Goed, Beter, Net Niet

Alles top! Snel prettig contact. Enige jammere is dat een retourtje sturen je geld kost.

Zeer blij met de sneakers & service

Mooie exclusieve sneakers. goed ingepakt met een persoonlijke informatie brief over de sneakers. Ga zo door, zo onderscheiden jullie je van de rest.

Top service!

Neemt de tijd, komt met goede aanbevelingen!

Leuk persoonlijk bericht bij de bestelling, snel aangekomen!

Dope

Everything Perfect

• Poleciłbyś nas? Yes

Top winkel, geweldige renovatie doorstaan en fantastisch personeel

Altijd een geweldige service van zowel Eric als Rens. Ze nemen ruimschoots de tijd, laten je op je gemak voelen en je bent altijd welkom! Ze denken graag met je mee en kijken naar passende outfits/schoenen.

Duidelijk en goede service

THBX is een prima concept store met een goede service. Je wordt op de hoogte gehouden en ze komen hun beloftes op de website na. Leuke touch is de brief je erbij krijgt die het zeker in deze tijd nog een beetje persoonlijk maakt om online te kopen.

Bericht in de doos met onder andere was instructies is erg welkom, zorgt voor een persoonlijke ervaring bij een bestelling.

Zoals het hoort te zijn.

Online store, met een goede service en cominicatie. Ruilen geen probleem en zeer vlotjes geregeld. Een aanrader The Box store.

Persoonlijk

Top service van beide Heren!

Persoonlijke aandacht en details maken dit een top winkel! Toffe kleding en snelle service!

Geweldige service

Schoenen om 1715 uur online besteld. Om 19 uur persoonlijk afgeleverd door Rens.

Snelle en nette levering

Meer dan geweldig

Klantgericht

snel product gekregen, voldeed echter niet aan verwachting, dus teruggebracht. Alle begrip, soepele afhandeling

Geen woorden maar daden!!

Geen omkijken naar gehad! Heerlijk!

Mooie webshop, jammer dat ze met PostNL bezorgen ipv bijvoorbeeld Budbee oid

Was erg goed! Maar een meer sustainable en klantgerichte bezorging zou goed zijn!

Fijne service

Fijne service

Snel, persoonlijk en betaalbaar

Ik vond precies het paar schoenen wat ik wilde, in de goede maat, voor een goede prijs. Dat was al een +1. Ze werden snel geleverd en met een persoonlijk briefje. Super leuk.

Prima snelle afhandeling en mooie kwaliteit!

Bestelling verliep eenvoudig. Spullen snel in huis. Mooie kwaliteit!

Staan altijd klaar voor je.

Heel berijkbaar en niet te formeel, je ziet dat het mensen zijn die de winkel beheeren. supper chill!

Super gasten!!

Meteen reactie op mijn vraag , en de pattas waten met liefde ingepakt! Greetz sean

Hele goede service!

Ik zag het product op instagram voorbij komen en heb via de direct message contact gehad met de verkoper. Deze heeft mij netjes begeleidt en geholpen met mijn aankoop. Top service!!

Snel geleverd en netjes verpakt. Alles wat er beloofd wordt op de website is in mijn ogen volledig waargemaakt.