betrouwbaar en meedenkend

duidelijk communicatie, goed en snel geregeld

uitstekend

alles heel correct afgehandeld

Uitstekend bevallen

Alles klopt. Houden je goed op de hoogte qua levering. Doen wat ze beloven en heb zelfs gebeld voor hulp. Zijn goed bereikbaar en hebben samen het probleem gevonden. Wel moet je zorgen dat als je zelf installeert je weet wat je doet!

Besteld en volgende dag geleverd

Goedkoop kundig geduldig en vriendelijk

Ik had het gevoel dat mijn belang altijd voorop stond.

Geweldige klantenservice en snelle levering

Klantenservice heeft mij super geholpen en de zending snel verstuurd

Duidelijke site, prima prijzen en snelle levering.

goede begeleiding after sales

optijd en correct geleverd en na montage goede begeleiding met instellen van omvormer en shinephone app

op tijd bezorgd

Jammer wel dat het niet ingepakt was voor door verzending naar buitenland.

Perfect.

Bestelling correct ontvangen, uitstekend via de mail op de hoogte gehouden.

Super makkelijke site. Compleet geleverd.

Goede materialen. Scherpe prijzen.

Super service en verwachtingen

Snelle telefonische reactie, leveringen en waar voor je geld. Kortom zeer tevreden

Zeer tevreden en uitstekende service

Ik ben doe hetzelver en heb voor een totaal SolarEdge systeem gekozen,de medewerkers- Sandra- glenn en anderen hebben mij meteen gemonitord met zeer belangrijke informatie en ook bijgestuurd waar nodig waarvoor dank. Alles piekfijn afgeleverd en binnen afzienbare tijd dus kan ik alleen maar tevreden zijn ✅

Alles top geregeld. Denken met je mee.

Blij datwe gekozen hebben voor stralend groen. Makkelijk, snel geleverd, personeel denkt actief met je mee. In een woord , aanrader.

zeer goede ervaring met dit bedrijf, kan het iedereen aanbevelen

Dit bedrijf heeft een uitstekende website waar de doe het zelver eenvoudig alle materialen en montages kan selecteren. Vooral de "tool" waarmee je eenvoudig de montages van de panelen kan selecteren/ kiezen is een grote hulp bij het samenstellen . Ook de pro-actieve checks op de bestelling vind ik uitstekend, zo weet je dat je niet de verkeerde combinaties besteld. Echt prima bedrijf en een plezier om zaken mee te doen ! En beveel het iedereen aan.

Super goed !

AAA+

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

De juiste producten netjes verpakt en op tijd geleverd. SUPER

Duidelijk, makkelijk en scherpe prijs.

Heldere uitleg en met een kleine toevoeging met plaatjes kan een ieder een plat dak installatie doen.

Goed en snel

Goed product en snel geleverd.

Goed en snel geregeld

Prima ervaring! Goede voortgangscommunicatie via de e-mail ! De bestelling wordt gecontroleerd of alle onderdelen benodigd zijn. De chauffeur belt een half uur van te voren dat hij er dan aankomt. Dus nogmaals : prima communicatie!

Prima als altijd :)

Gewoon erg goed, duidelijke website, mooi stappenplan zodat je niets vergeet.

Uitstekende levering en uitgebreide email communicatie

Uitstekende levering en ik werd via email uitgebreid op de hoogte gehouden

Snelle levering.

Alles volgens afspraak goed verlopen dik tevreden.

Keurig en snel afgeleverd

Na bestelling keurig door de medewerker toegevoegd aan huidige bestelling zodat er geen extra transport kosten waren.

Perfect waren een onderdeel vergeten mee te verzenden werd meteen Verzonden

Rijksweg west 18 9608pc Westerbroek