Prima mateiaal

Nog niet geplaatst maar heb er een goed gevoel over.

Zeer snelle levering

De volgende dag geleverd. Prima. Voorraad klopt met de website.

Super tevreden zeer goede service

Super tevreden zeer goede service

Ik had wat montagemateriaal nodig voor mijn zonnepanelen en was wat huiverig om te bestellen ivm de waarschuwing over de levertijden. Toch besteld, bezorging via postNL gekozen en de volgende dag al verzonden. Materiaal is precies wat ik nodig had.

Verstand van klant en zaken

Gelijk deskundig advies. Niet zo als de concurrent die eerst een filmpje moet hebben omdat die mijn verhaal niet gelooft. Spullen snel geleverd. Chapeau!

meedenkende en service gerichte organisatie

deskundig advies, i.v.m. langere levertijden deelleveringen gekregen zodat ik alvast aan de slag kon goede service, goede prijs/kwaliteit verhouding, bereikbaar voor vragen en eerlijk een dikke plus voor deze mensen

gewoon goed

het was goed geregeld bedankt

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf, ze doen wat ze beloven!

Ik heb uitstekend advies gekregen en ben heel blij met het resultaat. Alles functioneert direct zonder problemen.

Goede service en men komt belofte na

Ondanks melding van langere levertijd in 4 weken netjes alles thuis bezorgd gekregen

Ondanks krapte op de markt toch alles op redelijke termijn binnen gekregen.

Dit was mijn eerste zonnepaneel project. Alle stappen van de installaties zijn goed gedocumenteerd en met behulp van de informatie en video's op de website van stralendgroen was het goed te doen. Voor een paar kleine vraagjes en nalevering wel even doorzetten met bellen, maar prima geholpen!

Goede prijzen, ruim assortiment, niet heel klantvriendelijk.

Bestelling geplaatst omdat ze de panelen die ik al had liggen op voorraad hadden. Werd netjes per mail op de hoogte gehouden. Bij het maken van een afhaalafspraak was het allemaal wat lastiger en werd me niet zo vriendelijk telefonisch verteld dat ik op zaterdag niet kan afhalen, ondanks dat dit wel op hun site staat. Na veel pijn en moeite kon dit uiteindelijk toch wel. Verder bij het afhalen wel weer prima geholpen.

Verkoop, service, persoonlijk contact zoals het hoort!

Goede service, prettig personeel en niet moeilijk doen bij een ruiling of overschot aan materialen. Montage systeem is super simpel en werkt snel! Bij uitbreiding van ons systeem kopen we zeker weer bij stralend groen!

Als de producten op voorraad zijn altijd een snelle levering

Gezien alle drukte altijd goede service. Tot op heden geen slechte ervaring

vlot geleverd

Volgende dag geleverd. Veel info op de site van stralendgroen

Flexibel en meedenkend

Snelle (deel) levering en na een ontwerp fout van mij snel opgelost! Super!

Uitstekende team

Mijn ervaring met Stralengroen is zeer goed.

Fijne online winkel die het heeeel druk heeft

Stralendgroen heeft een duidelijke website en ditto YouTube filmpjes. Waar ik veel van geleerd heb. Mede dankzij de filmpjes heb ik zonnepanelen bij SG besteld. Echter op de website geeft SG aan dat ze het heel druk hebben met klanten. Logisch want zonnepanelen zijn hot en hun prijzen zijn ook nog eens aantrekkelijk. Op vragen komt soms heel snel antwoord maar meestal kan het een aantal dagen duren. Soms moest ik er achteraan bellen. Als je haast heb met je vraag/aankoop dan weet je dus waar je aan begint.

Heerlijk al die uitleg filmpjes!

Wat een goede website en snelle service! Alles staat zo duidelijk omschreven dat er weinig vraagtekens zijn echt Top! De filmpjes maken het helemaal af!

Super sevice vriendelijke medewerkers(sters)

Tweeledig

6 weken moeten wachten op een kleine bestelling en vervolgens ontbreken er spullen......gelukkig alles nu gecontroleerd waar de chauffeur bij was ( was niet de eerste keer dat er spullen niet compleet waren) en deze heeft gelijk naar de zaak gebeld met als gevolg dat al het ontbrekende 5 dagen later met de post bezorgd is....kortom lof voor de chauffeur ..... Leer momentje voor Stralengroen...beter opletten bij het samenstellen van de bestelling!!!!

Eerst een set van 4 panelen besteld daarna nog een set van 6 panelen. Beide sets keurig binnen de opgegeven tijd geleverd. Bij de 2e set zaten de zijkappen er niet bij. Dit werd gelijk door de chauffeur gemeld en 2 dagen later waren deze er ook. Ook een zeer gebruiksvriendelijke site waardoor een set samenstellen heel makkelijk gaat. Dik tevreden

Uitmuntende service!

Al meerdere zonne projecten aangeschaft via stralendgroen.nl Communicatie: Ik ben erg tevreden op de manier hoe men communiceert. (Zoals, status update's, btw teruggave service)Als er gezegt wordt er zit 6 week levertijd op. En je houd daar rekening mee in je project dan valt het nooit tegen. In je account: Hier vind je o.a. de status van je bestelling. Ook handig de facturen, gebruiksaanwijzing en apparaat info. Op de website: Hier wordt je van a tot z begeleid bij de aanschaf. Indien er onduidelijkheden zijn met wat je wil, kun je bellen, men staat je netjes te woord. Kortom ik ben erg tevreden, ga zo door!

Bereikbare vakkundige service bij uitstekende producten

Bereikbare service van medewerkers die vakkundig advies geven. Die bereid zijn om te helpen waardoor de aankoop eigenlijk altijd naar een werkende installatie leidt. Zelf zonnepanelen plaatsen wordt zo een eitje!

Ondersteuning moet beter, zeker telefonisch

Tijdens het installeren kwam ik er niet achter hoe ik mijn Growatt Shinewifi moest installeren liep diverse keren was. Na de eerste keer hulp, nadat ik ruim een half uur in de wacht te hebben gestaan, en uitleg heb gekregen lukte het nog steeds niet om het programma werkend te krijgen. Daarna weer even gebeld maar nu ruim ander half uur in de wacht te hebben gestaan is het uiteindelijk gelukt. Kennissen van hebben precies het zelfde probleem maar die hebben het opgegeven. Daarbij was een kabel te kort en heb een langere besteld. Kabel aangelegd en wat bleek het stiftje in de connector was een mannetje ipv een vrouwtje, dus niet gecontroleerd voor verzending. Nu weer de gehele kabel demonteren, gelukkig is er de volgende dag een nieuwe kabel met wel de juiste connectoren binnen gekomen.