weet het nog niet moet het nog uit proberen moet er mee naar de stad Hajduszoboszlo daar neer leggen

Heb het gras mee genomen naar Hongarije en mijn Vriendin moest het keuren en jawel het is door haar goed gekeurd Maar we gaan naar haar zomer huisje in de Plaats Hajduszoboszlo dat licht op de Poesta en het is er elke dag tegen de 33 tot 38 graden en geen Regen dus u snapt wel gras is hier niet te doen Dat is een puinhoop maar gelukkig hebben we nu Kunstgras en hebben hoop ik een mooi zitje in de tuin verder tevreden mocht het niet goed blijven horen jullie het wel Groeten van uit Hongarije A.van der Maas

Aanrader voor een ieder die kunstgras wil aanschaffen

Klantvriendelijk , heeft de juiste antwoorden op de vragen, geeft uitleg waar ieder type kunstgras beste bij past. Geeft je een goed gevoel bij de keuze die je maakt. Ze hebben een mooi visitekaartje afgegeven petje af.

Heel klantvriendelijk

Vriendelijk geholpen ,en veel keuze

Vriendelijk en behulpzaam

Snelle mailwisseling, prettige communicatie en aflevering

Snelle mailwisseling, prettige communicatie en aflevering

mooi zaak, vriendelijk geholpen.

we zijn vriendelijk en goed geholpen. ruime keuze.

Prettige winkel

Snel, veilig en fijn geholpen. We zijn erg blij met het resultaat van het gras op ons balkon.

Groot assortiment en zeer klantvriendelijk

Ik ben zeer deskundig en vriendelijk geholpen. Keurig op maat gesneden en het werd voor ons in de auto gelegd. Prima service en mooie kwaliteit gras.

Fijne showtuin en heel fijn en eerlijk geholpen

Na in de showtuin rondgelopen en een soort hadden uitgezocht, zijn wij heel netjes en eerlijk geholpen. Het gras wat wij hadden uitgekozen was niet geschikt voor ons doeleinde en lieten ons zien welke dat wel waren ondanks dat deze iets goedkoper waren. Daarna ging hij eerst alle couponnen na om te kijken of daar iets tussen zat. Daarna heel professioneel alles uitgelegd en op maat laten snijden. Wij zijn echt heel tevreden

Deskundig en zeer vriendelijk geholpen!

Bij ontvangst een lekker bakkie koffie, duidelijkheid over welke grasmat het beste bij je wensen past en alles ter plekke afgemeten en gesneden...en zo de auto in! Kunstgras ligt in de tuin en dat hadden we jaren eerder moeten doen!

Snel en uitstekend geholpen!

Snel en uitstekend en vriendelijk geholpen!

Vriendelijk en netjes te woord gestaan

Zie boven

Vriendelijke bediening, uitstekende service

Ik ben goed geïnformeerd en heb prima afspraken kunnen maken. Kreeg ook nog een gratis mag mee. Prima service!

ben in filiaal Pijnacker goed en vriendelijk geholpen. Leuke mensen die duidelijk de verschillen van kunstgras uitleggen.

Wat een mooi kunstgras in Ridderkerk tegen een goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Reeds meerdere keren heb ik gebruik gemaakt van de diensten van dé Kunstgrasgigant. Of het nu voor mooie houten vloeren of in dit geval voor top kunstgras gaat: Kunstgrasgigant is een gestroomlijnde, betrouwbare en professionele onderneming, welke top kwaliteit levert. Onder aanvoering van Jan Twigt wordt echt vakwerk geleverd, waarbij hij een zijn collegae goed meedenken en dus adviezen geven. Bovendien, extra zaken worden niet direct vertaald in meerkosten. Kunstgrasgigant heeft een uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Ik beveel Kunstgrasgigant daarom graag aan.

Erg goed

Aardige verkopers goeie service en het belangrijkste zeer klant vriendelijk

Goed advies, vriendelijk en uiteindelijk een mooie mat!

Goed en deskundig advies aan huis. Was nodig ook, want wat mooi is in de winkel past qua kleur misschien helemaal niet in je tuin. Vervolgens afspraak gemaakt voor 4 stalen om in onze tuin te beoordelen. Uit de 4 stalen uiteindelijk een kleur gekozen die bij onze tuin past. Resultaat was top. Kwamen wat zand en pennen tekort, was met 1 telefoontje weer gratis af te halen. Kortom, zeer tevreden!

Superrr

Het was lekker rustig werden goed en snel geholpen .

Goed geholpen, mooie producten.

Werd heel goed en vriendelijk geholpen en ze nemen alle tijd voor je. Ook erg gezellig en dat vind ik zelf ook erg belangrijk. In de tuin kan je lekker met je blote voeten het gras voelen en erg mooie producten voor een goede prijs!

Perfecte service

Goede service, mooi kunstgras

professioneel, snel en coronaproof geholpen

In de grote showroom en buiten is alle ruimte om in deze tijd van corona veilig gras te bekijken en ervaren. We konden het gras direct meenemen en werden zeer vriendelijk geholpen

Als 70 plusser corona-veilig geholpen met een mooi produkt

Het goede product was ons door een eerdere aankoop bekend, nu weer geslaagd.

Aanrader!

Supergoed geholpen door mega vriendelijk personeel.

Snelle afhandeling

Zeer vriendelijke deskundige hulp met een ruim assortiment

Tijdens mijn eerste aankoop van een kunstgrasmat heb ik bij Kunstgrasgigangt deskundig advies gekregen. Dit advies krijg je normaliter absoluut (!) niet in een bouwmarkt of een ander winkelcentrum. Mijn advies is neem een kijkje bij de Kunstgrasgigant en ervaar het zelf!