Heel goed geholpen

Wij zijn heel goed geholpen personeel is ook heel erg behulpzaam ze hebben voor ons het grastapijt in de auto gedaan moest wel een paar keer opnieuw gevouwen worden maar niets was teveel voor het personeel om het weer anders op te vouwen anders paste het niet in onze auto

Veel keuze!

Veel keuze, professioneel personeel.

Super snel

Direct bij binnenkomst stond een medewerker me te woord. Hij heeft met mij mee gedacht, waardoor ik snel tot een keuze kwam die bij mij paste! Kortom fantastische service

Geweldig !!

Wij kwamen binnen om een tapijt uit te zoeken , toen kwam er een zéér vriendelijke mijnheer naar ons toe , Wij uitgelegd wat we zochten , niks was deze man teveel om het juiste gras te vinden , Zeer gastvrij , Toen wij uiteindelijk geslaagd waren bood meneer nog aan om het op maat te snijden .( wat wij niet hebben gedaan ) Er werd een jongeman geroepen en die heeft het in de auto gelegd . Heel erg fijn geholpen , niks was teveel , Zeker tot een volgende keer

SERVICE WAAR VEEL WINKELS VAN KUNNEN LEREN! GEWELDIG.

Mooi bedrijf op centrale locatie. Allemaal vriendelijke mensen die daar werken, zeer behulpzaam, hebben verstand van zaken en met een goed gevoel verlaat je de zaak met het mooiste kunstgras wat er is: Arnhem!, super mooi, niet van echt te onderscheiden. Stop met zoeken en ga naar Kunstgrasgigant in Ridderkerk.

Prima geholpen

Eerst telefonisch afspraak gemaakt. Tijdens de afspraak vriendelijk en deskundig geholpen. Er wordt echt meegedacht in wat je nodig hebt. Alle soorten, maten en kleuren zijn verkrijgbaar, dus het bestaat niet dat je met lege handen naar huis gaat.

Goede service tot in de auto

Uitleg Goed geholpen zelfs tilltje tot in de auto

Het werd netjes op maat gesneden en naar mijn auto gebracht

Was op zoek naar een oplossing voor een lastige maat balkon.Had dit bedrijf al eens eerder bezocht,twee jaar geleden,de gastvrijheid en de benadering maakte toen al indruk. Wilde voor het komende voorjaar dat probleem definitief oplossen,belde op,ondanks corona,welkom,alles verloopt conform de regels,ruimte genoeg.Maar wederom: persoonlijke benadering,goed technisch advies prima,indrukwekkend de presentatie van het assortiment. Zo is het niet moeilijk om tot een besluit te komen,ze dringen niets op. Wilde het zelf meenemen,geen punt,twee man sterk lagen de rol netjes in de auto

Goed en vriendelijk geholpen in Ridderkerk

Zie bovenstaande

Fantastische zaak met groot assortiment kwaliteitskunstgrassen en zeer aardige mensen

Plezierig en betrouwbaar bedrijf. Het assortiment is gigantisch groot. Naast de grassen op rol verkoopt Kunstgrasgigant ook stalen van veel soorten en maten. Wij zijn erg fijn en persoonlijk geholpen en zullen zeker terugkomen tegen de tijd dat we de voortuin gaan doen! Bedankt voor de service en de prettige manier van met ons omgaan!

Top service!!

Goede service, prima kwaliteit kunstgras.....echt een aanrader!! Zeer vriendelijk en denken goed mee.

heel goed geholpen door een vriendelijke verkoper

Heel goed en vriendelijk geholpen door Jouke, we hebben een keus kunnen maken, we vonden het moeilijk om te kiezen maar hij nam alle tijd voor ons.

Goede service en geheel Corona-proef!

Offerte opgevraagd via de website. Super snelle reactie. Showroom bezoek in Ridderkerk, helemaal corona-proef! Kunstgras bekeken, mooie kwaliteit en ook scherp geprijsd. Kunstgras direct op maat gesneden. Wordt ook nog voor je in de auto geladen! Top!

Goeie service

Na telefonisch contact kon ik gelijk langs komen en binnen 3 uur was het kunstgras afgeleverd.

Uitstekend geholpen

snelle persoonlijke service

Prima geholpen en een goede prijs

Ook in deze rare corona tijd is er alle tijd genomen om ons goed te informeren en toe te lichten wat voor ons het beste kunstgras is. Wij zijn in Ridderkerk geweest waar voldoende ruimte is om 1 1/2 meter afstand te houden. Zeer vriendelijk geholpen en mensen met verstand van kunstgras.

Dankbaar en tevreden met mijn stukje gras.

Ik heb tussen kerst en oud en nieuw deze bedrijf gebeld en mocht met een afspraak langs komen ( volgens Covid regels natuurlijk). Na een uitgebreid uitleg heb ik een hele mooie stuk kunstgras gekocht voor een super prijsje! Nogmaals bedankt!

vriendelijk en goed geholpen

ondanks de lockdown toch telefonisch een afspraak kunnen maken om te kijken voor een stukje kunstgras voor in mijn voortuin goed te doen en de coronaregels werden netjes allemaal nageleefd vriendelijk en vakkundig geholpen door de mensen daar zou ook zeker terug gaan de volgende keer is een aanrader wat mijn betreft !!

Heel fijn en goed geholpen ondanks de beperkte mogelijkheden door Corona! Zeker een aanrader om hier je kunstgras te kopen.

Geweldig geholpen.

Geweldig geholpen ook in vervelende tijden als dit ivm Corona regeltjes, maar hier word nog echt de tijd voor je genomen en geen vraag was te veel, mensen met passie voor hun werk. Echt een aanrader als je mooi en kwaliteit wil en dat ook nog eens scherp geprijsd.

Keurig geholpen!

Kwam aan met een gedemotiveerde ervaring van ander leverancier. Ben ontvangen door de eigenaar (tenminste dat zei hij) en die was meteen aardig en open. Stelde de juiste vragen en nam me mee door de zaak om mijn gewenste afmetingen en kwaliteit te zoeken. Niet gevonden, wel een mooie alternatief. Veel goedkoper. Ik vroeg om ook een prijs voor een compleet nieuw stuk op maat. Geen probleem en uiteraard een all-in prijs. Ondanks lagere omzet adviseerde de beste man mij om een verstandige keus te maken en de alternatief te nemen. Kreeg wat extra lengte mee en tevens van gronddoek. Een mooie zaak ook met goede displays en veel keus. Kortom, subliem geholpen en dus waard om hier te kopen.

Leuke vakkundige dienstverlening

Waar voor je geld, aardige mensen en erg kundig!

Keurig netjes en snel geholpen

Vestiging Ridderkerk. Goede uitleg.

Fijne service en denken mee!

Nadat we digitaal een offerte hadden gekregen, hebben we nog telefonisch contact gehad over een reststuk. Dit was qua maat goed voor ons! Wel was de beloofde prijs telefonisch uiteindelijk niet helemaal de prijs die we betaald hebben.