Perfect ,voldoet aan al onze eisen

Topbedrijf

Bij vestiging Ridderkerk. Kunstgras gekocht voor terras. Goed advies, snelle levering. Kortom een aanrader

Perfect geholpen

We werden heel vriendelijk ontvangen door een medewerker die weeet waar hij het over heeft. Heeft perfect de benodigde maten uitgerekend en de verschillen tussen de soorten kunstgras uitgelegd.

Goed advies

Prettig ontvangst, goed advies showroom ziet er netjes uit.

Zeer goed advies gekregen

Ik ging voor de m2 voor een terras van 5.00x2.50, maar kreeg het advies dat ik het beter anders kon leggen omdat de vleug in het gras dan verkeerd lag. Wij zijn nu voor de 2e keer bij filiaal Ridderkerk geweest, en zeer vakkundig geholpen.

Goed geholpen

Wij zijn naar alle tevredenheid geholpen en hebben mooi kunstgras in onze tuin liggen.Goeie prijs kwaliteit verhouding.

Snel & professioneel

Vrijdag coupon uitgezocht, werd nog even netjes op maat gesneden en in mijn auto gelegd. Goede kwaliteit voor een goede prijs. En een lolly voor mijn kleinzoon. Helemaal goed.

Prima service !

Prettig geholpen , ontvangst met koffie en de juiste info ontvangen om een goede keuze te kunnen maken ! Onze lap werd meteen van de rol gesneden en keurig in de auto gelegd. Na een paar uurtjes knutselen thuis ligt onze antraciet kunstgrasmat in onze overkapping.... Thanx !

Geweldig geholpen Prijs okeeeee Mooi spul Veel keus Je hoeft ol internet echt niet verder te zoeken ook niet qua prijs Zeker niet qua qualiteit Dus aanrader

Goed geholpen

Ervaren verkoper goeie uitleg

5 sterren waard

Kunstgrasgigant te Pijnacker, een grote ruime hal met al hun soorten kunstgras goed uitgestald. Wat ruime voorbeelden van goedkoop tot prijzig om te voelen. Tevens op grote maat de meest voorkomende soorten, lekker overheen lopen. Voor mij, woonende in Zoetermeer, is Kunstgrasgigant dichtbij. Ik ben goed en vakkundig geholpen door Hans die het verschil van poolhoogte,dichtheid en wel of geen zandvulling. Mijn keus Aerdenhout, niet zacht maar een volle dichte mat. Tevens is er de mogelijkheid om het kunstgras te laten leggen, welk ik heb gedaan. Dat was een goede keuze daar ik heb gezien hoe Jaap het legde, op maat maakte en de naden verlijmde met hun wonder bruislijm. Ook heeft Jaap zelfs de kleinste hoekjes weten in te snijden, zodat er geen ondergrond, tegels, te zien is. Nogmaals een goede aankoop en legservice.

Goede kwaliteit

Overzichtelijke, heldere, duiding van grassoorten.

Bij aankomst al gelijk aantrekkelijke “tuin” met verschillende keuzes van kunstgras. Duidelijk aangegeven waar het gebruikt kan worden.

Vriendelijk en goede service

Een erg prettige ervaring! Fijn advies, vriendelijk personeel en auto vervolgens ingeladen met kunstgras en benodigdheden.

Na de begroeting word er goed naar je geluisterd en krijg je een uitgebreid advies.

Fantastisch goed geholpen

Super goed bedrijf veel keus en heel goed advies

Goed geholpen in Raamsdonkveer. Fijn dat je op deze locatie ook buiten een beeld krijgt van het gras. Hierdoor kan je een betere keuze maken. Daarnaast was alles op voorraad, dus meteen mee naar huis kunnen nemen. Een aanrader.

Top bedrijf!!!!

Keuze aan kunstgras is zeer groot. Goed, vriendelijk en bekwaam geholpen. Ik zou iedereen die opzoek is naar een mooi stuk kunstgras adviseren hier langs te gaan!!

Zeer fijn en deskundig geholpen

Vriendelijke medewerker in filiaal Ridderkerk die mee dacht en goed advies kon geven. Duidelijk en deskundig. Aanrader!

Super geholpen goed advies!

Goede en correcte informatie

Zie boven.

Goed, vriendelijk en snel geholpen

Top ervaring. Bij binnenkomst kom je in de hal terecht waar de staaltjes van alle soorten gras zijn opgesteld. Danzij de kleurencode konden wij direct zien welke soorten geschikt waren voor op het balkon. Zo hebben wij een goed stukje gras kunnen uitkiezen. Goed en snel geholpen door het vriendelijke personeel voor een mooi prijsje!

Mooie producten die professioneel toegelicht worden

Fijne zaak met mooie kwaliteitsproducten waar professionals je goed adviseren en weten waar ze over praten. Ook fijn dat er een showtuin aanwezig is waardoor je grotere vlakken per type kunstgras kan bekijken. Daardoor snel een keuze kunnen maken en product direct mee kunnen nemen; inladen is onderdeel van de vriendelijke service. Van harte aanbevolen!

Top zaak

Super goed geholpen, de verkoper dacht echt met ons mee. Gaf ons het juiste advies, gelijk bestelling gedaan.

perfect ontvangen en geholpen in Raamsdonksveer

o ok de hovenier heeft perfect werk geleverd