Mooie schoenen

Schoenen zijn supermooi, bestelling was een dagje later dan aangegeven maar dit kwam door de drukte bij PostNL. Erg tevreden.

Mooi product & met zorg verpakt

Fijne shop, duidelijke communicatie, pakket snel en netjes verzonden! Bedankt voor het draagadvies!

Goeie service en er werken leuke gasten

Altijd vriendelijke gasten die me goed helpen met het uitzoeken van kleding

Toffe merken, vriendelijke service

Eric en Rens zijn altijd supervriendelijk en komen met goeie tips en uitgebreide uitleg over stoffen en merken. Zowel de kleren als de service zijn van hoge kwaliteit!

Keurig verpakt en snel geleverd

Van deze winkel een bon gekregen van een familielid die in Roermond woont. Zelf woon ik in Amsterdam dus langsgaan is wat onhandig. Zending was keurig verpakt en snel geleverd. Mooie bijkomstigheid dat de broek meteen paste en aankan met kerst ;-).

Na enkele minuten online bestelling kon ik het item al zonder enige moeite ophalen in de winkel. Super!

Snelle service en afhandeling

Bestelling en info soepel verlopen alleen is het artikel nog niet bezorgd. Post nl geeft dagelijks aan de volgende dag te komen, om vervolgens weer uit te stellen. Tevreden over The Box, kom zeker terug. Niet tevreden over Post nl.

Vette/ aparte kleding en schoenen

Er hangt een relaxte sfeer, je word goed geholpen bij vragen. Jullie hebben altijd wel iets nieuws, en kondigen dit bijna altijd op insta aan. Dit zorgt ervoor dat ik altijd wel even langs wil als ik in de stad ben. Ik zou zeggen, ga zo door.

Zaakjes volledig op orde bij THBX!

Perfecte ervaring. Broek en schoenen online besteld, een uur later in de winkel kunnen passen en nog wat extra tips en advies verkregen. De veters werden zelfs door de vriendelijke medewerker gestrikt!

Behulpzaam

Goed geholpen met vinden van artikel! Vriendelijk en fijne service.

Alice in Wonderland

Voor het eerst dat 'too good to be true' gewoon waar bleek te zijn.

Op vrijdag besteld, op zaterdag in huis. Daarnaast een tof assortiment.

Goed geholpen, fijne service.

Dé sneakershop van Roermond!

De vetste sneakers in alle kleuren, modellen en maten. Iedere keer lukt het me weer om online óf ter plaatse in de store onder het genot van een biertje, een paartje uit te zoeken al dan niet i.c.m. kleding.

Fijne service

Fijne service

Mooi assortiment en scherp geprijsd

Altijd kundig advies

Goede service en mooi product

Prachtige schoenen gekocht en heel erg blij mee. Goed verpakt en kan zien dat er zorgvuldig wordt om gegaan met het product, tevens prima uitleg over de pasvorm. Zeer te vrede

Super Service

Overzichtelijke website, leuke (unieke) collectie, snelle levering en een ruim assortiment van toffe kleding, boots en sneakers.

Mooie kleding / sneakers en vriendelijk personeel. Huiselijk sfeertje.

Fijne en vlotte service!

Ik had 2 paar Karhu besteld die ik toch wilde ruilen waarvan 1 paar een maat te klein en ander paar zaten wat lijm vlekjes op, wat kan gebeuren maar ik werd zeer goed, klantvriendelijk en vlot geholpen. Dezelfde dag waren de nieuwe paren schoenen alweer onderweg. Ik zal hier zeker vaker mooie sneakers bestellen.

Goed, Beter, Net Niet

Alles top! Snel prettig contact. Enige jammere is dat een retourtje sturen je geld kost.

Zeer blij met de sneakers & service

Mooie exclusieve sneakers. goed ingepakt met een persoonlijke informatie brief over de sneakers. Ga zo door, zo onderscheiden jullie je van de rest.

Top service!

Neemt de tijd, komt met goede aanbevelingen!

Leuk persoonlijk bericht bij de bestelling, snel aangekomen!