bon service et orienté client. Merci beaucoup!

bon service et orienté client. Merci beaucoup!

Al jaren klant en ik verwijs iedereen door

goede service. Prijzen zijn altijd top en denken altijd mee

Snel geleverd en goed verpakt. Niks op aan te merken

Verstand van zaken

voor onze groentewinkel hebben wij gekozen voor een groentesnijder van Robo Coup. O0 advies van Sluijter. En gelukkig maar. We konden door de bomen het bos niet meer zien, zoveel apparaten zijn er van 300 euro tot meer dan 1000 euro. Maar wat een verschil in kwaliteit. Dank u wel voor de service en tijd.

Goede retour regeling

Ik heb een paar schoenen besteld en ze waren iets te groot en kon ze gelijk gratis omruilen en ging nog snel ook. Fijn dat de service zo goed was, want daarom bestel ik bij jullie. Veel websites kunnen hier wat van leren. Ga zo door.

Prima en snel. Niks op aan te merken

top

Voor de keuken advies gekregen over kwaliteit horeca materialen. Wij zochten een leverancier waar kwaliteit hoog in het vaandel staat en zij hebben ons hier heel erg mee geholpen.

mijn sorbetiere ging kapot en zocht een reparateur. Bij Sluijter kon ik terecht voor service ook al kwam hij daar niet vandaan. Voor een redelijke prijs laten herstellen en werkt weer naar behoren. Voortaan ga ik voor apparatuur naar sluijter toe, want de naservice is daar top!

Kleding snel in huis na bestellen

Besteld en volgende dag in huis. Bedankt

Recensie

Super verpakt. Fijne klantenservice. Mooie staafmixer.

Kokskleding

Goede ervaring gehad. Ik had pasmaatjes nodig en kreeg in consignatie wat maatjes toegestuurd. Daarna ook snel alle buizn nageleverd. Fijn meegedacht met ons

Musso ijsmachine snel geleverd en goede uitleg gehad bij gebruik

Top keuze de hot mix pro

Top keuze de hot mix pro

Na bezoek aan de showroom heb ik 3 vrieskasten besteld omdat ik eindelijk es goede uitleg heb gekregen en vooral een eerlijk advies. Ze lieten mij goedkope en hele dure zien en uiteindelijk een goed alternatief gevonden wat in ons budget past. Bedankt.

Leuke koksbuizen

Zitten goed. Dank je wel voor de snelle leveringen

Super geholpen aan de telefoon

Super geholpen aan de telefoon. Goede uitleg in ijsblokjesmachines en snel geleverd en aangesloten door vakkundig personeel.

HEEL goed

HEEL goed

Ged

Gewoon goed en snel

Gewoon goed en snel

Koperen pannen

Koperen pannen van De Buyer bij deze winkel gekocht en super kwaliteit en goede prijs. Ook snel in huis.

Goed meegedacht

Goed meegedacht. Ik had wat dingen besteld en teruggestuurd, maar werd gebeld en ze gaven een andere optie en daar ben ik erg tevreden mee. Goed meegedacht. Dank ervoor

Many thanks for the quick delivery to mallorca

Many thanks for the quick delivery to mallorca. Beautiful chef jackets!

Quick delivered to mallorca

Quick delivered to mallorca. Thank you

Snel in huis

Ik heb inmiddels heel wat kokskleding besteld online via jullie en elke keer snel in huis. Ook als ik een verkeerde maat bestel is ruilen geen probleem en wordt snel omgeruild. Helemaal top

Altijd goed. Mooie spullen en na service .