Goede zaak

Werdt er goed geholpen.

Goed geholpen

Netjes en duidelijk geholpen top

Duidelijk, snel en goede kwaliteit

Werden hartelijk ontvangen en goed geadviseerd. Hebben zelfs een mooie korting kunnen ontvangen doordat er van onze keuze nog een coupon beschikbaar was ivm leegverkoop. Krijgt gelijk alles mee wat je nog extra nodig hebt en het gras wordt gelijk op maat gesneden. Echt een aanrader!

Zeer gastvrij, goed advies en service

Aangezien het niet heel druk was, gingen we er een beetje vanuit dat het niet een hele goede winkel was, maar hier zaten we goed naast. De eigenaar heeft ons te woord gestaan en ons geholpen met onze keuze, vervolgens kregen we gratis eten en drinken aangeboden. We konden de maat voor onze grasmat niet vinden dus kwam meneer ons helpen om de juiste maat te vinden. Al met al een zeer goeie ervaring gehad.

Prima geholpen!

Ik ben prima geslaagd bij de vestiging in Ridderkerk. In eerste instantie om advies te vragen en wat voorbeelden te bekijken. Maar uiteindelijk gelijk gekocht waar ik naar op zoek was. Door de geweldige expertise die ze in huis hebben en een gunstige prijs was de koop al snel rond. Een tip voor een ieder die op zoek is naar een “stukje” kunstgras, ze gaan verhuizen en daarom gaan de laatste stukken voor een mooie prijs weg! Ik heb een mooi stuk van 4.20x2.75 op de kop kunnen tikken voor €145,- i.p.v. €370,- Kortom een hele fijne ervaring bij het filiaal in Ridderkerk!

Deskundige en gezellige winkel

Hartelijke ontvangst in Ridderkerk, enorm veel keus en fijn geholpen! Aanrader!

prettig en welkom gevoel bij aankoop tapijt

ondanks vreselijk slecht weer in combinatie met verkeers hinder Door werkzaamheden tevreden over benadering naar klant als uitleg materiaal

Deskundig geholpen

Gastvrije ontvangst. Goed en deskundig advies gekregen. Ruim de tijd kunnen nemen om mijn stukje kunstgras uit te zoeken. Blij met de nu zo frisse uitstraling van mijn balkon.

duidelijk overzichtelijke showroom.

prima winkel, goed advies zonder het gevoel te hebben dat ik het duurste product moest kopen.

Kunstgras

Nee maar even zonder dollen, top service en prima kunstgras voor een scherpe prijs. Ik ben dik tevreden!

Super goede hulp en service

Door de buurman werden we geattendeerd op de kunst gras gigant Dus win daar na toe en we kregen een super warm ontvangst en onder het genot van een kopje koffie de juiste informatie Dus hebben we voor onze tuin kunstgras gekocht en wat denk voor de helft van de normale prijs Super blij naar huis met een mooi gazon Mannen van de kunstgras gigant Dank jullie voor de goede info en service jullie zijn top voor weinig geld dus wat mij betreft een aanrader als je kunst gras wil in je tuin Mvg Rhoon

Topzaak voor kunstgras

Afgelopen weekend op de bonnefooi even langsgereden in Ridderkerk. Goed advies gekregen en de ontvangst was erg gastvrij. Uiteindelijk voor Aerdenhout gekozen, wat een uitstekende keuze is voor op een balkon. Van de week weer terug voor kunstgras in de tuin ! Ik ben 'om'. Voor mij geen echt gras meer, wat een hoop onderhoud betekent.

Goede service en vriendelijk personeel. Heb een mooie aanbieding gescoord

Snel, vakkundig klantgericht

Prettig

Net echt gras, vriendelijke en deskundige verkopers

Het gras is van een hele mooie kwaliteit, dat mag ook wel, want de coupon was €500 inclusief doek en zand. Ik heb er een ook een pas mee aangelegd en dat is erg mooi geworden. Zeer vriendelijke verkopers/personeel.

eerste contact zeer prettig

het is prettig dat je gewoon naar de winkel kan gaan en daar je gras uit te zoeken. dit ziet er altijd anders uit dan op een plaatje nl. contact is zeer vriendelijk, denken ook met je mee.

Goede prijs en kwaliteit maar bovenal een top service!

Goede prijs en kwaliteit maar bovenal een top service!

Ruime keuze, goed advies, gastvrij ontvangen, keurig geholpen, perfecto

N.a.v de website verwacht je veel en dit wordt zeker waargemaakt. Bij aankomst ruim en overzichtelijk terrein met inderdaad zeer veel keuze. Gastvrije en vriendelijke ontvangst met koffie. Goed advies, zeker kennis van zaken. Kortom, met volle tevredenheid met de aankoop huiswaarts. Absoluut aan te bevelen deze zaak voor uw grastapijt.

Veel keus , denken echt met je mee, fijne mensen.

Snel geholpen, goed geadviseerd

Veel keuze uit coupons

Goed geholpen ook met opvouwen voor vervoer in auto

Net en geweldig bedrijf

Super goed geholpen en van het juiste advies voorzien bedankt mannen en ook de koffie is lekker 😄👍 het ga jullie goed

Super geholpen

Ik werd erg goed geholpen. Er werd mee gedacht en goed advies gegeben. Ook hebben ze goed gekeken of alles goed opgemeten was. Kortom super service🤗

Vriendelijk, ruime keuze en goede voorlichting

Je voelde je welkom bij dit bedrijf door de vriendelijkheid van het personeel, de uitleg en adviezen die gegeven werden en de beantwoording van alle vragen. Compleet.

Goeie ervaring .. goeie prijs/kwaliteit verhouding.. top service