Fijn bedrijf om mee in zee te gaan.

Goede service, fijne medewerkers en vriendelijk. Ga zo door.

Prima, niets op aan te merken.

Mijn bestelling werd op de verwachte datum geleverd, zoals je eigenlijk van elke webshop wel mag verwachten. (Verder geen ervaring gehad met support of iets anders.)

Correcte uitvoering van de bestelling en goede service

Bestelling prima verlopen

Goede service,krijgt wat je besteld

Een hele nette website,waar je heel gemakkelijk een zonnepanelen pakket kan samenstellen met nette prijzen. Alle informatie staat er ook op,hoe je alles moet plaatsen en installeren.Ook alles netjes thuisbezorgd. Ik ben heel tevreden over,ook duidelijke communicatie via mail.

Zeer behulpzaam en service gericht.

Fijn geholpen door kundig personeel. Verkeerd bestelde stekker werd direct zonder kosten omgeruild . Super service.

Top bedrijf

Stralend groen is in alles goed advies levering en na het plaatsen ook nog eens geweldig met oplossingen als je het toch niet helemaal begrijpt.

Uitstekend bedrijf

Groot aanbod, goede prijzen en prima service

Supersnelle en accurate service

Verkeerde bezorg optie gekozen. Gemaild. Goede terugkoppeling gekregen en uiteindelijk was het ook nog eens binnen 24 uur binnen. Klasse.

Goed geadviseerd een geholpen

Goed geholpen met advies ls ik een vraag had Aardige mensen

Top geregeld en geleverd met een glimlach

Goede spullen, goed advies. Uiterst concurrerende prijzen.

Stralendgroen heeft stralendgroen medewerkers!,

Opeens gaf mijn omvormer aan dat er geen stroom meer geleverd werd. Het systeem heb ik in juni 2020 gekocht. Geen probleem voor Stralendgroen met een stralende groene lach hebben zij mij geholpen. Alle regigristers werden open getrokken. Uiteindelijk mocht ik, gratis, de omvormer opsturen. Deze hebben zij helemaal getest en weer, gratis, terug gestuurd. De mededeling was, de omvormer mankeerde helemaal niets. De omvormer weer geplaatst en alles werkte weer. En nu zit met een stralende lach.

De service van dit bedrijf heb ik in 66 jaar nog nooit ervaren. Zij hebben voor mij de zonnepanelen set samengesteld en via hun eigen bezorgdienst geleverd. Ik had de verkeerde lengte kabels besteld en toen heb ik met hun gebeld om de juiste lengte te bestellen en zij namen zelfs de te korte kabels terug. Ik heb enkele malen contact gehad met vragen en zij stonden gelijk voor mij klaar met een oplossing. Na montage heb ik de Electricien alles laten aansluiten en de knop om en werken. Ik beveel stralendgroen ten zeerste aan.

Keurig bedrijf met vriendelijke mensen en goede service

Ik wilde zelf 4 extra panelen plaatsen op het platte dak van mijn veranda. Ik heb telefonisch contact met hen opgenomen om te vragen wat ik dan allemaal nodig had. Ik werd uitgebreid te woord gestaan rn heb nog een mail ontvangen met het overzicht en de prijs. Na levering en installatie bleek ik een paar onderdelen teveel te hebben betaald en geleverd gekregen (door hun eigen berekening) en dat hebben ze keurig laten ophalen en het teveel betaalde weer teruggestort. Zeker een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Super geregeld , prima service

Alles supersnel geleverd Prima service

Accuraat en vriendelijk

Accuraat en heel vriendelijk

Erg behulpzaam en betaalbaar

Erg behulpzaam en betaalbaar

Vriendelijk te woord gestaan door ervaren medewerker

Uiterst tevreden met behandeling van een vraag tav mijn systeem door een ervaren medewerker

helemaal volgens opgave geleverd

Prima product geleverd

Niks op aan te merken

Fijne ervaring

Fijne website, helder en overzichtelijk. Communicatie is duidelijk en transparant, dus fijn. Oplossingen worden snel en klantgericht opgelost (fout was mijn kant).

goede communicatie en voorlichting en doen wat afgesproken is

we hebben voor twee woningen in de familie totaal 15 panelen en 2 omvormers besteld en zelf geinstalleerd . Tot op heden werkt alles prima ! . De voorbeelden op de site geven voldoende instructies hoe je eea moet aanpakken.

Erg goed

Alles goed geregeld en duidelijk. Komen afspraken na

Bij stralendgroen zijn ze meedenkend en vriendelijk. Perfect geholpen, ook met mijn extra vragen etc. Top!

Heel mooi en goede prijs en goede service wat wil je nog meer!

Fijne service

Goeie prijs kwaliteit en after sales

Stralend groen geeft je een perfect advies bij aankoop. Kijkt je bestelling na en geeft je advies als ze over iets twijfelen aan je bestelling. Ook de after sales is pefect!

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek