Goede service en kennis van zaken

Vriendelijke ontvangst en kennis van zaken. Leuk ook hoe personeel omgaat met de kinderen. Daarnaast heel duidelijk over levertijd en aanlegservice.

Er word goed meegedacht wat het beste bij je tuin past

Kennis van zaken en uitstekend geholpen

Werd zeer goed uitgelegd waarom er voor mij geen coupon beschikbaar was. Vervolgens prima deal met stuk dat we nodig hadden. Werd direct op maat gesneden en in de auto gelegd. Ook hoe het daarna zo goed mogelijk te behandelen werd ook toegelicht. Kortom uitstekend allemaal

Snelle,vlotte service met vriendelijke mensen waarbij een lekker kopje koffie niet ontbreken mag.

Vriendelijke begroeting. Vrolijke medewerkers. Goed geheugen, waren er, een tijdje geleden, al 1 keer geweest voor oriëntatie en wist nog van hoe of wat. Top

Keurige, beleefde, vriendelijke, behulpzame en adviserende verkoper.

De Gemeente Ridderkerk kent kennelijk geen "omleidingsborden" waardoor we lang moesten zoeken naar uw adres Euroweg 3. Maar toch gevonden en dat was hoofdzaak. Zoals hierboven beschreven werden we welkom geheten door een jonge, beleefde, vriendelijke, behulpzame en goed adviserende verkoper. Na ons verhaal wat wij precies zochten werden we goed geadviseerd zowel op kunstgrasgebied als prijstechnisch. Hulde daarvoor aan de verkoper!!. Dank je wel.

Goeie kwaliteit en zeer netjes geholpen

Wij zijn er pas geweest je kan er goed corona proef rond kijken en kijken moet je echt doen want ze hebben veel verschillende keuzes en daarom aan te raden om er echt te gaan kijken. Wij zijn ook voor het eerst op deze locatie geweest we zijn lang geleden op de oude locatie geweest.en hadden op internet het kunstgras gezien maar zijn toch voor een lichtere kleur gegaan Dus maar goed dat we daar langs zijn gegaan zodat we het met eigen ogen konden zien en voelen Echt een aanrader je wordt vriendelijk en netjes geholpen hier krijg je zeker geen spijt van

Super geholpen

Kunstgras gigant in Ridderkerk is een echte aanrader. Vakkundig en behulpzaam personeel die de tijd voor je neemt en verschillende opties geeft op je wensen. Ik zou ze iedereen aanraden.

Ik werd vriendelijk en goed geholpen door Jan. Hij nam uitgebreid de tijd en zo kwamen wij uit op een heel mooi stuk kunstgras. Ook werd er goed uitgelegd hoe we het kunstgras moesten leggen en was dit goed te doen voor amateurs.

Zeer goede ervaring

Goed geholpen, duidelijke uitleg en prima service.

Een zaak met goede service, en het gras heb je echt waar voor je geld!

Goed geholpen en fijne uitleg

Toppie

Goede en snelle service

Goed advies, geen overbodige verkoop praat. Goede materialen, wordt goed in de keuze geholpen. Stond binnen half uur buiten met een mooi stuk kunstgras!

Met de levering met het product zelf ben ik zeer tevreden.

toppie

Toppie geholpen

top service, goed geholpen en kwaliteit kunstgras voor een mooie prijs

Deskundig

Ontdekt via Google en onbekend met de mogelijkheden werden we keurig en zonder te pushen door alle opties geleid.

de koffie stond klaar en we werden netjes geholpen

goed geholpen en niet opdringerig , we hadden lekker de tijd om goed rond te kijken

Super snelle en fijne service

Fijne zaak, snel en vriendelijk geholpen. Voordat we bij de afhaalbalie waren lagen de spullen al bij onze auto!

Top spul...goed geholpen en goede uitleg gekregen. Echt een aanrader!

Uitmuntend

Zeer goede ervaring. Gras ligt er perfect in, we zijn er erg blij mee. Aanrader!

Prima geholpen

Onze ervaring bij kunstgras gigant Ridderkerk is zeer positief. Wij werden zeer vriendelijk geholpen. We hadden niet zo groot stuk nodig en hij bood ons een coupon aan dat was goedkoper als van de rol.

Helemaal geweldig!!

De naam is "Kunstgrasgigant", nou het is ook werkelijk gigantisch wat ze daar aan keus hebben in deze mooie grote hal aan de Euroweg 3 te Ridderkerk. Ook is er kunstgras in verschillende kleuren verkrijgbaar. Wij werden ontvangen met koffie en werden uitstekend geholpen en het personeel is heel vriendelijk. Dries en Arja Spits (De gramophonenaadl)

Betrouwbaar bedrijf, vriendelijk personeel, ruime keus en gunstige prijzen voor t kwaliteits produkt.

goede ervaring met prima service

Wij werden snel en vakkundig geholpen door een vriendelijke medewerker. Wij zijn zeer tevreden.

Goede uitleg en vriendelijke mensen

Prima zaak maar nu is het wachten op de hovenier voor afspraak en instaleren van de mat.