De service is heel goed altijd bereikbaar en behulpzaam.

Top organisatie, zelfs als ze het druk hebben

Al meerdere keren besteld bij stralendgroen. De meest recente keer had ik een verkeerd onderdeel besteld, en deze kon ik ook na de return-periode van 14 dagen nog prima retourneren. Binnen een week stond het geld op mn rekening en kon ik een ander onderdeel bestellen. Echt een topper!

Altijd erg hulpvaardig en vriendelijk

Ik had een vraag en heb gebeld met Stralendgroen. Ik ben vriendelijke en goed geholpen. Eigenlijk zoals altijd!

Perfecte service goede kwaliteit!!

Perfecte service en een goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer vriendelijk personeel. De chauffeur (henk) is een topper!!

Prima bedrijf snelle levering.

Ook na bestelling , kan je ze altijd bellen voor vragen en je wordt altijd geholpen. Top.

Wij zijn op de zaak geweest en Rinus heeft alles uitgelegd. Het was zeer duidelijk en informatief. Rinus heeft alles besteld en binnen 3 dagen kregen wij alles geleverd. Echt top !!!!!

Ben zeer tevreden snelle afhandeling en goede levering!

Goede duidelijke website

Ook telefonisch goed bereikbaar voor vragen over installatie of andere vragen

Goed te bereiken Snelle afhandeling Prettige site Mooie prijs

heldere info en snel geleverd

De dame aan de telefoon heeft haar kennis paraat. Ik twijfelde tussen 2 omvormers.

Perfect!

Snelle levering en vriendelijke chauffeur. Bestelling klopt.

Snelle levering tegen goede prijzen

Met goed advies de juiste onderdelen besteld voor goede prijzen. Leveringen zeer snel.

Redelijk

In eerste instantie een onvriendelijke mevrouw aan de telefoon die niet wilde luisteren naar een uitleg mijnerzijds. Wilde ook de nabestelling niet opnemen "er zijn nog meer wachtende aan de lijn" Uiteindelijk opnieuw online besteld, levering is goed uitgevoerd.

Ben heel goed geholpen niets was te veel en er werd de tijd voor je genomen.

zal iedereen stralengroen aanraden heb het ook al gedaan

Snelle levering goed voor elkaar

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top

ze hebben de zaakjes goed voor elkaar. top. bij kleine problemen, direct opgelost

Dit is een bedrijf dat alles tot in de puntjes regelen Top communicatie, begeleiding, advies in een woord fantastisch!

Prima materiaal

Goede kabels besteld en hier per meter leverbaar en binnen 24 uur geleverd. Top.

Perfect!

In 1 woord perfect! Goede services,

perfecte afhandeling voor een goede prijs

correct geholpen met vragen en als bonus extra advies. levering zeer netjes en snel.

Zeer behulpzaam en goede kwaliteit

De geleverde zonnepanelen en Growatt omvormer presteren boven verwachting. De wifi dongle van van de omvormer wilde niet met mijn wifi verbinden en is zonder problemen vervangen door een LAN dongle.

Producten netjes op tijd geleverd

Teveelde betaald bedrag tot nu toe niet terug ontvangen. Terwijl drie weken geleden gevraagd werd naar mijn iban nummer om het teveel betaalde bedrag terug te storten, jammer. De geleverde producten zijn uitstekend, met vriendelijke groet, Bram de Haan

Uitstekende ervaring met het hele concept van Stralend Groen.

Het concept van Stralend Groen is goed doordacht; een duidelijke webshop met alle mogelijke keuzes waarbij je langs alle benodigde materialen wordt geleid en je keuze kunt maken voor je totale zonnepanelen installatie. Bij vragen krijg je deskundig en vriendelijk advies. Als senior Elektrotechnicus, zonder ervaring in deze branche, mag de installatie met alle beschikbare informatie geen problemen opleveren.

Super bedrijf

Klantvriendelijk snelle levering en denken met je mee.

Duidelijke en overzichtelijke website en goede support

Voor het zelf plaatsen van een aantal zonnepanelen heb ik bij Stralendggroen mijn bestelling geplaatst. Naast de support via de chat hebben de vriendelijke mensen van Stralendgroen mij ook telefonisch en via mail erg goed geholpen. Daarnaast is het prettig dat je hele sets, inclusief bekabeling en materiaal, kan bestellen tegen een goede prijs.

Bedrijfsgegevens

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek

[email protected]

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.