Zeer goede service

Zeer correcte prijzen en snelle levering

Alles gegaan zoals verwacht

Helemaal niets op aan te merken

Goede, snelle maar vooral vriendelijke service

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en naar behoren geholpen. Bedankt!

Geen goeie informatie over voorraad

Als iets niet op voorraad is, dan is het wellicht handig om dat aan te geven, ipv een mailtje achteraf.

zeer goed

gevarieerd aanbod, prijs/kwaliteit super verassingsproefpakket heel goed idee

Fantastisch.

Snelle levering. Zeer goed verpakt .

Prima levering, goed afgehandeld

Fijne webshop. Er was iets niet helemaal goed gegaan, maar daar ben ik netjes voor gebeld en de oplossing die aangedragen werd was prima. Goede ervaring mee en daarom 5 sterren.

Met zorg verpakt en snel verstuurd.

Verrassend goed en met aandacht verpakt. Snel verstuurd! Klasse.

Fantastische wijn

Zou iets sneller verzonden kunnen worden

Excellent wines, excellent service!

I highly recommend Van der Heijden Wines, not only for their great selections, but also for their wonderful service. For the past few years, they have helped me buy wine and champagne gifts for my friends in Eindhoven. I am unfamiliar with European brands so I ask for their advice, and they always indulge my questions and very kindly give me recommendations. They always deliver when they say they will, so I never have to worry whether my friends got their gifts. I truly appreciate all they do for me so I will only buy from Van der Heijden Wines.

Goede communicatie

Je voelt je nog echt klant! Meedenken, oplossingsgericht, hele goede service!

Mooie duidelijke web-site

Snel besteld, snel betaald, snel geleverd

Goede service en kwaliteit!!

Heel vriendelijk!!

Top bedrijven met professionele aanpak

Betrouwbaar, en snelle levering

Al jarenlang beste slijter van Nederland

Prima en professioneel advies bij wijnkeuze, wat past bij welk gerecht etc. Tevens uitgebreide keuze in gedestileerd, met name Whiskeys.

Unieke whiskey voor een lage prijs

Helaas was de te slappe gift box behoorlijk gedeukt maar dat lag aan de fabrikant en niet aan van de Heijden.

Uitstekende oovolging

Administratief uitstekend afgehandeld en vlugge verzending

verkeerde bestelling

Ik kreeg verkeerde bestelling. Na telefonisch contact de juiste ontvangen, maar ik moest vervolgens wel naar het postkantoor fietsen om de verkeerde te retourneren. Dat is niet de reden dat ik online besteld heb. Toen dat niet direct gebeurde werd ik tot 2x toe gebeld.

Altijd gastvrije ontvangst.

Top. Goede adviezen.

Ruime selectie, fijne keuzehulp snel bezorgd

Veel wijnen en whisky's en likeuren beschikbaar. De wijn kiezen wordt ook makkelijker gemaakt.

Uitstekend.

Duidelijke informatie, snelle en correcte afhandeling, mooi product. Kortom, top.

Mooie fles whisky, tijdige levering

Bestellen, levering, alles gemakkelijk en uitstekende communicatie

Betrouwbaar en een nette aflevering

Ik heb al meerdere zendingen ontvangen zonder problemen

Online bestellingen worden snel en keurig afgehandeld. Goede communicatie. Ruim assortiment.