heel goede service

goede producten en service

Betrouwbaar en professioneel

Super goeie service, dit is een zeer betrouwbaar en professioneel bedrijf.

Zeer tevreden.

Panelen en wat accessoires besteld. Nette prijs, goede informatie en vlot geleverd.

Prima bedrijf. Goed contact.

Bestelling lag keurig klaar bij afhalen . Goed geholpen.

Snelle correcte levering

Vriendelijk personeel. Prima prijs/kwaliteit verhouding.

Goede communicatie

We zijn goed geholpen en steeds snel beantwoord op vragen, ook een item wat we zelf waren vergeten te bestellen kon bijgevoegd worden. Chauffeur netjes en behulpzaam Keurig bedrijf!!

Zeer goede service en advies. Na het bestellen wordt je goed op de hoogte gehouden. Snelle levering

snel geregeld

top voor elkaar

Goede service, scherpe prijzen

Blij met mijn Growatt omvormer voor een goede prijs. Ik kreeg weliswaar een groter omvormer dan besteld, maar dit werd snel weer rechtgezet waardoor ik een dag later de juiste had. Stralend Groen is goed bereikbaar en er wordt pro-actief meegedacht en opgelost.

onderdelen besteld en volgende dag in huis

Snelle correcte bezorging

Toppie

Goede en snelle levering van goed materiaal

Goede en snelle levering van goed materiaal. Enkele onderdelen niet genoeg geleverd. Na een telefoontje snel nageleverd.

Zeer goed geholpen

Via de website duidelijk uitleg. Alles voorradig voor de installatie van een eigen zonnesysteem. Afspraken worden goed nagekomen en alles wordt netjes geleverd.

Goede logistiek, goede panelen

Professioneel bedrijf

Nette levering en heldere communicatie

Correcte service

Zelf iets verkeerd besteld, keurig opgelost.

Geen opmerkingen, werd snel en gericht geholpen

Ik kreeg vrij snel antwoord op mijn vragen en dat heeft mij vrij snel doen besluiten om hier de aankoop van een volledige set te doen. Ook bij het afhalen werd fijn en goed geholpen, wat mij betreft zeker aan te raden.

snelle goede service

goed goed

Goed product en correcte levering!

++++

Oprechte klantenservice

1.5 jaar geleden hebben wij een complete set aangeschaft. Na al deze tijd is er een onderdeel welke niet 100% correct was. Na het contact opnemen met Stralend Groen is er gezocht naar het onderdeel wat niet ok was, een oplossing bedacht en vanuit service opgelost. Dit allemaal in een erg kort tijdsbestek, mocht ik ooit nog iets nodig hebben of mensen om mij heen dan weet ik wel waar het vandaan komt!

Prima producten voor een hele scherpe prijs

Jinko 450 Wp panelen voor een prima prijs gekocht. Later nog een PV verdeler, dan hoef ik geen kabel naar zolder te trekken. Snelle levering. Montage was even wat werk, maar de panelen staan nu lekker te werken.

Scherpe prijzen, vriendelijke medewerkers en snel geleverd! Zeker een aanrader dus.

Snelle levering!

Maandagavond 6 panelen besteld die woensdag al werden geleverd, top!

Perfecte service

Goed bereikbaar

snel geleverd, goede prijs,

Een 2e Growatt SPF 5000 ES besteld en die was binnen een week hier in Frankrijk, voor een goede prijs en ook het transport was zeker niet te duur. Eerdere contacten met Stralengroen waren ook zeer positief. Klant is koning !!

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek