Via de website van 'Stralend Groen' heb ik zelf op basis van mijn elektriciteitsverbruik en PV productie een batterij opslag systeem samengesteld. Dit is mede mogelijk gemaakt door de goede overzichtelijke info op de website en het snelle antwoord op mijn vragen en er werd ook duidelijk mee gedacht over welke componenten je nodig had en vooral ook welke je niet nodig had.

Nauwkeurig en accuraat

Snelle en complete levering en goede snelle communicatie

Goede prijs en top service

Zonnepanelen set besteld Top geleverd en perfecte service

Erg goed

Bestelling binnen op de aangegeven tijd en alles klopt. Chauffeur zeer vriendelijk en alle spullen op de juiste plek gezet. Rekening gedetailleerd en OK. Nabestelling na 1 dag ook geleverd. Goede ervaring dus.

Geen problemen

Snelle levering Na installatie wel even moeite met instellen Voor de rest lijkt het te werken maar ik heb nog geen E.V. Dus nog even afwachten

Prima geholpen !!

Prima geadviseerd en geholpen. Daarnaast ook nog eens goede prijzen!! Aanrader dus.

Super geholpen, goed advies!

Kreeg allemaal tips over de montage, en ook een goede prijs voor montagemateriaal op mijm camper

Goede info, geen poespas

Duidelijke informatie en advies. Ondanks geen standaard dak toch in 1 keer het juiste installatiepakket. Had alleen een aantal voetjes over. In het kort een aanrader. Zelfs het tekort in kabel (tijdens de uitvoering een andere legwijze gekozen) werd zeer snel opgelost. Top

Top mensen helpen direct en zijn ook op de hoogte van de producten die ze verkopen met de voor en nadelen en zeer behulpzaam .

Heldere website, goede prijzen en goede service

Heldere website Goede prijzen Prima service

Accurate hulp zelfs in het weekend

Sara heb ik mee gechat en gebeld. Super vriendelijk en wist met te helpen met de goede keuze te maken bij het bestellen van de Zappi. Voor mij als zelfinstallateur is het product onbekend en daardoor extra moeilijk. De Zappi werkt nu. Ik moet nopg wel de technische afstellingen verfijnen en verbeteren. Kortom dik tevreden met de aanschaf.

niks mis mee

Helemaal goed.

Top. One stop shop. Mooie set. Transport in eigen beheer. (Bedankt Henk) Snelle levering. Fijn contact op de app. Moet het nog installeren maar ziet er allemaal top uit.

Snelle levering, duidelijke communicatie

goed en snelle verzending

Snel handelen en goede voorlichting

- snel /goed bereikbaar - goed advies - snel handelen /versturen

Heel behulpzaam

Mijn ervaring leert dat dit Team van Stralendgroen heel behulpzaam, geduldig en vakkundig is. Geen agressieve verkoop. Gewoon zoals kwaliteit zich loont.

Binnen enkele dagen binnen

Snel en voor een goede prijs. Top bedrijf

Snel en goede service

Aanrader

Perfecte telefonische uitleg en snelle levering

Goede service en goed te bereiken

Goede prijs goede service

snelle levering, goede (digitale) handleidingen erbij. Alleen jammer dat de bestelde panelen niet voldoende voorradig waren maar het aangeboden alternatief was ook zeker goed. Prijsverschil werd snel teruggeboekt.

Komen afspraken na, goede ondersteuning,

Mijn ervaring met stralendgroen is goed dan wel uitstekend. Ik heb een goed advies gekregen bij het samenstellen van mijn zonnepanelenpakket, in mijn situatie was dit nog al complex omdat ik diverse opstellingen had zoals, platdak, schuindak, landscape en portrait. Materialen die ik bij nader inzien nog nodig had werden snel geleverd zoals ook de windvangers die te lang waren. Kortom een bedrijf waarmee het goed zaken doen zowel prijs kwaliteit als ondersteuning, wat mij betreft een aanrader. Ook de instructiefilms op Youtube zijn een aanrader.

Geweldige snelle snelle en goede service.

Zondag besteld en dinsdag erop al geleverd. Geen enkele tekortkomingen. Via de website super uitleg hoe te installeren. Beveel het zeker aan!

Zeer professioneel en vriendelijk

Ik koos voor de optie ophalen. Toen ik aankwam werd ik vriendelijk onthaald en direct geholpen' Vlotte afhandeling en erg behulpzaam!