Blij met de schoenen

Ik heb schoenen besteld een tijdje terug en ze lopen heerlijk. Geen pijn meer in mijn rug dankzij goed advies. Ik kom gauw terug.

Ervaring is goed

Goede uitleg, snelle levering.

toppers zijn het

Voor ons nieuwe restaurant waren wij op zoek naar een partij die advies kon geven voor alle materialen. Thom heeft een lijst samengesteld met alle benodigdheden die een zaak zoals die van ons nodig heeft. Zij adviseren goed in het verschil tussen alle apparaten. Als voorbeeld hadden zij een veel goedkopere mixer aanbevolen, maar wel degelijke koelingen. Wij zijn blij dat wij met Sluijter in zee zijn gegaan.

Heel goed geadviseerd

Voor veel geld pannen gekocht en dan is advies erg belangrijk. Super geholpen.

Fijn familiebedrijf wat meedenkt

Niks op aan te merken. Goede site, goed informeerd over levertijd en goede prijs

Top koekenpan

Top koekenpan van de buyer. Goed advies gekregen tussen de verschillen en snel in huis gehad

Prachtig porselein en leuke uitleg. Goed verpakt.

Just fine

just fine

Good and quick

I ordered online and was quick delivered to spain

Kai messen besteld

Kai messen besteld en binnen 24 uur in huis. Klasse

Top pannen

Top pannen

Kitchenaid gerepareerd

Kitchenaid gerepareerd.

Fantastisch mooi

Fantastisch mooie koksbuisen besteld bij A. Sluijter. Mijn naam en logo erop geborduurd. Ziet er top uit. Ze denken goed mee.

Porselein was goed verpakt.

Ik was nogal sceptisch om porselein te laten bezorgen, maar heeft men keurig gedaan. Het servies is heel mooi.

Prachtige debuyer pannen

Prachtige pannen binnen gehad van DeBuyer. Ik had altijd de stalen pannen, maar nu toch echt voor de rvs versie gegaan. Veel mooier design en bakt goed. Goed voorgelicht door de mensen bij sluijter.

Duidelijke website.

Duidelijke website. Netjes op tijd in huis.

Uitmuntende service

Via internet kwam ik bij Sluijter terecht voor de opstart van een restaurant. Ik had geen idee wat ik te wachten stond voor mijn financiële plaatje. Sluijter wilde graag meedenken en samen hebben wij een lijst van benodigdheden gemaakt. Over elk lepeltje en mesje werd advies gegeven, niets was te veel. Ik ben blij dat ik met hen in zee ben gedaan want onze zaak draait (nu even niet door de lock down) als een tierelier. Hele fijne service en bedankt voor het meedenken en jullie tijd.

Levering snel

Zoals aangegeven netjes op tijd geleverd

Neemt de tijd

Neemt uitgebreid de tijd voor uitleg over het verschil van machines. Bedankt daarvoor. Ik ben blij met de keukenmachine

Fijne mensen van Sluijter

Enige tijdgeleden heb ik servies gekocht bij deze firma en elke keer erg fijn geholpen. Nu zojuist een bainmarie besteld en komt morgen binnen.

Bestellingen gaan snel

Ik heb nu inmiddels 4x wat besteld en schrijf niet vaak reviews, maar de service is hier gewoon goed. Ook doen ze niet moeilijk over retouren dus wat mij betreft een 8!

Wauw

Wauw prachtige serie messen van Kai

Top messen

Top messen van Wüsthof. Goede uitleg

Niks op aan te merken

Niks op aan te merken

Prachtig servies

Prachtig servies van Continental Rustic gekocht. Goed voorgelicht.