Goede service en kennis!

Omdat wij de tuin nog niet gereed hadden om de grasmat neer te leggen werd aangeboden deze kosteloos op te slaan tot het moment dat het ons uitkwam. Hierdoor hebben wij wel al gebruik kunnen maken van de korting die op dat moment gold.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Onze ervaring met kunstgrasgigant was prima.Onze ervaring is perfect.

Goede snelle service

Vriendelijke mensen, goed advies gekregen en ik kon het gras de dag erna al ophalen. Prima service!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service, vakkundig personeel en betaalbaar

Ik ben tweemaal bij jullie geweest, 1 keer om te oriënteren en een tweede keer om een stuk kunstgras af te halen. Beide keren heb ik als zeer positief ervaren. Naast goed, met glimlach op het gezicht, personeel toont de winkel ook netjes en georganiseerd. Fijn bedrijf en mooi stuk kunstgras gekregen.

Goede hulp, veel keuze

Locatie kan beter. Maar is vrij makkelijk bereikbaar. Grote keuze assortiment en goed em bekwame hulp.

prima product, juiste service

prima geholpen, goede uitleg voor zelf aanleggen goed product

Goede en snelle service

Zeer goed werk geleverd en op tijd

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Dijn geholpen en goed advies

Bij binnenkomst meteen heel fijn geholpen heel leuk gesprek gehad en goede informatie wat we het beste konden doen in onze tuin situatie. Ze nemen goed de tijd voor je wat heel erg dijn is en voor de kids stond er hapje en een drankje klaar oa hotdogs en lollie s wat altijd goed werkt bij kinderen tijdens het winkelen. Ook is er gelegenheid om in een speeltuin te spelen! Dus een dikke aanrader niet duurder dan internet( online) en betere service en informatie

• Zou u ons aanbevelen? Ja

prima contact en goede uitleg

Snelle en zakelijke aankoop kunnen doen van een mooie grasmat.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Ben goed geholpen alles op maat gesneden

Vriendelijk en professioneel geholpen

Prima geholpen en duidelijke uitleg gehad hoe de grasmat aan te brengen.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Mooi gazonnetje op mijn ballonnetje!!

Goed geadviseerd en het ligt er prachtig bij 👍!!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede service en goed advies

We bestelden een sample doos/proefpakket en daaruit kregen we al een idee wat we zouden willen. In de winkel kregen we het advies te kiezen voor dezelfde categorie (niet de duurste, maar het type dat op onze ondervroeg past) én in de zaak lag een rol met de juiste maten die we zo mee konden nemen. En dat allemaal voor een mooie prijs!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Fijn en vriendelijk geholpen.

Voor een enigszins "dure" aankoop is het erg fijn om zo goed geholpen en geïnformeerd te worden. Dat was bij Kunstgrasgigant zeker aan de orde!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goede ervaring, deskundig geholpen!

Afgelopen week kunstgras gehaald. Goed geholpen, deskundig personeel en we waren er snel uit! Fijn!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Behulpzaam, goed advies, goede prijs/kwaliteit

Er werd goed geluisterd naar mijn wensen. Vervolgens heb ik een mooi (rest) stuk kunstgras voor een prima prijs kunnen kopen.

Ruime keuze, goede service

We hebben recent een ‘coupon’ gehaald van 4,95 x 4, deze ligt netjes in onze tuin

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Prettige ontvangst en prima geholpen

Bijzonder positief. Grastapijt (rood) gesneden en ook nog in de auto getild, prettige gesprekken door zoon eigenaar!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en goede uitleg.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Leuke sfeer en goede service

Goed geholpen en mooi gras voor een normale prijs.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Keurig netjes geholpen. Klantvriendelijk, nemen de tijd voor je, en adviseren je top. Helpen met inladen. Ga zo door heren

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed geholpen en het gras ligt er netjes bij

Goed geholpen in de winkel met de juiste kennis. Snel het kunstgras mee kunnen nemen in de auto.

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Erg vriendelijk en behulpzaam!

Zeker een aanrader om hier uw gras te kopen!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Uitstekend advies en prima service!

Was eerst wel even schrikken: zoveel soorten kunstgras! Gelukkig werden we snel en deskundig te woord gestaan en bovendien is onze 'grasmat' meteen op maat gesneden. Een aanrader dus deze kunstgrasgigant!

• Zou u ons aanbevelen? Ja

Goed persoonlijk advies en erg klantvriendelijk

Goed persoonlijk advies met duidelijke argumenten. Erg klantvriendelijk. Zeker een aanrader

Over Kunstgrasgigant

Filter op Taal