ben in filiaal Pijnacker goed en vriendelijk geholpen. Leuke mensen die duidelijk de verschillen van kunstgras uitleggen.

Wat een mooi kunstgras in Ridderkerk tegen een goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Reeds meerdere keren heb ik gebruik gemaakt van de diensten van dé Kunstgrasgigant. Of het nu voor mooie houten vloeren of in dit geval voor top kunstgras gaat: Kunstgrasgigant is een gestroomlijnde, betrouwbare en professionele onderneming, welke top kwaliteit levert. Onder aanvoering van Jan Twigt wordt echt vakwerk geleverd, waarbij hij een zijn collegae goed meedenken en dus adviezen geven. Bovendien, extra zaken worden niet direct vertaald in meerkosten. Kunstgrasgigant heeft een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Ik beveel Kunstgrasgigant daarom graag aan.

Erg goed

Aardige verkopers goeie service en het belangrijkste zeer klant vriendelijk

Goed advies, vriendelijk en uiteindelijk een mooie mat!

Goed en deskundig advies aan huis. Was nodig ook, want wat mooi is in de winkel past qua kleur misschien helemaal niet in je tuin. Vervolgens afspraak gemaakt voor 4 stalen om in onze tuin te beoordelen. Uit de 4 stalen uiteindelijk een kleur gekozen die bij onze tuin past. Resultaat was top. Kwamen wat zand en pennen tekort, was met 1 telefoontje weer gratis af te halen. Kortom, zeer tevreden!

Superrr

Het was lekker rustig werden goed en snel geholpen .

Goed geholpen, mooie producten.

Werd heel goed en vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je. Ook erg gezellig en dat vind ik zelf ook erg belangrijk. In de tuin kan je lekker met je blote voeten het gras voelen en erg mooie producten voor een goede prijs!

Perfecte service

Goede service, mooi kunstgras

professioneel, snel en coronaproof geholpen

In de grote showroom en buiten is alle ruimte om in deze tijd van corona veilig gras te bekijken en ervaren. We konden het gras direct meenemen en werden zeer vriendelijk geholpen

Als 70 plusser corona-veilig geholpen met een mooi produkt

Het goede product was ons door een eerdere aankoop bekend, nu weer geslaagd.

Aanrader!

Supergoed geholpen door mega vriendelijk personeel.

Snelle afhandeling

Zeer vriendelijke deskundige hulp met een ruim assortiment

Tijdens mijn eerste aankoop van een kunstgrasmat heb ik bij Kunstgrasgigangt deskundig advies gekregen. Dit advies krijg je normaliter absoluut (!) niet in een bouwmarkt of een ander winkelcentrum. Mijn advies is neem een kijkje bij de Kunstgrasgigant en ervaar het zelf!

Goed geholpen

Hartelijke ontvangst. Daarna duidelijke uitleg, welk soort voor ons het beste is. Alles keurig verzorgd.

Veel service, snelle afhandeling

Prima service, direct via het andere filiaal de voorraad bekeken, snel Op maat gesneden. Prima

Goed geholpen

Goede service, vriendelijke bediening

Top kwaliteit en super geholpen

uitermate fijn geholpen en en een goede kwaliteit kunstgras en veel keus bij de kunstgrasgigant in Pijnacker.

ik heb heel goede ervaring , erg klantvriendelijk

Mijn ervaring, is, dat het zo ruim is opgezet dat je er zonder enige moeite fijn kunt rondkijken en jezelf kunt laten adviseren, en dat er ruimte genoeg is en je zodoende elkaar niet in de weg loopt Heel klantvriendelijk en gemoedelijk, zeker aan te bevelen

Wij wren eerst in Kockengen. Die vestiging was opgeheven. Dat was niet duidelijk op de website. In Pijnacker prettig geholpen. Er werd meegedacht met onze wensen. Klasse

Ik werd goed geadviseerd.

Genoeg keus goede service en hier kan je prima en op je gemak kijken. Alles is netjes aangepast op de veilige 1..5 meter. Top!!!!

prima!

Ik ben professioneel, vriendelijk en duidelijk geadviseerd bij Kunstgrasgigant Ridderkerk. Het kunstgras moet nog gelegd worden, maar vooralsnog positief.

Keurig geholpen

Zo’n mooi grasmatje je zou er bijna op gaan golfen

Vriendelijke bediening en genoeg keuze

Buiten in het licht zijn vele soorten geëtaleerd. Dus kun je zien hoe het er in de tuin uit zou zien. Er staat duidelijke informatie bij. En de verkopers geven ook duidelijke informatie. En zijn vriendelijk. Heel anders dan bij een ander bedrijf in Oudenbosch. Die kenden hun eigen producten niet eens en hingen lulverhalen op om toch maar te kunnen verkopen.

Een aanrader!

Wij zijn in Ridderkerk geweest, vriendelijke mensen. Snel geholpen en goede uitleg. Voor je het weet ligt alles in je auto. En ons gras ligt prachtig in de tuin.

via google

ben echt tevreden goede service vriendelijk medewerkers