Fantastisch, geweldig goede service.

Bestelling bij stralend groen geplaatst, er zaten zoveel onderdelen bij, werd snel geleverd en netjes bij de deur afgezet. Chauffeur zag meteen dat er van een onderdeel te weinig was, na een belletje door hem met het bedrijf werd het de volgende dag alweer geleverd. Ook waren we zelf nog wat vergeten, dit werd ook meteen de volgende dag geleverd, keurig met een belletje vooraf dat ze er over een half uurtje zijn. Vriendelijk en behulpzaam.

Prima, lekker duidelijk.

Prima, lekker duidelijk en snel.

Goed contact met de medewerkers

Set zonnepanelen besteld, echter door privé omstandigheden niet goed opgelet. Een telefoontje en het probleem was opgelost. De dames van Stralend Groen doen stinkend hun best.

Heerlijk om gewoon direct iemand aan de telefoon te krijgen en snelle reacties

Uitmuntend

Bij stralend groen krijg je elke keer weer een vriendelijk en behulpzaam persoon aan de telefoon. Alles wordt goed geregeld en niets lijkt te gek. Bestellingen worden gecontroleerd en snel en goed geleverd. Wij zijn zeer tevreden.

De communicatie met StralendGroen werkt prima. Je kunt bellen of emailen en krijgt snel een zinvolle reactie. Alle spullen zijn volgens afspraak geleverd. Een aantal spullen stonden in nabestelling en ook daarover is duidelijk gecommuniceerd per email, inclusief een redelijke schatting omtrent de levertijden.

Doen we ze beloven, goede en snelle afhandeling! Eerst verkeerde bestelling gekregen en na een telefoontje direct de goede bestelling ontvangen!

Goede service en support

Snelle afhandeling van mijn bestellingen en adequate reactie op mijn vragen.

Besteld, snel geleverd, en alle info voor hulp of support op site te vinden!

Omvormer besteld en deze werd snel geleverd. Bij onduidelijkheden vond je vrijwel alle info op hun site. Instructiefilmpjes ook ideaal!

zeer snel geleverd

Zeer snel geleverd en alles zit erbij om alles aan te sluiten. Zelfs een bitje om de bouten aan te draaien!

Prima verlopen

Zondagavond mijn zonnepanelen set samengesteld en besteld. Maandag bericht gekregen dat ze dinsdag kwamen leveren. Dinsdag een kwartiertje voor levering gebeld. Alle spulletjes netje afgeleverd. Geen krasje op de zonnepanelen want ze leveren met eigen vervoer. En je kan ook betalen bij aflevering.

Snelle en correcte levering in Frankrijk

Fijn de snelle levering 3 werkdagen en de juiste producten top vanuit Frankrijk

top service

3 werkdagen na mijn bestelling mijn panelen bezorgd. D.m.v een tekening de materialen ontvangen. Snel en goed bezocht en het juiste advies!

Goed gevoel bij aanvraag en afhandeling offerte en levering.

Nadat het mij aanvankelijk niet lukte om de diverse benodigde onderdelen te selecteren heb ik via de mail mijn situatie en wensen kenbaar gemaakt met daarbij het verzoek om naar aanleiding daarvan een offerte te sturen. Aan dat verzoek werd snel voldaan . Nadat ik donderdag de offerte goedgekeurd had werd al na overleg die zelfde zaterdag alles aan huis afgeleverd. Alles is prima geregeld bij Stralend groen. P.S.ik was doorverwezen naar Stralendgroen door een zonnepanelen installatie bedrijf uit Zoetermeer.

Goede hulp bij samenstelling pakket

Goede ondersteuning Snel en netjes geleverd Snel antwoord op je vraag

Geweldige service

Snelle levering en behulpzame mensen die zelfs op zondag andwoord geven op je vragen

supersnelle levering

ondanks vermelding op website dat het erg druk was en levering mogelijk vertraagd zou zijn ,levering binnen enkele dagen, compleet systeem alleen wat zuinig met de montage profielen ,van drie reststukken een lengte moeten maken had liever een extra lengte gehad.

prima voor elkaar

alles volgens afspraak voor elkaar.

Growatt 5000 es

Very helpful. Good communication. Goods packed and sent promptly. Very helpful. A pleasure to do business with. Thanks for your help, I hope to do business with you again soon!

Denkt mee met je project

Prima materialen, mijn zonneklus is helemaal gelukt. De bezorging kost wat, maar dan heb je ook wat. Een echte leverancier met echte mensen. Dankzij de eigen bezorgservice heeft de chauffeur ook verstand van zaken. Het tijdstip van bezorging is exact te volgen.

Zonnepanelen besteld

Super snelle levering . Met zorg netjes in onze schuur gezet. Erg blij mee!

Komen afspraken netjes na qua levering Zeer tevreden

Goede communicatie en behulpzaam

Vriendelijk geholpen en specifieke wensen voor levering ingewilligd. Chauffeur heeft alle 13 panelen netjes binnen gezet. Service en kwaliteit.

Super Service

Het personeel van Stralendgroen weet precies waar ze over praten, tot de eisen van de stroomaansluiting in de meterkast tot de benodigde lengte van de rails (om minimaal restafval te hebben). Ook het bestelproces om een complete set samen te stellen (incl afwijkend legpatroon op het dat, portret/landscae gecombineerd) werkt goed. Alles wat je nodig hebt zit in de set, zelfs een inbus bitje voor de schroefmachine om de rails en klemmen vast te zetten. En als je er niet uit komt, ze hebben YouTube filmpjes waarin de meeste zaken worden uitgelegd. En bij niet goed werken geen gezeur garantie. Een bedrijf waar je eerst moet gaan kijken.

Alles klopte wat we hadden afgesproken en prettig contact.

Goede uitleg ze nemen de tijd.