Goed geholpen. Goede informatie gekregen kijkend naar de klant.

Goede, vriendelijke service. Deskundig advies en ruime keus in kunstgras. Ik heb mijn aankoop gedaan op 31 oktober 2020, bovenop de korting die al bestond kreeg ik nog eens 50% korting. Al met al een prima ervaring.

Ben uitstekend geholpen uitstekend kwaliteit ben in Pijnacker geweest hele lieve mensen leuke prijzen voor top kwaliteit voor professionele kunstgras ben je daar bij de goede adres

Veel keus, fijn personeel

Uiterst vriendelijke en kundige medewerkers

Wij hebben voor onze nieuw aan te leggen tuin een coupon van 5 bij 4 meter gekocht met bijbehorende grondpenmen en stabilisatiedoek. Omdat we nog een paar weken moeten wachten tot de tuin daadwerkelijk wordt aangelegd was het geen enkel probleem om alles even tijdelijk op te slaan. Over de kwaliteit van het kunstgras kunnen we helaas nog niets melden maar zullen we zeker in de toekomst over berichten. Kortom, onze eerste indruk is zondermeer goed.

Mooi maar duur

Prachtig kunstgras, goed geholpen maar beetje prijzig.

Klantgerichte toppers!

Tweede bezoek aan Kunstgras gigant Ridderkerk en wederom zeer klantvriendelijk en efficiënt geholpen. Aanrader!

Vriendelijke bediening

Ik ben deskundig en op vriendelijke wijze geholpen

Goed en erg vriendelijk geholpen in filiaal Ridderkerk

Tijdens onze zoektocht naar kunstgras voor onze tuin bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk terechtgekomen. Zijn daar uitermate vriendelijk en adequaat geholpen.

Geholpen toen ze gesloten waren

Voor ons de derde maal dat we kunstgrastapijt hebben gekocht. Weer een goede uitleg en meedenken voor het doel waarvoor we het nodig denken te hebben. Ga zo door.

Deskundig, meedenkend en zeer vriendelijk

Zeer vriendelijke bedrijfsleider die met je mee wilt denken en niet te beroerd is een coupon te zoeken.

Prima zaak

Goede prijs en zeer ruime keus ook als je maar een paar m2 nodig hebt Vriendelijk personeel die bereid zijn op maat te snijden

Prima geholpen!

Prima geholpen door een goede en deskundige verkoper.

prima geholpen, ruim en deskundig advies en uitleg ontvangen over alle producten. uiteindelijk een mooie deal gemaakt met een lopende actie op coupons.

Net een mooie coupon kunst gras gehaald prima geholpen. Kregen ook nog 50 proc.korting op de coupon ,mooi meegenomen toch .Ik zou zeggen ga effe kijken in Pijnacker.

Ze zorgen ervoor dat je het kunstgras compact mee kan nemen. Ze denken mee over de afmetingen en welk gras bet beste is in jouw situatie.

Top service!

Leuke gasten, ontzettend groot aanbod en hele scherpe prijzen.

Goede, vriendelijke bediening.

Hulpvaardig. Meehelpen zoeken. Luistert nasr wat de klant nodig heeft.

Mooi gras, goeie service.

Mooi gras voor een nette prijs. Rol wordt netjes afgesneden, opgerold en in je aanhanger gelegd.

Goed geholpen en zeer klant vriendelijk

Zeer ruime keuze tegen zeer scherpe prijzen. is iedereen aan te bevelen als je op zoek bent naar kunstgras. Ik ben geweest bij Kunstgrasgigant in Ridderkerk.

Vriendelijke verkoper, goed geholpen.

Een hele goede ervaring bij de zaak van kunstgrasgigant in Ridderkerk. De verkoper was erg vriendelijk en liet ons op ons gemak rondkijken. Bovendien kwam hij na een minuut of 10 vertellen dat alle gras stalen voor de helft van de prijs de deur uit mochten. Dus we hebben nu supermooi gras gekocht, waar we erg blij mee zijn.

Geweldig en de keuz is zeer groot TOP!

Ik wist niet wat ik zag zoveel keuz en in diverse kleuren een aanrader om daar eens te gaan kijken u hoeft nergens anders meer naar toe zeker weten dat u slaagt en alles voor de helft van de prijs sla je slag En u wordt keurig geholpen met een lekker kopje koffie of thee. Mijn terras ziet er weer Toppie uit.

zeer goed en mooie aanbiedingen

wij zijn zeer vriendelijk geholpen met een kopje koffie erbij en goed advies gekregen over het kunstgras en prima service . mooi kunstgras voor een zeer lage prijs wij zijn erg tevreden bedankt kunstgrasgigant aan de Euroweg 3 Ridderkerk!!

Goeie service! En leuk prijsje!

2 jaar geleden had ik kunstgras bij het Ridderkerk filiaal gehaald. (nog altijd super blij mee! De aangesloten hoveniers hebben toendertijd ook perfect alles gelegd) Nu, vw tuinaanpak nog even snel via mail geholpen of hetzelfde type nog aanwezig was. Uiteindelijk even langs de nieuwe hal (erg ruim) gegaan. Al snel was er hulp om de coupons na te lopen. En nu met extra korting voor een erg leuk prijsje de aanvulling voor de tuin kunnen halen! Ps: dit stuk ligt gewoon over de terras tegels heen, zodat de kids nu kunnen ravotten en wanneer ze groter zijn gaat het er weer vanaf en naar 't balkon als aanvulling. Superspul!

Hele vriendelijke en kundige mensen. Ik ben kritisch, maar hier was echt niets op aan te merken!

overzichtelijke winkel. Fijn dat je echt wordt geholpen. Ik ging voor een duurdere soort maar een goedkopere werd mij aangeraden als geschikter. Eerlijk dus, kundig, netjes. Echt een ouderwetse Barendrechtse/Ridderkerkse winkel qua service, maar dan in een modern jasje. Aanrader!