Wederom perfect geholpen

Na mijn eerste 14 panelen met hybride omvormer wilde ik er nog 3 extra monteren. Een telefoontje en de benodigde panelen en alle bevestigingsmaterialen stonden netjes in 1 offerte.

Alle artikelen conform bestelling geleverd

Zonnepanelen en andere artikelen zondagavond besteld, werden goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van de levering. Zaterdag is het geleverd. Door middel van track en trace kon je volgen hoe laat de bezorger kwam. De bestuurder belde een half uurtje van tevoren. Kortom tevreden klant.

Alles top geregeld. Denken met je mee.

Blij datwe gekozen hebben voor stralend groen. Makkelijk, snel geleverd, personeel denkt actief met je mee. In een woord , aanrader.

Snel eleverd, maar nog niet gebruikt, komt nog.

Word snel gereageerd op de mai

Ben goed geholpen ook als er een fout van mijn kant was

Doen erg hun best

Doen hun best en zijn niet vallen je niet lastig als je nog geen keuze hebt gemaakt

Correcte levering, behulpzaam

Goed geholpen

uitstekende voorlichting, snelle bezorging (door vriendelijke Henk), laagste prijs

Ik wilde oude zonnepanelen vervangen door nieuwe en oude bevestigingsrails gebruiken. Goed geadviseerd welke klemmen ik moest nemen. Wifi datalogger werkt prima met app.

zeer goede ervaring met dit bedrijf, kan het iedereen aanbevelen

Dit bedrijf heeft een uitstekende website waar de doe het zelver eenvoudig alle materialen en montages kan selecteren. Vooral de "tool" waarmee je eenvoudig de montages van de panelen kan selecteren/ kiezen is een grote hulp bij het samenstellen . Ook de pro-actieve checks op de bestelling vind ik uitstekend, zo weet je dat je niet de verkeerde combinaties besteld. Echt prima bedrijf en een plezier om zaken mee te doen ! En beveel het iedereen aan.

Super goed !

AAA+

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

Duidelijk, makkelijk en scherpe prijs.

Heldere uitleg en met een kleine toevoeging met plaatjes kan een ieder een plat dak installatie doen.

Goed en snel

Goed product en snel geleverd.

Goed en snel geregeld

Prima ervaring! Goede voortgangscommunicatie via de e-mail ! De bestelling wordt gecontroleerd of alle onderdelen benodigd zijn. De chauffeur belt een half uur van te voren dat hij er dan aankomt. Dus nogmaals : prima communicatie!

Prima als altijd :)

Gewoon erg goed, duidelijke website, mooi stappenplan zodat je niets vergeet.

Uitstekende levering en uitgebreide email communicatie

Uitstekende levering en ik werd via email uitgebreid op de hoogte gehouden

Snelle levering.

Alles volgens afspraak goed verlopen dik tevreden.

Goed advies en service

Goed advies en service. Vlotte levering

Keurig en snel afgeleverd

Na bestelling keurig door de medewerker toegevoegd aan huidige bestelling zodat er geen extra transport kosten waren.

Perfect waren een onderdeel vergeten mee te verzenden werd meteen Verzonden

Duidelijke website en goede levering

Duidelijke website Goede prijs Snelle levering Vriendelijk

Precies zoals verwacht

Het bestellen was eenvoudig en de afhandeling en levering was ook prima.

Vlotte afhandeling

Alles in één keer goed gegaan. Zoals het hoort. Top.

Goed en snel

Ik heb alles op een woensdag besteld en die zaterdag lagen ze er al op en aan gesloten dus super snelle levering en alles paste verder plug and play mooi spul.