Super klantvriendelijk en weten waar het over gaat

Duidelijk, goed advies en direct actie. Filiaal Ridderkerk.

Super blij met me kunstgras

Na goed advies ben ik superblij met me kunstgras

Vriendelijk, Professioneel, Behulpzaam

Als je kunstgras wilt gaan leggen en je hebt een aantal vragen of je hebt adviezen nodig dan is dit een adres waar je heen zou gaan. Ik ben heel tevreden over de wijze waar op we geholpen zijn.

Super goed geholpen

Er was gelijk aandacht en tijd om mijn te helpen en te zoeken wat ik graag wilde hebben . Aankoop gelukt en kunstgras netjes voor mijn in de auto gelegd. Echt top ik heb mijn aankoop gedaan in Barendrecht

Snel en deskundig

Met een goede uitleg en snelle service ben ik goed geholpen.

Een fijne zaak met heel veel soorten,enorm fijn geholpen goede service en prima personeel.Een aanrader.

Goede voorlichting

Producten zijn duidelijk uitgestald. Groot voordeel is dat ze ook buiten liggen zodat je het goed kan beoordelen.

Goed geholpen

Ze zijn erg klant vriendelijk je word er goed geholpen en de koffie is heerlijk in ridderkerk

2 keer daar geweest, veel verstand van zaken en enorm vriendelijk geholpen en ook al zou het ergens anders iets goedkoper zijn, zou ik het toch hier doen, zo fijn geholpen.

Mooi gras! Snelle service.

Mooie coupon gekocht

We zijn enthousiast, vakkundig en vol met passie geholpen.

Wat een keuze hebben ze in Ridderkerk aan verschillende soorten kunstgras, voor iedere portemonnee is er een mooi grasmatje te vinden.

Helemaal top!

Grote keuze, goed advies, deskundig personeel! Vestiging Pijnacker

Fijn bedrijf

Wij werden deskundig geholpen, ruime keuze, goede tips,vriendelijke Verkoper, een aanrader

Gewoon perfect.

Prima.

Netjes en goed geholpen.

In vestiging Ridderkerk vriendelijk geholpen. Mooi kunstgras niet van echt te onderscheiden. Zeer blij mee

Perfect geholpen in vestiging Ridderkerk.

Al mijn wensen konden geregeld worden. Leggen van de kunstgrasmat kan al binnen 4 weken. Kortom prima service en advies.

perfect

Er wordt meegedacht en kregen goed advies.

Goed geregeld

Kan je afspraken mee maken, top

Een aanbeveling waard

Goed advies gekregen,daarna alles perfect geregeld en het gras gelegd,een tevreden klant

Toegankelijk en bijzonder aangenaam

Je wordt geweldig geholpen, op elke vraag krijg je vriendelijk en vakkundig antwoord, top!

Prima uitleg

Prima service, komt afspraken na.

Fantastisch en zeer tevreden

Professioneel geholpen

Zeer vriendelijk en behulpzaam

We gingen voor een stukje gras voor ons balkon en werden zeer vriendelijk ontvangen. Wat veel keus! Terwijl ons stuk op maat werd gesneden kregen we koffie aangeboden Ze hebben het stuk keurig opgevouwen zodat het in de auto past en hebben het in de achterbak van de auto gelegd. Alles zeer vriendelijk en. behulpzaam, fijne zaak!