Ruim assortiment in combinatie met kundig advies

Toffe peer die Rens

Helemaal top perfecte trui

Eric en Rens zijn topmensen. Goed advies en super klantvriendelijk

Zoals altijd top!

Bestelling snel ontvangen. Website, alsook instragram is goed geregeld. Top, gevarieerd aanbod met vaak goede deals.

uitstekend

geweldige zaak met super vriendelijk personeel!

Altijd top!

Alle bestellingen van The Box komen op tijd aan! tofste kledingzaak in omstreken en word ook altijd zeer netjes bezorgd ;)!

Topzaak!

Netjes, snel en goed verpakt geleverd. Ook is er nog een tip bijgevoegd over de pasvorm van deze schoen. Zoals het hoort dus.

Klant staat op nummer 1

Zeer klantvriendelijk. Reageren snel op social media. Via verschillende manieren bereikbaar: Instagram, whatsapp en telefoon.

Fijne webshop, fijne fysieke shop en goede service

Product besteld na het zien van Insta-story. THBX is enorm actief tijden Covid-19 om toch een kledingzaak te runnen! Via instagram binnen 3 minuten besteld en afgerekend! Top

Top store

Perfecte combinatie van sfeer, product, kennis en klantvriendelijkheid. Top experience!

Top service!

Toppie

top top top

Great service

Fast shipping speed Outstanding customer service Nothing to say

Uitstekende, persoonlijke service en een gevarieerde collectie

Toffe schoenen

Pakket was heel netjes en snel aangekomen.

Kwaliteit kleding, snelle levering! Super!

Snelle levering van het pakket! Kwaliteit kleding! Nobel bericht in het pakket! Gewoon super!

Topservice, coole kleding, relaxte sfeer

In alle opzichten top!

In alle opzichten top!

Zorgvuldig verpakt en snelle levering

Goede ervaring. Product was zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Ook informatie voorziening van koop tot verzending is verzorgd. Ivm. verre afstand van de winkel is fysiek winkelen wat lastig. Ik kom zeker terug naar deze webshop.

Ik had om 16.00 besteld en vanwege een oplettende werknemer van The Box al dezelfde dag om 19.00 thuis bezorgt. Dat is nog eens klantvriendelijkheid en service.

Super service en een spannend assortiment!

Hele toffe producten en super service

Snelle levering en leuke producten

Goede service!

Leuke persoonlijke brief erbij, En een snelle verzending blij met mijn bestelling.

Betrouwbare winkel

Het bestellen en de levering waren prima in orde. De communicatie kan echt beter. Ik kreeg nauwelijks antwoord op mijn berichten. Het bericht dat ik kreeg was wel aardig, dat wel.