Goed geholpen met advies.

Zeer goed bedrijf

Zeer snelle levering

Zelf fout gemaakt, uitstekend opgelost door Stralendgroen

Foutje gemaakt in mijn bestelling, daar kwam ik een dag later achter toen ik de bevestiging kreeg dat mijn bestelling werd klaargemaakt. Even gebeld, goed bereikbaar en direct opgelost. Dankjewel jongens (m/v) ;-)

Stralend groen geeft uitstekende informatie over de diverse producten. En de prijs is uitstekend!

Ruim aanbod met schappelijke prijzen.

Zonnepanelen voor prima prijs gekocht. Snel en netjes geleverd.

Uitstekend bedrijf

Uitstekend bedrijf voor het aanschaffen van een pv installatie geven goed advies en alles word keurig netjes geleverd. En voor een scherpe prijs.

prima webshop

duidelijke website en snel reactie bij vragen en goede prijzen

Top geregeld

Goede communicatie,Snel en zorgvuldig uitgeleverd pluim voor de chauffeur! Prima prijs van de panelen.

Snelle verzending en goed verpakt!!

Dubbel verpakt tegen transportschade. Top!!

Goede snelle correcte levering

Netjes volgens afspraak geleverd

Groot assortiment, snel in huis

altijd weer goede service

zeer goede en deskundig service

Makkelijk geregeld

Duidelijke site en snelle reacties bij vragen. Bij mijnlevering was er een klein foutje dat er wat materialen ontbraken, maar dit is direct opgelost en een dag later had ik de spullen alsnog in huis.

Goede communicatie, gemaakte afspraken worden nagekomen.

De website is overzichtelijk en het is niet moeilijk om zelf een complete set zonnepanelen te bestellen. Doordat alle kabels zijn voorzien van stekkers is het koppelen van de panelen zeer eenvoudig. Dat je pas hoeft te betalen bij aflevering is fijn.

Fijne webwinkel en leuke mensen

De bestelling was compleet en kon het snel ophalen

Eenvoudig samen te stellen sets via de site. Staan klaar als je er niet uit komt, en prettige communicatie

Goede service en berijkbaarheid.

Het personeel is erg klantvriendelijk. Bijna iedereen aan de telefoon weet waar die het over heeft, en geeft dan ook duidelijke informatie die een gewone burger ook snapt Geen technische verhalen waar de meeste niks van snappen. Er was met de levering een klein foutje gemaakt ( een paar verkeerde panhaken zaten erbij)dit hebben ze snel en goed opgepakt en was met 2 werkdagen alweer opgelost. Verder zijn ze goed te bereiken per telefoon. Ik zou ze zo aanraden aan alle die nog intressen heeft op zonnepanelen aan te schaffen.

HENK-JAN

Snel duidelijk zonder poespas en aardige chauffeur.

Prettig meedenkend bedrijf

Erg goed geholpen door stralengroen met het uitzoeken van installatie

Transport kreeg pech, ze belden me en hebben toch nog op tijd geleverd. Top.

Komen de afspraken goed na

Goede keuze, goede prijs en komende afspraken na.

Alles netjes en correct geleverd.

Bij vragen reageren ze snel. Nu moeten wij het nog even installeren !!

Perfect geholpen en snel geleverd

Bestelling snel en correct geleverd. Fijne site met veel informatie en veel producten.

Goed service

Goed geholpen, de beste producten waren uitgezocht. Bezorging duidelijk aangegeven wanneer ze kwamen

Perfekt

snel, vriendelijk, goede service en kwaliteit Kommunikation is prima en vertrouwd

Rijksweg west 18 9608pc Westerbroek