Snel opgestuurd

Was een van de laatste winkels met mijn maat. Snel opgestuurd top!

Goede snelle service

Mijn bestelling kwam zeer snel mét een persoonlijk advies over pasvorm van de schoen. Super tevreden!

Eigenlijk altijd goed

Zowel bij the Box in de winkel als met een online bestelling, van ik altijd heel goed geholpen.

Duidelijke berichtgeving, snelle track & trace, correcte bezorging volgens track & trace.

Snelle en nette bezorging

Snelle levering en een leuk persoonlijk briefje bij de bestelling met wat handige info.

Perfect! Mooie webshop, snelle levering.

De website is duidelijk en praktisch. Mooi assortiment, goede foto’s en snelle levering.

Super winkel

Top!! En ik ben erg blij met mijn bestelling Gr. Andries

Zelden zo’n goede service mee gemaakt. Echte bazen zijn jullie!

Super snel reageren. Altijd een energie volle ontvangst en mega toffe kleding.

Goede service en snel geleverd.

Gister besteld en vandaag in huis. Mooie items. Via de chat van de website had ik nog een vraag gesteld over een product en kreeg direct reactie. Top service!

Verrasend goed, klantvriendelijk en behulpzaam

Ik was op zoek naar een paar schoenen in maat 42.5. Toen ze eenmaal online kwamen was 42.5 uitverkocht en ben ik voor maat 42 gegaan. Kort daarna kreeg ik een bericht via Instagram of ik mijn maat heb kunnen krijgen. Ik zei nee maar wel een halve maat kleiner. Ze hebben toen de moeite genomen om tóch mijn juiste maat te geven aan mij! Dat vind ik echt top.

Goed!

Zat netjes verpakt en snelle levering. Leuk de brief erbij met tips over het artikel!

Mooie schoenen

Schoenen zijn supermooi, bestelling was een dagje later dan aangegeven maar dit kwam door de drukte bij PostNL. Erg tevreden.

Mooi product & met zorg verpakt

Fijne shop, duidelijke communicatie, pakket snel en netjes verzonden! Bedankt voor het draagadvies!

Goeie service en er werken leuke gasten

Altijd vriendelijke gasten die me goed helpen met het uitzoeken van kleding

Toffe merken, vriendelijke service

Eric en Rens zijn altijd supervriendelijk en komen met goeie tips en uitgebreide uitleg over stoffen en merken. Zowel de kleren als de service zijn van hoge kwaliteit!

Keurig verpakt en snel geleverd

Van deze winkel een bon gekregen van een familielid die in Roermond woont. Zelf woon ik in Amsterdam dus langsgaan is wat onhandig. Zending was keurig verpakt en snel geleverd. Mooie bijkomstigheid dat de broek meteen paste en aankan met kerst ;-).

Na enkele minuten online bestelling kon ik het item al zonder enige moeite ophalen in de winkel. Super!

Snelle service en afhandeling

Bestelling en info soepel verlopen alleen is het artikel nog niet bezorgd. Post nl geeft dagelijks aan de volgende dag te komen, om vervolgens weer uit te stellen. Tevreden over The Box, kom zeker terug. Niet tevreden over Post nl.

Vette/ aparte kleding en schoenen

Er hangt een relaxte sfeer, je word goed geholpen bij vragen. Jullie hebben altijd wel iets nieuws, en kondigen dit bijna altijd op insta aan. Dit zorgt ervoor dat ik altijd wel even langs wil als ik in de stad ben. Ik zou zeggen, ga zo door.

Zaakjes volledig op orde bij THBX!

Perfecte ervaring. Broek en schoenen online besteld, een uur later in de winkel kunnen passen en nog wat extra tips en advies verkregen. De veters werden zelfs door de vriendelijke medewerker gestrikt!

Behulpzaam

Goed geholpen met vinden van artikel! Vriendelijk en fijne service.

Alice in Wonderland

Voor het eerst dat 'too good to be true' gewoon waar bleek te zijn.

Op vrijdag besteld, op zaterdag in huis. Daarnaast een tof assortiment.

Goed geholpen, fijne service.