Eenvoudig samen te stellen sets via de site. Staan klaar als je er niet uit komt, en prettige communicatie

Goede service en berijkbaarheid.

Het personeel is erg klantvriendelijk. Bijna iedereen aan de telefoon weet waar die het over heeft, en geeft dan ook duidelijke informatie die een gewone burger ook snapt Geen technische verhalen waar de meeste niks van snappen. Er was met de levering een klein foutje gemaakt ( een paar verkeerde panhaken zaten erbij)dit hebben ze snel en goed opgepakt en was met 2 werkdagen alweer opgelost. Verder zijn ze goed te bereiken per telefoon. Ik zou ze zo aanraden aan alle die nog intressen heeft op zonnepanelen aan te schaffen.

HENK-JAN

Snel duidelijk zonder poespas en aardige chauffeur.

Prettig meedenkend bedrijf

Erg goed geholpen door stralengroen met het uitzoeken van installatie

Transport kreeg pech, ze belden me en hebben toch nog op tijd geleverd. Top.

Komen de afspraken goed na

Goede keuze, goede prijs en komende afspraken na.

Alles netjes en correct geleverd.

Bij vragen reageren ze snel. Nu moeten wij het nog even installeren !!

Perfect geholpen en snel geleverd

Bestelling snel en correct geleverd. Fijne site met veel informatie en veel producten.

Goed service

Goed geholpen, de beste producten waren uitgezocht. Bezorging duidelijk aangegeven wanneer ze kwamen

Perfekt

snel, vriendelijk, goede service en kwaliteit Kommunikation is prima en vertrouwd

Alle material goed geleverd.

Alles mooi geleverd en ik kon makkelijk installeren.

Prima bedrijf, goedkoop, snelle levering en mooie produkten

Zeer tevreden, compleet, snel geleverd en concurerend.

Behulpzaam, scherpe prijzen.

Helaas was mijn omvormer niet op voorraad, later bleek zelfs uitverkocht. Nu een upgrade versie zonder bijbetaling ontvangen.

Goede service en mooie zonnepanelen

Een bestelling gedaan van 10 zonnepanelen van 440 wp inclusief hybride omvormer en montage materiaal. Zeer goed betaalbaar. Bij levering waren ze een paar montage rails vergeten, maar werd binnen een paar dagen netjes nageleverd.

Uitstekende webshop

Snel en correct geleverde wifi stick voor mijn growatt converter

Mooie vlotte levering

Het zonnepanelen panelen pakket (op maat) best vlot geleverd gekregen. Gisteren zelf geplaatst op het dak alleen even wat assistentie van de buurman gehad ,om de panelen te monteren. Want dat gaat wat handiger. Jammer genoeg was het zonnetje al onder toen ik alles gemonteerd en aangesloten had .

Snelle levering en goede prijs

Optimizers van tigo. Oppassen met info op de site, men geeft de indruk dat er maar 25% van een string mag voorzien worden van een tigo. Dit is enkel zo bij parallel strings dus niet bij gewone strings.

Als een onderdeel een zeer lange levertjes heeft geef dat op tijd aan.

Bijna alle onderdelen zijn netjes en op tijd bezorgd. Contacten met de leverancier zijn goed geregeld en de leverancier houdt zich aan de afspraken. Punt van kritiek is dat de levering van de omvormer enkele maanden heeft geduurd.

zoals altijd, klantgericht, accuraat en snel

Online bestellen verloopt eenvoudig en goed, bedrijf denkt mee, neemt contact met klant op in geval van twijfel en in geval van evt misverstand acteert Stralend Groen altijd in het belang van de klant (uiteraard in alle redelijkheid). Extra informatie op de website in de vorm van downloads en instructiefilmpjes is zeer bruikbaar. Betrouwbaar en klantgericht bedrijf. Aanrader!!

Deskundig en vriendelijk

Erg goede ervaring met Stralend Groen. Ik installeer zelf de panelen en voer ook het aansluit/installatiewerk uit. Ik twijfelde welke omvormer ik moest kiezen en stuurde een mail naar Stralend Groen. Per omgaande kreeg ik een goed gefundeerd antwoord en heb ik vervolgens de omvormer besteld. Mensen met verstand van zaken!

Komen afspraken na en de prijs is ook nog goed

3 jaar geleden ook spullen besteld bij Stralendgroen en de service is nog steeds even goed als toen. Betrouwbare partij.

overzichtelijke site.

snel levering en goed service

snel levering en goed service

Klantenservice met verstand van zaken

Goed geholpen, op al mijn vragen antwoord. Snelle levering ook naar Italie. Zeker hier bestellen!

Goed!

Vriendelijk, behulpzaam en snel. Grote voorraad