Al jarenlang beste slijter van Nederland

Prima en professioneel advies bij wijnkeuze, wat past bij welk gerecht etc. Tevens uitgebreide keuze in gedestileerd, met name Whiskeys.

Betrouwbare winkel, snelle 3

Nog steeds niets geleverd.

Vr. 01-12 bestelling geplaatst. Ma. 06-12 is pakket overgedragen aan PostNL. Tot heden nog niets ontvangen, alleen een mail van PostNL dat levering is vertraagd en ze nog niet weten wanneer er wordt geleverd. Kan leverancier geen actie ondernemen? Hoor het graag.

Snelle levering, betrouwbaar.

Amateuristisch

Ik zal nooit meer een bestelling plaatsen. Nooit mijn pakket ontvangen door de bezorging en bij een nieuwe poging door opnieuw te bestellen zou ik moeten opdraaien voor de verzendkosten. Dan zou je juist de bezorgdienst moeten aankijken, niet je klant.

Zeer klant vriendelijk

Prima winkel /webwinkel, snelle levering

Zeer klant vriendelijk

Prima winkel /webwinkel, snelle levering

Unieke whiskey voor een lage prijs

Helaas was de te slappe gift box behoorlijk gedeukt maar dat lag aan de fabrikant en niet aan van de Heijden.

Uitstekende oovolging

Administratief uitstekend afgehandeld en vlugge verzending

verkeerde bestelling

Ik kreeg verkeerde bestelling. Na telefonisch contact de juiste ontvangen, maar ik moest vervolgens wel naar het postkantoor fietsen om de verkeerde te retourneren. Dat is niet de reden dat ik online besteld heb. Toen dat niet direct gebeurde werd ik tot 2x toe gebeld.

Altijd gastvrije ontvangst.

Top. Goede adviezen.

Ruime selectie, fijne keuzehulp snel bezorgd

Veel wijnen en whisky's en likeuren beschikbaar. De wijn kiezen wordt ook makkelijker gemaakt.

Uitstekend.

Duidelijke informatie, snelle en correcte afhandeling, mooi product. Kortom, top.

Mooie fles whisky, tijdige levering

Bestellen, levering, alles gemakkelijk en uitstekende communicatie

Betrouwbaar en een nette aflevering

Ik heb al meerdere zendingen ontvangen zonder problemen

Online bestellingen worden snel en keurig afgehandeld. Goede communicatie. Ruim assortiment.

fijn bedrijf. Komen goed hun afspraken na

Dit is een fijn bedrijf met duidelijke afspraken die goed worden nagekomen. Goed product voor een mooie prijs

Slecht

Bestelling gedaan bericht gestuurd wanneer ik mijn bestelling kon verwachten maar nooit meer iets gehoord.

Whisky

Goede bourbon.

Prima service en goede wijn.

We worden altijd super vriendelijk geholpen.

Super !!

Fijne site, goed geregeld

Alles netjes ingepakt en snel geleverd.

Snel antwoord gekregen op mijn vragen . Levering in perfecte staat ontvangen .

Zeer goed ondanks product uit voorraad

Helaas was de bestede fles niet meer op voorraad maar ik ben zeer netjes telefonisch geïnformeerd en er zijn mij keurig alternatieven aangeboden. Waarvoor dank. Uit eerdere ervaring is Van Der Heijden altijd goed en dat houden ze zo. Tot de volgende keer!

Goede en duidelijke webshop, mooie producten en nette prijzen. Snelle en zorgvuldige levering!

Kruisstraat 85 5612 CD Eindhoven