Erg goede service, doen een stapje extra

Mijn vragen via worden direct beantwoord

best

Ik vind dat alles op een goed niveau zit.De verpakking van de flesjes is super.

Kan aangeboden product niet leveren

Bestel één van de producten op de website (4 flessen Negrita rum). Verneem vervolgens dat het product niet geleverd kan worden. Zet dat er dan bij op de website zou je denken. Cijfer 1 Overigens het via Ideal betaalde bedrag per omgaande wel teruggekregen zonder daarvoor actie te hoeven ondernemen. Dat is netjes, cijfer 7. Totaal score eindcijfer 4.

Prima service!

Meerdere keren een online bestelling geplaatst (whisky) en altijd naar tevredenheid. Wat ik echt een pluspunt vind is dat de flessen goed verpakt worden.

Snel leveren

Best snel leveren

Zeer correcte levering!

Goede service en correcte levering!

Prima.

Probleemloze transactie en snelle levering.

Efficient bestellen

snel en veilig geleverd

Gewoon een goede service!

Fijne kundige mensen. Altijd vriendelijk.

Geweldig, fijn bedrijf

Altijd welkom in de zaak, en altijd goed advies. een van mijn favoriete zaken waar ik graag kom.

Fijne winkel met groot assortiment

Veel kennis en groot assortiment

al verscheidene jaren klant, steeds goed bediend

Steeds zeer attent en goede service.

alles voor de klant !

ik bestelde een doos wijn en vroeg die te bezorgen als geschenk bij een kennis, tot 2 keer toe is aflevering gepoogd en zelfs op zaterdag. Van der Heijden heeft me steeds op de hoogte gesteld en overlegd hoe verder. Kennis heeft na contact zelf geschenk opgehaald en was blij verrast de winkel en personeel te ervaren en het mooie assortiment. Kortom: kado geslaagd en prima service

Heel goed, goede service, vriendelijk, afspraak nakomen, top!

Heel goed, goede service, vriendelijk, afspraak nakomen, top!

razendsnelle levering

enkele uren na bestelling al in huis

Leuke aanbiedingen

Altijd wel wat speciaals in de maand aanbieding

Correct en goed geleverd

Heel tevreden van de bestelling

Super service!

Persoonlijke benadering, leuk om zo uitgebreid samen over whisky te kunnen praten en een fantastisch assortiment

perfecte service

perfect

Top fles Ardbeg 25 voor mooie prijs en perfect verpakt ontvangen

Alles klopte, bedankt !

TOP retailer, highly recommended!

Excellent communcation, very fast and safe delivery, great product, highly recommended!

zou de volgende dag worden bezorgd, kwam vier dagen later

Toen ik zag dat de verzending met Post.nl zou zijn wist ik al genoeg. daar heb ik al vele te late en volkomen mislukte bezorgingen mee gehad.

Ontzettend snel en goed geleverd

Zeer blij met bestelling, verpakking en levering. Volgende bestelling gaat voor mij weer richting deze winkel. Hartelijk dank!

heel goede wijnen, zeker qua prijs/kwaliteit!

lekkere wijnen en topservice

Goed contact en snelle levering

Prettig contact met verkoper en snelle levering