Goed voor elkaar

Levering komt netjes op tijd. Alleen jammer van de bezorgkosten.

Snelle levering, geen nadelen

Duidelijke site, snelle levering, wat wil je nog meer?

excuses en excuses

Helaas een teleurstellende ervaring! Campusshop: DHL is jullie verantwoordelijkheid en niet die van de klant! Excuses als " het onderzoek kan 5 dagen duren" is niet ons probleem. Maandag laptop besteld, zou de dag erop geleverd worden is mij beloofd aan de telefoon. Helaas ook vandaag (woensdag) niets ontvangen en na allerlei telefoontjes nooit duidelijke info gekregen. Waar hij is kan niemand vertellen! Volgens de tracking is hij op zijn eerste locatie en dan niets meer, 2 dagen geleden in mist opgegaan. Waarschijnlijk heeft mijn dochter dus deze week haar broodnodige laptop niet meer. Onderzoek kan 5 dagen duren, ondertussen wel al lekker de betaling ontvangen uiteraard, maar een degelijke oplossing voorstellen dat is voor dit bedrijf not done: onze bedrijf policy is wachten op onderzoek DHL. Op onze vraag om dan eventueel een andere op te sturen of dat wij hem zelfs gaan ophalen in Eindhoven krijgen wij het duidelijke antwoord van M: Neen dit gaat niet gebeuren! Campusshop jullie laten studenten in de kou staan! Als je een laptop besteld, toch geen bedrag van enkele euro's, regel dat dan ook met een degelijke transportfirma of los hun onkunde op op een commerciële manier! Een Schande!!!! Bedankt, de laatste keer want ons geld terugkrijgen willen ze niet doen; dit desondanks hun herroepingsrecht. Bewijs even dat de problemen niet aan jullie liggen maar aan de transportfirma aub? Of zijn jullie niet capabel om je eigen problemen recht te zetten? Ik hoop dat deze Saga snel opgelost is. Eigenlijk zou de KU Leuven meteen moeten stoppen met deze jongens, ik lees nu meerdere negatieve berichten. Desondanks liep vorig jaar alles zéér vlot.

verkeerde informatie qua levertijd

voor 864 euro een laptop gekocht, krijg ik op de dag dat hij bezorgd zou worden per mail bericht dat dit ipv 2 dagen 2 weken wordt. dus 2 dagen voor niks gewacht terwijl ik nu een laptop nodig heb. verkeerde informatie gekregen dus bij mijn aankoop. gebeld naar klantenservice, die zegt alleen van hij is later want leverancier kan hem nu niet leveren. onprofessioneel dat ze niet met alternatief komen, of tegemoetkomen. dus bestelling maar geannuleerd en ergens anders kopen waar ik hem wel volgens de levertijd krijg

Snelle studentenservice ????

Apparaten kunnen stuk gaan. Maar als je een 'snelle studentenservice' belooft , je maakt een afspraak en er komt niemand opdagen (er moest hiervoor de ganse dag iemand thuis blijven) dan noem ik dit ...waardeloos. Waarschijnlijk komt men nu weer met een heleboel excuses maar daar heb ik totaal geen boodschap aan.

Goede klantenservice. Mn laptop was kapot en ze kwamen 'm voor reparatie ophalen en kreeg een keenlaptop mee.

Pluspunten

Het is makkelijk te bestellen ze helpen je graag en de levering is top

Geen punten

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Doe waar de klant voor betaalt! Verbeter je klantcontact. Lever apparaten die werken.

Pluspunten

Snelle levering, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

Duidelijke informatie op de site. Goede en snelle service. Ik zou de volgende keer zeker weer zaken doen met/bij Campusshop.nl!

Geen.

Pluspunten

Duidelijke site, snelle en goede levering

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Binnen 16 uur de laptop lenovo yoga 530 thuis . Zeer goed personeel op de winkelvloer in Maastricht.... Verder niets positiefs te zeggen .

Veel te weinig informatie. Laptop is uitgekleed zodat hij het voordeligst is. Bij CB had ik voor 50 euro meer een betere gehad maar dan heb ik geen 89 euro student service. Zeer slechte/onervaren telefoon service.

Pluspunten

Site is helder en overzichtelijk. Uitsplitsen opleiding keuzes maakt de voorgeselecteerde keuze voor een laptop makkelijker.

Iets meer technische productinformatie om iets gerichter te kunnen beslissen.

Pluspunten

Overzichtelijk. Advies precies op maat.

Pluspunten

Duidelijke en goedwerkende site en snelle levering

Geen

Pluspunten

De campussite werkt erg overzichtelijk en prettig. Voor mij was alles duidelijk en ik kon makkelijk laptops vergelijken.

Pluspunten

Goede laptop en snelle service!

Pluspunten

Goede laptops voor een betaalbare prijs en zelfs in termijnen betalen is het prima geregeld. Bij problemen kan je altijd contact opnemen en helpen ze je heel erg goed.

Pluspunten

Wij hadden een vrij specifiek probleem met het toetsenbord van de laptop, maar nadat alle updates waren gecheckt, was het helaas niet verholpen. We mochten hem terug sturen en krijgen een nieuwe weer thuis gestuurd.

Pluspunten

goede prijs kwaliteit verhouding

Pluspunten

Goedkoper dan de rest, goed geregeld, alles bij elkaar met korting. Studentservice er gratis bij ook geweldig.

Meer reclame maken.

Pluspunten

Goedkope laptops en een ruime keuze

Garantie is niet bij inbegrepen

Pluspunten

Goed te betalen laptops, goede en snelle levering.

Pluspunten

Goedkoop en met snelle levering Spullen netjes verpakt

Pluspunten

Snelle levering en prijskwaliteitverhouding is goed.