Heb u een vraag per mail gestuurd bij nieuwe levering maar nog geen antwoord . Er is een foute berekening gemaakt bij mij panelen prima maar om panelen te plaatsen was de bedoeling 6 naast elkaar helaas lukt dat niet dus twee moeten in de breedte. Heb nieuwe onderdelen besteld deze worden zaterdag geleverd kunnen Heb dus delen over kunnen die terug genomen worden was mijn vraag????

Een uitstekend bedrijf.

Bij het bestelen had in een opmerking geplaatst maar deze wet niet helemaal naar behoren uitgevoerd. Ik heb hier over contact opgenomen met het bedrijf en hadden over het hoofd dit gezien. Zij hebben zich netje verontschuldigd voor dit voorval en zouden dit intern bespreken voor toekomst. Ik het de excuses aanvaard.

Duidelijke en snelle antwoorden/hulp

Inmiddels als vaker wat besteld en iedere keer erg goed geholpen bij het kiezen en gebruiken van de producten.

Je wordt goed geholpen als je vragen hebt en de medewerker hebben er verstand van, als je een bestelling plaatst wordt het nog een keer nagekeken of het wel allemaal bij elkaar past wat je besteld . Super

Snel geholpen en weer top geregeld!

Er weer goed meegedacht en uitgewerkt wat ik nodig had. Dit was mn 3e bestelling en werd wederom top geholpen.

Goede begeleiding van koop tot installatie!

Het begeleiden van type paneel op beperkte ruimte tot en met de installatie op het dak en de meterkast. Men wist waar ze het overhadden ze hebben veel ervaring.

Hallo luitjes, Alweer n geweldige service, een snelle levering vd zonnepanelen. Wat wil je nog meer, alles goed geregeld. Heel veel succes met jullie bedrijf en hopelijk gaat snel de zon meer schijnen. Groetjes aan Rinus Liefs van Nico en Sandra van der Zwaag.

Snelle levering, alles prima

Had met spoed nog wat kabels nodig. Direct verstuurd, volgende dag geleverd. Top!!

Goede prijs en snel bezorgd.

Had een paar beugels besteld voor plaatsing van micro omvormers en die waren de volgende dag al binnen. Helemaal tevreden.

Snel en super service

Goede prijs, heldere communicatie, goed advies

Heldere configurator op de website, even kort contact voor een paar vragen. Geleverd in de gewenste week met duidelijke communicatie. Perfect.

Goed advies en levering volgens afspraak

Ik heb een paar keer advies nodig gehad voor het aansluiten en ingebruikneming van de installatie. Telkens professioneel en duidelijke uitleg waardoor ik snel weer verder kon.

best geregeld

Snel besteld, Snel geleverd genoeg informatie op de website. minder betalen was nog een ster erbij ':)

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect

vriendelijk, netjes en snelle reparatie na een klein defect

Top product

Prima en compleet product. Mijn zonnepaneel staat nu stevig met de beugel van stralendgroen op een platdak.

G9ede service en zeer goede ondersteuning

Zowel goede kennis van solar , batterijen, en instellingen daarvan, bij een vraag zeer deskundig geholpen.

Goed en compleet

Prettig geregeld

Vriendelijke

Bestelling word snel gedaan en verwerkt

Prima panelen voor een prima prijs

Ik heb zelf de panelen gehaald uit Westerbroek. Fijn geholpen bij het inladen. De panelen geven ook bij helder weer zonder zon een goede opbrengst. Ik ben zeer tevreden!

Snelle levering, goede prijs

Nav eerdere bestellingen weer bij stralengroen besteld. Afhandelinkg correct en vlot.

Alles perfect voorelkaar en snelle levering.

Goed geregeld.

UItstekend

Alles aanwezig, heb gekozen voor zelf ophalen.

Vlot en easy

de levering was zeer vlot en de plaatsing va de pannelen en omvormer heel easy . Ook de hands on filmpjes zijn zeer praktisch.

Bedrijfsgegevens

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.