Kleding snel in huis na bestellen

Besteld en volgende dag in huis. Bedankt

Recensie

Super verpakt. Fijne klantenservice. Mooie staafmixer.

Kokskleding

Goede ervaring gehad. Ik had pasmaatjes nodig en kreeg in consignatie wat maatjes toegestuurd. Daarna ook snel alle buizn nageleverd. Fijn meegedacht met ons

Musso ijsmachine snel geleverd en goede uitleg gehad bij gebruik

Top keuze de hot mix pro

Top keuze de hot mix pro

Na bezoek aan de showroom heb ik 3 vrieskasten besteld omdat ik eindelijk es goede uitleg heb gekregen en vooral een eerlijk advies. Ze lieten mij goedkope en hele dure zien en uiteindelijk een goed alternatief gevonden wat in ons budget past. Bedankt.

Leuke koksbuizen

Zitten goed. Dank je wel voor de snelle leveringen

Super geholpen aan de telefoon

Super geholpen aan de telefoon. Goede uitleg in ijsblokjesmachines en snel geleverd en aangesloten door vakkundig personeel.

HEEL goed

HEEL goed

Ged

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel

Koperen pannen

Koperen pannen van De Buyer bij deze winkel gekocht en super kwaliteit en goede prijs. Ook snel in huis.

Goed meegedacht

Goed meegedacht. Ik had wat dingen besteld en teruggestuurd, maar werd gebeld en ze gaven een andere optie en daar ben ik erg tevreden mee. Goed meegedacht. Dank ervoor

Many thanks for the quick delivery to mallorca

Many thanks for the quick delivery to mallorca. Beautiful chef jackets!

Quick delivered to mallorca

Quick delivered to mallorca. Thank you

Snel in huis

Ik heb inmiddels heel wat kokskleding besteld online via jullie en elke keer snel in huis. Ook als ik een verkeerde maat bestel is ruilen geen probleem en wordt snel omgeruild. Helemaal top

Altijd goed. Mooie spullen en na service .

Goed meegedacht

Goed meegedacht voor kokskleding met logo. We hebben pasmaten ontvangen en nooi geborduurd. Dank voor de goede service. Gr. Michelle

Gewoon goed

Al zo veel koks schoenen gekocht. Lopen heerlijk. Loop er al jaren mee en wil geen andere meer.

Snel en prima verpakt

leuk om jullie weer te zien

Leuk om jullie na al die jaren weer te zien op de Wine Professional. Nu geen klant meer, maar 40 jaar trouwe klant geweest bij verschillende restaurants en hotels. Jullie service was altijd goed, al belde je maar voor een onderdeeltje. Succes voor de toekomst!

Patevorm snel geleverd

Goede ervaring met sluijter