HENK-JAN

Snel duidelijk zonder poespas en aardige chauffeur.

Prettig meedenkend bedrijf

Erg goed geholpen door stralengroen met het uitzoeken van installatie

Perfect geholpen en snel geleverd

Bestelling snel en correct geleverd. Fijne site met veel informatie en veel producten.

Goed service

Goed geholpen, de beste producten waren uitgezocht. Bezorging duidelijk aangegeven wanneer ze kwamen

Perfekt

snel, vriendelijk, goede service en kwaliteit Kommunikation is prima en vertrouwd

Behulpzaam, scherpe prijzen.

Helaas was mijn omvormer niet op voorraad, later bleek zelfs uitverkocht. Nu een upgrade versie zonder bijbetaling ontvangen.

Uitstekende webshop

Snel en correct geleverde wifi stick voor mijn growatt converter

Snelle levering en goede prijs

Optimizers van tigo. Oppassen met info op de site, men geeft de indruk dat er maar 25% van een string mag voorzien worden van een tigo. Dit is enkel zo bij parallel strings dus niet bij gewone strings.

zoals altijd, klantgericht, accuraat en snel

Online bestellen verloopt eenvoudig en goed, bedrijf denkt mee, neemt contact met klant op in geval van twijfel en in geval van evt misverstand acteert Stralend Groen altijd in het belang van de klant (uiteraard in alle redelijkheid). Extra informatie op de website in de vorm van downloads en instructiefilmpjes is zeer bruikbaar. Betrouwbaar en klantgericht bedrijf. Aanrader!!

Deskundig en vriendelijk

Erg goede ervaring met Stralend Groen. Ik installeer zelf de panelen en voer ook het aansluit/installatiewerk uit. Ik twijfelde welke omvormer ik moest kiezen en stuurde een mail naar Stralend Groen. Per omgaande kreeg ik een goed gefundeerd antwoord en heb ik vervolgens de omvormer besteld. Mensen met verstand van zaken!

Komen afspraken na en de prijs is ook nog goed

3 jaar geleden ook spullen besteld bij Stralendgroen en de service is nog steeds even goed als toen. Betrouwbare partij.

Klantenservice met verstand van zaken

Goed geholpen, op al mijn vragen antwoord. Snelle levering ook naar Italie. Zeker hier bestellen!

Purchase of solar panels

I have had a great experience with Stralendgroen. We did encounter one hardware-related problem which was resolved very fast and without a hassle. Thank you so much.

Overzichtelijk, makkelijk, goed afgerond

Makkelijk bestellen, rekening houden met wensen klant. Goed bezorgt, Busje was alleen niet stralend groen maar wit, maar je kunt niet alles hebben.

Bon matériel et expédition rapide je recommande.

Heel vriendelijk, bestelling/levering aangepast zonder probleem

Alles korrekt afgeleverd en op de gevraagde tijd. Overleg over de bestelling was vriendelijk en netjes afgehandeld.

Super quick delivery

Very good product, delivered next day. Brilliant!

Snel geleverde goederen

goede communicatie en prijs

Prettige communicatie en snelle aanpassingen wanneer nodig. Ook levertijd en de afstemming hierover waren keurig geregeld.

Great experience

Great product offering and quick delivery.

heel goed

snel gelevert supper

Lastige situatie helemaal opgelost

Ik apprecieer enorm de hulp die ik kreeg van de mensen bij stralendgroen, ze hebben een ingewikkeld probleem opgelost gekregen en nu werkt alles hier zoals het hoort. Top!!

goede snelle service

top