van te voren gebeld, zodat je niet thuis hoeft te gaan zitten wachten. Kortom. Top webshop en doe er erg graag zaken mee.

Snelle levering en goede ondersteuning

Bedrijfsgegevens

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.