Voldoende keuze aan kunstgras

Wij zijn vorige week bij Kunstgrasgigant langs geweest voor oriëntatie voor het balkon. Gelukkig werd de keuze beperkt door welke kunstgras geschikt is voor het balkon. Daarmee een keuze gemaakt en het kunstgras opgehaald, inmiddels ligt het ook strak op het balkon. Enige punt wat ontbrak was uitleg over bijvoorbeeld onderhoud en eventuele tips.

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Goede service en behulpzaam personeel In de vestiging Ridderkerk

Netjes geholpen met goed advies.

Netjes geholpen met goed advies. Kunstgras netjes op maat gesneden. Behulpzaam bij ophalen.

Perfect!

Zeer vriendelijk personeel en behulpzaam. Goed advies en snelle levering, Totaal TOP!

Goede service en kwaliteit

Ik ben geholpen door twee jongens. Ze waren heel aardig en klantvriendelijk.

Goed geholpen. Goede informatie. Verkoper wist alles goed uit te leggen en had kennis van zaken. Levering volgens voorwaarden en ook fijn, gras netjes in de tuin gelegd. Geen minpunten Advies en winkel in Pijnacker

Deskundig

Grote sortering kunstgras. Prettige en deskundig advies.

Eerlijk en betrouwbaar.

In ons vorige tuin een stuk kunstgras gekocht. Dit was hoogpolig, zacht en goed geschikt voor kinderen. Bleef mooi en na wat borstelen stonden alle sprietjes weer keurig rechtop. Nu in de nieuwe tuin weer op zoek naar een stuk kunstgras, echter is dit een tijdelijke oplossing. Bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk langs geweest en aangegeven dat het tijdelijk is. Erg vriendelijk geholpen en ze wilden ons ook niks duurs aansmeren. Dachten goed mee in de mogelijkheden en weer geslaagd!

Perfecte kwaliteit en service

Vorige week ben ik met mijn moeder in Raamsdonksveer kunstgras uit wezen kiezen. Een héle lieve jongeman waar ik de naam even van kwijt ben gaf ons héle duidelijke uitleg en liet ons ook alle mogelijkheden zien en ervaren in de prachtige showtuin. Mijn moeder maakte na een duidelijke uitleg haar keuze op type Drunen. Het gras is na een hele duidelijke uitleg op het balkon bevestigd, het is werkelijk prachtig!!!!!!!!! Ik raad iedereen aan gras bij jullie te kopen bij kunstgrasgigant!!

Vriedelijk personeel, ruime keuze, goed advies

Levering op afroep, flexibel, top

Wat super gastvrij geholpen.

Mooie winkel keuze is reuze. En voor iedere wat wils. Ik zou het iedereen aanraden.

Stuk kunstgras van 5x4 gekocht. We werden vriendelijk ontvangen en goed geadviseerd. We twijfelde tussen 2 soorten. Op ons gemak konden we buiten kijken naar hoe het eruit zag. Na paar dagen telefonisch contact gehad met vragen die we nog hadden omtrent het leggen en ook toen kregen we alles netjes uitgelegd

Goede hulp

Zeer vriendelijke mensen, kennen het onderwerp goed, deskundige advies en zijn altijd bereid om u verder te helpen dan de standaarddiensten.

Goede uitleg en hulp

Zoeken naar maatwerk oplossing. Scheelt veel geld.

Werd vriendelijk geholpen en werd meegedacht met mijn zoektocht

Heel fijn geholpen in ridderkerk ,hebben een mooie coupon gekocht

Super fijn geholpen verkoper dacht goed mee en verkocht ons een mooie coupon

Prachtige en kwaliteit gras

Snelle en goede service. Prachtig kunstgras aangeschaft.

Snelle en goed service

Bij aankomst zijn we netjes ontvangen met een bak koffie. Vervolgens kregen we een goede en duidelijke uitleg over de verschillen tussen de diverse soorten kunstgras en waar op te letten mbt de toepassing. Binnen no time hebben we een keuze kunnen maken en hebben de medewerkers ons geholpen om de aankoop in te laden. Inmiddels ligt het kunstgras en zijn we zeer blij met het eindresultaat!

Klantvriedelijk , heel goed geholpen zou het iedereen aanraden

Vriendelijk geholpen en goed geadviseerd

Erg veel keuze uit mooi kunstgras voor elke portemonnee. Aardige medewerkers en deskundig geholpen. Zeker aanrader!

Goed aanbod

Je kan buiten alle soorten kunstgras zien en voelen. Divers aanbod.

Heel vriendelijk personeel mooie kwaliteit kunstgras

Goede ervaringen konden het gras direct meenemen en hebben het dezelfde dag over ons betegelde achterterras gelegd. Door de uitleg van het personeel was dat een koud kunstje. De uitstraling van ons achterterras is geweldig, hadden het veel eerder moeten doen. We hoeven nu niet 2 x per jaar de tegels schoon te maken.

Prachtig gras, geweldige service

Gisteren na enorm behulpzaam advies 44m2 hoge kwaliteit gras aangekocht. Al veel op zoek geweest maar de kwaliteit is meer dan gemiddeld. Het vervoer was onverwacht een probleem, maar ook daar dachten de medewerkers in mee, wat snel een perfecte oplossing gaf. Inmiddels is mijn tuin klaar, ben ik apentrots op het prachtige grasveld wat ik nu heb. Mijn hondjes zijn zo mogelijk nog gelukkiger! Dank jullie wel!

Dik tevreden op service en prijs

Ben op de vestiging in Ridderkerk geweest, buiten mooie proefgazons met div soorten kunstgras. Snelle en goede adviezen gekregen, en de koop was zo gesloten.

Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over kunstgras in vestiging Ridderkerk.

Het kunstgras is neergelegd door vestiging Pijnacker. Ook nu weer met uitleg hoe e.e.a. te behandelen/te verzorgen. Mijn balkon ziet er nu prachtig aangekleed uit. Ben zeer tevreden!

Euroweg 3

2988 CM Ridderkerk