Goed meegedacht

Goed meegedacht voor kokskleding met logo. We hebben pasmaten ontvangen en nooi geborduurd. Dank voor de goede service. Gr. Michelle

Gewoon goed

Al zo veel koks schoenen gekocht. Lopen heerlijk. Loop er al jaren mee en wil geen andere meer.

Snel en prima verpakt

leuk om jullie weer te zien

Leuk om jullie na al die jaren weer te zien op de Wine Professional. Nu geen klant meer, maar 40 jaar trouwe klant geweest bij verschillende restaurants en hotels. Jullie service was altijd goed, al belde je maar voor een onderdeeltje. Succes voor de toekomst!

Patevorm snel geleverd

Goede ervaring met sluijter

Zoals beloofd

Zoals beloofd snel en voor de kerst geleverd. Dank u wel

top

drie keer wat besteld en elke keer top

Goede service!

Mooie spullen

Vriendelijk geholpen

Snelle levertijd sterke verpakking

Zoals beloofd op tijd

Zoals beloofd op tijd geleverd. 3 patevormen en bakmatjes en paar gardes besteld. Ik vroeg naar goede kwaliteit en dat heb ik gekregen. Dank voor de service

Vielen Dank

Vielen Dank für die gute Hilfe! wir haben wunderschöne kochkleidung bekommen.

Sterke kwaliteit

Ik ben voor de prijs bij Sluijter beland, maar naast een scherp tarief ook goede uitleg en service gehad. Bij het bellen geen bandje te horen, maar meneer Sluijter direct en goed geholpen. Nogmaals bedankt

Snel geleverd en mooie kleding

Top thermoblender

Top thermoblender

Thom en Stephan Sluijter namen echt de tijd voor onze bestelling en levering. Ze denken goed mee en goede prijzen ook.

Fijne koksschoenen

Fijne koksschoenen

Een dikke 10!

Porselein gekocht na goed advies!

Al jaren trouwe klant!

Al jaren trouwe klant! Snelle leveringen en denken goed mee en komen met ideeën voor oplossingen