Keurig, compleet, snel en met de juiste uitleg en natuurIJk scherp geprijsd!

Ik heb een set van 14 glas/glas panelen gekocht echter moet dit verdeeld worden over een plat en een hellend dak. Na kort heen en weer gemail binnen 3 dagen de complete handel keurig thuis bezorgd. Ik zal bij uitbreiding van mijn set zeker deze leverancier niet over slaan. Voor de doe-het-zelver, als ik, is alle nodige informatie op de site te vinden en vaak ook nog met duidelijke filmpjes. Super!!

Snelle en vriendelijke service na eenvoudige bestelling.

Ik had nog wat vragen over een omvormer. Ben uitstekend geholpen met alle vragen die ik had en inmiddels draait de nieuwe omvormer als een zonnetje!

Goede kwaliteit materialen.

Prima geregeld bij stralendgroen

Een bedrijf dat meedenkt, en medewerkers die meedenkt en weten waar het overgaat en goed helpen, met de juiste informatie

Zeer goede communicatie.

Wij hadden niet het juiste besteld. Direct werd contact met ons opgenomen en de bestelling werd aangepast.

Perfect geholpen

Goede ondersteuning/advies via e-mail en telefoon. Bestelling mooi op tijd, Perfect geregeld met hun eigen vervoer. Live tracking laat je zien waar ze zijn en wanneer je de spullen kan verwachten, tevens nog netjes 30 min. vtv gebeld met levermoment. Heel goed geholpen, spullen zijn naar wens. Installatie moet ik nog uitvoeren, voorjaar 2024, maar heb er alle vertrouwen in.

Gevonden op internet, contact gezocht bestelling geplaatst,snel geleverd,en ook nog contant kunnen betalen ,voor mij een zeer goede ervaringDus een aanrader

Goede webshop

Betrouwbaar en heb je vragen kan je daar ook mee te recht

Alles netjes en correct afgehandeld.

Zeer tevreden.

Bestelling de volgende dag al ontvangen en toen het installeren niet direct lukte kreeg ik via de mail nog een paar adviezen! Top!

Al vaak besteld, snel geleverd en goede service

Goede snelle service en reactie op vragen. Grote of kleine bestellingen snel geleverd. Ik ben zeer tevreden

Prima betrouwbare partner

Goede prijs snel geleverd Goede webshop

Zoals het hoort

De spullen zijn netjes geleverd zoals je mag verwachten.

Goede en snelle levering

Dit bedrijf heeft alles goed voor elkaar. Zeer tevreden.

goeie snelle service, vertrouwd gevoel

binnen een week binnen goeie service. chauffeur belt een half uur voor aanvang.

zeer goede firma

deskundig ook altijd de instructiefilmpjes van stralend groen

snel en compleet geleverd.

na veel wikken en wegen besloten een set van 20 panelen te bestellen. De online generator bepaalt precies wat je allemaal nodig hebt aan bevestigingsmaterialen. De levering ging ook keurig. De panelen stonden rechtop in een meubelbak bestelbus met laadklep. De handige chauffeur kon achterwaarts onze smalle inrit oprijden en samen hebben we de panelen gelost. Op een app van de vervoerder kun je het transport op de meter naukeurig volgen.

Zeer zorgvuldig transport van de zonnepanelen

Snel en betrouwbaar transport. Zonnepanelen waren met veel aandacht, ter voorkoming van beschadegingen, in de vrachtwagen geplaatst/vastgezet.

X

X

Super.

Goede adviezen en hulp bij uitzoeken wat je nodig hebt. Denken met je mee

Goede hulp snelle levering

Als je een ouder setje panelen wilt verplaatsen en de nieuwe opende oude plek wil neerleggen, past dat uiteraard niet in de standaard configurator. Een en ander geselecteerd en de bedoeling aangegeven. Correcte offerte ontvangen, dat wat ikzelf vergeten was aangegeven en na correctie in een paar dagen in huis.

Goede ervaringen

Goede service en snelle afhandeling van onze bestelling

Prima advies en betrouwbare levering

Via de heel goede website een zonnepanelen installatie kunnen samenstellen, ondersteund met vriendelijk en kundig telefonisch advies. De bestelling werd goed gecontroleerd. Daarna nette en betrouwbare levering. Een enkel ontbrekend klemmetje werd de volgende dag gratis nageleverd. Nu nog even wachten op goed weer om de panelen te kunnen plaatsen. Ik neem aan dat alles goed gaat werken! Bedrijf zeer aan te bevelen!

Optimizers besteld, prijs oke en vlot geleverd. Volgende bestelling (panelen) zit al in winkelmandje.

Top alles goed geregeld

Super bedrijf word netjes geholpen en transport is ook goed en niet duur

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.