Kwaliteit en een prima advies

In het voorjaar van 2019 kunstgras gelegd. Dit beviel ons zo goed dat we nu in het voorjaar van 2020 ons betegelde terras gaan vervangen voor wederom een mooi kunstgras gazon. Complimenten aan het team van Ridderkerk. Succes met de verhuizing binnenkort naar jullie nieuwe lokatie in Barendrecht.

Positieve ervaring door de kennis en kunde van de medewerkers.

Wij werden geholpen door een jonge jongen die al veel van kunstgras af wist. Hij kon ons precies vertellen wat we nodig hadden en wat de keuzes waren. Op de vragen die we hadden gaf hij direct antwoord. Vriendelijke jongeman die ons goed hielp. Zijn vader hoefde alleen maar een stuk kunstgras van de rol af te knippen. Mooi teamwerk.

Geslaagd en goed geholpen

Vriendelijk ontvangen, dachten mee met onze wensen en budget. Genoeg op voorraad.

Vandaag kunstgras uitgezocht Bij tuincentrum Ottema in Marum. Mooi familie bedrijf ik ben geholpen door de oudste zoon. Goede uitleg gekregen van de soorten kunstgras en hoe het gelegd moet worden. Onder genot van een kop koffie goede uitleg over wat ik nog meer nodig heb om het kunstgras goed te leggen en vast te zetten met grond pennen en stabilisatie doek en instrooi zand. Ik ben zeer tevreden over dit mooie bedrijf en zal zeker mijn vrienden en familie adviseren om hier kunstgras of andere mooie planten enz te gaan kopen. Vrijdag wordt het allemaal gebracht. Super blij

Uitstekend en vriendelijk

Uitstekend behulpzaam en meedenkend

Topbedrijf

Heel vriendelijk geholpen. Echt het gevoel van een 'familiebedrijf' ondanks dat het meerdere filialen heeft. Heel tevreden met ons kunstgras en een schappelijke prijs voor betaald.

Netjes geholpen.

Na een uitgebreide info hebben we de grasmat gekocht,de mat werd opgevouwen zodat hij in de auto vervoerd kon worden.fijne zaak.

Voorlopig ligt hetgras, opgerold binnenste buiten, zoals het advies was, nog in de kamer. Ikbenafhankelijk van de werkzaamheden van buurman John en met storm en regen gaat hij niet verder werken aan zijn vijver.... pas daarna , kom ik aande beurt. Eerst moet mijn vijver leeg, dan zijn zand erin...... Als het klaar is, stuur ik wel foto’s

Prima Keus..Kwaliteit...en Service

Heel prettig geholpen op de vestiging in Ridderkerk. Fijne mensen!

Hele vriendelijke mensen met verstand van wat ze verkopen.

Hele vriendelijke mensen met verstand van wat ze verkopen.

Deskundig advies

Deskundig geholpen in filiaal in Ridderkerk. De tijd werd genomen om uiteindelijk een keuze te kunnen maken tussen alle verschillende soorten. Vriendelijke benadering.

Mooi en natuurlijk product, zeer vakkundig en netjes gelegd.

Gras gelegd door kunstgrasgigant Apeldoorn. Vooraf deskundig advies aan huis gehad. Het gras werd zeer vakkundig en netjes gelegd. Na afloop werd alles keurig opgeruimd en aangeveegd. Het gras ziet er heel natuurlijk uit. Al met al een goede keus geweest.

Geweldige service

Super goed geholpen en goed advies gekregen over welk soort gras voor ons het beste geschikt is. Vriendelijk en kundig personeel.

Geweldig geholpen!

Beste mensen, Graag zouden wij een ieder die van plan is over te gaan op kunstgras DIT bedrijf willen aanraden. Allereerst de enorme sortering, nog nooit zoveel gezien elders. Vervolgens werden wij fantastisch geholpen een goede keuze te maken. Er wordt met je meegedacht! Wat heel fijn is, is dat alle soorten gras (en dat zijn er nogal wat, voor ieder wat wils) buiten liggen en je daardoor precies ziet hoe het er in je eigen tuin zal uitzien. Kortom: een geweldig bedrijf!

veel keuze

werden goed geholpen en het gras werd zelfs in de auto gelegd

Verkoper heeft verstand van zaken, is vriendelijk en geeft juiste advies.

De verkoper in filiaal Ridderkerk heeft ons prima geholpen. Helemaal top.

In een woord geweldig

Prima geholpen, dvd met uitleg, en heel mooie coupons. En ook nog op maat gevouwen zodat het gemakkelijk in de auto vervoerd kon worden. Prima service!

Snel een offerte, terwijl we wachten op het snijden van het gras een lekker kopje koffie.

Uit de brand met kunstgras!(Ridderkerk).

Ik wilde een probleem oplossen. De bak van mijn zonweringen maakt Veel herrie als het regent door als klankkast te werken. Dit geeft veel lawaai .Hinderlijk als je wil slapen. Dus kunstgras gekocht in de kleur van de bak .En kit erbij. Binnenkort verlijmen op vijf bakken. Lijkt een geweldige oplossing!

Top bedrijf!

Uitstekend geadviseerd door Jan. Inclusief installatie op locatie. Prachtig resultaat!

Werden heel vriendelijk ontvangen, dat is al belangrijk

Wij werden meegenomen naar de couponafdeling, na alles samen met de medewerker bekeken, bleek dat er geen coupon voor ons was. Van het kunstgras wat wij graag wilden. De medewerker gaf ons toen 10% korting was aardig en er was al korting op het getoonde gras. Ging alles heel vriendelijk.

Goed geholpen, deskundig advies. Goed geholpen met inladen in de auto. Zeer prettig en gezellig personeel. Betreft de kunstgras Gigant in Ridderkerk

Super snel, voor een goede prijs een coupon gekocht!

Helemaal blij mee!

Prima, de koffie stond klaar !

Leuk en kundig personeel, die mee helpen met zoeken en ook alles keurig in de auto leggen. De vestiging in Ridderkerk

Perfecte service

Op een dag dat ze normaal gesloten zijn ( alleen op afspraak) was de meneer die ik aan de telefoon had om uitleg te geven hoe bij het bedrijf te komen, vanwege omleidingen in Ridderkerk waren ze niet te bereiken met mijn gps in mijn auto, zo vriendelijk mij te ontvangen. Hij zei me nadat ik, met zijn hulp, binnen 5 minuten bij het bedrijf was, dat hij het sneu vond om me terug te sturen. Kortom een pluim voor de klantgerichtheid! Zelfs toen bleek dat ik alleen een coupon moest hebben bleef hij mij uiterst kundig te woord staan en legde de coupon opgevouwen in mijn auto. Ik kan dit bedrijf bij iedereen aanbevelen!