Deer goed, vriendelijk

Een bestelling online geplaatst en werd op de hoogte gehouden. Zal ze in de toekomst zeker weer benaderen.

Duidelijke site, enorme keuze, zelfs Duitse whiskey en snel geleverd.

Uitstekend bedrijf!

Scherpe prijzen van bekende merken

prima in orde

prima prijsstelling en service, zoals duidelijke communicatie mbt bezorging

Slechte communicatie en website niet up to date

Wisky besteld betaald en paar dagen later pas bericht dat deze er niet meer was terwijl op de website stond beschikbaar. Als importeur mag je toch verwachten dat de website continu wordt bijgewerkt vooral voor en zaak met hele dure wisky.

snel, snel, snel.

snel, snel, snel.

Gebrek aan voorraad

De bestelde (Zondag besteld) whisky was achteraf niet meer op voorraad. Ik heb zelf de ondernemer gebeld om te vragen wat de status was van mijn bestelling (op Dinsdag). Het aankoopbedrag is op woensdag teruggestort.

ruime en unieke keuze met zeer deskundig advies

Zeer ruime unieke keuze wijnen en whisky's met zéér deskundig advies. De best in town. Nooit teleurstellend !

Correcte en zeer snelle afhandeling.

De fles werd de dag na de bestelling geleverd en was zeer goed verpakt. Verzendkosten naar België waren wel behoorlijk duur...

Goede service, bestelling snel geleverd.

Nvt

Duidelijk aanbod en nette opvolging

Website geeft het aanbod duidelijk aan. Flessen werden snel en keurig verpakt geleverd.

ruime keus met goed advies en zeer snelle levering

Webpagina is heel eenvoudig en overzichtelijk. Bestellen gaat makkelijk en na betaling wordt de bestelling binnen 24 uur bezorgd. Prima!

Ik had een specifieke vraag over een speciale whisky Gift pack editie. Heel snel antwoord en daarna hebben ze het snel verzonden. Prima service

Helemaal goed

Gevonden op de website een speciaal cadeauset van The Glennrothes. Besteld, betaald en 1 dag later keurig afgeleverd! Prima verpakt! Was onze eerste en zeer goede ervaring.

zoals altijd zeer tevreden! Vrijdag online wijn besteld zaterdag jeurig thuis afgeleverd.

Snelle en correcte levering

Wijnen uit de mailing besteld, de volgende dag geleverd.

Eén van de bestelde flessen was niet op voorraad. Daar werd ik keurig over gebeld met de mededeling dat het iets langer kon gaan duren. Van de andere ontbrak de omdoos, die er normaal wel bij zit wanneer de fles in de winkel koopt. Wellicht omdat het makkelijker te verpakken is zonder deze doos? Maar goed, een doos kun je niet drinken, dus dat is geen probleem. De bestelling was verder uitstekend verpakt.

Fijn dat men meedenkt als er een product niet op voorraad is. Snelle reactie en levering. Top

Wat een fijne winkel!

Bestelling via internet gedaan en in de winkel opgehaald. Zeer vriendelijke mensen en nog een kadootje erbij gekregen ook. Erg goede inkoop, lekkere wijnen voor betaalbare prijzen, met super goed advies. Dé wijnzaak in Eindhoven!

Top wijn van hoge kwaliteit !

Zeer snelle levering.

Kennis van zaken n een goede service.

Al enige jaren bezoek ik de wijn proeverijen en ervaar dat als een uitstekende manier om lekkere en betaalbare wijnen te kopen. Daarbij is de service, gratis thuisbezorgen, uitstekend.

Bestellung und Versand waren ausgezeichnet!

Bestellung und Versand waren ausgezeichnet!

In de winkel top, maar de rest onvoldoende

In de winkel mocht ik proeven en werd ik vakkundig geholpen. Top. Verder heb ik diverse keren geprobeerd contact te leggen via Messenger en heb ik twee keer een bestelling geplaatst. Ik heb na een aantal weken nog steeds niks gehoord. Hopelijk hoor ik snel wat, want ik wilde deze slijterij eigenlijk als favoriet aanmerken.

Geachte Astrid van Laar, Wij vinden het ontzettend jammer, dat u ons niet heeft geprobeerd te bereiken via een telefoon of e-mail. Graag de volgende keer naar 040-2437543 of info@heijdenwijnimport.nl Facebook Messenger is bij ons niet in gebruik. Met groet, Gérard van der Heijden

Kans om verschillende soorten te kiezen. Persoonlijk thuis bezorgd.

super

Altijd een groot plezier om daar te komen