Leuke vriendelijke verkoper en veel keuze

Hele vriendelijke verkoper die de tijd voor voor ons nam. Veel keuze in de winkel en we kregen ook een staaltje mee naar huis.

goed en vriendelijk advies en product

wij zijn zeer goed geholpen in de vestiging in raamsdonksveer

Perfect en snel geholpen

Zeer goed advies, snel en netjes afgehandeld. Gewoon top.

Vriendelijk, professioneel, goed advies en mooie aanbieding!

Wij hebben ons bezoek aan de vestiging in Ridderkerk als zeer positief ervaren. Bij een eerdere aankoop bij deze vestiging hadden we dezelfde ervaring opgedaan. Succes!

Top bedrijf

Gas vrij en vriendelijk en een goede uitleg

Verkoper, klant vriendelijk, goede voorlichting en zeer behulpzaam.

Goed en kundig personeel

Goed geholpen door personeel in Pijnacker. Zeer vriendelijk en nemen de tijd om je te adviseren. Ook een handje helpen met inladen van de rol kunstgras was voor hen vanzelfsprekend.

Klantvriendelijk, flexibel en deskundig

Het aanschaffen van kunstgras als zeer prettig ervaren. Kon het kunstgras ophalen wanneer het mij uitkwam.

Fijn geholpen

Vriendelijk geholpen en geadviseerd. Geen opdringerige verkooppraatjes maar gewoon een goed advies. Ik heb hier 13 jaar geleden ook al eens mijn kunstgras gekocht. De kwaliteit was toen ook goed. Vandaar dat ook voor mijn nieuwe tuin het kunstgras weer hier koop.

Fijn en vriendelijk geholpen! Jan Twigt Sr. gaf ons een warme welkom en gaf ons de ruimte om te oriënteren in de demo tuin zonder enige verkoopdruk. Kleine kon met ze moeder lekker spelen op de speel toestellen terwijl hij mij advies gaf.

Wij zijn super geholpen

De zaak in Pijnacker in industrie terrein de Boesem Daar hebben wij onze aankoop gedaan Hele fijne zaak

Super geholpen

Super vriendelijke mensen. Helpen goed mee met de spullen in de auto te leggen.

Uitstekend !

Ons bezoek aan kunstgrasgigant Vestiging Ridderkerk was geweldig. Er staat Locatie Ridderkerk, maar is eigenlijk Rotterdam-Zuid. Je wordt heel vriendelijk ontvangen, mag zelf rondkijken in een geweldige hal. Hierin staan allerlei coupon's van heel veel soorten kunstgras en in alle kleuren van de regenboog. Je krijgt zeer goede informatie als je daar behoefte aan heb. Ook zijn alle hulpmiddelen verkrijgbaar, als je zelf aan de slag wil, maar ze kunnen het ook voor je doen ! Dus voor de aanschaf van kunstgras groot of klein naar Euroweg 3 in Ridderkerk. Je wordt heel goed geholpen en de koffie staat altijd voor je gereed.

Vriendelijk en met verstand van zaken geholpen.

Goede uitleg Behulpzaam Zeer te vreden.

Kunstgrasgigant Pijnacker

Bij aankoop ruim de tijd genomen om de verschillende soorten uit te leggen. Goede communicatie en reageert snel op vragen. Betaling pas bij levering en plaatsing.

Goed geholpen en voldoende ruimte voor vragen

Goede uitleg over mogelijke producten en tijd genoeg voor vragen. Klinkt solide en vervolgstappen zijn helder. Beloofd een mooi (kunst)grasveldje te worden

Snelle levering& vakkundig advies

Heel vriendelijk geholpen. Zij hebben een groot assortiment voor een goede prijs.

leuk en goed geholpen

Leuk geholpen en goed advies

Fijn ontvangst en super geholpen

Eerlijk en duidelijk advies.

Behulpzaam, wordt met je wensen besproken, vrindelijk

Hopelijk ga ik met plezier vele jaren genieten van mooi groen kunstgras. Nu zit er heel mooie uit.

Alles werd duidelijk en goed uitgelegd in de zaak. Het leggen van het is heel mooi geworden.

Uitstekend geholpen

Samen gekeken wat het beste bij elkaar past en daarna hebben de mannen het netjes opgevouwen en in de auto gelegd. Het pand in Ridderkerk is overzichtelijk en er is veel keus.

Goed geholpen, fijn meegedacht en de afspraken worden nagekomen.

Vriendelijk, hulpvaardig en materiedeskundig

We werden vriendelijk en gastvrij ontvangen, konden ons zegje doen waar we naar op zoek waren. Vervolgens kregen we hierop een aantal voorstellen met uitleg over kwaliteit en duurzaamheid.

Prima geholpen

Goede uitleg gekregen ook over de ondergrond omdat wij in principe anti wortel doek wilde gebruiken . Werden we aangeraden andere ondergrond! Wij zijn in Ridderkerk geweest we zijn heel goed geholpen en vrij blijvend!! Goed informatie en uitleg