Mooi assortiment

Mooi assortiment messen en pannen. Zelf ben ik verliefd geraakt op de buyer pannen en wusthof messen. Vriendelijk bedankt voor de tijd en uitleg.

Too

Voldoende

Op tijd in huis zoals beloofd. Prijs Kwaliteit is voldoende. Afwerking had iets beter gekund. Maar de blender is wel geruisloos en het mes flink scherp.

Netjes

Netjes geholpen. Apparaat bleek na het openen beschadigd te zijn door transport. Gelukkig werd er dezelfde dag een nieuwe opgestuurd. Dus goed opgelost.

Vakkundig geïnstalleerd

Nieuwe vaatwasser gekocht en vakkundig geïnstalleerd. Tevens goede uitleg gehad hoe hij werkt etc. Echte vakmensen

Degelijk bedrijf

Mijn ervaring is goed. De mensen van Sluijter hebben verstand van de spullen

Fijne kokskleding voor team

Fijne kokskleding voor team

Deskundig advies

Wij willen u bedanken voor het goede advies.

Snel

Snel geleverd. Dank daarvoor.

Goed advies gehad

Wij waren op zoek naar een goede antiaanbaklaag koekenpan maar op advies van sluijter zijn we geslaagd voor een koekenpan zonder antiaanbaklaag, maar met een roestvrijstalen binnenkant. Het is even wennen, maar veel gezonder en de pan is onverslijtbaar. We hebben hem inmiddels 2 jaar en in de tussentijd meer van deze serie gekocht. Fijn dat men goed meedenkt met ons.

Snelle reactie via app

Snelle reactie via app. Had verdkeerde maat schoenen besteld en kon gauw ruilen. Dus service is goed

Goede ervaring

Vandaag mijn bestelling koperen pannen binnen gekregen. Echt top kwaliteit. Bedankt voor de service.

Great service

Great service! We are very satisfied with the chef Jackets.

Geod

Serie servies gekocht en elk bordje zat keurig verpakt

Echt fantastische service. Nieuwe kenwood gekocht en oude door hun laten repareren voor een mooie prijs. Super service

Ruim assortiment messen

Ruim assortiment messen en goede uitleg

Op tijd geleverd

Op tijd geleverd

Kai messen

Kai messen besteld en goede uitleg hierover gekregen

Prachtige pannen

Wij hebben op advies een pannenserie van DeBuyer Prima Matera gekocht. Kwaliteit is heel goed. De pannen werken goed op inductie. En navraag gedaan bij hen over het koper poetsen en kregen er gratis een potje koperpoets bij. Hartelijk bedankt. Vg Willem

Alle lof, merci

Sterk

Sterk materiaal, fijne webshop

Top geregeld

Zoals beloofd zijn mijn koperen pannen voor kerst geleverd. Dank voor de persoonlijke service

Mooie messenset

KAI messen gekocht serie Premier Tim Mälzer. Top kwaliteit en goede uitleg over de messen en het verschil met andere series. Naast snelle levering ook deskundig advies

Bedankt voor het repareren van mijn kitchen aid