Slecht

Bestelling gedaan bericht gestuurd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten maar nooit meer iets gehoord.

Whisky

Goede bourbon.

Prima service en goede wijn.

We worden altijd super vriendelijk geholpen.

Super !!

Fijne site, goed geregeld

Alles netjes ingepakt en snel geleverd.

Snel antwoord gekregen op mijn vragen . Levering in perfecte staat ontvangen .

Zeer goed ondanks product uit voorraad

Helaas was de bestede fles niet meer op voorraad maar ik ben zeer netjes telefonisch geïnformeerd en er zijn mij keurig alternatieven aangeboden. Waarvoor dank. Uit eerdere ervaring is Van Der Heijden altijd goed en dat houden ze zo. Tot de volgende keer!

Goede en duidelijke webshop, mooie producten en nette prijzen. Snelle en zorgvuldige levering!

Steeds correct geleverd, snel en alles goed ingepakt. Top

Heb zeer goede ervaringen met Van der Heijden. Ben al enkele jaren klant en elk jaar heb ik ook een special request die steeds vervuld werd.

Prima levering

Zie onderwerp

betrouwbaar

De levering was snel en goed verpakt. Ik had van een product 8 flessen besteld maar men had er maar 7 in voorraad. Die 7 flessen zijn toegestuurd en het verschil is direct geretourneerd

Prima en snel geholpen. Mooie selectie.

Uitstekende snelle levering. Ik ervaar dat als goede service

Uitstekende snelle levering. Ik ervaar dat als goede service. De whisky waren goed verpakt!

Snelle en perfekte levering . Goed verpakt.

Prima afgeleverd en goed verpakt

Erg tevreden mbt de levering.

Betrouwbare winkel met prima service

De winkel heeft een uitgebreid assortiment wijn en gedistileerd. De after sales is snel en persoonlijk. Ik had een tequila besteld die helaas niet meer leverbaar was. Ze hebben me daar zelf over gebeld en gezocht naar een passende oplossing.

Super dat het thuis gebracht werd

Ik heb ontdekt dat de bestelling ook thuis gebracht kan worden. Ik heb alleen tijd om op zaterdag naar de winkel te komen en dan is het met parkeren, door de markt, niet goed te doen. Dus heel fijn dat deze optie er is. In overleg dag en tijdstip afgesproken. Ook heel fijn dat het kan. De wijn was zoals altijd goed.

Zoals altijd een geweldige service

Er wordt altijd snel contact opgenomen voor de levering aan huis. Ze denken mee en geven altijd goed advies om tot de juiste keuzes te komen.

Snel bestellen en snel in huis

Een duidelijke website, goed gelinkt aan beschikbare voorraad. Snel en efficiënt bestellen en vlot in huis. Top!

mensen met ervaring die het begrijpen

Aardige mensen met kennis en ervaring super service

Gewoon zo als het hoort. Eenvoudig bestelproces, vlotte levering.

Doet wat ik verwacht.

super

Alles is vlot gegaan na het verzenden kan Van der Heijden niets aan doen dat het vertraging had. Belangrijkste is dat het pakje veilig zonder beschadiging is aan gekomen.

altijd top

Snelle en nette levering

Uitstekende wijn, prima service en vriendelijke bejegening!

Na goede voorlichting hebben wij een paar uitstekende en voor ons betaalbare wijnen gevonden bij Van der Heijden Wijnen. De bejegening en service is verder ook prima!

Kennis, vriendelijkheid en een mooie collectie

Voor de tweede keer in een korte tijd ren ik niet lang voor sluitingstijd de winkel binnen. De eerste keer had ik op de website gekeken of mijn favoriete whisky op voorraad was; de tweede keer om een bestelling op te halen. Beide keren raken we in gesprek, precies over waar mijn interesse en smaak in zit. Fijne kennis, heel vriendelijk en open. Wat een mooie collectie staat er, nog genoeg dat ik misschien eens zou moeten uit proberen. En opnieuw denk ik, de volgende keer niet zo op het laatste moment, maar de tijd nemen. Mijn eigen collectie kan best wat uitbreiden en ik weet zeker dat er nog een paar juweeltjes in de winkel staan!