snel en correct

snel en correct

top service

bezorging tot in de woning, met heel veel geduld bij de deur, omdat mijn moeder erg ziek was

Snelle levering van goede witte wijn.

Plezierig wijn kopen hij hen.

altijd super service

Altijd een super service, ik kom er altijd met veel plezier

Als altijd weer top geregeld!

snel, gemakkelijk om te bestellen

Ik kon snel en overzichtelijk bestellen. Bestelde wijn is van zeer goede kwaliteit en betaalbaar. Heel snel en gratis geleverd.

Top service!

Snelle service en gave producten!

Goede communicatie en dienstverlening

Omdat de website niet alle informatie gaf heb ik eerst even gebeld. Vriendelijk en uitgebreid te woord gestaan en na de online bestelling is alles netjes en vlot afgehandeld.

Prima collectie, prettig en deskundig advies, goede service

Ook in deze lastige tijd beweegt de winkel mee met de wensen van de consument. In alle prijsklassen goed aanbod, dat thuisbezorgd kan worden. Veel kleine wijnhuizen op voorraad die weinig kans krijgen bij de supers. Precies wat steeds meer mensen op prijs stellen. Zeker degenen die al iets van een wijncursus gedaan hebben en eens iets anders willen dan sjar&soof.

Great service

Great to deal with. Well packaged and quick delivery. Great communication A++++

Goed assortiment, en goede suggesties

Altijd goed advies en suggesties. Werd keurig aan de deur afgeleverd!

Van der Heijden heeft goede kennis in huis, wat betreft wijnen en whiskies. Als ik weer eens een wijn cadeau wil doen, na wat beknopte informatie van mij, krijg een suggestie die bij de ontvanger in de smaak valt. Had voor deze review 2 wijnpakketten besteld en deze werden keurig aan huis geleverd.

Helemaal top

Superrrrr

Bestelde wijn stond klaar, vriendelijke en toegankelijke service!

Goede service en tijdige levering

De levering van de bestelde flessen was volgens op de aangegeven tijdstip. Ik had gekozen voor lervering aan is maar na een telefoontje was ophalen geen probleem.

goed advies en service, grote sortering en prima website

Ik koop regelmatig wijn bij deze slijterij en ben zeer tevreden met de service en advies. De website is uitvoerig maar wel overzichtelijk en een bestelling plaatsen gaat eenvoudig. Van harte aanbevolen.

Super wijnen, goede service!

Top wijnen, en een snelle thuis bezorgservice!

Gewoon goed

2 Mooie flessen whisky gekocht. Zeer netjes verpakt. In eerste instantie maar 1 fles verzonden. Zeer netjes opgelost.

Snelle en goed verzorgde levering

Snel en netjes binnen de beloofde tijd geleverd. Goed verpakt zodat er minimaal risico op schade aan de fles kan ontstaan.

Heel correct.

Snelle reactie.

Overzichtelijke webshop, goede en snelle levering

Positieve ervaring vwb product en verzending

Geen contact gehad met Van der Heijden Wijnen. Fles via relatie opgestuurd en gekocht. Alles positief!

Snelle levering verpakking top

Snelle levering,alles vlot verlopen en verpakking super

Uitstekende ervaring mee

Was een fles te weinig gestuurd via Telefoon en whats app alles keurig afgehandeld