Zeer vriendelijk en eerlijk geholpen.

Ik werd geholpen door een zeer vriendelijke man. Hij ging eerst kijken of er een goedkopen coupon voor mij was, toen dat niet lukte heeft hij de goedkoopste oplossing voor mij uitgezocht. Ik ben super blij met m’n mooie stukje kunstgras helemaal top.

Een professionele vakman

Wij kwamen af op de kunstgrasgigant vanwege de goedkope prijzen. Eenmaal in de winkel werd er goed geluisterd naar onze wensen en kozen wij een prachtig kunstgras uit! Kregen een stuk mee naar huis en alles werd geregeld. Hele fijne beleving en erg netjes!

Top service, zeker een aanrader!!

Gisteren bij de Kunstgrasgigant geweest. We werden hartelijk ontvangen door de vriendelijke verkoper. Hebben onze keuze kunnen maken en hebben super mooi gras weten uit te zoeken met hoge kwaliteit! Het gras werd door het personeel in de auto gelegt. Echt geweldig! Zeker een aanrader!

Deskundige en uitgebreide informatie

Goed en deskundig geholpen, zeer goede en uitgebreide product informatie.

Prima advies

Prima advies, snelle levering mogelijk.

Goede service, kwalitatief hoge producten, zeer hartelijk personeel

Vanochtend bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk geweest. We werden zeer hartelijk ontvangen en kregen een korte rondleiding om beetje een idee te krijgen wat de keuze was. Na een leuk gesprek wisten ze precies wat voor soort kunstgras bij ons paste. Nadat er leuke prijs werd gemaakt voor ons hebben wij besloten om het kunstgras te nemen! We kregen er zelfs een gratis kunstgrasbezem bij. Wij raden Kunstgrasgigant Ridderkerk van harte aan!

Ff op zaterdag middag kijken of ze wat hebben En binnen een half uur het pand verlaten met een prachtig stuk kunstgras en prima advies Bedankt en we komen zeker terug

Mooie kwaliteit voor een mooie prijs

Ik heb Kunstgras Arnhem Exquise gekocht 6 cm hoog niet van echt te onderscheiden. onder het tapijt gaat stabilisatiedoek ik heb er grondpennen bij om het strak te leggen en instrooizand om op het gras te strooien. Ik had de bank van de auto laten zakken en liep naar kantoor om te betalen kom naar mijn auto is alles al in mijn auto gelegd. Het kunstgras is inmiddels gelegd en ziet er fantastisch uit. Ik zal zeker Kunstgrasgigant Ridderkerk aanbevelen Goeie Service perfect personeel.

Goede service en een prima advies

Heel prettig geholpen

Vriendelijk geholpen, mooi gras!

De keuze is reuze! Gelukkig was de keus snel gemaakt. Vriendelijk geholpen en gelijk mee kunnen nemen. Zeker een aanrader.

toppy

leuk ontvangen, goede verkoop adviseur ,en messcherpe prijzen.

Top service en uitleg en advies op maat

Wij zijn fijn ontvangen en kregen direct heldere informatie over welke mat het best bij ons huishouden zou passen. Kort om goede service en wij zijn goed geadviseerd

Fijn geholpen.

Vriendelijk personeel en goed voorgelicht.

Geweldig !!

We zijn werkelijk fantastisch geholpen bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk. Hele vriendelijke, deskundige mensen, die ons perfect hebben voorgelicht. Geen moeite teveel om weer een staal te tonen en verschillende malen de voor- en nadelen van diverse soorten kunstgras uit te leggen. We hebben voortaan HET adres voor kunstgras gevonden.

Goed geholpen. Goede informatie gekregen kijkend naar de klant.

Goede, vriendelijke service. Deskundig advies en ruime keus in kunstgras. Ik heb mijn aankoop gedaan op 31 oktober 2020, bovenop de korting die al bestond kreeg ik nog eens 50% korting. Al met al een prima ervaring.

Ben uitstekend geholpen uitstekend kwaliteit ben in Pijnacker geweest hele lieve mensen leuke prijzen voor top kwaliteit voor professionele kunstgras ben je daar bij de goede adres

Veel keus, fijn personeel

Uiterst vriendelijke en kundige medewerkers

Wij hebben voor onze nieuw aan te leggen tuin een coupon van 5 bij 4 meter gekocht met bijbehorende grondpenmen en stabilisatiedoek. Omdat we nog een paar weken moeten wachten tot de tuin daadwerkelijk wordt aangelegd was het geen enkel probleem om alles even tijdelijk op te slaan. Over de kwaliteit van het kunstgras kunnen we helaas nog niets melden maar zullen we zeker in de toekomst over berichten. Kortom, onze eerste indruk is zondermeer goed.

Mooi maar duur

Prachtig kunstgras, goed geholpen maar beetje prijzig.

Klantgerichte toppers!

Tweede bezoek aan Kunstgras gigant Ridderkerk en wederom zeer klantvriendelijk en efficiënt geholpen. Aanrader!

Vriendelijke bediening

Ik ben deskundig en op vriendelijke wijze geholpen

Goed en erg vriendelijk geholpen in filiaal Ridderkerk

Tijdens onze zoektocht naar kunstgras voor onze tuin bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk terechtgekomen. Zijn daar uitermate vriendelijk en adequaat geholpen.

Geholpen toen ze gesloten waren

Voor ons de derde maal dat we kunstgrastapijt hebben gekocht. Weer een goede uitleg en meedenken voor het doel waarvoor we het nodig denken te hebben. Ga zo door.

Deskundig, meedenkend en zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke bedrijfsleider die met je mee wilt denken en niet te beroerd is een coupon te zoeken.