Top Plek voor iedereen die solar zoekt

Vriendelijk personeel, alles makkelijk geregeld en opgehaald.

Bestelling perfect en snel geleverd

Mijn bestelling van 4 solarkabels (incl connectoren) met lengtes tot 25 meter is de volgende dag al geleverd en alles was perfect in orde.

Levering en het meedenken over de benodigde spullen was weer perfect

Voor de tweede keer een set geplaatst via Stralendgroen op mijn nieuwe huis en de levering en het meedenken over de benodigde spullen was ook deze keer perfect. 1 ding zat niet bij de bestelling, maar na een simpel belletje werd deze de volgende dag geleverd. Dit was een plaatsing op een plat dak, dat kan echt iedereen wel zelf, kabels worden met stekkers er aan afgeleverd, dus het is allemaal plug en play. Omdat de stekkers er al aan zitten alles wel verwerken in wat dikkere buizen, 40 mm rioolbuizen voldoen prima Hooguit iemand regelen voor de groep in de meterkast als je dat spannend vind, de rest kun je allemaal prima zelf. Zou jullie aan iedereen aanbevelen

Zeer goede service en kwaliteit

aanrader !

Erg goede ervaring

Netjes en snel verstuurd. Door een fout aan mijn kant heb ik een deel retour moeten sturen Dit is prima gegaan. Fijn dat een bedrijf zo coulant is en helpt.

Zeergoed

Je hebt hier met een zeer professionele bedrijf te maken die kennis van zaken heeft en goed met de klant mee denkt. Uitstekende service.

Weer snelle service

Snelle goede service

Prima webshop, een aanrader.

Goede artikelen tegen een gunstige prijs. Stralend Groen is een betrouwbare webshop.

Ontzettend veel informatie die erg toegankelijk is gemaakt

Voor iemand die zelf zijn installatie wil doen kan het niet beter!

Geweldige bedrijf en Personeel

Had bij Stralendgroen connectors besteld voor de SMA omvormer werd telefonisch en via de chat keurig netjes geholpen, Heb mijn bestelling opgehaald en werd bij aankomst door een heel aardig dame die liet weten dat inderdaad de bestelling klaar lag en verwees ons na de ophaalpunt. Daar stond een jonge man met de bestelling ons op te wachten. Ik had ook een paar vragen die keurig en duidelijk werd uitgelegd hoe dit moest. Ongelooflijk wat een kennis heeft deze jongeman. Stralend groen heeft zijn naam verdiend de medewerkers stralen het uit en groen de juiste keuze voor deze tijd. Proficiat medewerkers en we komen zeker weer bij jullie terug en ik ga jullie zeker aanraden bij vrienden en mensen die meer willen weten over zonnepanelen zowel voor thuis als op de boot of camper en chalets. Ook Sarah ongelooflijk veel ervaringen en legt alles haar fijn alles uit.En een woord geweldig een bedrijf met zeer zeker een gouden toekomst Tot gauw en die vijf sterren hebben jullie keihard verdiend.

Erg goed

Heel snel

Makkelijk bestel systeem en heel snel geleverd

Bestellen was een fluitje van een cent de prijzen zijn erg aantrekkelijk en de levering was heel snel door vriendelijk bezorgers.

Zeer goede service

Na wat op internet te hebben gezocht naar zonnepanelen kwam ik uit bij Stralendgroen. Aangezien ik wel een persoon ben van personelijk contact heb ik na een paar telefoongesprekken een bestelling gedaan. Binnen een paardagen had ik de bestelling al binnen. Bij het plaatsen van de zonnepanelen kwam ik er achter dat ik 10 midden klemmen te kort kwam maar teveel eindklemmen had dat was even balen. Na een telefoontje was het zo geregeld dat Stralendgroen zonder extra kosten de klemmen ging opsturen en dat ze de volgende dag werden geleverd door post nl. Al met al een zeer goed bedrijf met goede service.

Super snel geleverd top

Helemaal top supersnel geleverd Alles komt tot in de puntjes

Perfect!

Zoek je een leverancier die niet alleen dozen schuift, maar ook aftersales levert dan moet je hier zijn! Niet de goedkoopste, wel de beste.

Zeer kundig en vriendelijk geholpen.

Goed geregeld.

Goed met de klant meegedacht.

Contact telefonisch is prima, sluit perfect aan bij mijn vraag.

Vriendelijk contact en zeer kundige mensen aan de telefoon. Mijn vraag was complex en na intern overleg kreeg ik het antwoord wat ik zocht. Uitstekend.

Zeer prettig bedrijf

Snel en duidelijk contact. Ook hoe ver het bestel proces verloopt is te volgen.

Snelle en correcte levering zelfs naar ons huis in spanje!

Goed en deskundig

Al een aantal keer spullen besteld, site maakt het makkelijk om spullen te bestellen. Wanneer er extra vragen waren, werd ik deskundig geholpen. Zou hier zeker weer bestellen.

Uitstekende pre- en aftersales

Via de configurator op de website precies de goede set panelen met toebehoren weten te bestellen. Installatie wees redelijk voor zich. Toen ik de datalogger niet online kreeg, ben ik goed geholpen via de mail en hebben ze uiteindelijk een vervangend exemplaar toegestuurd. Top shop!

Goede producten van een betrouwbare leverancier

Met behulp van de duidelijke uitleg via de website is het installeren van zonnepanelen erg eenvoudig en wat belangrijk is: het past allemaal.

Wat een top bedrijf je wordt van goede adviezen voorzien en heel goed geholpen met wat er voor jou mogelijk is

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek