Prima geholpen en een goede prijs

Ook in deze rare corona tijd is er alle tijd genomen om ons goed te informeren en toe te lichten wat voor ons het beste kunstgras is. Wij zijn in Ridderkerk geweest waar voldoende ruimte is om 1 1/2 meter afstand te houden. Zeer vriendelijk geholpen en mensen met verstand van kunstgras.

Dankbaar en tevreden met mijn stukje gras.

Ik heb tussen kerst en oud en nieuw deze bedrijf gebeld en mocht met een afspraak langs komen ( volgens Covid regels natuurlijk). Na een uitgebreid uitleg heb ik een hele mooie stuk kunstgras gekocht voor een super prijsje! Nogmaals bedankt!

vriendelijk en goed geholpen

ondanks de lockdown toch telefonisch een afspraak kunnen maken om te kijken voor een stukje kunstgras voor in mijn voortuin goed te doen en de coronaregels werden netjes allemaal nageleefd vriendelijk en vakkundig geholpen door de mensen daar zou ook zeker terug gaan de volgende keer is een aanrader wat mijn betreft !!

Heel fijn en goed geholpen ondanks de beperkte mogelijkheden door Corona! Zeker een aanrader om hier je kunstgras te kopen.

Geweldig geholpen.

Geweldig geholpen ook in vervelende tijden als dit ivm Corona regeltjes, maar hier word nog echt de tijd voor je genomen en geen vraag was te veel, mensen met passie voor hun werk. Echt een aanrader als je mooi en kwaliteit wil en dat ook nog eens scherp geprijsd.

Keurig geholpen!

Kwam aan met een gedemotiveerde ervaring van ander leverancier. Ben ontvangen door de eigenaar (tenminste dat zei hij) en die was meteen aardig en open. Stelde de juiste vragen en nam me mee door de zaak om mijn gewenste afmetingen en kwaliteit te zoeken. Niet gevonden, wel een mooie alternatief. Veel goedkoper. Ik vroeg om ook een prijs voor een compleet nieuw stuk op maat. Geen probleem en uiteraard een all-in prijs. Ondanks lagere omzet adviseerde de beste man mij om een verstandige keus te maken en de alternatief te nemen. Kreeg wat extra lengte mee en tevens van gronddoek. Een mooie zaak ook met goede displays en veel keus. Kortom, subliem geholpen en dus waard om hier te kopen.

Leuke vakkundige dienstverlening

Waar voor je geld, aardige mensen en erg kundig!

Keurig netjes en snel geholpen

Vestiging Ridderkerk. Goede uitleg.

Fijne service en denken mee!

Nadat we digitaal een offerte hadden gekregen, hebben we nog telefonisch contact gehad over een reststuk. Dit was qua maat goed voor ons! Wel was de beloofde prijs telefonisch uiteindelijk niet helemaal de prijs die we betaald hebben.

Perfecte service in een prima filiaal. (Ridderkerk)

Prima service, nemen de tijd om uitleg te geven. Zorgen tevens voor de juiste kwaliteitsattributen om het kunstgras goed te kunnen leggen met de juiste materialen. Zeker een aanrader.

We zijn prima geholpen,

De verkoper was zeer hulpvaardig.

Zeer vriendelijk en eerlijk geholpen.

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke man. Hij ging eerst kijken of er een goedkopen coupon voor mij was, toen dat niet lukte heeft hij de goedkoopste oplossing voor mij uitgezocht. Ik ben super blij met m’n mooie stukje kunstgras helemaal top.

Een professionele vakman

Wij kwamen af op de kunstgrasgigant vanwege de goedkope prijzen. Eenmaal in de winkel werd er goed geluisterd naar onze wensen en kozen wij een prachtig kunstgras uit! Kregen een stuk mee naar huis en alles werd geregeld. Hele fijne beleving en erg netjes!

Top service, zeker een aanrader!!

Gisteren bij de Kunstgrasgigant geweest. We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke verkoper. Hebben onze keuze kunnen maken en hebben super mooi gras weten uit te zoeken met hoge kwaliteit! Het gras werd door het personeel in de auto gelegt. Echt geweldig! Zeker een aanrader!

Deskundige en uitgebreide informatie

Goed en deskundig geholpen, zeer goede en uitgebreide product informatie.

Prima advies

Prima advies, snelle levering mogelijk.

Goede service, kwalitatief hoge producten, zeer hartelijk personeel

Vanochtend bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk geweest. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen een korte rondleiding om beetje een idee te krijgen wat de keuze was. Na een leuk gesprek wisten ze precies wat voor soort kunstgras bij ons paste. Nadat er leuke prijs werd gemaakt voor ons hebben wij besloten om het kunstgras te nemen! We kregen er zelfs een gratis kunstgrasbezem bij. Wij raden Kunstgrasgigant Ridderkerk van harte aan!

Ff op zaterdag middag kijken of ze wat hebben En binnen een half uur het pand verlaten met een prachtig stuk kunstgras en prima advies Bedankt en we komen zeker terug

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb Kunstgras Arnhem Exquise gekocht 6 cm hoog niet van echt te onderscheiden. onder het tapijt gaat stabilisatiedoek ik heb er grondpennen bij om het strak te leggen en instrooizand om op het gras te strooien. Ik had de bank van de auto laten zakken en liep naar kantoor om te betalen kom naar mijn auto is alles al in mijn auto gelegd. Het kunstgras is inmiddels gelegd en ziet er fantastisch uit. Ik zal zeker Kunstgrasgigant Ridderkerk aanbevelen Goeie Service perfect personeel.

Goede service en een prima advies

Heel prettig geholpen

Vriendelijk geholpen, mooi gras!

De keuze is reuze! Gelukkig was de keus snel gemaakt. Vriendelijk geholpen en gelijk mee kunnen nemen. Zeker een aanrader.

toppy

leuk ontvangen, goede verkoop adviseur ,en messcherpe prijzen.

Top service en uitleg en advies op maat

Wij zijn fijn ontvangen en kregen direct heldere informatie over welke mat het best bij ons huishouden zou passen. Kort om goede service en wij zijn goed geadviseerd

Fijn geholpen.

Vriendelijk personeel en goed voorgelicht.

Geweldig !!

We zijn werkelijk fantastisch geholpen bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk. Hele vriendelijke, deskundige mensen, die ons perfect hebben voorgelicht. Geen moeite teveel om weer een staal te tonen en verschillende malen de voor- en nadelen van diverse soorten kunstgras uit te leggen. We hebben voortaan HET adres voor kunstgras gevonden.