Gewoon goed.

Eenvoudig bestellen, correcte levering en het eten was goed. Goed voorbeeld van totaal ontzorging door slagerij Thomassen.

• Betrouwbaarheid

Wij hadden een grote BBQ met ons werk, geregeld door Tomassen. Super geregeld, heerlijk vlees en voor een super prijs. Er kwam ons niks te kort.

Goed geregeld en geweldig vlees

Goed geregeld en geweldig vlees

Fijne slager

Ik heb vaak aangegeven dat de folder is elke week online moet staan , zo slecht vind ik dit , er komen van mijn kinderen ook bij hun maar willen weten wat de aanbiedingen zijn, ze komen niet hier vandaan , dus willen ze eerst online kijken , ik vind het heel slecht zo vaak aangegeven..

Fijne slagerij

Word heel fijn en snel geholpen. Het vlees is erg lekker, mals en heerlijk gekruid. Topper slagerij

Perfecte service

Heerlijk gegeten. Buffet volgens afspraak bezorgd en weer opgehaald

• Betrouwbaarheid

Heerlijk vlees en goede service

We hebben genoten van een heerlijke bbq op de zaak. Alles werd keurig bezorgd en opgehaald op de afgesproken tijd.

Altijd goed !

Slagerij Tomassen zorgt altijd voor een lekker stuk vlees , mooie hapjesschotels en de kwaliteit is prima. Ook een speciaal compliment aan het personeel , het is er altijd fijn binnenkomen Via de website is het makkelijk bestellen en staat het op de afgesproken tijd klaar .

Goed en lekker

Het vlees was zo als het er uit zag zeer goed

Goede en snelle service

Altijd goede en snelle service en je proeft echt het verschil van kwaliteit vlees

Het was weer perfect!

Goed verzorgd weer hebben er weer van genoten .

Het vlees was in 1 woord geweldig

Alles geleverd volgens afspraak

Telefonisch contact gehad over de bezorgen . Alles is geleverd volgens afspraak. Buffet is heerlijk !! Gasten hebben genoten van het eten. Zeker voor herhaling vatbaar.

• Betrouwbaarheid

In principe prima ervaring, alleen was ik wel een beetje zenuwachtig omdat er tegen 6 nog niets gebracht was. Ik heb opgegeven dat wij om 18.30 uur wilden eten en men zou een uurtje nodig hebben om alles klaar te zetten. Dus voor de zekerheid maar gebeld. Maar de chauffeur was onderweg. Achteraf is alles ook prima verlopen en hebben we lekker gegeten. Hele vriendelijke jongemannen die het hebben gebracht en hebben opgehaald.

• Betrouwbaarheid

De kwaliteit van de producten en de organisatie proef je als je het vlees eet!

Je wordt altijd met een glimlach ontvangen als je de bestelling komt ophalen en fijn geholpen. De producten zijn van hoge kwaliteit en dat proef je, ook de gasten die ik afgelopen keer thuis had maakte opmerkingen over de smaak en kwaliteit van het vlees, dat is ook voor een gastheer en gastvrouw fijn om te horen.

• Betrouwbaarheid

Snelle service, lekker eten en vriendelijk personeel

heel goed verzorgd en ook lekker

heel goed verzorgd en ook lekker

• Betrouwbaarheid

Prima, op tijd, goed verzorgd. Barbequetang zou handig zijn om erbij te leveren.

Ok8

• Betrouwbaarheid

Heerlijk buffet gehad. Wij hebben genoten. Voldoende en van goede kwaliteit. De kipsalade kreeg de meeste complimenten.

Het eten was super

De afhandeling van mijn bestelling was prima en het vlees en de andere producten waren uitstekend.

Top slager

Iedere week staat m’n bestelling netjes klaar.

• Betrouwbaarheid

Altijd geweldig goede prijzen en pgoede service

• Betrouwbaarheid

Goede service, en goede kwaliteit

Je wordt vriendelijk te woord gestaan als je een bestelling plaatst, er wordt op tijd geleverd volgens afspraak, alles wordt netjes neergezet en opgestart, het eten is altijd van uitstekende kwaliteit, en het ophalen van de spullen is ook goed geregeld dus wij zijn zeer tevreden over Tomassen

Super lekker vlees.....

We hebben afgelopen week een bbq schotel besteld.... Wat een kwaliteit voor een eerlijke prijs. We kregen complimenten voor de smaak van het vlees ook het assortiment was top... Volgende maand geven we een bbq voor 30 personen...wij weten wel waar het vlees vandaan komt. Is een stukje rijden vanuit Almere,maar meer dan de moeite waard...

poststraat 13

3881bm Putten

Over Slagerij Tomassen

Poststraat 13a - 3881 BM Putten telefoon: 0341-353291 Webshop voor het online bestellen van Vlees, vleeswaren, barbecue, compleet verzorgde buffetten/catering