Goed en deskundig

Al een aantal keer spullen besteld, site maakt het makkelijk om spullen te bestellen. Wanneer er extra vragen waren, werd ik deskundig geholpen. Zou hier zeker weer bestellen.

Uitstekende pre- en aftersales

Via de configurator op de website precies de goede set panelen met toebehoren weten te bestellen. Installatie wees redelijk voor zich. Toen ik de datalogger niet online kreeg, ben ik goed geholpen via de mail en hebben ze uiteindelijk een vervangend exemplaar toegestuurd. Top shop!

Goede producten van een betrouwbare leverancier

Met behulp van de duidelijke uitleg via de website is het installeren van zonnepanelen erg eenvoudig en wat belangrijk is: het past allemaal.

Wat een top bedrijf je wordt van goede adviezen voorzien en heel goed geholpen met wat er voor jou mogelijk is

Super snelle hulp

Alle vragen die ik stel worden correct beantwoord

De service is heel goed altijd bereikbaar en behulpzaam.

Top organisatie, zelfs als ze het druk hebben

Al meerdere keren besteld bij stralendgroen. De meest recente keer had ik een verkeerd onderdeel besteld, en deze kon ik ook na de return-periode van 14 dagen nog prima retourneren. Binnen een week stond het geld op mn rekening en kon ik een ander onderdeel bestellen. Echt een topper!

Altijd erg hulpvaardig en vriendelijk

Ik had een vraag en heb gebeld met Stralendgroen. Ik ben vriendelijke en goed geholpen. Eigenlijk zoals altijd!

Perfecte service goede kwaliteit!!

Perfecte service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. De chauffeur (henk) is een topper!!

Wij zijn op de zaak geweest en Rinus heeft alles uitgelegd. Het was zeer duidelijk en informatief. Rinus heeft alles besteld en binnen 3 dagen kregen wij alles geleverd. Echt top !!!!!

Ben zeer tevreden snelle afhandeling en goede levering!

Goed te bereiken Snelle afhandeling Prettige site Mooie prijs

Perfect!

Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Bestelling klopt.

Snelle levering tegen goede prijzen

Met goed advies de juiste onderdelen besteld voor goede prijzen. Leveringen zeer snel.

Dit is een bedrijf dat alles tot in de puntjes regelen Top communicatie, begeleiding, advies in een woord fantastisch!

Prima materiaal

Goede kabels besteld en hier per meter leverbaar en binnen 24 uur geleverd. Top.

Perfect!

In 1 woord perfect! Goede services,

perfecte afhandeling voor een goede prijs

correct geholpen met vragen en als bonus extra advies. levering zeer netjes en snel.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit

De geleverde zonnepanelen en Growatt omvormer presteren boven verwachting. De wifi dongle van van de omvormer wilde niet met mijn wifi verbinden en is zonder problemen vervangen door een LAN dongle.

Uitstekende ervaring met het hele concept van Stralend Groen.

Het concept van Stralend Groen is goed doordacht; een duidelijke webshop met alle mogelijke keuzes waarbij je langs alle benodigde materialen wordt geleid en je keuze kunt maken voor je totale zonnepanelen installatie. Bij vragen krijg je deskundig en vriendelijk advies. Als senior Elektrotechnicus, zonder ervaring in deze branche, mag de installatie met alle beschikbare informatie geen problemen opleveren.

Super bedrijf

Klantvriendelijk snelle levering en denken met je mee.

Denken met je mee en zijn betrokken

Op aanraden van een vriend gekozen voor Stralendgroen. De handige configurator zorgde er voor dat we de hele set simpel konden samenstellen. Vervolgens er nog een mail achteraan gestuurd om te vragen of ze de bestelling voor de zekerheid nog even konden checken. Binnen een half uur kreeg ik al een reactie met nog wat goede tips. Ook met de aflevering werd er mee gedacht en dit verliep ook allemaal goed, de levering was compleet, overzichtelijk ingepakt en er zaten zelfs wat bitjes bij om de boel te monteren. Omdat ik mijn order had laten checken en een legplan had gestuurd, kreeg ik ook nog een uitwerking hoe veel ballast in iedere ballast bak moest. Al met al ben ik heel tevreden hoe dit is verlopen.

Geweldige service en vertrouwen.

Zonder problemen onderdeel omgeruild. Ik had een verkeerde stekker besteld deze werd zonder enig probleem kostenloos omgeruild met het vertrouwen dat ik de oude terug zou sturen. Bij de nieuwe stekker zat keurig een verzendetiket voor de retour. Ook het geduld en kennis waarmee deze mensen je te woord staan is bijzonder . Complimenten.

Nette en snelle bezorging Top

Goede bezorging tegen een zeer redelijke prijs

Compleet en op tijd geleverd en mijn vragen werden correct beantwoord, duidelijk uitleg bijgeleverd.

Bedrijfsgegevens

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.