Erg goed geholpen

Met de meters die we nodig hadden zo goed geholpen dat we totaal geen snijverlies hadden . Dank zij het filmpje ligt het er mooi in

Prettig benaderd en behulpzaam bij het uitzoeken van het juiste product.

Zie bovenstaand bericht.

Goede service en advies.

Ik werd vriendelijk te woord gestaan,kreeg goed advies en kon zo een goede keuze maken.

Kundig advies, vriendelijk personeel en zijn ook niet de beroerdste om even helpen in te laden!

Perfecte hulp en goede kwaliteit

Goede hulp en advies, de mat is van goede kwaliteit.

Prettig contact, goede adviezen en service.

Klantvriendelijk en meedekend

Klantvriendelijk en meedenkend.

Vriendelijk en deskundig.

Was op zoek voor een stukje gras voor mijn kleinkind. Bij de vestiging in Ridderkerk werd ik heel vriendelijk en goed geïnformeerd. Er werd goed naar mijn verhaal geluisterd en ben met een mooi stuk zacht gras naar huis gegaan wat ook nog eens heel netjes in mijn auto werd gelegd. Thuis het gras neer gelegd en zo blij mee want nu stap ik ook nog eens zonder troep aan mijn voeten in het zwembad. Hartelijk dank voor alle hulp!

Zeer klantvriendelijk

Vriendelijk personeel die alle tijd voor je neemt. Helpen goed met op meten. Vlotte levering

Prettig geholpen

Goed geholpen, vriendelijke mensen

Prettige ontvangst en uitstekend advies

Na onze wens kregen wij prima advies zonder enige dwang en kon aan al onze wensen worden voldaan. De verwijzing vanaf schaapherdersweg naar filiaal zou duidelijker moeten worden. Dit filiaal is een aanrader!

Ineenwoied goed

Prima zaak goed geholpen

We zijn zeer tevreden met het resultaat!

Afgelopen week heeft onze tuin een totaal nieuw gezicht gekregen! Niet alleen kunstgras, er is ook een vijver ingegraven, schutting geplaatst en tegels gelegd. Er is goed werk afgeleverd, we zijn zeer tevreden!!

Veel keus snel geleverd en gelegd

Voortaan wel even van te voren waarschuwen als jullie komen leggen ;-)

Goed personeel

Top ervaring!

Snel en kundig geholpen, goede service, vriendelijk personeel.

Aardig en goed geholpen

Mooi product, ons balkon is er lekker van op geknapt.

Prima geholpen

Voldoende keuze en denken mee.

Fijne ervaring

We waren op zoek naar kwalitatief, natuurlijk uitziend, betaalbaar kunstgras. We zijn bij deze winkel gekomen, waar we op ons gemak konden rondkijken zonder opdringerige verkoper. Toen we hulp nodig hadden, kwam er iemand op ons af om ons te helpen. Man met kennis die ons ook de tijd en ruimte gaf om zelf te kijken. Niet opdringerig of (vervelend) sturend. De verkoper dacht met ons mee en ook wat prijstechnisch gezien het goedkoopste was. Super service, erg fijne ervaring. We zijn geslaagd met een mooi stukje gras voor een mooi prijsje

GOede zaak

Netjes geholpen wacht alleen nog op antwoord planning

Superfijn bedrijf met leuk personeel

Voor de tweede maal hier kunstgras gekocht. Echt een enorm vriendelijk en gastvrij bedrijf met goede informatie.

Vakkundige informatie. Duidelijk.

Goede informatie. Rustig onze keuze maken. Correct uitwerken van de uiteindelijke opdracht. Vestiging Ridderkerk.

Prettig bedrijf met goede informatie en service.

Wij werden heel goed geholpen met onze vragen en konden het tapijt ter plekke uitproberen. Wij zijn goed geslaagd met een voor ons toevallig op maat gesneden coupon, die voor ons werd opgevouwen en in de auto gelegd. Helemaal top.

Ik wist wat ik wilde hebben dus keuze snel gemaakt, goede deal kunnen maken. Vriendelijk personeel.

Hele goede en vriendelijke service!

Vriendelijke ontvangst met koffie in Pijnacker. Goede informatie en goed mee gedacht. Zeker een aanrader!!