Correct en snel

Op vraag snel antwoord en oplossing

Vriendelijk behandeld

Op 15 december jl. heb ik een Whiskey voor iemand besteld en betaald die vervolgens niet op voorraad bleek te zijn en ook niet meer leverbaar was. Hierover werd ik netjes gebeld en we hebben afgesproken dat het betaalde geld zou worden teruggestort omdat ik op zoek was naar die specifieke Whiskey als cadeau. Het geld is netjes zoals aangeboden binnen 5 werkdagen teruggestort.

iets minder dan anders

Ik had op woensdag drank besteld en het duurde ongeveer een week voordat we bericht kregen dat het pakket geleverd zou worden. Er kan altijd wat vertraging optreden maar binnen een week had ik eigenlijk iets meer berichtgeving van de automatische ontvangstbevestiging verwacht. Voor het overige zoals altijd correct levering , goed verpakt.

Goede prijs en snel en netjes verzonden.

Goede slijter!

Goede service, zeer uitgebreide collectie, snelle levering

Van der Heijden heeft wijnen in het assortiment die mij zeer aanspreken, maar die ik wel eerst geproefd moet hebben om een oordeel te kunnen geven over de wijn zelf en daarvoor heb ik ze te kort in huis.

Goede en snelle ser6

ik ga hier zeker nog meer kopen

Prijzen zijn eerlijk, supersnelle bezorging zoals beloofd en de verpakking is professioneel stevig: er zal heel wat moeten gebeuren willen de flessen kunnen breken.

Persoonlijk

Uw bestelling krijgt de persoonlijke aandacht die het verdient

Niet op voorraad

Fles whisky online besteld en betaald, blijkt achteraf niet leverbaar! Zorg voor actuele webshop om teleurstelling te voorkomen! Pluspunt is wel dat het bedrag een dag later al weer terug was gestort.

Top service, goeie prijs kwaliteit wijnen

Top service, ze denken mee met wat je lekker vindt en hebben goeie prijs kwaliteit wijnen

Zeer goede service

Zeer correcte prijzen en snelle levering

Alles gegaan zoals verwacht

Helemaal niets op aan te merken

Goede, snelle maar vooral vriendelijke service

Ik werd vriendelijk te woord gestaan en naar behoren geholpen. Bedankt!

Geen goeie informatie over voorraad

Als iets niet op voorraad is, dan is het wellicht handig om dat aan te geven, ipv een mailtje achteraf.

zeer goed

gevarieerd aanbod, prijs/kwaliteit super verassingsproefpakket heel goed idee

Fantastisch.

Snelle levering. Zeer goed verpakt .

Prima levering, goed afgehandeld

Fijne webshop. Er was iets niet helemaal goed gegaan, maar daar ben ik netjes voor gebeld en de oplossing die aangedragen werd was prima. Goede ervaring mee en daarom 5 sterren.

Met zorg verpakt en snel verstuurd.

Verrassend goed en met aandacht verpakt. Snel verstuurd! Klasse.

Fantastische wijn

Zou iets sneller verzonden kunnen worden

Excellent wines, excellent service!

I highly recommend Van der Heijden Wines, not only for their great selections, but also for their wonderful service. For the past few years, they have helped me buy wine and champagne gifts for my friends in Eindhoven. I am unfamiliar with European brands so I ask for their advice, and they always indulge my questions and very kindly give me recommendations. They always deliver when they say they will, so I never have to worry whether my friends got their gifts. I truly appreciate all they do for me so I will only buy from Van der Heijden Wines.

Goede communicatie

Je voelt je nog echt klant! Meedenken, oplossingsgericht, hele goede service!

Mooie duidelijke web-site

Snel besteld, snel betaald, snel geleverd

Goede service en kwaliteit!!

Heel vriendelijk!!

Top bedrijven met professionele aanpak

Betrouwbaar, en snelle levering