Pure misleiding over service pakket en verzekering

Bij aankoop laptop premium service afgesloten en diefstalverzekering. Leven echter voorwaarden niet na: laptop niet binnen 1 werkdagen opgehaald en ik vrees ook dat hij niet binnen 7 werkdagen gerepareerd wordt. Zoon zit nu al 1 week zonder laptop en alles inclusief leermiddelen is digitaal. Service en extra verzekering is dus pure oplichting. Service ook slecht. Zeggen gewoon valt niet onder dekking.

donderdag besteld, nu woensdag nogsteeds niks!

ik heb donderdag een laptop besteld, deze zou dan zaterdag geleverd worden. echter staat er nu nogsteeds dat hij verwerkt word, als ik bel dan word ik neergelegd.

Hoi Naomi, Dat is natuurlijk niet fijn om te lezen. Ik kijk graag wat er precies aan de hand is. Zou je ons een mail willen sturen naar [email protected] met je bestelnummer (begint met VOR). Dan kan ik voor je aan de slag! Met vriendelijke groet, Simone Team CampusShop

Niet nakomen snelle studentenservice

21 dagen duurde reparatie, en geen leenlaptop, terwijl de reparatie volledig onder garantie viel. Ter compensatie werd er een keuze kado aangeboden van 25 euro.

Beste Olav, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Helaas is er inderdaad wat fout gegaan bij het reparatiecentrum, waardoor de reparatie langer heeft geduurd. Hiervoor onze oprechte excuses. Sommige dingen zijn voor ons onmacht. Alsnog doen wij ons uiterste best om het op de best mogelijke manier op te lossen. Nogmaals onze welgemeende excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop

Dramatische reparatieservice en garantie ontkenning

Drama met garantie/reparatie en slechte service Samengevat een drama op het gebied van reparatie en garantie. Ongeveer een jaar geleden een mooie Lenovo Legion van ruim 1000 euro besteld, nodig voor mijn studie. Een overheating issue bij deze serie heeft ervoor gezorgd dat mijn oplaadpoort kapot is gegaan/oplader kapot is gegaan, dus ik stuurde de laptop op met dit verhaal. Tijdje gewacht, niks gehoord, tot ik ineens een prijsopgave kreeg van (!) 2300 euro aan reparaties. Ik belde meteen op, en mij werd verteld dat het niet onder de garantie valt omdat het zou komen door fysieke schade. Dit werd gezegd omdat er een klein deukje in de behuizing zit (zit er al maanden) en ze me daarom kunnen naaien. En de reparatieprijs is achterlijk hoog door een achterhaalde fabrieksprijs. Doordat Campusshop gebruik maakt van een extern reparatiebureau (ComServe Group, Rosmalen), werd ik constant heen en weer verwezen en niemand kon me helpen. Op internet zijn meerdere artikelen te vinden over dit probleem bij de laptopserie, maar niks helpt. Uiteindelijk geen resultaat en verschrikkelijk, ik bestel nooit meer iets bij ze. Eerder in dat jaar heb ik 1 keer een harde schijfcrash gehad, kan gebeuren, opgestuurd en gerepareerd. Ondanks dat dit is gefixt, duurde dit erg lang (ondanks de 'Snelle' Studentenservice) en was de laptop nog niet eens klaar voor gebruik toen ik 'm terugkreeg.

Beste Jaap, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat de reparatie van uw toestel buiten de garantie valt. Het toestel is onderzocht door het erkende reparateur. De kosten vallen hoog uit, omdat de onderdelen momenteel erg duur zijn. Helaas is er geen coulance mogelijk om het toestel te repareren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop

Rampzalige en frauduleuze service

Eind december heb ik mijn 1-jaar oude laptop laten vallen, waardoor hij niet meer functioneerde. Via Campusshop heb ik hem ingeleverd voor herstelling. De factuur voor herstelling werd onmiddellijk betaald. Gezien het probleem mijn schuld was, kwam ik niet in aanmerking voor de Snelle Studentenservice. We zijn nu 1,5 maand verder en ik weet nog steeds niet wanneer ik de laptop zal terugkrijgen. Ze reageren niet meer op mijn mails en ook telefonisch kunnen ze mij niet vertellen wanneer ik mijn PC terug zal krijgen. In hun communicatie beloven ze dat de herstelling max. 4 weken kon duren, maar die periode is ondertussen reeds ruim verstreken. Wat kan ik nog doen?

Beste Sophie, Bedankt voor uw bericht. Vervelend om te vernemen dat er schade is ontstaan aan uw toestel. Na het ontvangen van de betaling is de reparatie direct in gang gezet. Helaas blijken de onderdelen niet direct leverbaar. De verwachte leverdatum staat op 16-02, waarna de reparatie zo snel mogelijk gedaan zal worden. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop.

zeer teleurstellend

mensen van de service balie hebben niet eens verstand van wat ze doen. ze zien vaak maar 1 oplossing en dat is heel je Windows resetten.

Zeer slecht

Mijn zoon heeft vorig jaar augustus een dure Lenova laptop gekocht. Deze gebruikt hij alleen voor school. Tijdens de les viel hij uit. Gelijk gebeld met de Campusshop. Hij heeft snelle studentenservice. Maar omdat de laptop vrijdag kapot is gegaan kon DHL pas maandag de laptop ophalen. Maandag de hele dag thuis gebleven en savonds pas DHL. Donderdag maar eens gebeld. Men wist niet wat er aan de hand was. Ze zouden een leenlaptop aanvragen. Vrijdag niets gezien. Zaterdag niets gezien. Maandag geprobeerd te bellen twee keer twintig minuten in de wacht gestaan. Toen werd de verbinding verbroken. Derde keer raak. De leenlaptop zou worden verstuurd. Want de eigen computer was niet klaar. Dinsdag geen computer weer gebeld zelfde verhaal. Woensdag weer gebeld geen computer. Donderdag beloofden ze hij wordt vandaag door DHL opgehaald vrijdag heb je hem thuis. Vrijdag vandaag DHL is geweest maar geen computer!!!! Weer gebeld zou worden teruggebeld maar tot heden niet gebeurd. Ik ben woest op dit bedrijf. Mijn zoon nu al 14 dagen zonder laptop. Terwijl er binnen vijf werkdagen een leenlaptop zou zijn. Voel me opgelicht door de Campusshop!

Beste Laura, Vervelend om te vernemen dat u onze service slecht heeft ervaren. Normaliter hoort het reparatiecentrum een leenlaptop uit te sturen, zodra het toestel 5 werkdagen in behandeling is. Wij gaan informeren wat de status is en gaan u zo snel mogelijk informeren. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop.

Van kastje naar de muur

Zoonlief heeft dure Lenovo laptop voor school nodig. Alles bij campusshop aangeschaft. Premium studenten service en 2jr verzekering, case, muis etc. Laptop heeft na een jaar kuren, loopt vast dus schoolcampus reparatie aangemeld. Na gedoe, 7 wk later terug en GEEN leenlaptop gekregen. Reparatie heeft niets geholpen, weer bellen, je staat gemiddeld 15 tot 20 minuten in de wacht. Michiel geeft aan dat Rob terug belt. Na 2 dg en ondertussen ook mail gestuurd nog geen reactie. Rob geeft aan dat Michiel niets doorgegeven heeft en nee, mail komen ze niet aan toe, het is zo druk aan de telefoon, arme jongen, niet leuk als je zo onderbezet bent. Nu is morgen de laatste dag van de vakantie. Adobe programma's moeten geïnstalleerd worden, maar helaas laptop moet weer opnieuw aangemeld worden bij reparatie centrum en zo worden we van het kastje naar de muur gestuurd en zoonlief kan niets doen voor zo'n opleiding. Wat een frustratie is dit zeg.

Beste Linda, Bedankt voor de review. Wat jammer om te horen dat u niet tevreden bent over de communicatie. Onze welgemeende excuses daarvoor. Wij doen ons best om te doen wat beloofd wordt. Uw klacht is per e-mail in behandeling en zal verder opgepakt worden door ons. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop

Waardeloos

Meest waardeloze service ooit! In 2019 laptop aangeschaft en deze kreeg hardware en software problemen binnen het jaar. Opgestuurd ter reparatie, beloven ze dat hij binnen 5 werkdagen gemaakt wordt zo niet dag erna leenlaptop in huis. Eerste 2 weken niks van mijn laptop of leenlaptop gehoord. Krijg ik hem met een ander defect terug!! Weer opgestuurd ondertussen weer 14 dagen verder en geen vooruitzicht wanneer de laptop gemaakt zou zijn. Ik citeer de klantenservice “u moet gewoon, eventjes geduld hebben meneer”! Alsof 4 weken wachten op een reparatie nog niet lang is, terwijl ze een service aanbieden van reparatie binnen 5 werkdagen!! Ik raad u aan koop uw producten elders!!

Beste Thom, Vervelend om te vernemen dat u niet tevreden bent over onze service. Wij zijn in overleg met het reparatiecentrum over de status van de reparatie. Volgens de service heeft u een leenlaptop ontvangen. Zodra er duidelijkheid is gaan we u informeren. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop

Slechte service, afspraken worden niet nagekomen

Campusshop biedt gratis ´snelle studenten service´ bij de aankoop van een laptop. Dit houdt volgens de website in dat bij een defect de laptop wordt opgehaald en binnen vijf werkdagen wordt gerepareerd. Als dit niet het geval is zou een leenlaptop opgestuurd worden. Toen de reparatie van mijn laptop langer dan 5 werkdagen duurde werd mij verteld dat het reparatiecentrum geen leenlaptop wilde sturen. Campusshop erkende uiteindelijk fout te zitten en bood mij compensatie aan. Na de ´reparatie´ werd mijn laptop naar mij teruggestuurd. Het defect bleek niet verholpen te zijn. Toen ik mijn laptop 1 dag na ontvangst opnieuw aanmeldde voor reparatie heb ik expliciet om een leenlaptop gevraagd. Het reparatieproces duurde intussen al enkele weken. Ik had dus zeker recht op een leenlaptop. Mij werd beloofd dat men het zou proberen te regelen. Enkele dagen later werd mij gemeld dat het reparatiecentrum mij geen leenlaptop zou sturen. De klantenservice kan weinig voor je doen wanneer je belt. Zij kunnen slechts de supervisor inschakelen. Deze wijst voortdurend naar het reparatiecentrum als schuldige. Zij willen immers geen leenlaptop versturen. Uiteindelijk word je net zo lang van het kastje naar de muur gestuurd totdat je laptop na weken wachten gerepareerd is en je nooit een leenlaptop ontvangen hebt.

Beste Sjaak, Vervelend om te vernemen dat uw laptop na de reparatie opnieuw defect vertoont. De afspraken met het reparatiecentrum zijn dat zij een leentoestel dienen op te sturen wanneer een toestel 5 werkdagen in behandeling is. Zij zien uw tweede aanmelding als een nieuwe aanmelding en hanteren daarom ook 5 werkdagen. Wij hebben uw klacht geëscaleerd bij het reparatiecentrum en kunnen u morgen informeren over de status. Onze excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Reina van Campusshop.

Zeer slecht

Op de website het nieuwste laatste hebben staan (om mensen te lokken) maar na bestellen en betalen het oude model naar je toe sturen om vervolgens alles weer retour te kunnen sturen met alle ongemakken van dien ! Pfff wat een prutsers. Daarom heb ik mijn geld terug gevraagd (kost je 4,95€) en zal nooit meer iets hier bestellen... wat een waardeloze winkel ! Ga naar Bol.com betaal en iets meer maar heb achteraf geen gezeur, doe wat met dit advies en koop niet bij deze winkel. Ik ben er ook ingetrapt en 4,95€ lichter en het ergste is dat ik nu weer ergens anders me laptop kan bestellen.

Beste Jasper, Bedankt voor uw bericht. Wat ontzettend vervelend dat uw ervaring met Campusshp onvoldoende is. Onze welgemeende excuses voor het feit dat het niet gelopen is zoals de bedoeling was. Dit vinden wij erg vervelend. Indien we nog iets voor u kunnen doen, kunt u ons altijd bereiken via [email protected]. Nogmaals onze verontschuldigingen. Met vriendelijke groet, Reina van Paradigit.

Gemakkelijk, en snelle levering

Duidelijk filter, kon gemakkelijk zien welke laptop nodig is voor de opleiding die ik ga volgen. Zeer gebruiksvriendelijke webshop.

Hadden de goedkoopste laptop en ook nog de volgende dag in huis!

Helemaal niks op aan te merken! ;)

Super snel in huis...!!

Ik ben tevreden.snelle levering.

uitstekend

de website werkt heel goed je kunt makkelijk navigeren en hebben goede kwaliteit producten

Optimale site en uitstekend overzicht.

De website is duidelijk ik kan vinden wat ik nodig heb en dat vind ik zeer prettig.

Goed aanbod

Veel keus Prima prijs Snelle service

ontzettend behulpzaam en snelle levering

ik had voor school een nieuwe laptop kiezen maar ik had een nogal krap bij kas maar campusshop heeft mij enorm geholpen en ik ben hun daarvoor ontzettend dankbaar

Klantvriendelijk en snel

Alles staat er duidelijk omschreven qua voor en nadelen per product. Verder onwijs snelle levering! Op de vrijdag voor de kerst besteld en ondanks alle kerstdrukte gewoon volgende dag in huis gekregen. Zeer klantvriendelijke service. Een echte aanrader.

Top service!

Binnen 1 dag geleverd, fijne gebruiksvriendelijke laptop met gratis snelle studenten service. Ben erg blij met deze gang van zaken.

Ik bestelde een laptop voor mijn dochter, Deze voldeed aan alle eisen die school nodig vindt en ook nog eens goedkoper dan elders. De laptop op woensdag besteld en de volgende dag zonder problemen geleverd. Ik kan de campusshop aanbevelen, leveren echt wat ze zeggen en wanneer ze zeggen. Ben

Goede service, en laptop volgende dag al in huis!

Ik was opzoek naar een goede, krachtige laptop om video’s te bewerken. Na wat zoeken vond ik Campusshop! De prijzen zijn relatief laag als je ze vergelijkt met andere sites. En de bezorging was netjes, de volgende dag al in huis’

Me product is laat gekomen

Me product is laat gekomen of eigelijk ben ik nog in proces met DHL maar campus heeft me goed geholpen en ze regelen het voor mij met dhl nu.

Goeie prijzen en top service

Zeer veel aanbod met lekker veel kortingen en gratis goeie service

Goed e service netjes gekeverd en scherpe prijzen

Lodewijkstraat 46 5652 AC Eindhoven