Stralend blij

Ik kwam zonder afspraak vanaf Rotterdam helemaal naar Groningen om hun in persoon te bezoeken en om wat advies in te winnen gezien ik technisch werk doe, maar zonnesystemen heb ik niet eerder gedaan. Bij aankomst konden we naar binnen en werden we direct koffie aangeboden. Werkneemster Sarah heeft mij en m`n maar echt goed over het weg geholpen. We hadden 100den vragen en vele aanpassingen. Sarah heeft zelfs telefonisch advies ingeroepen voer iets wat de maker van de product zelf in ons Geval Growatt moet uitvoeren. Bij het afzwaaien ben ik met een goed gevoel ervan door gegaan en m`n off-grid zonnepanelen system is op weg! Nu nog aansluiten en genieten. Voor deze prijzen zal ik de rest van m`n familie dit ook aanraden.

Goede prijs, snelle levering: ik ben tevreden

De zonnepanelen waren zoals verwacht. Snel geleverd. Moment van levering werd duidelijk gecommuniceerd van te voren. Busje was met tracker te volgen en chauffeur belde netjes voor aankomst.

Snelle service, en goedproduct.

Prettig contact met goede uitleg en snelle levering

Wij wilden zonnepanelen met een specifieke maat en na telefonisch contact hier panelen besteld en daarna snel en zeer correct geleverd. Ik kan dit bedrijf alleen aanraden !

Alles zeer netjes in elkaar gezet en snel geleverd

Goed advies met complete levering

Zelf opgehaald en vriendelijke mensen

Snelle offerte en levering

Gebeld en uitleg en een snelle offerte en daarna een snelle levering

Niets dan lof!

Nog nooit eerder een betere ervaring gehad op het gebied van aftersales, in 1 woord geweldig!

Wat een leuk project.

Ik heb op het dak van de veranda samen met mijn zoons (12 en 16) vijf panelen geplaatst. Oude dakpannen eraf, nieuwe bitumen erop en daarop de panelen geplaatst. Zijkanten afgewerkt met nieuwe dakpannen. De eerste zonnige dag al ruim 4,6 kWh opgebracht. Alle materialen waren compleet geleverd.

Goed en duidelijke communicatie

Doen wat ze beloven en maken dat waar. Super tevreden..

Goed advies en goede prijs

Ik ben prima geholpen. Langs geweest op locatie en het is een leuk bedrijf met goeie mensen.

prettig en vlot geholpen.

de afhandeling van bestellen en leveren van de producten ging prima. duidelijke en overzichtelijke website.

Duidelijke communicatie

Goede prijzen. Geen achterlijk hoge transportkosten voor bezorgen panelen. Daarom besloten hier eens te bestellen. En beviel goed. Duidelijke communicatie via de mail. Levering netjes en compleet.

Vlot en Goed afgeleverd

Goed adres

Snelle afwikkeling

Snelle levering en duidelijke berichtgeving

top service

Goede voorlichting mensen weten waar over ze praten

Super fijn

Bij levering een kras op 1 paneel. Gelijk contact met kantoor door chauffeur. Geen probleem wil je een nieuw paneel of korting was de vraag. Top service.

Vlot geleverd voor een goede prijs

Prima site. Duidelijk ondersteuning met youtube fimpjes

Bestellen met gemak, levering volgens afspraak.

Ik heb in eerder mail contact het advies gekregen om voor 5 ipv 4 kw omvormer te kiezen. Uiteindelijk een set van 12 panelen besteld inclusief SMA omvormer en de benodigde kabels en schakelaars. Hele set werd keurig geleverd. Ook bij mail contact krijg je redelijk snel antwoord.

Bestellen goed en volledig geleverd. De instructie op youtube ze perfect

Offerte inmiddels ontvangen

Via whatsapp een offerte gevraagd, na wat heen en weer geappt is er radiostilte, wacht nog steeds op een antwoord

Goedde documentatie en snelle levering

Materialen besteld, en die zijn vlot geleverd. In de WEB_shop is de juiste documentaite te vinden.

prettig behulpzaam en volgens afspraak

zeer goed

Ik heb conrectors besteld en snel gekregen

Growatt omvormer stopte met error 402 na 6 maanden goed gewerkt te hebben

Terug gestuurd voor garantie. Stralendgroen heeft die uit eigen voorraad vast vervangen en naar mij teruggezonden. Super service! Nogmaals dank

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek