geweldig

set panelen besteld en 2dagen later alles in huis goed op maat geleverd netjes afgeleverd

zorgvuldig behandeld en uitstekend geleverd.

Bijzonder goed

Telefonisch vaak te bereiken en vakkundig en vriendelijk te woord gestaan. Nogmaals bedankt voor de goede service.

Zeer snelle afhandeling!!

45 minuten na bestellen al een track en trace via PostNL. De volgende dag bezorgd. Goed geregeld!!

Prima website en vriendelijke contacten

Het is een webwinkel.

Prima, Sneller geleverd dan verwacht

Besteld op zondagavond, dinsdag geleverd, ondanks dat er op site vermeld wordt dat het langer duurt. Netjes 20 min van te voren gebeld dat ze eraan kwamen. Prima.

Wederom prima geholpen.

Dikke10!

Prima, goede service en bereikbaarheid, fijne partij

Prima geregeld , goed advies , keurige opvolging. Zeer tevreden!

Deskundig advies, en via de chat zelfs buiten kantooruren. Complete set samenstellen werkt perfect

Het personeel van Stralendgroen weet precies waar ze over praten, tot de eisen van de stroomaansluiting in de meterkast tot de benodigde lengte van de rails (om minimaal restafval te hebben). Ook het bestelproces om een complete set samen te stellen (incl afwijkend legpatroon op het dat, portret/landscae gecombineerd) werkt goed. Alles wat je nodig hebt zit in de set, zelfs een inbus bitje voor de schroefmachine om de rails en klemmen vast te zetten. En als je er niet uit komt, ze hebben YouTube filmpjes waarin de meeste zaken worden uitgelegd.

super service

complete set binnen 2 dagen geleverd goede voorlichting en een mooi compleet set voor een heel goede prijs.

matig

geautomatiseerd voortraject werkt prima. Levering onnauwkeurig en incompleet. Verkeerde panelen geleverd, interne inkoopcontrole laat steekje vallen. Levering incompleet, bestelde aansluit kabels DC missen. Discussie gehad over compensatie, toegift bleef echter beperkt tot het verschil in aankoopprijs tussen geleverde en bestelde paneel. €20,- terug gehad. Pakket bezorger begon over betaling aankoopbedrag, terwijl ik dat direct bij de bestelling had overgeschreven. Administratieve controle of communicatie met chauffeur lijkt ook matig te zijn. Voorlopig even tabak van, misschien later weer. De chineese Producten lijken verder ok. Je moet wel veel pricivy gegevens opheven in de app. Duimen dat dat goed gaat.

Goedemorgen, Bedankt voor je recensie. We vinden het heel jammer dat je het zo ervaren hebt en hopen dat je toch blij bent met de zonnepanelen. Onze leveranciers zijn normaliter erg betrouwbaar en een foutje als deze waarbij dozen met panelen met 5wp minder zijn geleverd komt vrijwel nooit voor. Toen we erachter kwamen hebben we je 20 euro korting aangeboden, of om op een later moment de panelen om te ruilen voor de juiste. Je hebt gekozen voor de 20 euro korting en die hebben we direct verwerkt. Onze excuses dat het niet helemaal naar wens is verlopen. We hopen dat als de extreme drukte van de laatste weken weer wat afneemt, we weer de service kunnen bieden die je van ons mag verwachten. Met stralende groet, Stralendgroen

Goede service en prima klantcontact

Ik ben zeer tevreden over dit bedrijf. Leverd goede producten en prima service

prima club, behulpzaam, snel

Weer een bestelling geplaatst bij StralendGroen, opnieuw vlot afgehandeld en klantvriendelijk, naast een goede prijs!

Duidelijke website en fijne ondersteuning

Met behulp van de duidelijke website met veel informatie heb ik mijn PV set kunnen selecteren. Het berekenen van de jaaropbrengst was eenvoudig. Doordat ik het zelf installeer en ik volgend jaar €0,32 per kWh ga betalen verdien ik mijn installatie in 3 jaar terug. Als ik een vraag had kreeg ik de klantenservice altijd direct aan de lijn ondanks de grote drukte, top.

Snelle levering en eerlijke prijs

Goede website, goede service en zorgvuldige levering

StralendGroen heeft een goede website waar je zelf eenvoudig een geschikt totaalpakket zonnepanelen kunt samenstellen. Kom je er niet ut helpen ze je snel. Verder complimenten voor de goede levering, mensen die zorgvuldig omgaan met je materialen en ook echt controleren of je alles hebt ontvangen.

Snelle levering en prima internet pagina om te bestellen

Alles is prima verlopen. Goede levering netjes vooraf gemeld op welke dag en tijdstip.

Goede ondersteuning en bereikbaarheid

Goede zaak ga nog meer bestellen echt aanrader goed bereikbaar!!

Uitstekend op alle fronten

Uitstekende site om een goede selectie te maken. Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Uitstekende handleiding bij alle producten, en via mail aangevuld met video begeleiding. Eenvoudige en snelle montage. Kortom, ik ben zeer tevreden met de producten en de aanvullende dienstverlening

Gewoon super.

Een set besteld voor een plat dak. Worden goede keuzes aan geboden tijdens het bestelproces. En wat nog mooier is is de service. Als je belt staan ze je vriendelijk te woord en helpen ze met evt problemen over plaatsen en installeren Erg fijn geholpen. .

Niet positief

Bestelde materialen goed verpakt geleverd na vooruit betaling. Was een Engelse handleiding bij. Na gevraagd te hebben naar een vertaling of duidelijker schema, Zelf op Zaterdag en zondags nog goed geholpen.

goed advies, duidelijke website, prima prijzen, goede klantenservice

zie hierboven

Snelle levering, denken mee en fijne communicatie.

Goede uitleg, makkelijk bereikbaar, snelle levering.

Kan (bijna) niet beter

Order geplaatst, als beginner dingen verzonnen die niet konden. Ondanks dat werd er goed meegedacht en alternatieve onderdelen voorgesteld en de reeds betaalde onderdelen gecrediteerd. Zelf heb ik geen plek meer voor panelen, maar ik hou Stralendgroen gebookmarkt voor familie en onderdelen.

prima en snel geleverd

Prima ervaring met stralendgroen ';alleen het schema om het aan te sluiten mag wel wat duidelijker is mijn mening