Driemaal is scheepsrecht

Na 3x contact en 3 verzendingen later pas gehele bestelling compleet zoals besteld. (3 weken voordat hele bestelling binnen was)

Snel en correct ontvangen

Gewoon iets bestellen kan wel maar ze willen meer service geven. Dus dat bestellen is wat gedoe.

Fijne Service, goede producten

Slechts klein System gekocht en toch top service gekregen. Vriedelijk, behulpzaam en toen ik iets niet goed deed toch coulante service. Hele fijne ervaring.

Perfecte service!!

Perfecte service, vriendelijke medewerkers, zowel binnen als buitendienst

Duidelijke bestel beschrijving en prima kwaliteit en levering

Duidelijke bestel instructies en prima levering

goede services

Scherpe prijzen zeer goede website. professionele uitleg bij telcontact.

Extreem snelle levering

Wij hadden met spoed bepaalde stekkers nodig om een klus af te ronden. Smiddags besteld 15:00 en de volgende ochtend 8:15 werd het al geleverd.

Wederom uitstekend

Onlangs een tweede set zonnepanelen besteld. Het bestelproces is eenvoudig. Levering volgens afspraak en heel vriendelijke en behulpzame chauffeur. Installatie heb ik zelf gedaan, ging ook allemaal als gepland, bestelling was compleet. Laat de zon maar schijnen!

Komt afspraken na

Goed advies en snelle levering binnen afgesproken tijd

Stralendgroen is de perfecte firma om uw aankopen te doen.

De samenwerking verloopt uitermate goed. Snelle antwoorden op de vragen, ook correcte antwoorden. Aankoop en bezorging zoals het moet en dat alles zoals op de site aangegeven is. Absoluut een aanrader.

denkt mee met doe-het-zelvers!

denkt mee met doe-het-zelvers. Jammer dat er twee items moesten worden nageleverd.

Prima service en producten

Twee panelen gekocht met montage materiaal en bekabeling. Deskundige en leuke hulp gekregen van de jongen en de jongedame in het ophaal punt.

Goede overzichtelijke webshop Goede respons als je met vragen zit Bestellingen en levertijden zijn zeer goed Dit alles kan alleen maar tevreden klanten opleveren 10/10

Super bedrijf

Ervaring is voor de 3 keer gewoon nog steeds perfect. Ze zijn met nameerg zorgvuldig bestellingen kloppen elke keer volledig alle mail aan de voorkant met handleidingen zijn ook ideaal.

Snelle levering, goede klantenservice

Een zeer goed professioneel bedrijf

Ik had problemen met een enphase omvormer. Waarbij ik telefonisch zeer goed en geduldig ben begeleid en waarbij het probleem opgelost is. Zeer kundige medewerkers en zeer goedkoop ten opzichte van anderen.

perfecte levering

1 artikel niet bij zending, chauffeur zou het melden. 2 dagen later artikel in de brievenbus.

Snelle levering.

Fijn als een leverancier meedenkt zodat je niets vergeet bij de bestelling. Correcte en snelle levering.

Producten snel geleverd, goede webshop

Een zeer goede en volhoudende klanteservice

Bij problemen met een omvormer waarvan de instellingen niet werden vast gehouden, heeft Cunera van stralendgroen geen mogelijkheid ongemoeid gelaten voor een oplossing van mijn probleem. De communicatie was zeer bevredigend en kreeg overal respons op. Kortom zeer tevreden, ik raad dit bedrijf voor de volle 100% aan.

snelle levering , goede communicatie bezorgdienst

prima, panelen moet ik nog installeren

Makkelijk bestellen - snel leveren

Als doe-het-zelver om zonnepanelen op eigen erf te installeren heb je naast de zonnepanelen zelf, allerlei onderdelen nodig. En dan is het makkelijk om één vindplaats te hebben. Die zo ruim gesorteerd is dat ik tot nu toe alles heb kunnen vinden (en bestellen) wat ik nodig had.

Zeer goed dikke 10

Had mijn systeem bij ander bedrijf gekocht kreeg daar geen service. Ondanks dat werd ik wel geholpen bij stralend groen. Lang verhaal maar uit uiteindelijk hele systeem terug naar ander bedrijf. Zelfde dag alles besteld bij stralende groen binnen 4 dagen in huis. Perfect klantenservice en ondersteuning! Stralend groen complimenten

top service snelle levering

en goed advies

Goede prijzen en supersnelle levering

Wat een topzaak! Goede website met keurige prijzen. Ook de aftersales is perfect en komt overeen met wat ze beloven.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek