Erg goed geholpen en goed advies gekregen.

Echt een topzaak

Vanaf het moment dat ik binnenkwam ben ik vriendelijk en profesioneel geholpen zonder dat ik het idee kreeg dat de verkoper mijn keus probeerde te beïnvloeden. Je word vanaf het begin tot het einde als een vorst behandeld. Echt een aanrader. Ga zo door team kunstgrasgigant.

Prima geholpen!

Snelle en duidelijke uitleg!

Ontzettend vriendelijke verkopers die weten waar ze het over hebben zonder het idee te krijgen dat er een verkoop praatje voor eigen gewin wordt gehouden. Zeer tevreden met mijn zwarte kunstgras

Uitstekend!

Wordt goed naar je wensen geluisterd. Medewerkers zijn heel vriendelijk. Wij raden Kunstgrasgigant een ieder aan!

Fijn geholpen

Heb een grasborstel gekocht en ben hierbij goed geïnformeerd.

Klantvriendelijk

Top service warme welkom top kwaliteit

Prima zoals verwacht.

Leuke zaak met gewone mensen welke je kunnen helpen met de juist keuze. Een aanrader voor iedereen.

Zeer goed geholpen

Zeer goed geholpen op locatie Barendrecht. Goed advies, duidelijke offerte en factuur. Zelfs na een wijziging zonder probleem geholpen.

Assortiment, kwaliteit, deskundig advies en gastvrijheid in één woord uitmuntend!

Via via hoorden we over positieve ervaringen met Kunstgrasgigant Ridderkerk. Na 33 jaar vonden we het tijd om onze tuin op de schop te nemen. We zijn jaartjes ouder geworden en toe aan een tuin dat makkelijker te onderhouden is. Zo'n strakke, moderne tuin met luxe tegels kan mooi zijn maar is niet direct ons ding. Onze voorkeur gaat meer uit naar een wat speelse tuin met afwisseling van groen, wat struikjes en een tuinhuisje met een bio-dak. Tja... groen? Gras....? En zo kwamen we op het spoor van Ridderkerk. Na een prettige ontvangst en door eerst rustig wat rondgekeken te hebben wisten we al snel in welke richting we onze keuze zouden moeten maken. We kregen vervolgens een zeer uitgebreide en heldere voorlichting en advies met betrekking tot de diversiteit in kwaliteit, dichtheid van de grasmatten en het leggen van een kunstgrasmat. Als toetje op de taart kregen we een USB-geheugenkaart met daarop een instructievideo. Gelet op de huidige vertragingen met de aanvoer van grondstoffen als gevolg van de Corona-periode werd tevens een eerlijke voorspelling gegeven van de te verwachten leveringstijd. Kortom, zonder enig voorbehoud hebben wij onze order geplaatst!

goed en slecht

Ridderkerk heeft netjes grasmat op maat gesneden maar niet het ondertapijt ? Aanvraag gedaan bij Werkendam voor een prijs maar geen offerte ontvangen na meer dan een week ?

Goedemiddag mijnheer Van Herk, Dank voor uw reactie. Het klopt dat het drukverdeeldoek niet op maat is gesneden omdat u (gratis) meer heeft meegekregen zodat het in ieder geval genoeg is. Het is doorgaans niet gebruikelijk dat drukverdeeldoek op maat wordt gesneden. U heeft op 15-9 een offerteaanvraag ingediend. Dat Werkendam u vervolgens geen offerte heeft gestuurd komt omdat u op dezelfde dag in Ridderkerk het bewuste gras en de afmetingen uit de offerte heeft gekocht. Een offerte voor exact hetzelfde lijkt dan overbodig aangezien de prijs op de factuur staat. Mocht u nog vragen hebben dan horen wij dat graag! Vriendelijke groet, Jan Hoofdkantoor Kunstgrasgigant

Wij zijn zeer vriendelijk en inhoudelijk goed geholpen. Wij zijn zeer blij met onze aankoop.

super leuk en vakkundig geholpen

Een hele fijne zaak. Ik zocht maar een klein couponnetje gras, maar werd super vakkundig geholpen. Leuke gezellige mensen die meedenken. Helemaal Top!

Super veel keus , en heel vriendelijk personeel

Uitgebreid assortiment, uitstekende service

De uitstekende service, het uitgebreide assortiment en de persoonlijke, vriendelijke benadering vonden wij zeer prettig. Wij bevelen dan ook De Kunstgrasexpert van harte aan voor uw aankoop van kunstgras!

Prettig geholpen in de winkel en ook vlot met de offerte en de offerte was erg duidelijk

Wij hebben duidelijk aangegeven waarom wij kunstgras wilde leggen; 1) Minder onderhoud 2)wij wonen in een bos gebied en hebben ook veel schaduw waardoor er in het gras veel mos en onkruid staat. 3) last van mollen. Kunstgras is netjes gelegd maar we hebben veel last van mollen. Het gevolg is nu dat er veel gangen onder het gras zitten en het niet meer vlak is.

Prima advies

Ik ben de veger vergeten. Was leuk geweest als een medewerker mij hierop geattendeerd had

Ridderkerk super leverancier

Ridderkerk kan ik met een woord zeggen super. waar de klant koning is . Op elke vraag van mijn zijde kreeg ik een eerlijk advies en geen verkoop praatjes. Als je voor kunstgras gaat raad ik iedereen aan gaat naar de kunstgrasgigant.

Uitstekende service.

Het personeel weet waar ze het over hebben, erg vriendelijk.

Positief

Er wordt meegedacht en een goed advies gegeven

Snel en goed geholpen

Prima zaak. En je kan het gras goed beoordelen hebben alles liggen.

Goed en snel geholpen

Behulpzaam...Ze leggen het tapijt voor je in de auto. Ik geef een 9,5.....een tien is voor de meester zeggen ze :)

Toppers!

Top service en goed advies en goede kwaliteit gras.

Uitgebreid assortiment, en allermeest een prima advies!

Ongedwongen ontvangst, en vrijblijvend geadviseerd. Keuze om hier tot aanschaf over te gaan stond al gauw vast.

Top geholpen en snel geslaagd

Prima advies, zakelijk en vriendelijk met kennis van zaken, met snelle service en goede prijs. Volgende keer ga ik hier zeker weer heen.