Werden heel vriendelijk ontvangen, dat is al belangrijk

Wij werden meegenomen naar de couponafdeling, na alles samen met de medewerker bekeken, bleek dat er geen coupon voor ons was. Van het kunstgras wat wij graag wilden. De medewerker gaf ons toen 10% korting was aardig en er was al korting op het getoonde gras. Ging alles heel vriendelijk.

Goed geholpen, deskundig advies. Goed geholpen met inladen in de auto. Zeer prettig en gezellig personeel. Betreft de kunstgras Gigant in Ridderkerk

Super snel, voor een goede prijs een coupon gekocht!

Helemaal blij mee!

Prima, de koffie stond klaar !

Leuk en kundig personeel, die mee helpen met zoeken en ook alles keurig in de auto leggen. De vestiging in Ridderkerk

Perfecte service

Op een dag dat ze normaal gesloten zijn ( alleen op afspraak) was de meneer die ik aan de telefoon had om uitleg te geven hoe bij het bedrijf te komen, vanwege omleidingen in Ridderkerk waren ze niet te bereiken met mijn gps in mijn auto, zo vriendelijk mij te ontvangen. Hij zei me nadat ik, met zijn hulp, binnen 5 minuten bij het bedrijf was, dat hij het sneu vond om me terug te sturen. Kortom een pluim voor de klantgerichtheid! Zelfs toen bleek dat ik alleen een coupon moest hebben bleef hij mij uiterst kundig te woord staan en legde de coupon opgevouwen in mijn auto. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!

Geweldig kan niet beter.

Goede voorlichting met een kopje koffie erbij. Hulp bij inladen, vriendelijk personeel.

Zeer goed advies.Mensen weten waarover ze praten. Super blij met ons kunstgras! En nu voor een hele leuke prijs!

Prima informatie gekregen, vakkundig !

Wij kwamen voor een stukje kunstgras. Eerder al per email een offerte gekregen. Helder en overzichtelijk. Opname van de order ging snel en men vroeg of we toch de maat nog evn wilden opmeten. Dat was een goed advies want wat we eerder zelf hadden gemeten klopte net niet helemaal. Kortom nu even afwachten hoe de plaatsing zal verlopen. Kunstgrasgigant gaat alles verzorgen, van oude natuurveld eruit tot plaatsing van het kunstgrasveld. Ben benieuwd !

Uitstekend geholpen

Zeer behulpzame en vriendelijke medewerker. Mooi staaltje kunstgras uitgezocht, voor bij de tuinset. Nu nog wachten op de zomer.

Zeer goed geholpen

Snel en vakkundig geholpen

Heel prettig! Duidelijke uitleg! Goed zaken gedaan!

Vriendelijk

Wij werden erg. vriendelijk geholpen. Bij binnenkomst werd direct koffie en thee aangeboden. Er werd heel goed meegedacht door de verkoper, in ons geval de eigenaar, om het voor ons zo voordelig mogelijk te maken. Door de jonge werknemers werd het geheel keurig op maat gesneden. Er werden rollen gemaakt om het geheel makkelijk te vervoeren in onze auto.

Goed bedrijf

Heel goed geholpen. Goede verkoper. daarom geef ik bedrijf een 8

Klant gerichte behandeling

Ontvangst advies en afhandeling perfect

Goede voorlichting prettig contact. Uitleg leggen uitstekend.

Vriendelijk geholpen, eerlijk advies en uitstekende service!

Prima geholpen in Ridderkerk

Er zijn in Ridderkerk aan ons verschillende opties aangeboden zodat wij een goede keuze konden maken binnen ons budget. vriendelijk personeel. Drankje stond klaar.

Goede ervaring

Hele behulpzame personeel en hebben mij goed geholpen met het uitzoeken van de juiste gras. Ook heel fijn dat ze mij hielpen met het inladen van het gras in de auto

Ziet er mooi uit,

Heel klantvriendelijk,en eerlijke man

Fijn personeel en een prima product!

Wij zochten een relatief klein stukje kunstgras voor ons balkon en In de vestiging in Ridderkerk werden wij zeer goed geholpen door een zeer behulpzame en meedenkende medewerker. De prijs was daarnaast ook nog gunstig dus wat wil een mens nog meer!!!

Ruime keus in soorten en kwaliteit

Goed advies en behulpzaam personeel

vriendelijk en behulpzaam geholpen

Heb 10 jaar geleden voor het eerst bij de kunstgras gigant een grasmat gekocht,welke nog steeds naar wens bij ons in de tuin ligt,door een verandering kwamen we nu een stuk tekort. En weer goed geholpen met precies dezelfde type grasmat. Team kunstgras gigant ,Dank jullie wel weer voor de service

Strak geregeld

Duidelijke afspraken en overzichtelijke offerte en uitvoering. Locatie Ridderkerk

TOP

Perfect geholpen voor een leuke prijs,waar mogelijk de rest stukken gebruikt met een leuke korting.