Vlotte afhandeling

Alles in één keer goed gegaan. Zoals het hoort. Top.

Goed en snel

Ik heb alles op een woensdag besteld en die zaterdag lagen ze er al op en aan gesloten dus super snelle levering en alles paste verder plug and play mooi spul.

Goede kwaliteit, snelle levering en duidelijk!

Door de snelle levering en duidelijke inhoud van de verpakkingen was het een klein klusje om te doen.

Is heel prettig

Werd goed geholpen. Met al mijn vragen, dachten ze met mij mee in oplossingen. Levering was snel en goed. Voor iedereen die het zelf kan : Een aanrader!

Via de site is er eenvoudig te bestellen en ook na de bestelling is de service erg goed. Vragen worden snel beantwoord via whatsapp of telefonisch. Ik heb nu voor de 2x zonnepanelen besteld, beide keren super geholpen.

Fijn en deskundig geadviseerd

Zelf 8 panelen op mijn schuurtje gelegd. Overzichtelijke duidelijke site en bestelling wordt goed gecontroleerd ed advies gekregen voor aanpassing. Top ik ben erg tevreden.

Prettig behulpzaam, scherp gerpijsd

Ik heb een klein systeem hier gekocht voor op ons schuurtje om zelf te leggen. Telefonisch even de goede tips om dat met de beste keuzes voor elkaar te krijgen.

Goed overleg en meedenkend. Prima levering en keurig op de hoogte gehouden van het leveringstraject. Panelen geleverd met markt conforme prijs.

Goed advies en snelle levering

Via de website een complete set van 12 panelen aangeschaft. Per mail wordt er snel gereageerd met het juiste advies over het plaatsen en de combinatie van de juiste componenten. Na opdracht werd alles snel en correct afgeleverd. Ik heb de installatie zelf aangelegd m.b.v van de duidelijke instructies video's op de website. Prijs, advies en levering zeer uitstekend.

Bestelling tip top in orde bevonden

Goed advies gekregenq

eenvoudig en heel goed

de ingewikkelde zaken doet stralendgroen allemaal voor je; zij zorgen dat de set compleet is en dat alles klopt. Ze leveren snel en netjes. Binnen 1 week besteld, geleverd en gemonteerd.

Goed bezorgd

Prima bezorgt met eigen bezorgdienst

Prettige flexibele service

Per ongeluk BTW betaald, werd netjes en snel geholpen. Erg flexibel en vriendelijke service! Snel geleverd. Aanrader!

Alles volgens afspraak en netjes op tijd geleverd.

Super service. Supersnelle bezorging

Alles gevonden wat ik nodig had. Snelle bezorging

Snel en correct geleverd

Goede info op website.

Helemaal top!

Enphase Q-relais op 6 februari in bestelling, op 7 februari ontvangen. Duidelijke site, prima prijsje en uitstekend verpakt. Verzonden met PostNL. Ook dat weer prima.

Goed geholpen met advies.

Zeer goed bedrijf

Zeer snelle levering

Zelf fout gemaakt, uitstekend opgelost door Stralendgroen

Foutje gemaakt in mijn bestelling, daar kwam ik een dag later achter toen ik de bevestiging kreeg dat mijn bestelling werd klaargemaakt. Even gebeld, goed bereikbaar en direct opgelost. Dankjewel jongens (m/v) ;-)

Stralend groen geeft uitstekende informatie over de diverse producten. En de prijs is uitstekend!

Ruim aanbod met schappelijke prijzen.

Zonnepanelen voor prima prijs gekocht. Snel en netjes geleverd.

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf voor het aanschaffen van een pv installatie geven goed advies en alles word keurig netjes geleverd. En voor een scherpe prijs.

prima webshop

duidelijke website en snel reactie bij vragen en goede prijzen

Top geregeld

Goede communicatie,Snel en zorgvuldig uitgeleverd pluim voor de chauffeur! Prima prijs van de panelen.