Ik heb een nieuwe omvormer besteld en deze bestelling is geheel volgens de planning geleverd. Ik heb hem zelf gemonteerd en hij doet het naar wens.

Prettig overleg, snelle bezorging

Ik heb een Zappi laadpaal, Harvi en Hub besteld. Doen wat ze beloven, zoeken dingen voor je uit en geven kundig advies.

Geweldige service tegen een prima prijs!

Perfect bedrijf voor de handige doehetzelver.

Super klantvriendelijk!

Na bestellen werd er vlot geleverd. Er was nog een onduidelijkheid en daarover werd gelijk contact opgenomen. Fantastische klantenservice!

Vriendelijk goed en scherp geprijsd

Goed, denken mee geven op vragen snel antwoord en leveren goede materialen

Niet twijfelen, gewoon doen!

gedurende het traject van voor de bestelling, tot ver na het leveren (de chauffeur had per ongeluk mijn hamer meegenomen) ben ik ontzettend goed bijgestaan en is alles keurig afgeleverd en nageleverd. ook een kleine zending voor spulletjes die ik vond dat ik die nodig had werd zeer snel geleverd. al met al een zeer prettige ervaring.

snelle en vakkundig advies

Ik was op zoek naar de juiste PV installatie bij mijn creatieve panelen opstelling. En via de chat op zaterdag avond ben ik zo goed geholpen dat ik meteen over kon gaan tot het bestellen van de installatie. En met een goed gevoel, na een zoektocht van een jaar, de knoop kon doorhakken. Ook de website heeft goede uitleg filmpjes en belangrijke info voor het installeren. Bij het ophalen was het wel even zoeken naar het adres. Aangezien Google je aan de verkeerde kant van het water afleverd. Gelukkig is er een mooi spandoek aan de gevel gemaakt.

Snelle levering en klant vriendelijk zoals op de app als telefonisch

Besteld en snel geleverd gekregen. Super!

Super tevreden.

Hele snelle levering, goede kwaliteit spullen en veel keuze in zonnepanelen/omvormers. Ook levering zeer correct, vriendelijk en hulpvaardig.

Alles prima , netjes en snel geleverd. Tijdens montage had ik een specifieke vraag , over dak montage, gebeld en keurig te woord gestaan, kon daarna direct weer verder.

Tot nu toe tevreden.

Bij bestelling werd goed meegedacht. Vriendelijke man bracht bestelling. Via mail werd snel gereageerd op vraag die werd verduidelijkt met foto's van hun kant. Al met al goede service.

Goede prijzen, uitstekende website, zeer goede service

Op internet gezocht en beste set voor een goede prijs gevonden bij Stralendgroen. Gelijk al kennis gemaakt met hun chatfunctie, waarbij je allerlei vragen kunt stellen en heel duidelijke antwoorden krijgt. Materiaal werd keurig bezorgd, via website diverse handleidingen verkregen. Tijdens installatie nog veel vragen gesteld via de chat en weer duidelijke instructies en antwoorden. En dat 7 dagen per week!

Snelle levering en goede reactie bij problemen

Toen ik ontdekte dat ik andere dan de bestelde panelen kreeg, werden ze snel omgeruild.De desk is zeer bereikbaar

Deskundige en snelle service!

Dit is mijn tweede bestelling binnen 3 jaar tijd (ivm verhuizing) en de service is echt top. Duidelijke handleiding, vriendelijk etc. Ook bij vragen direct te benaderen via de whatsapp, deskundige en snelle service (in mijn geval over het instellen van de Wifi). Bij het afmonteren brak 1 montage beugeltje af, maar zonder probleem wordt er direct een nieuwe gratis op de post gedaan. Echt top!

Duidelijk totaalproduct en goede klantenservice

Totaalpakket zonnepanelen zijn goed samengesteld en goed geprijst. Aftercare ook erg goed via de chat

Betrouwbaar en solide

Overzichtelijke site,goede bereikbaarheid en ondersteuning.Snelle afhandeling van zaken en prettige communicatie en dat voor een nette prijs,kortom een aanrader

Ze denken mee wat je wel/niet nodig is. Ik was op zoek naar montagemateriaal om 2 of 3 panelen te plaatsen op de schuur met golfplaat dak. Ze hebben netjes de bestelling nagelopen en na overleg gecorrigeerd. Wel jammer dat de website niet optimaal werkt(e).

Service gericht

Meedenken met de klant en daar waar mogelijk oplossingen bieden. Nemen de tijd voor je.

Jullie hebben precies gebracht wat er op de Factuur stond en op tijd.

Gewoon goed voor een redelijke prijs. Ze liggen er nog niet op dus het is even afwachten of alles werkt. Maar daar hebben we wel vertrouwen in. Verder hebben we alles even nageteld voordat we een steiger gaan bouwen en zo te zien was alles kloppend. De eigen vervoerder van Stralendgroen was ook een erg vriendelijke man die al gelijk zei, mocht er iets niet kloppen kun je altijd even bellen dan sturen we dat even na. Nou netjes toch op die manier.

vandaag voor het eerst contact gehad, echt super geholpen!

Snelheid, vriendelijkheid en deskundig! Dank, Jan Fokko

Keurig netjes geregeld

Op donderdag besteld en zaterdag al geleverd. Alles in een keer goed alles compleet geen problemen. Keurige nette site waar eigenlijk alle info te vinden is.

goede begeleiding en klantvriendelijk

Nette zaak en geen onzin

Een nette zaak zonder onzin. Nette website waar je niet verplicht word onzin aan te schaffen bij een set zonnepanelen.

Top bedrijf met goede service

Via via bij Stralendgroen terecht gekomen. Een fijn en deskundig bedrijf wat goed met je meedenkt en je goed kan adviseren. Ik zou het iedereen aanraden!