Vriendelijk en deskundig geholpen in filiaal Ridderkerk

Een prettige ervaring. Klantvriendelijk, denken mee, eerlijk advies ontvangen. Aankoop dan ook met een goed gevoel gedaan.

Uitmuntent

Keurig en vakkundig geholpen

Vrolijke, klantgerichte en deskundige medewerker

Fijn geholpen. Dat ons balkon niet groter is, en er dus niet veel meters aan ons verkocht konden worden, maakte niets uit. We werden gezien, netjes geadviseerd en keurig geholpen, tot het aanbid om het even achter in de auto te liggen. TOP

Goed geholpen vriendelijke mensen.

Leuke ontvangst! Goed kunstgras :-)

Top bedrijf

Fijn geholpen,door goed en bekwaam personeel.

Goed geholpen

Filiaal Ridderkerk: er werd de tijd genomen om mij de kunstgrasmatten buiten te laten zien. Heel fijn ook dat het uit voorraad leverbaar is! Voor de teeede keer hier besteld. Over een paar dagen de mat ophalen en hopelijk genieten we er weer net zo lang van als in ons vorige huis.

Klantvriendelijk personeel met goede en vrijblijvende informatie.

Goed geholpen en advies prima werk

Leuke en vriendelijk personeel en lekkere koffie

Prima advies, snelle, correcte afhandeling.

Wij gingen voor advies naar de kunstgrasgigant. Dat kregen we ook, aan de hand van stalen, welke allemaal klaarlagen. Met de voor's en tegens , welke ons werden uitgelecht, hebben we besloten. Toen we spraken over levertijd en aflevering, vertelde men ons, dat we alles gelijk konden meenemen. De totale mat van 6 1/2 X 4 meter werd keurig opgevouwen en in onze auto gelegd. We hebben afgerekend en zeer tevreden huiswaarts gekeerd. Echt een aanrader.

Snel en goed advies. Het kunstgras kon meteen mee en lag dezelfde dag nog in de tuin.

Goede informatie over div. producten.

We zijn zeer goed geholpen bij vestiging Ridderkerk. Gooide info over de diverse gras soorten kwaliteit/ onderhoud/duurzaamheid. Uiteindelijk helemaal tevreden met een coupon precies op maat.

helemaal tevreden

ben goed geholpen en ben goed voor gelicht

Prima en naar verwachting.

Zoals verwacht mag worden.

Netjes en goed geholpen

Prima geholpen, groot assortiment

Helder en duidelijke service

Geen goedkope verkooppraatjes. Feitelijke informatie. Transparante en helder geholpen!

Prima geholpen!

Goede ervaring, aanbevolen!

Prima ervaring bij Kunstgrasgigant

Goed geslaagd en prettig geholpen bij De Kunstgrasgigant in Rotterdam. Groot assortiment voor een prima prijs. Zeker aan te bevelen als je op zoek bent naar gras voor tuin, terras of balkon

Goed advies en we gingen weg een passend coupon. Scheelt ook nog geld.

Aanrader!

Vriendelijk personeel. Veel keus. Op maat gesneden en super mooie kwaliteit. Echt een aanrader!

Super klantvriendelijk, snelle service.

Top mensen

Vakkundig/klantgericht geholpen

Wij werden goed geadviseerd bij het maken van een keuze. Hiervoor werd voldoende de tijd voor genomen en ondanks de drukte ging het in een ontspannen sfeer. Wij waren in de vestiging Ridderkerk.

Goeie advies!

Jan heeft eerst naar de tekening gekeken en de afmetingen wat ik zelf had genomen met de rolmaat. En aan de hand hiervan een advies gegeven.

Goed geholpen, totaal niet opdringerig en denken mee!

Uitstekende service en advies, klant vriendelijk

Ik ben erg positief op de manier waarop ik gehopen ben.