Vrijdag j.l. een verrassing diner georganiseerd. De bijpassende wijn bij Gérard en Patricia gehaald. Het advies was top...een geslaagde avond. Grande Merci..en tot een volgende keer. Maarten en Stella

Top winkel met mooie whisky

2 keer eerder hier besteld en wanneer een fles niet leverbaar is wordt je netjes gebeld waarbij een alternatief aangeboden wordt. Ook wanneer het een keer "fout" heel netjes gebeld en z.s.m. opgelost. Een voorbeeld voor veel andere winkels.

Great service & friendly communications

Great service & friendly communications Ordered item for international shipment which needed extra freight charges but this was all handled very efficiently & friendly manner by Van der Heijden Wijnen. Goods arrived quicker than expected. Great Service ****

Leuke winkel met mooie flessen

Winkel ervaring was leuk, jammer dat ik een mailtje krijg met:”Beste Kenny Biesemans”. Let op zijn minst op dat de naam klopt Met vriendelijke groet Marcel van Rosmalen

Klantvriendelijk !

Naast een ruime keuze aan whisky’s enorm vriendelijke mensen.

Top wijn en snelle levering

Top wijn en snelle levering

Prima website, service en levering van wijnen!

Prima website, service en levering van wijnen!

alles zeer correct afgehandeld

heel erg enthousiaste gasten die achter hun product staan. ze doen wat ze beloven en herkennen de vaste klanten

Snelle toezending en stevig verpakt, bedankt!

Satisfactory

I have used your services a few times now and have noticed an improvement with turn-around times in terms of processing an order through to delivery. Items always well packed with due care. Keep it up.

Snelle en vriendelijke service

Ze hielpen me zelfs met advies betreffende bestelling die niet bij hen was geplaatst.

Alles klopte gewoon perfect

Hele correcte afhandeling van mijn bestelde flessen.

Hele correcte afhandeling van mijn bestelde flessen. Keurig ingepakt. Ben zeer tevreden.

Fles deugdelijk ingepakt in mooie plastic koker en extra stevige doos. Levering was prima op tijd.

eerlijke verkoper

Kon het product gedeeltelijk leveren en belde netjes hierover op om e.e.a. te bespreken.

Reactie van bestelling

Ik heb 2 flessen whiskey op de veiling besteld, maar tot op de dag van vandaag heb ik nog geen reactie. Zou fijn zijn als je iets te horen zou krijgen hoe de levering nu gepland is en achtergrond informatie van mijn bestelling. Ik weet zeker dat dit mijn eerste en laatste bestelling was.

Geachte heer, Ontzettend jammer dat u niet reageert op onze e-mail en telefoon. Het is namelijk nooit leuk om onterecht een 1 op je rapport te krijgen. U heeft namelijk de VERKEERDE website beoordeeld. Wij zijn een winkel met een webshop en helemaal géén veilingsite.

Uitstekend.

Fijne zaak en medewerkers om drank te bestellen.

Perfecte levering

Uitvoering fles ziet er wat goedkoop uit

snelle service en levering

Netjes ingepakt en opgestuurd.

De zending liet lang op zich wachten.

Het is netjes, duidelijk en goed geregeld.

Het is netjes, duidelijk en goed geregeld

Beter kon niet, naar mijn gevoel

Duidelijke communicatie, de verpakking van het product was uitstekend (ik had hier een beetje schrik voor). De levertermijn was heel snel. Prima service!

super

Goede service en hulp bij een probleempje

Alles perfect geregeld.