Prima snelle afhandeling en mooie kwaliteit!

Bestelling verliep eenvoudig. Spullen snel in huis. Mooie kwaliteit!

Staan altijd klaar voor je.

Heel berijkbaar en niet te formeel, je ziet dat het mensen zijn die de winkel beheeren. supper chill!

Super gasten!!

Meteen reactie op mijn vraag , en de pattas waten met liefde ingepakt! Greetz sean

Hele goede service!

Ik zag het product op instagram voorbij komen en heb via de direct message contact gehad met de verkoper. Deze heeft mij netjes begeleidt en geholpen met mijn aankoop. Top service!!

Snel geleverd en netjes verpakt. Alles wat er beloofd wordt op de website is in mijn ogen volledig waargemaakt.

Snelle service!

Leuke gevarieerde acties in combinatie met snelle service maakt het heel goed!

Heerlijke winkel met een assortiment waar je niet van af kan blijven

Besteld en 10 minuten later het pakketje opgehaald. Toppers zijn 't !

Snelle service, top producten

Bij online vragen over aangeboden producten direct een snel en eerlijk antwoord.

Top service!

Top service Snelle levering Exclusieve kleding en schoenen Een echte aanrader!

Ruim assortiment in combinatie met kundig advies

Toffe peer die Rens

Helemaal top perfecte trui

Eric en Rens zijn topmensen. Goed advies en super klantvriendelijk

Zoals altijd top!

Bestelling snel ontvangen. Website, alsook instragram is goed geregeld. Top, gevarieerd aanbod met vaak goede deals.

uitstekend

geweldige zaak met super vriendelijk personeel!

Altijd top!

Alle bestellingen van The Box komen op tijd aan! tofste kledingzaak in omstreken en word ook altijd zeer netjes bezorgd ;)!

Topzaak!

Netjes, snel en goed verpakt geleverd. Ook is er nog een tip bijgevoegd over de pasvorm van deze schoen. Zoals het hoort dus.

Klant staat op nummer 1

Zeer klantvriendelijk. Reageren snel op social media. Via verschillende manieren bereikbaar: Instagram, whatsapp en telefoon.

Fijne webshop, fijne fysieke shop en goede service

Product besteld na het zien van Insta-story. THBX is enorm actief tijden Covid-19 om toch een kledingzaak te runnen! Via instagram binnen 3 minuten besteld en afgerekend! Top

Top store

Perfecte combinatie van sfeer, product, kennis en klantvriendelijkheid. Top experience!

Top service!

Toppie

top top top

Great service

Fast shipping speed Outstanding customer service Nothing to say

Uitstekende, persoonlijke service en een gevarieerde collectie

Toffe schoenen

Pakket was heel netjes en snel aangekomen.