Zeer klantvriendelijk geholpen door Hans en ook een snelle service. Volgende dag bezorgd.

Fijn geholpen

Ik ben fijn geholpen in de winkel in Pijnacker. Goed advies gekregen en alle soorten kunstgras zelf kunnen zien en voelen. Hopelijk verloopt het laten leggen ook fjjn.

Hele fijne verkopers

Echt hele fijne mensen. Duidelijk helpen graag de 2 keren dat we zijn geweest hebben deze mensen altijd een glimlach op het gezicht. En helpen enorm Goede informatie en niet dat enge opdringerige. We raden pijnacker iedere koper van kunstgras ten zeerste aan

Hele fijne service

Ik kwam in de winkel en vertelde waarnaar ik op zoek was.. Er werd goed geluisterd en een mooi reststuk van precies de maat voor een mooie prijs.. Erg tevreden! Alles werd nog voor me ingeladen ook! Was de 2e keer dat we kunstgras hier hebben gekocht.. Zeker aan te raden!

Goedkoop

Veel keus Goed geholpen Goede service

Wij zijn super tevreden over het mooie resultaat!

Wij zijn heel goed ontvangen in het filiaal Hoogerheide. We hebben antwoorden op onze vragen gekregen en hebben juiste afspraken gemaakt die volledig naar wens zijn uitgevoerd.

Deskundig en vriendelijk. Informatief.

We werden snel ontvangen en kregen antwoord op al onze vragen. Het hielp onze beslissing te maken welke keus we gingen maken om tot koop over te gaan.

Zeer goede uitleg en service !

Verkoper nam echt de tijd om diverse dingen uit te leggen en te laten zien in de voorbeeld tuin !

Vriendelijk en behulpzaam

Net geen vijf sterren omdat ik iets wilde dat nou net niet meer op voorraad was. Verder prima volk.

Prima geholpen en nemen de tijd voor uitleg.

Wij kwamen hier op een zaterdag in de vestiging Ridderkerk. Het is eigenlijk een grote loods met tegen de wand een reeks kunstgras rollen die in de aanbieding zijn. Daarnaast is er een grote bak met daarop kleine grasmatten getoond, hierbij kan je duidelijk zien waar het kunstgras voor geschikt is (huisdieren, kinderen, balkon, etc.). Het was die dag wat druk en er was 2man personeel, dit vonden we op zich wat weinig maar over het algemeen toch wel snel geholpen. Buiten op het terrein liggen stukken kunstgras (binnen kleine versie, buiten grote versie) door buiten te gaan kijken heeft het onze beslissing doen veranderen, blij dat we toch even zijn wezen kijken. Dit advies geven ze binnen dus ook. We hebben het kunstgras nog niet in huis maar zijn benieuwd naar het resultaat als we het zelf gelegd hebben.

Goed gras goed advies

Echt gras maar toch kunst

Enthousiast en deskundig geholpen

Zaterdagmiddag laat nog even langs geren in Pijnacker. We werden vriendelijk en ook deskundig te woord gestaan. We kregen een offerte mee. Na twee weken terug geweest om de opdracht te geven. Opnieuw correct en leuk geholpen. Heel tevreden. Nu het leveren en leggen nog afwachten en daar hebben we volledig vertrouwen in.

Al jaren maken wij gebruik van Kunstgrasgygant voor alle interieur en exterieur projecten van onze snel groeiende ki nderdagverblijven VIPKids in Gouda en Boskoop

Goed geholpen bij kunstgrasgigant Ridderkerk

Top en vriendelijk geholpen, goede uitleg gekregen wat het beste bij onze wensen paste. Met een bakje koffie rustig een keuze kunnen maken uit het grote diverse assortiment.

Geweldig goed geholpen

Kwam binnen en er kwam gelijk iemand naar ons toe, die vroeg wat we wilden hebben. Hij attendeerde ons ook op de restanten. Stond binnen een kwartier weer buiten, met de door hem in de auto gelegde kunstgras mat.

In niet teveel woorden het juiste advies

Veel keuze dus voor een ieder wat te bieden. Snel een offerte en dan ook nog snel kunnen komen leggen waarbij diegene ook nog wat straatwerk wil leggen . Goed geregeld en flexibel

Geweldige verkopers, heel goed geholpen met alles!!!!

Nette en goede medewerkers

Vriendelijk en professionele hulp

In een woord: Prima

Heel vriendelijk en deskundig geholpen in Pijnacker.

Vriendelijk ontvangen in de showroom in Ridderkerk en een goede uitleg gekregen van de verschillende grassoorten en alle grassoorten lagen buiten netjes uitgestald! Na aankoop werd het gras in de auto gelegd.

Erg tevreden

Ik heb onlangs kunstgras aangeschaft bij Kunstgrasgigant en mijn ervaring was over het algemeen zeer positief. Hier zijn mijn bevindingen: Kwaliteit van het Kunstgras Het kunstgras dat ik kocht, heeft een natuurlijke uitstraling en voelt bijna net zo zacht aan als echt gras. De vezels zijn van hoge kwaliteit en hebben verschillende tinten groen, wat zorgt voor een realistische look. Zelfs van dichtbij ziet het er zeer authentiek## Installatieproces Het installatieproces verliep vrij soepel. Ik koos ervoor om de installatie zelf te doen en de online instructies waren duidelijk en eenvoudig te volgen. Kunstgrasgigant biedt ook de optie voor professionele installatie, wat een geruststellende gedachte is voor degenen die zich niet comfortabel voelen met doe-het-zelf-projecten. Prijs-kwaliteitverhouding De prijs-kwaliteitverhouding is zeer goed. Hoewel kunstgras een initiële investering vereist, vind ik het de kosten waard vanwege de lange levensduur en de besparingen op onderhoud. Kunstgrasgigant biedt concurrerende prijzen zonder in te boeten op de kwaliteit.

Wij hebben vandaag kunstgras gekocht bij Kunstgrasgigant en we zijn zeer tevreden met onze aankoop. De kwaliteit van het kunstgras is uitstekend en het oogt zeer natuurlijk. Wat ons extra blij maakte, was dat het kunstgras op voorraad was en we het direct konden meenemen. De medewerkers waren uiterst behulpzaam en boden deskundig advies, wat ons enorm hielp bij het maken van de juiste keuze. De hele ervaring, van het advies in de winkel tot en met de snelle levering, was probleemloos. We kunnen Kunstgrasgigant ten zeerste aanbevelen aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardig kunstgras!

Goede hulp

We werden goed geholpen bij het maken van de keuze en ons is ook goed uitgelegd hoe we het kunstgras zelf kunnen aanleggen.

Zeer vriendelijke en deskundige jonge verkoper. Mooie grasmat aangeschaft

De verkoper was bij aanvang gelijk vriendelijk, we konden op ons gemak rondkijken. Hij gaf goed advies en we hebben een mooie grasmat voor op het balkon voor een mooie prijs.

Behulpzaam

Vriendelijk en behulpzaam personeel, duidelijk advies en fijne 'ontdektuin' zodat je als klant een goede keuze kan maken. Lokatie Ridderkerk

Euroweg 3

2988 CM Ridderkerk