Top geregeld en geleverd met een glimlach

Goede spullen, goed advies. Uiterst concurrerende prijzen.

Slecht

Kreeg een mail na een aantal maanden dat er factuur nog open staat in de €20,-... dat klopt natuurlijk niet gezien zij geen producten meegeven zonder betaling. Ze bleef via de mail aandringen om het te betalen waarop ik een aantal keer heb geregeerd dat het niet klopt. Uiteindelijk is ze gestopt met mailen. zorg dat je altijd een betaal bewijs meeneemt

Stralendgroen heeft stralendgroen medewerkers!,

Opeens gaf mijn omvormer aan dat er geen stroom meer geleverd werd. Het systeem heb ik in juni 2020 gekocht. Geen probleem voor Stralendgroen met een stralende groene lach hebben zij mij geholpen. Alle regigristers werden open getrokken. Uiteindelijk mocht ik, gratis, de omvormer opsturen. Deze hebben zij helemaal getest en weer, gratis, terug gestuurd. De mededeling was, de omvormer mankeerde helemaal niets. De omvormer weer geplaatst en alles werkte weer. En nu zit met een stralende lach.

snelle levering , duidelijke site . een aanrader voor iedereen

De service van dit bedrijf heb ik in 66 jaar nog nooit ervaren. Zij hebben voor mij de zonnepanelen set samengesteld en via hun eigen bezorgdienst geleverd. Ik had de verkeerde lengte kabels besteld en toen heb ik met hun gebeld om de juiste lengte te bestellen en zij namen zelfs de te korte kabels terug. Ik heb enkele malen contact gehad met vragen en zij stonden gelijk voor mij klaar met een oplossing. Na montage heb ik de Electricien alles laten aansluiten en de knop om en werken. Ik beveel stralendgroen ten zeerste aan.

Bestelling en levering zijn makkelijk en volgens afspraak.

Bijna alles is goed gegaan behalve de fout gemonteerde stekkers op de extra kabels. Kost veel tijd en frustratie waarom de installatie niet wil inschakelen. Na veel zoekwerk en diverse keren het dak op toch nog goed gekomen.

Keurig bedrijf met vriendelijke mensen en goede service

Ik wilde zelf 4 extra panelen plaatsen op het platte dak van mijn veranda. Ik heb telefonisch contact met hen opgenomen om te vragen wat ik dan allemaal nodig had. Ik werd uitgebreid te woord gestaan rn heb nog een mail ontvangen met het overzicht en de prijs. Na levering en installatie bleek ik een paar onderdelen teveel te hebben betaald en geleverd gekregen (door hun eigen berekening) en dat hebben ze keurig laten ophalen en het teveel betaalde weer teruggestort. Zeker een aanrader om met dit bedrijf zaken te doen.

Super geregeld , prima service

Alles supersnel geleverd Prima service

Accuraat en vriendelijk

Accuraat en heel vriendelijk

Erg behulpzaam en betaalbaar

Erg behulpzaam en betaalbaar

Ivm problemen met de huidige opstelling, Stralendgroen om hulp gevraagd. Uiteindelijk Nieuwe omvormer geïnstalleerd en systeem werkt feilloos.

Klantvriendelijk.

Was met spoed iets nodig

Naar stralend groen toe gereden. Ter plekke besteld. En de onderdelen werden gelijk voor mij klaar gemaakt, zodat ik gelijk alles mee kon nemen

Goede service en duidelijk verhaal

Het omzetten van de offerte naar een bestemming was alleen telefonische mogelijk. Maar hij werd wil gelijk gecontroleerd.

Vriendelijk te woord gestaan door ervaren medewerker

Uiterst tevreden met behandeling van een vraag tav mijn systeem door een ervaren medewerker

helemaal volgens opgave geleverd

Prima product geleverd

Gewoon wat besteld en dat is geleverd. Verder niets bijzonders

Niks op aan te merken

Spullen waren netjes geleverd.

hallo jammer dat er geen Nederlandse beschrijving bij zit. heb wel filmpje gezien voor het aansluiten maar hoe ik hem op de WiFi kan zetten kan ik nergens vinden mvg patrick van den berg

Er wordt meegedacht

Door vragen te stellen kom je uiteindelijk bij dat uit wat bij je wensen past. Ze adviseren op de de juiste manier.

Slecht advies, geen oplossing achteraf

Ik heb vooraf om advies gevraagd voor een passende omvormer. Ze hebben mij een omvormer met lagere capaciteit geadviseerd, hierdoor mis ik een gedeelte van het rendement. Achteraf hebben ze niet meegedacht aan een oplossing.

Fijne ervaring

Fijne website, helder en overzichtelijk. Communicatie is duidelijk en transparant, dus fijn. Oplossingen worden snel en klantgericht opgelost (fout was mijn kant).

goede communicatie en voorlichting en doen wat afgesproken is

we hebben voor twee woningen in de familie totaal 15 panelen en 2 omvormers besteld en zelf geinstalleerd . Tot op heden werkt alles prima ! . De voorbeelden op de site geven voldoende instructies hoe je eea moet aanpakken.

Erg goed

Alles goed geregeld en duidelijk. Komen afspraken na

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek