Perfecte service!

Denken mee, advies op maat en vooral het gemak van bestellen. Echt blij mee!

serieus scherp

Goed geholpen,Top!

Website is niet 100% helder vwb bestellen kakabeltjes. Maar achteraf goed geholpen en teveel betaalde meteen teruggestort. Ik ben zeer tevreden

Vakkundig,empathisch,vriendelijk behulpzaam

Ik ben heel tevreden ,goede kwaliteit,denken mee,helpen waar ze kunnen .Door een ongeluk kon ik niet gelijk alles monteren ,waardoor ik te laat achterkwam dat ik verkeerde onderdelen had besteld,alsnog hebben ze mij geholpen . Dames en heren ontzettend bedankt

Na afspraak stond alles klaar prima . Een puntje van aandacht. Ik vond de locatie van jullie pand ook als het verbouwd is een beetje achteraf en niet wat mij direct zou bevredigen .een auto handelaar aan’t begin van de straat met vreemde figuren uit alle Oostbloklanden . Zorg dat je met al die dure spullen goed beschermd ben. Verder wens ik jullie een uitbouw van jullie bedrijf tot iets moois . En ben blij dat ik daar een bijdrage aan meegeleverd heb .

Alles netjes en snel bezorgd

Probleemloze bestelling!

Verkeerd aantal Q-cables ontvangen, echter zonder probleem retour en het juiste aantal geleverd.

Hebben veel ervaring, geven erg goed advies en service

Eerste paneel-en bedradings layout was als 1 fase uitgelegd. Had nog enige vragen hierover en gaande de gesprekken werd er een herziening van het ontwerp voorgesteld naar een 3 fase layout. Het nieuwe ontwerp is daarmee beter toekomst bestendig. Ook de support bij de afhandeling t.b.v. het btw vrij kopen als erg prettig ervaren. Accurate levering binnen korte periode.

Goede service, betrokken , snel, en vakkundig

Alles volgens afspraak

Snel en compleet geleverd

Gebruiksvriendelijk bestellen

Inmiddels naar alle tevredenheid mijn tweede pakket besteld. +Voldoet aan verwachting. +Goede service. +Snelle levering +Duidelijke instructies

Alles naar belofte

Snel en goed.

Alle materialen keurig geleverd, zoals ik het eigenlijk altijd al heb ervaren.

super

bestelling geplaatst feedback gekregen over de bestelde onderdelen . levering was prima alsook de chauffeur respect voor de stukken alles netjes ingepakt... montage verliep zoals geplant enkel het goed weer vertraging op...

Fantastisch geholpen

Stralend groen heeft een erg overzichtelijke site waar je zelf , ook al ben je leek op het gebied van zonnepanelen je complete set kunt samenstellen. Van alle componenten is heldere documentatie aanwezig. Kom je er niet uit dan kun je ze makkelijk bereiken en nemen ze de tijd voor je om advies te geven. Na je bestelling kijken/rekenen ze die nog even goed door zodat je er op kan vertrouwen dat je een goede set hebt aangeschaft. Ze voeren de betere merken voor een concurrerende prijs. De levering is erg snel en doen ze zelf met vriendelijk personeel

Plus que parfait!

Matériel conforme, délais de livraison respecté et prix très intéressants. Bien moins cher qu'en Belgique voilà pourquoi j'ai commandé chez vous. Un mail la veille pour dire la tranche d'heure de livraison (entre 9h15 et 11h15). Votre livreur aurait du me téléphoner 30 minutes avant d'arriver mais il a eu des soucis de réseau. Voilà pourquoi je n'en tiens pas rigueur. Nous sommes arrivés 10 minutes plus tard. Livreur très agréable. Remettez-lui mes remerciements et dites lui que nous sommes désolé lors de son départ.

Meedenkend en professioneel

To the point

Meedenkend en hulpvaardig

Denken goed mee met de klant. Ik heb uiteindelijk enkel mijn panelen hier besteld en ze waren perfect geleverd.

Goede producten en advies voor een goede prijs

Tot nu toe prima geregeld.

Mail, telefonisch en per chat keurig geregeld en geholpen. Als de levering ook goed gaat beveel ik u aan bij anderen. De site is trouwens heel goed te doorlopen. Vr Gr Bert

Super service voor de beste prijs.

Ik ben zeer goed geholpen. Het scheelde mij de helft aan kosten.

Goede service, nette prijs zonnepanelen

Tijdens de aflevering van de zonnepanelen werden per ongeluk verkeerde panelen geleverd. Dit werd snel gecorrigeerd zonder dat het overlast gaf. Bezorging gebeurde op tijd en op een nette manier. Aan te bevelen!

Een enkele installatie aangekocht en tot nu toe top ! service

Bedrijf waarmee het plezierig werken is. Indien de service zo blijft volgens er zeker nog installaties

Het was allemaal goed geregeld

Snel geleverd super voor mekaar

Eenvoudig en perfect geregeld.

Goed georganiseerd en super eenvoudig om een set samen te stellen. Contact verloopt ook goed en afspraken worden nagekomen. Fijn als je iets besteld en geleverd krijgt zonder gedoe.

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.