Komen hun afspraak na

Prettig contact. Doen wat ze zeggen

Fantastische ervaring

Prima service, zeer correcte afhandeling.

Betrouwbaar en accuraat

Vaker zaken mee gedaan. Bestellingen altijd snel en correct afgehandeld

Snel geleverd en een nette prijs

Binnen een paar dagen geleverd en zowel nette verzendkosten als een nette prijs voor de panelen en onderdelen. Ook heel fijn dat je vrij precies weet wanneer ze komen. Absolute aanrader wat mij betreft.

Snelle levering, goede info

Helaas bij ontvangst enkele birdblocker strips gebroken . hiervoor netjes nieuwe opgestuurd gekregen. prijs is goed en je kan per meter kopen ipv een hele doos wat op andere sites wel zo is . Stralend groen kan ik aanraden .

Alles prima in orde

Goede info op de site, concurrerende prijs en snel geleverd.

Goed advies duidelijke keuze uitleg Snelle levering / scherpe prijs

Erg goede uitleg en service

Een set panelen gekocht nadat ik de uitgebreide video's had bekenen en telefonisch contact had gehad. Bij het installeren heb ik wat uitdagingen gehad en daarbij werd ik snel ondersteunt.

Alles super geregeld.

Heb twee panelen besteld op internet. Na een dag als een mailtje, dat ik een afhaalmoment kon afspreken en aldus gedaan. De volgende dag opgehaald en een pallet eronder was geen probleem. Bleek bij inladen dat het geheel goed beschermd was ingepakt met dik karton en plastic. Werkelijk geweldig. Een dikke plus. Prijstechnisch was het overigens ook dik in orde.

Zeer klantvriendelijk en weten waar over ze praten.

Ben zeer goed geholpen en werd goed op de hoogte gehouden van mijn bestelling.

Juiste product voor een goede prijs

Gewoon Top en snel geleverd

Goed service

Altijd snelle informatie en goede service

Bij vragen over de chat snelle en fot informatie. De bestelling is snel verzonden

Wat een geweldig behulpzaam bedrijf!

Wat een vriendelijk personeel. Met whatsapp, aan de telefoon. Zelfs nog terug gebeld. Goede uitleg en hulp bij het maken van de keuze. Super snelle service. De volgende dag al in huis. Ook na service werd aangeboden. Fijn dat er nog bedrijven bestaan, die service geven. En daarbij ook nog de beste prijs!! Petje af.

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Vriendelijke chauffeur, perfecte aflevering!

Goed komt afspraken na

Zeer te vreden

Van bestellen en advies tot aanleveren van een complete set is zonder enige problemen verlopen. de informatie die je erbij kreeg en de advies video op jullie site maakte dat we zonder problemen zelf de installatie konden doen Na 1 dag instaleren werkt de set zonder enige storingen. Perfect gewoon.

Flexibel en behulpzaam

Snel en goed geholpen, ook al ging het maar om twee klemmen. Retourneren geen probleem en geld snel ontvangen.

vriendelijk, nemen telefonisch alle tijd voor je, vlotte bezorging

Snelle levering en goede service van de vriendelijke bezorger. Aanrader!

Dik in orde

Baal er al van dat je bij de Enphase micro omvormers verplicht bent er een Envoy bij an te schaffen om de installatie werkende te krijgen. Maar daar kan Stralendgroen ook wijzig aan doen.

Aardige man die de spullen kwam afleveren

Met onze 4 panelen kunnen we precies "voor onszelf" zorgen. Heel leuk om via de app te kijken wat we aan stroom, bomen en uitstoot besparen. Wordt bijna een wedstrijdje met onze zoon en collega's:)

Top bedrijf

Omvangrijk assortiment, goede prijzen. Communiceren goed en snel. Deskundig. Fantastische aflevering van de bestelde spullen.

Rijksweg west 18

9608pc Westerbroek