Goed!

Vriendelijk, behulpzaam en snel. Grote voorraad

Een tevreden klant

Alles is naar wens verlopen zowel het telefonisch contact als ook de verzending.

Purchase of solar panels

I have had a great experience with Stralendgroen. We did encounter one hardware-related problem which was resolved very fast and without a hassle. Thank you so much.

Overzichtelijk, makkelijk, goed afgerond

Makkelijk bestellen, rekening houden met wensen klant. Goed bezorgt, Busje was alleen niet stralend groen maar wit, maar je kunt niet alles hebben.

Scherpe prijs voor panelen en vlotte levering

Panelen werden voor een scherpe prijs aangeboden. Scheelde soms een paar tientjes vergeleken met andere sites. Levering was na 5 werkdagen. Panelen werden los dus niet op een pallet geleverd. Voor mij geen probleem. Micro inverters en montage materiaal heb ik ergens anders gekocht omdat stralendgroen deze types niet verkocht.

Bon matériel et expédition rapide je recommande.

Heel vriendelijk, bestelling/levering aangepast zonder probleem

Alles korrekt afgeleverd en op de gevraagde tijd. Overleg over de bestelling was vriendelijk en netjes afgehandeld.

Super quick delivery

Very good product, delivered next day. Brilliant!

Super snel geleverd

De enphase materialen waren eenvoudig op de website te bestellen. Tevens werden ze supersnel geleverd. De prijs was redelijk. Alleen hoe het ingepakt was beviel mij helemaal niet. Als er ruw met de doos omgegaan wordt heb je schade. Gelukkig is alles goed aangekomen.

Snel geleverde goederen

Prima geholpen.

Prima vooroverleg, vervolgens goed georganiseerde levering.

top

snelle verwerking:)

goede communicatie en prijs

Prettige communicatie en snelle aanpassingen wanneer nodig. Ook levertijd en de afstemming hierover waren keurig geregeld.

Great experience

Great product offering and quick delivery.

heel goed

snel gelevert supper

Lastige situatie helemaal opgelost

Ik apprecieer enorm de hulp die ik kreeg van de mensen bij stralendgroen, ze hebben een ingewikkeld probleem opgelost gekregen en nu werkt alles hier zoals het hoort. Top!!

Goed gedetailleerde factuur, fijne hulp

Prettige chauffeurs, heel behulpzaam en rustig

goede snelle service

top

Netjes en vlot geleverd

correte levering

goede service

Probleemloze levering

Makkelijk te bestellen, en netjes geleverd. Levering duurde wel paar dagen langer dan op de site beloofd was.

Super prijs en perfecte service

Super prijs en perfecte service

Alles klopt

Duidelijke website Super snelle levering

Klantgericht, behulpzaam met advies.

Stralendgroen staat klaar voor haar klanten. Geeft snel en goed advies. Weet waar ze het over hebben. Vele product video's gepresenteerd door een dame in de techniek, ik vind dat fantastisch. Jammer alleen dat ze geen AP systemen microomvormers leveren anders had ik er al wel een totaalpakket zonnepanelen besteld.

Goede, snelle en vriendelijke service!

Goede en snelle service!