Correct en op tijd geleverd

Heb al meerdere malen gesteld en was altijd goed

Eenvoudig bestellen van complete kit

Bestelling snel aangepast op de laatste moment Levering als afgesproken en op tijd. Gebruik gemaakt van de chat op de website en vragen werden binnen de minuut beantwoord. Top!

perfect product zoals omschreven

SMA meter besteld, zeer snel geleverd en netjes verpakt.

Deze mensen wete waar ze het over hebben

Snelle levering, goede service. Wij hadden wat technische vragen omtrent de installatie. De medewerkers hebben er alles aan gedaan om de juiste informatie boven water te krijgen.

Snelle beatwoorden vragen en levering bestelde materialen.

Prima product en uitstekende after-sales service

Ik heb een schets gemaild van de situatie waar ik zonnepanelen wilde. Stralend groen heeft keurig bepaald wat ik daarvoor allemaal nodig had. Snel geleverd en eenvoudig in een middag geïnstalleerd. Ik bleek wat spullen te wel te hebben gekregen (welke ik ook had betaald) en deze zijn keurig netjes opgehaald en het teveel betaalde is kort daarna weer teruggestort. Zoals het hoort

Gewoon Goed

Snelle levering. Komen afspraken na. Behulpzaam en vriendelijk personeel. Kwaliteit spullen.

Henk Verbeek heeft mij heel deskundig, vriendelijk en niet opdringerig geholpen. Als ik had geweten dat Stralendgroen zo'n behulpzame firma was had ik daar ook mijn zonnepanelen gekocht. Achteraf waren bij Stralendgroen ook extreem goedkoop terwijl Stralendgroen alleen maar A-merken verkoopt. Jammer dat ze in het Noorden zitten en ik in het Oosten woon, want anders had ik graag voor Stralendgroen willen werken. Met vriendelijke groeten, Jan Nijhuis uit Oldenzaal

Perfect.

Perfect. Snelle levering, en verwerking. Ook de service via chat is to the point.

Heel Goed

Je wordt per telefoon prima geholpen. De filmpjes voor een omvormer aan te sluiten zijn ook prima alleen de documentatie die growatt bij hun omvormer leveren zijn in het Engels en heel veel betekenissen staan hier niet in. Het Zou leuk zijn als jullie daar wat meer op deze materie in kunnen gaan. Mvg richard

goede service,goede prijs

doen wat ze zeggen

Klemmen voor zonnepanelen besteld en einddoppen voor een doe het zelf installatie. Goede overzichtelijke website en snelle levering. O ja nog goed verpakt ook: De zwart geverfde klemmen waren met karton gescheiden van ongeverfde klemmen zodat ze niet beschadigen! Top hoor!

Mooi materiaal en super service

Mooi materiaal en super service

Net en correct bedrijf, die zaken snel oppakt

Ik heb meerdere bestellingen geplaatst bij een van de bestellingen ging het tot twee keer toe mis bij de bezorger van de post. Iets wat Stralendgroen niet aan te reken is. Ze pakte dat snel en adequaat op en stuurde direct de bestelling nogmaals af.

Redelijk

Ik heb een bestelling gedaan van een set van 12 zonnepanelen omdat voor mij niet alles duidelijk was (totaal geen ervaring met zonnepanelen) diverse keren gebeld om te controleren of alles klopte en het compleet was. Helaas bij de montage er eerst achter gekomen dat er te weinig aardedraad bevestigen geleverd waren dus die besteld moet je weer verzendkosten betalen! En vervolgens bleken er ook te weinig C4 connectoren geleverd te zijn dus kan je het niet afmaken en moet je weer een bestelling doen en verzendkosten betalen. Helemaal omdat ik een paar x gebeld heb vind ik dit heel jammer

Zeer correct en snel geholpen

Op mijn vragen kreeg ik sel een antwoord En daarna werd mijn bestelling zeer snel geleverd.

Goed advies en snelle reactie via mail en app. Perfecte en vriendelijk levering in eigen beheer.

Kreeg goed advies voor mijn oost west opstelling en heb nu omvormer die toekomst bestendig is omdat er ook een thuis batterij op aangesloten kan worden. Zelf installeren ging erg eenvoudig met dank aan de instructie filmpjes op de website.

goed bedrijf

Prima geholpen en afspraken nagekomen.

Alles netjes geleverd en prijs/kwaliteit super. Ik ga hier zeker nog vaker bestellen.

Goed bereikbaar, behulpzaam en goede kwaliteit producten voor een zeer goede prijs

Handige website, telefonisch en per mail goed bereikbaar en behulpzaam. Snelle levering en aandacht voor de klant. Ik raad het iedereen aan om daar te kopen.

Het personeel is erg behulpzaam. -Maken opvolging van leveringen, ook als het gaat om kleinere leveringen.

Super tevreden

Stralend groen reageerde goed en snel. Eerlijke prijzen en de levering verliep erg goed. Chauffeur keurig binnen het door gegeven tijdslot en belde zoals beloofd netjes een half uurtje van te voren. Helaas hadden we bij levering 1 defect paneel. Maar zonder enige vorm van frustratie pakte stralend groen de melding op en is er binnen enkele werkdagen een nieuw paneel geleverd. Top service!

Fijn bedrijf. Goede service!

Er ontbraken een paar schroefjes aan mijn bestelling. Dit viel mij pas op bij het monteren van de zonnepanelen. Geen probleem. Werden direct nagezonden. Top!

Snelle en goede levering.

Vlot en goed.

Goede materialen, snelle levering en prima medewerking!

Mijn pakket was snel geleverd en zag er prima uit. De uitleg videos/instructies op de website zijn super. Er was een verkeerd artikel geleverd en na wat mailcontact is er een oplossing gevonden en werden de nieuwe artikelen bezorgd en de verkeerde artikelen werden weer meegenomen. Ik raad Stralendgroen bij iedereen aan.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek