Veel service, snelle afhandeling

Prima service, direct via het andere filiaal de voorraad bekeken, snel Op maat gesneden. Prima

Goed geholpen

Goede service, vriendelijke bediening

Top kwaliteit en super geholpen

uitermate fijn geholpen en en een goede kwaliteit kunstgras en veel keus bij de kunstgrasgigant in Pijnacker.

ik heb heel goede ervaring , erg klantvriendelijk

Mijn ervaring, is, dat het zo ruim is opgezet dat je er zonder enige moeite fijn kunt rondkijken en jezelf kunt laten adviseren, en dat er ruimte genoeg is en je zodoende elkaar niet in de weg loopt Heel klantvriendelijk en gemoedelijk, zeker aan te bevelen

Wij wren eerst in Kockengen. Die vestiging was opgeheven. Dat was niet duidelijk op de website. In Pijnacker prettig geholpen. Er werd meegedacht met onze wensen. Klasse

Ik werd goed geadviseerd.

Genoeg keus goede service en hier kan je prima en op je gemak kijken. Alles is netjes aangepast op de veilige 1..5 meter. Top!!!!

prima!

Ik ben professioneel, vriendelijk en duidelijk geadviseerd bij Kunstgrasgigant Ridderkerk. Het kunstgras moet nog gelegd worden, maar vooralsnog positief.

Keurig geholpen

Zo’n mooi grasmatje je zou er bijna op gaan golfen

Vriendelijke bediening en genoeg keuze

Buiten in het licht zijn vele soorten geëtaleerd. Dus kun je zien hoe het er in de tuin uit zou zien. Er staat duidelijke informatie bij. En de verkopers geven ook duidelijke informatie. En zijn vriendelijk. Heel anders dan bij een ander bedrijf in Oudenbosch. Die kenden hun eigen producten niet eens en hingen lulverhalen op om toch maar te kunnen verkopen.

Een aanrader!

Wij zijn in Ridderkerk geweest, vriendelijke mensen. Snel geholpen en goede uitleg. Voor je het weet ligt alles in je auto. En ons gras ligt prachtig in de tuin.

via google

ben echt tevreden goede service vriendelijk medewerkers

super!

Ook in deze coronatijd super goed geholpen naar volle tevredenheid! Het balcon is 100 procent opgeknapt!

Snel en goede service

Zeer prettig geholpen

Ruim opgezet, looprichting aangegeven dmv pijlen en grote showtuin. Dit alles in de vestiging in Ridderkerk.

Netjes geholpen en vriendelijk

Zeer Servicegericht

Konden ondanks de coronaregels zeer makkelijk op een veilige manier ons stuk kunstgras uitzoeken,zeer servicegericht...

Topgras en topservice in Koudekerke!

Waren al een tijdje op zoek naar een goed alternatief om een stuk houtvlonders te vervangen in de achtertuin. In Koudekerke bij kunstgrasgigant wezen kijken en supervriendelijk en deskundig geholpen. Een mooi stuk 'bloemendaal excellent kunstgras' uitgekozen en (was op voorraad) supersnel netjes thuis bezorgd inclusief onderdoek, instrooizand en grondpennen. Dit kunstgras ziet er superecht uit en is lekker zacht, zodat ons dochtertje er ook op blote voeten op kan lopen. Je ziet van normaal oog-grond-afstand gewoon niet dat het geen echt gras is! Aanrader en top service. Als we nog eens zoiets nodig hebben gaan we zeker weer terug

Goed geholpen door medewerker namens zijn familiebedrijf

WIj kregen een heldere uitleg over de kwaliteit van het kunstrgras waarnaar wij op zoek waren en uiteindelijk hebben gekocht. Klantvriendelijkheid troef!

Uitstekende service..!!

Na bijna heel Nederland afgereisd te zijn op zoek naar Kunstgras, kan ik me geen betere Onderneming vinden als Kunstgrasgigant te Ridderkerk.. Letterlijk voor ieders wil is er wat te vinden, Uiterst Professioneel en iemand die zijn vak goed kent. en mijn petje af voor de Service en Vriendelijkheid jegens klanten. ik raad iedereen aan, neem er een bezoek en u zult achter mijn woorden staan. Top Team.!!!

Goed geholpen maar graag bezorging!

Prima geholpen locatie Ridderkerk. Is alleen heel zwaar en misschien handiger om het te rollen ipv vouwen. Niet te hanteren voor een oudere dame. Graag een bezorg service!!! N

Vriendelijke mensen met een goed advies

Vestiging Ridderkerk

Uitmuntend goede service.

Als oudere bezoekers, hebben wij een bijzonder gastvrije en kundig advies ervaren. Waarbij er heel goed rekening gehouden werd met de corona adviezen.

Veel keus, en vriendelijk personeel.

Veel keuze aan kunstgras. We kregen goed advies over het kunstgras. Goede ervaring bij kunstgrasgigant in Marum.

Top service en kunstgras van hoge kwaliteit

Vriendelijk personeel die met je meedenkt.